Dual swords zijn behoorlijk sterk als je wat punten in one handed stopt. Imperial swords daarentegen zijn dan weer een stuk minder goed, maar je zal vanzelf wel betere vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Skyrim (foking bazen spel) ben pas lvl 8.
Ik gebruik dual imperial swords (ik ben nord)
Is dat goed?
Oh ja ik ben niet zo van into the magic, dus magic gebruik ik haastt nooit tot nu geen problemen gekregen.
Kan je spel uitspelen met dual en bow alleen? Maak niet uit als het moeilijk gaat worden.
Ik houd wel van pittige games
Zeg dat je zus/moeder/vriendin/buurmeisje met jouw steam The Sims speeltquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef jogy het volgende:
kan ik tenminste zeggen dat ik Skyrim speel op Steam. Het enige wat mij tegenhoudt om the sims 3 te kopen is dat al mijn collegae/andere steam/echte maatjes het dan ook zien....
Heb het net ook eens geprobeerd met mijn Legendary Daedric, heb nu 645 armor rating. Wat had jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb mijn ebony armor gesmite met 12% betere upgrade resultaten en een potion waarmee ik nog betere resultaten had voor 30 seconde. Mijn legendary ebony is net zo goed als legendary daedric, dat een heel stuk zwaarder is. Dragon armor schijnt nog minder goed te zijn?
dacht ik alquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Dual swords zijn behoorlijk sterk als je wat punten in one handed stopt. Imperial swords daarentegen zijn dan weer een stuk minder goed, maar je zal vanzelf wel betere vinden.
Moet je het spel even opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
Nieuwe mode-rage in Skyrim! Paarse outfits!
[ link | afbeelding ]
Steeds meer karakters beginnen er zo uit te zien; textures niet ingevuld. Misschien door die update van Steam gisteren?
Bij mij was het probleem opgelost door steam de bestanden te laten checken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
Nieuwe mode-rage in Skyrim! Paarse outfits!
[ link | afbeelding ]
Steeds meer karakters beginnen er zo uit te zien; textures niet ingevuld. Misschien door die update van Steam gisteren?
Gedaan en het werkte, maar nu kan ik ineens niet meer offline opstarten. Terwijl het net wel nog ging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef Silv het volgende:
Moet je het spel even opnieuw opstarten.
Ik speel helemaal zonder magic. Alleen als het moet voor een quest. In het begin heb je wel veel healing potions nodig maar die kun je overal vinden/stelen. In het begin had ik ook nog wel een zwaard nodig voor gevechten maar doe nu (lvl 33) alles met de bow.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Skyrim (foking bazen spel) ben pas lvl 8.
Ik gebruik dual imperial swords (ik ben nord)
Is dat goed?
Oh ja ik ben niet zo van into the magic, dus magic gebruik ik haastt nooit tot nu geen problemen gekregen.
Kan je spel uitspelen met dual en bow alleen? Maak niet uit als het moeilijk gaat worden.
Ik houd wel van pittige games
Ik durf niet op "play game" te klikkenquote:Steam was unable to sync your files for Skyrim with the Steam Cloud.
If you have played this game from another computer, your game settinfs and/or progress may not be in sync with what is stored in the Cloud. If you play the game now, you may lose those changes or progress.
Anders stop je dat soort dingen in spoilers, ben er zelf nog mee bezig...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
die questline van de dark brotherhood
Fakking kort en echt gewoon niet zo interessant
Wat is nou het hele nut van die save cloud? Zorg gewoon dat je je eigen saves goed bewaart?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef vosss het volgende:
Ik wil net Skyrim starten en krijg de volgende melding:
[..]
Ik durf niet op "play game" te klikken
Wat wil deze melding precies zeggen?
Zojuist speelde ik hem nog en had een CTD. Toen bedacht ik me ineens dat ik op verschillende plekken gelezen had dat je geluid op 44,1000 16 bits zetten een oplossing was voor een sporadische CTD.
Dat heb ik dus gedaan en nu krijg ik deze melding.
Gaat Steam mijn savegames wegflikkeren als ik op play game klik?
Veel one handed bonuses, en Legendary+ gesmith door enchanted ring, necklace en gauntlets.quote:
Ik ben onbekend met steam en wist dus niet of steam op mn HDD iets ging wissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat is nou het hele nut van die save cloud? Zorg gewoon dat je je eigen saves goed bewaart?
Soms ook last van. Zonder iets te zeggen gooit hij je op je desktop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef vosss het volgende:
Bots, weer eruit.
Sinds die update van gister klapt ie er ineens om de haverklap uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |