Nords in Skyrimquote:
eckte baas noemen als je het spelletje niet eens snaptquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef JellyBeanz het volgende:
Beantwoord mijn vraag even will je, dank
Oh eckte bazen doden 3 dragons op lvl 6
sorry me no speakie englishquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
eckte baas noemen als je het spelletje niet eens snapt
omdat je geen fatsoenlijk engels kan
omdat je niets eens het tutorialtje van elke crafting skill doorleest bij een vendor
google kapot?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef JellyBeanz het volgende:
Kut side effect vampirsme hoe de neuk kom je daarvan af
Ja vriend, dat wordt een blacksoul ergens opritselen òf je moet naar azuras shrine gaan en dan de quest doen om de Black Star op te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef JellyBeanz het volgende:
wabliefquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja vriend, dat wordt een blacksoul ergens opritselen òf je moet naar azuras shrine gaan en dan de quest doen om de Black Star op te halen.
Ik vond de nadellen van oblivion chiller
misschien eerst hello kitty spelen en dan hier aan beginnen?quote:
Je moet in inns gaan vragen om roddels. (of random ncp's die deze optie hebben) en dan krijg je vanzelf eentje die iets heeft gehoord over vampirisme. Dan start de quest om er weer af te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef JellyBeanz het volgende:
Kun jij alleen maar mensen afzeiken of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien eerst hello kitty spelen en dan hier aan beginnen?
overwegend ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar mensen afzeiken of zo?
Beetje onzeker of zo?quote:
ohh raar dan is het bij jou bij early stage gebeurt, mijne zegt dat ik 100% recistance heb tegen weerwolvenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Toen ik weerwolf werd was m'n vampirism weg.
geheel niet, maar diverse vragen die met kinderlijke eenvoud te googlen/in-game te vinden zijn, hier te gaan lopen vragen. dat lijkt me geheel overbodig en infantiel.quote:
Met jouw opmerkingen doe je anders ook niemand een plezier. De vraagsteller niet en ook het topic niet. Het is hier gezellig, laten we dat zo houden.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet, maar diverse vragen die met kinderlijke eenvoud te googlen/in-game te vinden zijn, hier te gaan lopen vragen. dat lijkt me geheel overbodig en infantiel.
Wel als t nog een disease is en je niet tot vampier bent overgegaanquote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
ohh raar dan is het bij jou bij early stage gebeurt, mijne zegt dat ik 100% recistance heb tegen weerwolven
Welke +punten heeft weervolfje eigenlijk
En welke -minpunten.
Ttrouwens ik moet gewoon naar eenn kerk gaan en daar decease curen
Je bent er nog niet mee klaar en je gaat mensen die zeggen dat hij kort is dissen?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef NorthernStar het volgende:
Nu bezig met de DB questline. Echt meester!![]()
Ik snap niet dat mensen zeggen dat het kort is. Dan moet je er al als een gek doorheen jagen imo. Is toch zonde? Mis je ook driekwart van alles volgens mij. Alleen al zo'n volgestampte dungeon goed doorzoeken en alle deurtjes en verstopte kisten openpeuteren ben je tijden mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |