abonnement Unibet Coolblue
pi_104684039


Release Date
Vrijdag 11 november 2011

Platforms
PC, PS3 & Xbox 360

SPOILER: Systeemeisen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/

Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/

Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net

Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.html

SPOILER: Algemene informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Additionele informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Platform-Poll :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_104684054
GVD, ik wilde nieuwe maken :(
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104684072
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
GVD, ik wilde nieuwe maken :(
:*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_104684109
Ik had genoeg tijd om hem dicht te maken. Ik gaf hem aan iemand anders. Ik ben zo aardig.

quote:
Voor de mensen die de laatste posts niet gelezen hebben. :)
pi_104684121
Ik ook met in de TT klote steam :r

:')

anyway, ik heb even een vorige versie van mn TESV.exe teruggezet. Die had ik namelijk aangepast met dat LAA gebeuren bedacht ik me net en daar toen bijstond van als steam iets update moet je dat even opnieuw doen.

Lui als ik ben had ik daar geen zin in en heb gewoon de vorige versie terug gezet :7

Geen CTD's meer nu. Tenminste niet binnen 30 seconden spelen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104684222
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef vosss het volgende:
Ow cancel en opnieuw en nu krijg ik die melding niet meer *O*
Ik had dat ook en had wel op play gedrukt, m'n hart stond even stil maar gelukkig laadde hij gewoon de laatste savegame :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
Dit dan :')

[ afbeelding ]

:D
pi_104684304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik had dat ook en had wel op play gedrukt, m'n hart stond even stil maar gelukkig laadde hij gewoon de laatste savegame :Y

[..]

[ afbeelding ]
:D
Heb ik ook vaak last van :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:34:16 #8
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_104684377
Ben nu al dik 30 uur skyrim aan het spelen en weet nog steeds niet of ik me bij The Legion of Stormcloaks aan wil sluiten... Vind ze allebei maar een stel bigots, maar zal uiteindelijk toch een kant "moeten" kiezen. Hangen er nog grote nadelen (bepaalde missies die je niet meer kunt doen of steden/winkels waar je niet meer welkom bent) aan die keuze?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_104684401
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Voor de mensen die de laatste posts niet gelezen hebben. :)
quote:
Just past the mountains of Morrowind, you’ll find the Cyrodiil landmass. As well as White Gold tower, located in the middle of the Imperial City.
Dat lijkt me vreemd, Cyrodiil ligt onder Skyrim en Morrowind rechts ervan. Hoe kan hij dan voorbij de bergen van Morrowind in godsnaam in Cyrodill uitkomen?! 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104684403
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik had genoeg tijd om hem dicht te maken. Ik gaf hem aan iemand anders. Ik ben zo aardig.

[..]

Voor de mensen die de laatste posts niet gelezen hebben. :)
Holy shit nu baal ik dat ik hem niet op PC heb, zou geweldig zijn als daar een mod (of desnoods uitbreiding) voor uitkwam.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:36:43 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104684476
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef RedDevil085 het volgende:
Ben nu al dik 30 uur skyrim aan het spelen en weet nog steeds niet of ik me bij The Legion of Stormcloaks aan wil sluiten... Vind ze allebei maar een stel bigots, maar zal uiteindelijk toch een kant "moeten" kiezen. Hangen er nog grote nadelen (bepaalde missies die je niet meer kunt doen of steden/winkels waar je niet meer welkom bent) aan die keuze?
Je kunt in alle steden nog komen tenzij de stad in kwestie belegerd wordt (als je de missie krijgt dat je die stad gaat veroveren), maar er komen in de meeste gevallen nieuwe jarls als je een stad verovert, dus de missies met die jarls kun je daarna niet meer doen. Maargoed, de nieuwe jarl geeft ook weer missies.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104684488
Iemand opgevallen dat er een NPC is die 'sigaar' heet?
pi_104684510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef RedDevil085 het volgende:
Ben nu al dik 30 uur skyrim aan het spelen en weet nog steeds niet of ik me bij The Legion of Stormcloaks aan wil sluiten... Vind ze allebei maar een stel bigots, maar zal uiteindelijk toch een kant "moeten" kiezen. Hangen er nog grote nadelen (bepaalde missies die je niet meer kunt doen of steden/winkels waar je niet meer welkom bent) aan die keuze?
Geen idee, ik heb de keus pas na ruim 40 uur spelen gemaakt.
Ik heb gekozen voor die knakkers die tegen de stormcloaks zijn.

Ik heb daarvoor gekozen omdat ik anders steeds in die lelijk stad moet zijn ofzo. Linksboven de stad is veel gaver qua uiterlijk/vormgeving.

:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:38:31 #14
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_104684542
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb de keus pas na ruim 40 uur spelen gemaakt.
Ik heb gekozen voor die knakkers die tegen de stormcloaks zijn.

Ik heb daarvoor gekozen omdat ik anders steeds in die lelijk stad moet zijn ofzo. Linksboven de stad is veel gaver qua uiterlijk/vormgeving.

:')
Solitude / Windhelm bedoel je naar ik verneem?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 18:38:58 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_104684562
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef Seam het volgende:

[..]

Holy shit nu baal ik dat ik hem niet op PC heb, zou geweldig zijn als daar een mod (of desnoods uitbreiding) voor uitkwam.
Als het geen DLC wordt is het ideaal materiaal voor modders. :)
pi_104684645
Om nog even in te haken op de vele posts over het opnieuw beginnen: ik was level 21 maar ik was het mage-zijn (volledig geleveld op destruction) dusdanig beu dat ik ook opnieuw begonnen ben. Game speelt nu veel lekkerder, dus ik zie niet in waarom je verder zou spelen...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:41:50 #17
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_104684675
Vind het een lastige keuze... Ben nog steeds best wel pissed dat the legion me een kopje kleiner wou maken in het begin van het verhaal, maar vind de stormcloaks net iets irritanter in the long run... Denk dat ik uiteindelijk toch maar voor the legion kies, al zou ik het liefst (en met mij schijnbaar een hele hoop spelers) een neutrale weg bewandelen waarin ik het tegen beide op neem :P

(mijn bloodlust is immers sterker dan mijn loyaliteit)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:41:59 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104684679
wat voor mod hebben jullie het over?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104684733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:41 schreef DeeCruise het volgende:
Om nog even in te haken op de vele posts over het opnieuw beginnen: ik was level 21 maar ik was het mage-zijn (volledig geleveld op destruction) dusdanig beu dat ik ook opnieuw begonnen ben. Game speelt nu veel lekkerder, dus ik zie niet in waarom je verder zou spelen...
Op lv 21 had je al 100 destruction :D ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:41 schreef Maanvis het volgende:
wat voor mod hebben jullie het over?
Het 'land' Morrowind zit in Skyrim als een soort van template. Mensen denken dat dit iets in de toekomst voor het modden zal worden of misschien zelfs DLC.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_104684777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:41 schreef DeeCruise het volgende:
Om nog even in te haken op de vele posts over het opnieuw beginnen: ik was level 21 maar ik was het mage-zijn (volledig geleveld op destruction) dusdanig beu dat ik ook opnieuw begonnen ben. Game speelt nu veel lekkerder, dus ik zie niet in waarom je verder zou spelen...
Je kan toch gewoon switchen, waarop zou je opnieuw beginnen?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104684921
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:43 schreef Seam het volgende:

[..]

Op lv 21 had je al 100 destruction :D ?

Wat ongelukkig uitgedrukt ;) Ergens in de 80, maar main focus was destruction.. Mage vs mage is dan een bitch om te doen, de bossfights althans..

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon switchen, waarop zou je opnieuw beginnen?
Switchen?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_104684987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:48 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Wat ongelukkig uitgedrukt ;) Ergens in de 80, maar main focus was destruction.. Mage vs mage is dan een bitch om te doen, de bossfights althans..

[..]

Switchen?
Bedoel, links laten liggen en verder gaan met iets anders. Ik zou het jammer vinden om kwijt te raken wat ik allemaal heb opgespaard / gedaan :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104685200
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:

Bedoel, links laten liggen en verder gaan met iets anders. Ik zou het jammer vinden om kwijt te raken wat ik allemaal heb opgespaard / gedaan :P
:Y wat hij zegt! Gewoon magic even laten voor wat het is en nu alles met pijl & boog, sneaken, one handed, two-handed of wat je maar wilt aanvallen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104685203
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:43 schreef Seam het volgende:

[..]

Op lv 21 had je al 100 destruction :D ?

[..]

Het 'land' Morrowind zit in Skyrim als een soort van template. Mensen denken dat dit iets in de toekomst voor het modden zal worden of misschien zelfs DLC.
Ik hoop dan wel dat ze de juiste verhoudingen aan houden, niet dat je ineens in een stap van Balmora naar Pelagiad bent :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_104685204
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Bedoel, links laten liggen en verder gaan met iets anders. Ik zou het jammer vinden om kwijt te raken wat ik allemaal heb opgespaard / gedaan :P
Kom je dan niet in de problemen met andre skill trees als je max level bent? Dat je geen punten meer kan verdelen.
pi_104685213
Zie het als een carriere switch :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104685405
Als ik geen skyrim speel (zelden dus), luister ik dit:


O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:01:08 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104685527
Magic levelt ook niet snel genoeg naar mijn mening, ik doe de helft destruction/conjuration/restoration en de helft one handed/light armor maar one handed zit op 80, light armor op 75 en de magic skills zitten nog maar op 50 of 60. Terwijl ik die fokking magic stone heb ;(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:08:24 #29
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104685830
Ik denk ik pik hem even op bij Saturn om de hoek en ga vanavond spelen. Helaas. Uitverkocht. :r
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104685954
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik pik hem even op bij Saturn om de hoek en ga vanavond spelen. Helaas. Uitverkocht. :r
Steam digital?
pi_104686091
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik pik hem even op bij Saturn om de hoek en ga vanavond spelen. Helaas. Uitverkocht. :r
Jonh homo, waarom heb jij die game nog niet? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Solitude / Windhelm bedoel je naar ik verneem?
Ja. Solitude vind ik veel mooier. Daarom heb ik niet voor de Stormcloaks gekozen.

:7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Forum Admin dinsdag 22 november 2011 @ 19:14:54 #32
35723 crew  GGMM
pi_104686097
M'n broertje heeft blijkbaar ergens een guard gedood, nu valt iedereen uit die stad hem aan, zelfs nadat hij doodgegaan is, beginnen ze weer opnieuw :')
Is daar iets aan te doen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:15:58 #33
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104686142
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Jonh homo, waarom heb jij die game nog niet? :o

BF3 ging even voor. En PS3 heb ik dus geen Steam digital.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104686644
Ik ben m'n vrouw, Ysolda kwijt sinds de bruiloft. Ze is nooit thuis en haar bed is ook niet Owned, maar komt dat omdat ze dood is ofzo of omdat we getrouwd zijn? En waar hangt ze meestal uit?
pi_104686677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Saind het volgende:
Ik ben m'n vrouw, Ysolda kwijt sinds de bruiloft. Ze is nooit thuis en haar bed is ook niet Owned, maar komt dat omdat ze dood is ofzo of omdat we getrouwd zijn? En waar hangt ze meestal uit?
Had hier hetzelfde. Was thuis niet te vinden en ook niet in mijn huis.
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 19:30:18 #36
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_104686794
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef BWolf het volgende:
Iemand opgevallen dat er een NPC is die 'sigaar' heet?
:Y Eén van die carriage dudes ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_104687033
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Silv het volgende:

[..]

Had hier hetzelfde. Was thuis niet te vinden en ook niet in mijn huis.
Haha kom er na een week achter dat ze nog in die tempel van Mara rondliep te wachten op me.
pi_104687081
Die orc met z'n good death ook. :') Staakt ie halverwege het gevecht en zegt dat ik niet worthy ben oid. Valt een Sabre Cat hem aan totdat hij bijna dood is. Val ik hem weer aan, gaat ie wegrennen en shout ik hem uiteindelijk van een berg af. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:37:07 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_104687132
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
M'n broertje heeft blijkbaar ergens een guard gedood, nu valt iedereen uit die stad hem aan, zelfs nadat hij doodgegaan is, beginnen ze weer opnieuw :')
Is daar iets aan te doen?
Helpt het niet om te yielden en te betalen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_104687136
Mijn Sylgja ging echt meteen weg toen de bruiloft over was. Mensen konden niet eens feliciteren want ze liep meteen de deur uit. :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:39:42 #41
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104687252
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Silv het volgende:
Had hier hetzelfde. Was thuis niet te vinden en ook niet in mijn huis.
Had hetzelfde met Lydia. Als die priester zegt, 'en als symbool heb ik hier 2 ringen', dan loopt zij dus al weg en is de deur al uit voordat die priester klaar is met praten. Toen ik haar volgde, was ze idd weg; niet in m'n huis in Riften, niet in Whiterun, niet in Dragonsreach.

Wat ik dus deed was dus gelijk die priester afkappen toen ze wegliep en haar aanspreken zodat ik kon bepalen waar we gingen wonen en haar weer vragen me te volgen.

Dus ik...<kuch>... geniet nu van het huwelijk. 8-)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_104687646
Vind het relatiegebeuren wel wat zwak uitgewerkt. Maar misschien ben ik te verwend door Mass Effect.
pi_104687755
Echt die kut crits door bosses :')
Oneshot je alle Droughts in een dungeon maar de boss die kan je niet aan
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:52:08 #44
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104687806
Wat een dikke faalwinkel de Mediamarkt. Ik bellen of ze Skyrim PS3 nog hebben, "Ja nog één, zal ik 'm achteruit leggen?" Ik zo: Ja, dan kom ik meteen. Ik daar heen fietsen zeggen ze dat hij al twee week is uitverkocht. :')

Wat? :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104687856
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een dikke faalwinkel de Mediamarkt. Ik bellen of ze Skyrim PS3 nog hebben, "Ja nog één, zal ik 'm achteruit leggen?" Ik zo: Ja, dan kom ik meteen. Ik daar heen fietsen zeggen ze dat hij al twee week is uitverkocht. :')

Wat? :')
Mediamarkt is ook wel pauper. Ik haal em gewoon 2e hands bij de gameshop denk ik.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:54:05 #46
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_104687899
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Mediamarkt is ook wel pauper. Ik haal em gewoon 2e hands bij de gameshop denk ik.
Das pas pauper :')
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_104687913
Awesome, ik heb een vlinder. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104687934
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een dikke faalwinkel de Mediamarkt. Ik bellen of ze Skyrim PS3 nog hebben, "Ja nog één, zal ik 'm achteruit leggen?" Ik zo: Ja, dan kom ik meteen. Ik daar heen fietsen zeggen ze dat hij al twee week is uitverkocht. :')

Wat? :')
Wat een lijers :')
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:54:54 #49
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104687941
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Vind het relatiegebeuren wel wat zwak uitgewerkt. Maar misschien ben ik te verwend door Mass Effect.
Is ook zwak. En ik heb ook zoiets van, als je het dan toevoegt, doe het dan goed. Maar van zulk soort dingen moeten Bethesda games het niet hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Silv het volgende:
Awesome, ik heb een vlinder. _O_
In een jar? :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_104687957
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Is ook zwak. En ik heb ook zoiets van, als je het dan toevoegt, doe het dan goed. Maar van zulk soort dingen moeten Bethesda games het niet hebben.

[..]

In een jar? :P
Yess.
No resentment ever evened out a weaker hand
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')