Echwel! Huisje bouwen, meubeltjes neerzetten. Stomme characters insluiten en laten verhongeren. Elke dag naar het werk laten gaan, thuiskomen, studeren. Huisfeestje geven en dan met de getrouwde buurvrouw batsen. etc etc etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mogen de goden verhoeden dat Skyrim sims/farmville-achtige mods krijgt
Je bent er verdomme om draken en ander gespuis in elkaar te batsen, niet om je huis leuk in te richten of je plantjes water te geven
Steam-maatjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef jogy het volgende:
kan ik tenminste zeggen dat ik Skyrim speel op Steam. Het enige wat mij tegenhoudt om the sims 3 te kopen is dat al mijn collegae/andere steam/echte maatjes het dan ook zien....
Ik heb 2 real life vrienden en 1 guy die ik ken van een forum van 8 jaar geleden op Steamquote:
Ingame chatten á la Xfire ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik heb 2 real life vrienden en 1 guy die ik ken van een forum van 8 jaar geleden op SteamSpelen allemaal Skyrim, is toch wel leuk om tussendoor beetje te chatten enzo hoor.
Xbox party chat! Keigezelligquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik heb 2 real life vrienden en 1 guy die ik ken van een forum van 8 jaar geleden op SteamSpelen allemaal Skyrim, is toch wel leuk om tussendoor beetje te chatten enzo hoor.
Ja dat doet een maat van me ook, party machen met 4 of 5 kameraden en maar ouwehoeren tijdens het gamen. Ik moet toch eens kijken of ik daar op een of andere manier met m'n PC bij kan komenquote:
Nog nooit gedaan? Beetje zoals xbox live. Kan je ook gewoon een audiokanaal opzetten als je wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ingame chatten á la Xfire ofzo?
Ja, doe ik ook wel eens met een paar maten van me via Skype. Dan spelen we soms niet eens hetzelfde spel, maar ik vind het altijd wel lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan? Beetje zoals xbox live. Kan je ook gewoon een audiokanaal opzetten als je wil.
Yep, precies zoals XFire eigenlijk. Gewoon dat er een soort 'overlay' komt (je game wordt even gepauzeerd) en dan heb je een chatschermpje. Shift-tab kan je het mee openen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ingame chatten á la Xfire ofzo?
Oh vaak genoeg gedaan met Skype/TS/Ventrilo, maar da's dus allemaal via de pc, ik wil juist uitzoeken hoe ik evt. een xbox party chat kan joinen vanaf m'n pc (ik heb nl. geen xboxquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan? Beetje zoals xbox live. Kan je ook gewoon een audiokanaal opzetten als je wil.
Ja deed ik vroeger ook wel eens, maar toen bouwde ik m'n 360 om, en kon ik niet meer op Live. Gratis games waren het zeker waard (ik speelde toch alleen single player spellen, speelde nooit op Live).quote:
Altijd hendig om met z'n tweeën of meer een bg te joinen en gewoon via spraak alles kunnen regelen ipv snel snel te moeten typen en hopen dat je niet aangevallen wordquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef Luchtkoker het volgende:
En inderdaad, toen ik nog WoW speelde zaten we altijd met een stuk of 5-6 real life vrienden op Teamspeak. Dat was altijd super gezellig.
...het enige wat ik mis aan WoW.
Ah ok. Helaas dan blijkbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh vaak genoeg gedaan met Skype/TS/Ventrilo, maar da's dus allemaal via de pc, ik wil juist uitzoeken hoe ik evt. een xbox party chat kan joinen vanaf m'n pc (ik heb nl. geen xbox)
10de klokslag 2 uur de VPN opengegooid naar Australie en begonnen met downloaden van de laatste files en decrypten. Ik gok dat ik zo rond half 3 inderdaad aan het spelen was de 10de jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
10e om 23:00 begon ik met spelen, maar het kon al vanaf 14:00 oid (via Australische VPN etc)
No offence, klinkt alleen een beete gay welquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, maar eens verder met Dakeyras, de stoer bebaarde rossige viking met de steel warhammer in z'n machtige handen
Het is zo gay als je het zelf wil maken natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
No offence, klinkt alleen een beete gay wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |