Heb het al achter doorgegeven, waarschijnlijk krijg je zo een dm dat je 48 uur niet kan posten.quote:
Troll je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb het al achter doorgegeven, waarschijnlijk krijg je zo een dm dat je 48 uur niet kan posten.
Als je je inloggegevens hebt, dan ga je onder op het tabblad Record.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
wie kan mij even helpen met VDJ, wat moet ik aanpassen om te draaien?
Dat zal je mij dan ook weer neit zien doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon die post melden
IP adres moet veranderd worden naar die link.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Natuurlijkquote:
Volgens mij heb je een PM van mij gehad met instructies?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Meestal wordt dat gezegd over iets wat men wil gaan doen maar nog niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je wel eens wil zoenen beteken niet direct dat je nooit gezoend hebt.
Het is fucking irritant en iedereen deed het continu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef Ishimaru het volgende:
sinds wanneer staat er een ban op rickroll? heel erg sneu als het waar is
Dan vind ik je (weer) lief.quote:
Ik draai al langer dan vandaag maar het ging mij om de inloggegevens. Daar moest iets andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je je inloggegevens hebt, dan ga je onder op het tabblad Record.
Dan klik je op broadcast.
Zet je formaat naar MPEG.
Bitrate naar 192 kb/s
En dan je inloggegevens.
Klik op start broadcasting.
En zorg dan dat er continu muziek is en dat niks doodvalt![]()
Goodluck
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Aardig van jullie. Zeker na mijn ninja-edit
.
Ja, je moet je IP adres aanpassen en de link die je in je PM hebt gehad daar invullen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik draai al langer dan vandaag maar het ging mij om de inloggegevens. Daar moest iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |