Ja! Dat filmpje op youtube was hilarischquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Je moet in Riften in de Inn eten op de grond gooien, dan gaan ze vechten.
Snap echt niet dat je dat leuk vindt, als je het al een tijd gespeeld hebt weer met een nieuw character starten en op 0 beginnen met de kans dezelfde quests tegen te komen. Ik heb er nu 45 uur op zitten en moet er niet aan denken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nu eindelijk een char waar ik echt zoiets denk van: "ja, hier ga ik het spel mee uitspelen". Nord Warrior van lvl 14 die zich (uiteraard) op Two-Handed, Heavy Armor en Smithing focust![]()
Heb al m'n eigen setje Orcish gecraft en enchanted (beetje magicka resistance en +stamina op armor, frost dmg op battleaxe), loop lekker wat rond te exploren en doe af en toe een quest. Ideaal
Ik had 40 uur toen ik opnieuw begon, nu 50.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Snap echt niet dat je dat leuk vindt, als je het al een tijd gespeeld hebt weer met een nieuw character starten en op 0 beginnen met de kans dezelfde quests tegen te komen. Ik heb er nu 45 uur op zitten en moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
Link?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Dat filmpje op youtube was hilarisch
deed exact hetzelfdequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, ik loop net van Solitude naar Wolfskull Cave en kom een farmer tegen op de weg, zegt 'ie tegen mij: "I'm on my way to Windhelm to join the Stormcloacks". Ik trek m'n wapen en doorklief hem. Nee vriend, je gaat niet.
Je kunt starten zodra je bloempjes en paddo's pluktquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Simsfan88 het volgende:
Dames!
Ik heb al behoorlijk wat uren in Skyrim zitten en ben pas lvl 8, doe bijna alles te voet en vooral side-quests. Kan ik al starten met Alchemy? En zo ja, hoe werkt dat? Heb wel eens van die tafels gezien maar vind het nogal onduidelijk...
Je moet eerst van Ingredients weten wat ze kunnen. Als je een ingredient eet kom je dat te weten. Daarna kan je bij zo'n tafel ingredients met hetzelfde effect met elkaar mengen tot een potion.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Simsfan88 het volgende:
Dames!
Ik heb al behoorlijk wat uren in Skyrim zitten en ben pas lvl 8, doe bijna alles te voet en vooral side-quests. Kan ik al starten met Alchemy? En zo ja, hoe werkt dat? Heb wel eens van die tafels gezien maar vind het nogal onduidelijk...
Steeds ff op je radar bovenin kijken of je 2 gekruisde pickaxes ziet, dat zijn mines. Mine de veins, smelt ze om bij een Smelter (vaak te vinden bij een blacksmith in de stad) en gebruik de forge, grindstone en workbenchquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef JellyBeanz het volgende:
Godverdomme ik benn een vampier
Hoe kom ik daarvan af?
En hoe komen jullie zoveel aan ores en items om je wapen tte verbeteren?
Ik ben inmiddel lvl 11 (dual) en doe heel veel exploren!
een groepje proleten dat elk ras ander dan Nord als inferieur zietquote:
Joinen als Dark Elf en de macht grijpen (kan dat überhaupt?) zou wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
een groepje proleten dat elk ras ander dan Nord als inferieur ziet
thanks en hoe kom ik af mijn vampirsmequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steeds ff op je radar bovenin kijken of je 2 gekruisde pickaxes ziet, dat zijn mines. Mine de veins, smelt ze om bij een Smelter (vaak te vinden bij een blacksmith in de stad) en gebruik de forge, grindstone en workbench
dat is de tegenstrijdigheid, je mag ze joinen, je mag èèn van de hoogste ranks aannemen, en nog ben je niemand als je geen nord benquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joinen als Dark Elf en de macht grijpen (kan dat überhaupt?) zou wel geniaal zijn
Lang leven Nordsquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
een groepje proleten dat elk ras ander dan Nord als inferieur ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |