SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Je leven ging toen als een flits aan je voorbij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:46 schreef CrystalAnn het volgende:
Ik wilde nog posten en toen.. en toen wassie ineens dicht.
Die draai ik dalijk wel even voor je danquote:
Klopt. Ik was heel even bang dat alles over was, ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je leven ging toen als een flits aan je voorbij?
Ik las sjorren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
Ik mag niet soggen en kijk wat ik doe.
En straks speelt Ajax nog eens waardoor het alleen maar erger wordt.
seconden*quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil binnen 3 minuten die fipo hebben mang.
Dat is wel jammer jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooi, die van mij is afgelopen weekend de mist in gegaan, maar zo is het leven.
Het spijt me, maar ik moest glimlachen om de woordgrap. Verder is het vervelend voor je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:49 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik moest glimlachen om de woordgrap. Verder is het vervelend voor je.
Zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt een grafiekje gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vorige relatie in een notendop. Voor de vakantie was nog alles koek en ei. Ik heb er uiteindelijk zelf de brui aangegeven, dat wel.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt een grafiekje gemaakt
wat leuk
Daar gaat het om blijkbaar...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat leuk
Ja ik had ook zoiets van: "Gast, wtf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat leuk
Anders moet ik het de hele tijd vertellen, nu heb ik het even visueel gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat leuk
Woei, dat is wel echt een genre shockquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die draai ik dalijk wel even voor je dan
sommige mensen moeten alles in kaart brengenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had ook zoiets van: "Gast, wtf?"
Je hebt het visueel gemaakt EN verteld, gozert!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders moet ik het de hele tijd vertellen, nu heb ik het even visueel gemaakt.
Dudequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vorige relatie in een notendop. Voor de vakantie was nog alles koek en ei. Ik heb er uiteindelijk zelf de brui aangegeven, dat wel.
en we zagen het zelf helemaaaaaaaaal niet aankomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het visueel gemaakt EN verteld, gozert!
Als ik het niet visueel had gemaakt had daar een post van 7 kantjes A4 gestaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het visueel gemaakt EN verteld, gozert!
Kheb de download aanstaan. Als hij optijd binnen is komt ie nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woei, dat is wel echt een genre shock. Lief van je
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en we zagen het zelf helemaaaaaaaaal niet aankomen
Tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb de download aanstaan. Als hij optijd binnen is komt ie nog
Uit die grafiek (en wat je zei) is op te maken dat het vanaf de vakantie gewoon stukje bij beetje kutter ging en in de laatste maand stortte het helemaal ineen. Schrijf je 5 letters per A4'tje of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het niet visueel had gemaakt had daar een post van 7 kantjes A4 gestaan.
Zo'n kartonnen kinderboekjequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit die grafiek (en wat je zei) is op te maken dat het vanaf de vakantie gewoon stukje bij beetje kutter ging en in de laatste maand stortte het helemaal ineen. Schrijf je 5 letters per A4'tje of zo?
Ik heb hele grote letters nodig jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit die grafiek (en wat je zei) is op te maken dat het vanaf de vakantie gewoon stukje bij beetje kutter ging en in de laatste maand stortte het helemaal ineen. Schrijf je 5 letters per A4'tje of zo?
Ik denk eerder gebruik van enters i.p.v. spatiesquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Compensatiedrangquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb hele grote letters nodig ja
"Er was een donder, een bliksem, een flits toen ik je zag"quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]idd, donderslag en heldere hemel enzulks!
een slagquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
"Er was een donder, een bliksem, een flits toen ik je zag"
Oh my..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jemig nu moet ik wel nog achter de computer blijven zittenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:58 schreef stefanhaan het volgende:
Vandaag sluiten we af met Bon - Iver
Verzoekjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemig nu moet ik wel nog achter de computer blijven zitten. Welk nummer van Bon Iver?
Lief lief liefquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef stefanhaan het volgende:
Little Green Bag - George Baker komt hierna
Ohquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef stefanhaan het volgende:
Ja de download die ik had was blijkbaar maar een voorstuken niet het hele liedje
Tot hoelaat draai je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef stefanhaan het volgende:
Sowwiiee
Van bon iver heb k alleen het 2007 en 2009 album
Half 7 volgens het rooster.quote:
Je grote vrienden. Lekker je ex belachelijk maken. Held.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dankje, dat zeiden ze in de NB nou ook.
Gek, want hij heeft alleen een 2008 en 2010 album.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef stefanhaan het volgende:
Sowwiiee
Van bon iver heb k alleen het 2007 en 2009 album
uhhquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gek, want hij heeft alleen een 2008 en 2010 album.
Neem jij uberhaupt relaties dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik neem dus geen relatie met een FOK!ster, teveel kans terecht te komen in een paint.
Je zit al in een soortement van paint...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik neem dus geen relatie met een FOK!ster, teveel kans terecht te komen in een paint.
Even kijken of ik 'm op mijn computer heb en dan zippyshare ik je wel een linkje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:02 schreef stefanhaan het volgende:
Erik, kan je Blindsided zippen en ergens uploaden?
Myra zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Ooit op een dag komt er een vrouw die gek genoeg is om zich aan een relatie met mij te wagen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Neem jij uberhaupt relaties dan?
Zegt wiequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Neem jij uberhaupt relaties dan?
Niet iedereen met een relatie met een FOK!ker maakt er publiekelijke toneelspelen van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Ik zit trouwens al in een paint met Faye, dat was wel hilarisch op zich.
True that.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet iedereen met een relatie met een FOK!ker maakt er publiekelijke toneelspelen van.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet iedereen met een relatie met een FOK!ker maakt er publiekelijke toneelspelen van.
Mind the PI.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het debuutalbum For Emma, Forever Ago kwam uit in 2007.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gek, want hij heeft alleen een 2008 en 2010 album.
Dank je, ik vond hem te makkelijk.quote:
Jij hebt tenminste ooit gezoend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je, ik vond hem te makkelijk.
Maar gelukkig maak jij hem.
Nog even en ik ga zielig doen, let op jullie woorden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je, ik vond hem te makkelijk.
Maar gelukkig maak jij hem.
Wikipedia zei iets anders, maar daar staat blindsided gewoon op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het debuutalbum For Emma, Forever Ago kwam uit in 2007.
Wie zegt dat ik nooit heb gezoend?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste ooit gezoend.
jij niet dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste ooit gezoend.
We keken allebei scheefquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nog even en ik ga zielig doen, let op jullie woorden.
Yepquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar #5 van For Emma, Forever ago is blindsided.
Dan heb je een oude laptop die toe is aan vervangingquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef CrystalAnn het volgende:
Mijn internet faalt. Hij kan niet FOK!ken en radio afspelen tegelijkertijd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nooit heb gezoend?
quote:
Hij is nog geen vier maanden oud.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heb je een oude laptop die toe is aan vervanging
Ohquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:09 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Hij is nog geen vier maanden oud.En de router is slechts twee maanden oud.
Lijkt me sterk, zeker omdat die net gemaakt isquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heb je een oude laptop die toe is aan vervanging
Is de laptop 4 maanden geleden gekocht of gerepareerd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zeker omdat die net gemaakt is
Nou danquote:
Kocht en zaterdag opgehaald omdat die gefixt isquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is de laptop 4 maanden geleden gekocht of gerepareerd?
Ik zeurde niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou dan.
Niet zo zeuren dwergjexD
weet ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeurde niet?
Het ging over Heloef en Trollscience.
Erik, kopt hem binnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je wel eens wil zoenen beteken niet direct dat je nooit gezoend hebt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan is het wel raar. Dan zou je nog een andere browser zoals gewgle chrome kunnen gebruiken. Maar ik hoor het wel van meer mensen. Dus het zou ook aan de streamer op de website kunnen liggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kocht en zaterdag opgehaald omdat die gefixt is
quote:
Oh. Ik dacht dat googel het Nederlands voor google was.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..].
Google.
Alleen gewgle klinkt leuker.
quote:Aangezien het aantal cijfers in een googolplex gelijk is aan een googol+1, is het onmogelijk om het getal googolplex in het decimale talstelsel uit te schrijven, omdat men nooit genoeg materiaal ter beschikking zou hebben: er zouden per atoom in het heelal minstens 10.000.000.000.000 cijfers moeten worden genoteerd.
quote:
Klinkt hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..].
Google.
Alleen gewgle klinkt leuker.
Oh dan moet ik het volume weer van 0 halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Dat betekent dat Bon Iver er aankomt?
quote:
Screenshot plzquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen, die nu niet even in de linkerhoek van hun browser kijken
Dat is er alweer uitgesleten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen, die nu niet even in de linkerhoek van hun browser kijken
bronquote:
Gewoon die post meldenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Is al eeuwen zo. Waarom denk je dat er op fok zo weinig gerickrolled word tegenwoordig.
Heb het al achter doorgegeven, waarschijnlijk krijg je zo een dm dat je 48 uur niet kan posten.quote:
Troll je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb het al achter doorgegeven, waarschijnlijk krijg je zo een dm dat je 48 uur niet kan posten.
Als je je inloggegevens hebt, dan ga je onder op het tabblad Record.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
wie kan mij even helpen met VDJ, wat moet ik aanpassen om te draaien?
Dat zal je mij dan ook weer neit zien doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon die post melden
IP adres moet veranderd worden naar die link.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Natuurlijkquote:
Volgens mij heb je een PM van mij gehad met instructies?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Meestal wordt dat gezegd over iets wat men wil gaan doen maar nog niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is fucking irritant en iedereen deed het continu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef Ishimaru het volgende:
sinds wanneer staat er een ban op rickroll? heel erg sneu als het waar is
Dan vind ik je (weer) lief.quote:
Ik draai al langer dan vandaag maar het ging mij om de inloggegevens. Daar moest iets andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je je inloggegevens hebt, dan ga je onder op het tabblad Record.
Dan klik je op broadcast.
Zet je formaat naar MPEG.
Bitrate naar 192 kb/s
En dan je inloggegevens.
Klik op start broadcasting.
En zorg dan dat er continu muziek is en dat niks doodvalt![]()
Goodluck
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Aardig van jullie. Zeker na mijn ninja-edit
.
Ja, je moet je IP adres aanpassen en de link die je in je PM hebt gehad daar invullen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik draai al langer dan vandaag maar het ging mij om de inloggegevens. Daar moest iets anders
Merciquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IP adres moet veranderd worden naar die link.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog nooit een post gemeld.
Je kon op een gegeven moment geen link meer aanklikken zonder hem eerst te checken...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is fucking irritant en iedereen deed het continu.
Op een browserverneukende Rickroll wordt overigens strenger opgetreden dan tegen een gewone.
Gewoon tot 18.30 ja. Liever uitloopquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ja. Ik kan er nog wel eentje draaien. dees duurt nog maar 3min
idd ja, dus ik sta 100% achter dat het banwaardig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kon op een gegeven moment geen link meer aanklikken zonder hem eerst te checken...
Komt goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gewoon tot 18.30 ja. Liever uitloop
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, dus ik sta 100% achter dat het banwaardig is.
IK wist dat niet ik rickroll ook niet alleen op de radioquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, dus ik sta 100% achter dat het banwaardig is.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef stefanhaan het volgende:
Speciaal voor jou dalijk nog een lied van Bon Iver Erik
So naïve.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
"Mam, ga nou eens Chrome gebruiken"
"Nee, want ik wil startpagina.nl"
Mama![]()
![]()
...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mama![]()
![]()
...
Ze gebruikt Startpagina in Internet Explorer ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen die dat gebruiken ja?
Wat schattigquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mama![]()
![]()
...
Vind je dat nog steeds, of vond je dat toen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Startpagina.nl. Dat vind ik zo typisch toen kabelinternet net nieuw was
.
Beiden betreurenswaardig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze gebruikt Startpagina in Internet Explorer ja.
Wat is deze.
Dat vind ik nu. Vroeger niet, toen gebruikte ik dat ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je dat nog steeds, of vond je dat toen?
Hij bedoelt dat het echt iets voor in die tijd was!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je dat nog steeds, of vond je dat toen?
Je moet een "go" geven als je klaar bent zodat faye weet wanneer ze kan broadcasten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef stefanhaan het volgende:
k nog 1 lied na deze en gaat Faye jullie vermaken om 18:31
Deze is mooierederderder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Skinny Love. En dan niet dat gladgepoetste huilerige Birdy cover vehikel
. Gewoon het origineel
.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Skinny Love. En dan niet dat gladgepoetste huilerige Birdy cover vehikel
. Gewoon het origineel
.
Nee, zeg dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze gebruikt Startpagina in Internet Explorer ja.
Wat is deze.
Maar ze heeft geen kort pittig kapsel. Ook niet lang.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet een "go" geven als je klaar bent zodat faye weet wanneer ze kan broadcasten.
Yep. Het zit er om bijna precies 18:30 opquote:
Jij moet de kroeg jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Faye ik kan niet luisteren. Ik moet de kroeg ik.
Mijn startpagina zijn mijn meestgebruikte pagina's. En als ik google nodig heb dan plemp ik het gewoon in de adresbalk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
Google.nl als startpagina en alle sites die je nodig hebt in de bladwijzerbalk, voor echte bazen.
mama heeft startpagina als homepage, dan typt ze daar in dat google balkje bijvoorbeeld 'fok', en dan kom je op google, en dan via daar op de link klikkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
Google.nl als startpagina en alle sites die je nodig hebt in de bladwijzerbalk, voor echte bazen.
Ja, de sociale plicht roeptquote:
Zijn wij zusjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
mama heeft startpagina als homepage, dan typt ze daar in dat google balkje bijvoorbeeld 'fok', en dan kom je op google, en dan via daar op de link klikken
Zo kan het ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
mama heeft startpagina als homepage, dan typt ze daar in dat google balkje bijvoorbeeld 'fok', en dan kom je op google, en dan via daar op de link klikken
Dan verslijt je muis wel snellerquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de sociale plicht roept. Je kent dat vast wel
.
Die gebruik ik al bijna 4 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan verslijt je muis wel sneller.
Oh die zie ik nu pasquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]Have fun!
Maar ik doelde meer op de typo!
Waddan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
Waarom is de reclame van Menzis een en al leugen?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh die zie ik nu pas. Goeiemoggel.
Iets met goede zorg, geen wachttijden en zulks.quote:
GOquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
uuurg, post eens niet zo snel, ik wacht op de GO
Reclame is helaas een en al leugen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met goede zorg, geen wachttijden en zulks.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Reclame is helaas een en al leugen.
Hehehe jij hebt er dus andere ervaringen mee?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met goede zorg, geen wachttijden en zulks.
Ik heb geen ervaring met Menzis. Wachttijden kan je niet omzeilen. Wel afhankelijk van de ingreep, though.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe jij hebt er dus andere ervaringen mee?
Simply Redquote:
quote:
Jammer dat er nooit reclame van de Wallen gemaakt wordt: dan WEET je tenminste dat je genaaid wordt!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Reclame is helaas een en al leugen.
Hai Trolliequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit reclame van de Wallen gemaakt wordt: dan WEET je tenminste dat je genaaid wordt!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Menzis. Wachttijden kan je niet omzeilen. Wel afhankelijk van de ingreep, though.
Is dat het? Zou best kunnen, ik heb niet heel goed geluisterd. Ik hoorde iets over wachttijden en dan denk ik niet aan mensen van Menzis bereiken wanneer het over zorg verbeteren gaatquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]Bedoelen ze geen telefonische wachttijden, om iemand van Menzis zelf te bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |