Bij mij wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat wel irritant is, is dat in de basement van Proudspire manor de wallmounts voor wapens niet werken.
Ach, het is niet gamebreaking, dus ik wacht wel op een patch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
volgens mij las ik een vanmiddag op een wiki dat er een probleem was met die wapenrekken en dat je gelijk na het decoreren even moet checken of ze werken en anders opnieuw decoreren maar daar heb jij inmiddels niks meer aan
mijn wapenrek in whiterun lijkt ook niet te werken
"Schat, er is ingebroken, de meubels zijn weg"quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ach, het is niet gamebreaking, dus ik wacht wel op een patch.
Ook was een keer opeens al het meubilair weg, maar alles wat er in/op lag niet, lag dus allemaal over de grond.
Mijne maakt er ook een zooitje van. Wapens zijn niet meer in mijn bezit (krijgen 'steal' boven de naam als je het terug wil pakken) of liggen constant op de grond als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
volgens mij las ik een vanmiddag op een wiki dat er een probleem was met die wapenrekken en dat je gelijk na het decoreren even moet checken of ze werken en anders opnieuw decoreren maar daar heb jij inmiddels niks meer aan
mijn wapenrek in whiterun lijkt ook niet te werken
Heb ik ook inderdaad. Heel vervelend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wapens zijn niet meer in mijn bezit (krijgen 'steal' boven de naam als je het terug wil pakken)
Op de grond verdwijnt het bij mij! Had een elven shield op de grond gelegd. Weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik flikker sowieso alles op de grond of in 1 chest
Ach, levert toch niks opquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de grond verdwijnt het bij mij! Had een elven shield op de grond gelegd. Weg.
En gold heb ik echt al te veelquote:
Ik had daarjuist een bowl op de grond gelegd in een Imperial Camp, komt een soldaatje het oprapen en mij teruggevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de grond verdwijnt het bij mij! Had een elven shield op de grond gelegd. Weg.
Ik had eerst dat een vijand mij een wapen teruggaf die ik had laten vallen tijdens het sneaken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik had daarjuist een bowl op de grond gelegd in een Imperial Camp, komt een soldaatje het oprapen en mij teruggeven
lol!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Jump het volgende:
Ik had daarjuist een bowl op de grond gelegd in een Imperial Camp, komt een soldaatje het oprapen en mij teruggeven
Zou pas tof zijn als ze daarna opeens een huis kopen oid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik dumpte een keer wat crap in een dorp, kwam er zo'n zwerver naar me toe, of zij het mocht hebben.
Lol!
Daarna met sneak 250 coins en een gold ring gegeven/
En terecht, met hetzelfde gemak...quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik gooide wat boeken op de grond in Riverwood, ging die oude vrouw daar enorm staan mopperen dat je zo toch niet van je troep moet afkomen
Ja! Dat filmpje op youtube was hilarischquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Je moet in Riften in de Inn eten op de grond gooien, dan gaan ze vechten.
Snap echt niet dat je dat leuk vindt, als je het al een tijd gespeeld hebt weer met een nieuw character starten en op 0 beginnen met de kans dezelfde quests tegen te komen. Ik heb er nu 45 uur op zitten en moet er niet aan denken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nu eindelijk een char waar ik echt zoiets denk van: "ja, hier ga ik het spel mee uitspelen". Nord Warrior van lvl 14 die zich (uiteraard) op Two-Handed, Heavy Armor en Smithing focust![]()
Heb al m'n eigen setje Orcish gecraft en enchanted (beetje magicka resistance en +stamina op armor, frost dmg op battleaxe), loop lekker wat rond te exploren en doe af en toe een quest. Ideaal
Ik had 40 uur toen ik opnieuw begon, nu 50.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Snap echt niet dat je dat leuk vindt, als je het al een tijd gespeeld hebt weer met een nieuw character starten en op 0 beginnen met de kans dezelfde quests tegen te komen. Ik heb er nu 45 uur op zitten en moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
Link?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Dat filmpje op youtube was hilarisch
deed exact hetzelfdequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, ik loop net van Solitude naar Wolfskull Cave en kom een farmer tegen op de weg, zegt 'ie tegen mij: "I'm on my way to Windhelm to join the Stormcloacks". Ik trek m'n wapen en doorklief hem. Nee vriend, je gaat niet.
Je kunt starten zodra je bloempjes en paddo's pluktquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Simsfan88 het volgende:
Dames!
Ik heb al behoorlijk wat uren in Skyrim zitten en ben pas lvl 8, doe bijna alles te voet en vooral side-quests. Kan ik al starten met Alchemy? En zo ja, hoe werkt dat? Heb wel eens van die tafels gezien maar vind het nogal onduidelijk...
Je moet eerst van Ingredients weten wat ze kunnen. Als je een ingredient eet kom je dat te weten. Daarna kan je bij zo'n tafel ingredients met hetzelfde effect met elkaar mengen tot een potion.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Simsfan88 het volgende:
Dames!
Ik heb al behoorlijk wat uren in Skyrim zitten en ben pas lvl 8, doe bijna alles te voet en vooral side-quests. Kan ik al starten met Alchemy? En zo ja, hoe werkt dat? Heb wel eens van die tafels gezien maar vind het nogal onduidelijk...
Steeds ff op je radar bovenin kijken of je 2 gekruisde pickaxes ziet, dat zijn mines. Mine de veins, smelt ze om bij een Smelter (vaak te vinden bij een blacksmith in de stad) en gebruik de forge, grindstone en workbenchquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef JellyBeanz het volgende:
Godverdomme ik benn een vampier
Hoe kom ik daarvan af?
En hoe komen jullie zoveel aan ores en items om je wapen tte verbeteren?
Ik ben inmiddel lvl 11 (dual) en doe heel veel exploren!
een groepje proleten dat elk ras ander dan Nord als inferieur zietquote:
Joinen als Dark Elf en de macht grijpen (kan dat überhaupt?) zou wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
een groepje proleten dat elk ras ander dan Nord als inferieur ziet
thanks en hoe kom ik af mijn vampirsmequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steeds ff op je radar bovenin kijken of je 2 gekruisde pickaxes ziet, dat zijn mines. Mine de veins, smelt ze om bij een Smelter (vaak te vinden bij een blacksmith in de stad) en gebruik de forge, grindstone en workbench
dat is de tegenstrijdigheid, je mag ze joinen, je mag èèn van de hoogste ranks aannemen, en nog ben je niemand als je geen nord benquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joinen als Dark Elf en de macht grijpen (kan dat überhaupt?) zou wel geniaal zijn
Lang leven Nordsquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
een groepje proleten dat elk ras ander dan Nord als inferieur ziet
Nords in Skyrimquote:
eckte baas noemen als je het spelletje niet eens snaptquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef JellyBeanz het volgende:
Beantwoord mijn vraag even will je, dank
Oh eckte bazen doden 3 dragons op lvl 6
sorry me no speakie englishquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
eckte baas noemen als je het spelletje niet eens snapt
omdat je geen fatsoenlijk engels kan
omdat je niets eens het tutorialtje van elke crafting skill doorleest bij een vendor
google kapot?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef JellyBeanz het volgende:
Kut side effect vampirsme hoe de neuk kom je daarvan af
Ja vriend, dat wordt een blacksoul ergens opritselen òf je moet naar azuras shrine gaan en dan de quest doen om de Black Star op te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef JellyBeanz het volgende:
wabliefquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja vriend, dat wordt een blacksoul ergens opritselen òf je moet naar azuras shrine gaan en dan de quest doen om de Black Star op te halen.
Ik vond de nadellen van oblivion chiller
misschien eerst hello kitty spelen en dan hier aan beginnen?quote:
Je moet in inns gaan vragen om roddels. (of random ncp's die deze optie hebben) en dan krijg je vanzelf eentje die iets heeft gehoord over vampirisme. Dan start de quest om er weer af te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef JellyBeanz het volgende:
Kun jij alleen maar mensen afzeiken of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien eerst hello kitty spelen en dan hier aan beginnen?
overwegend ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar mensen afzeiken of zo?
Beetje onzeker of zo?quote:
ohh raar dan is het bij jou bij early stage gebeurt, mijne zegt dat ik 100% recistance heb tegen weerwolvenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Toen ik weerwolf werd was m'n vampirism weg.
geheel niet, maar diverse vragen die met kinderlijke eenvoud te googlen/in-game te vinden zijn, hier te gaan lopen vragen. dat lijkt me geheel overbodig en infantiel.quote:
Met jouw opmerkingen doe je anders ook niemand een plezier. De vraagsteller niet en ook het topic niet. Het is hier gezellig, laten we dat zo houden.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet, maar diverse vragen die met kinderlijke eenvoud te googlen/in-game te vinden zijn, hier te gaan lopen vragen. dat lijkt me geheel overbodig en infantiel.
Wel als t nog een disease is en je niet tot vampier bent overgegaanquote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
ohh raar dan is het bij jou bij early stage gebeurt, mijne zegt dat ik 100% recistance heb tegen weerwolven
Welke +punten heeft weervolfje eigenlijk
En welke -minpunten.
Ttrouwens ik moet gewoon naar eenn kerk gaan en daar decease curen
Je bent er nog niet mee klaar en je gaat mensen die zeggen dat hij kort is dissen?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef NorthernStar het volgende:
Nu bezig met de DB questline. Echt meester!![]()
Ik snap niet dat mensen zeggen dat het kort is. Dan moet je er al als een gek doorheen jagen imo. Is toch zonde? Mis je ook driekwart van alles volgens mij. Alleen al zo'n volgestampte dungeon goed doorzoeken en alle deurtjes en verstopte kisten openpeuteren ben je tijden mee bezig.
Inderdaad, wat deze negerin zegt jA.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef leeell het volgende:
gelukkig is de cure een makkelijke questline
tevens zijn de voordelen van vampire erg matigjes, maar door het feeden en zo de stages van vampirism terug te brengen zijn de nadelen ook nihil
Sinds alle tekenfilms NL nagesynchroniseerd zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe bestaat het dat mensen geen Engels kunnen lezen.
Dan faal je wel heel erg.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
kom er net achter dat je kan sprintenben lvl 36 inmiddels
Kan je sprinten?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
SPOILER: Mage Guild quest, boekjes halenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef Bakakame het volgende:
Same here, ik dacht dat ze wel een leuke jurk aan had.SPOILER: Mage Guild quest, boekjes halenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel dat even tegen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dissen? O meid plzquote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je bent er nog niet mee klaar en je gaat mensen die zeggen dat hij kort is dissen?
Waarschijnlijk ben je er al mee klaar maar weet je het zelf nog niet.
Oh negroide slaaf plzquote:Op woensdag 23 november 2011 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dissen? O meid plz![]()
Als jij als een malle je eten in twee minuten naar binnen schrokt moet je ook niet klagen dat het snel op is. Dat is hetzelfde hier. Als je het spel speelt alsof het een wedstrijd is en daardoor meer dan de helft mist en skipt, ja dan moet je achteraf niet janken dat het zo snel voorbij is.
Niet gerushed zegt ze. Je doet me denken aan mijn neefje die klaagde over buikpijn toen ie zijn hamburger in een keer op had gevreten.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh negroide slaaf plz
Ik heb er niet doorheen gerushed, de quests van de DB zijn in oblivion gewoon een stuk interessanter en hier vallen ze een beetje tegen.
Ik neem dit terug, ik ben naar Windhelm gegaan, en niet dat dat zo'n spannende stad is (valt er nog wat te doen buiten de obvious guildquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Toch, ik zit pas op 35 uur ofzo, en ik begin het nu al een beetje repetitief te vindenIk ben ook alleen nog maar in Whiterun en Riften geweest, en wel een zootje dungeons enz in de omgeving, maar nog geen andere grote steden.
Misschien moet ik ipv eindeloos niksen maar gewoon effe wat grote questlines weer oppikken om weer helemaal into het spel te raken, want op het moment heb ik enerzijds wel zoiets van "ik heb zin om te Skyrimmen", maar anderzijds ook niet.
SPOILER: Companion questline weerwolvencureOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef Bakakame het volgende:
Persuade lukte bij mij niet, dus toen ze het gesprek afkapte wilde ze meteen aanvallen. Ik stond echter nog in Sneak mode, dus ze zag me nietSPOILER: Mage Guild quest, boekjes halenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ebony pijl door haar hoofd, stond haar goed
![]()
Ja die heb ik ook in mijn wapenkastquote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Sanguine's Rose. Leuk dingetjeLeuke quest ook erbij.
Ik meen me te herinneren dat het die met Sheogorath is, in die droomquote:Op woensdag 23 november 2011 01:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook in mijn wapenkastWeet alleen niet meer welke quest hij van was
Shift + W + Altquote:Op woensdag 23 november 2011 01:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe kan je sprinten dan? Ik wist wel dat het kan door het lezen van bepaalde perks.
Ben nu level 8
Kijk meteen even in je settings. Altijd shift inhouden als je rondloopt (want in principe wil je altijd een beetje tempo maken) is zwaar irritant.quote:
Ja.. Alt is dus gewoon sprinten.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat een onnozele combinatie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |