Ik hoop het dit jaar ook een heel eind over te slaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Want stiekem zie ik er wel een beetje tegenop...
Hoe kan zoiets nou ingeburgerd zijn dat we karren vol met voedsel naar binnen proppen
Alsof het ons laatste avondmaal is
ja maar dat is niet gezondquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het dit jaar ook een heel eind over te slaan
Zal wel moeten, 2 weken later moet ik al in een buikdansoutfitje optreden
Of ik moet die 2 weken erna gewoon helemaal stoppen met eten
gewoon stamppot op 1 en 2e kerstdagquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope dus hopelijk blijft het zo goed gaan als op dit moment
Kerstavond kook ik dus dan kan ik zelf oplettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon stamppot op 1 en 2e kerstdag
Aaarg shit typfout aangepast inmiddels. Laat al het lekkers even links liggen dit jaar wil naar de -85 kgquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Eten na het slapen??
Ja hoor, ontbijt
Klotetijd dit ja, pepernoten, chocola, staven, stollen, diners...
Je bent er wel zelf bij en wat is er lekkerder dan een kerstwandelng te maken? Er zijn zelfs veel georganiseerde tochten.
Hallo,quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:48 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hallo kiloknallers!
Ik lees hier wel eens dat het niet bevordelijk is om na een bepaalde tijd s' avonds nog te eten. Ik krijg echter honger als ik in bed lig met als gevolg dat ik niet kan slapen. Eten jullie wel of niet voor het slapen gaan? Zo ja wat voor eten raden jullie aan? Drink eigenlijk standaard altijd wel een beker melk voor het slapen gaan. Ook sport ik veel.
Xx!
Hier gaat het net even anders... Vriendjelief ruimt op, ik organiseer de keuken en kook voor de familie, maar dan doet iedereen zijn ding bij het opruimen, afruimen en het doen van de vaat. Wel zo eerlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 09:40 schreef Silmarwen het volgende:
Inderdaad, lekker wandelen met kerst! Doe ik eigenlijk altijd wel.Bovendien ben ik altijd zo in de weer, zit amper stil met kerst. Kids entertainen, laatste beetje goed opruimen, keuken organiseren, koken voor 12 mensen, afruimen, opruimen, vaat doen!
Oud en Nieuw precies hetzelfde trouwens. Dus ik maar me daar niet zoveel zorgen om.
Ah, als je het niet erg vindt, is het natuurlijk een ander verhaal.quote:
Dit jahquote:Op woensdag 23 november 2011 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik heb tot nu toe geen moeite met snoep. Dat verwacht ik ook niet. Het risico ligt voor mij echt in de alcohol en de hoeveelheden eten.
Ik ben overgestapt op dure drankjes als zeer prijzige whiskey, die zelfs als je ze per fles koopt te duur zijn om in een avond op te drinken. Doet bij mij wonderenquote:Op woensdag 23 november 2011 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik heb tot nu toe geen moeite met snoep. Dat verwacht ik ook niet. Het risico ligt voor mij echt in de alcihol en de hoeveelheden eten.
Ik snap wel dat mensen zeggen van "Ik let met de feestdagen niet op, want ik wil genieten", maar als ik daar (en ja, dat gebeurt echt) 2 kilo van aankom, vind ik het 't gewoon niet waard. Dan heb ik liever geen spijs en roomboter, maar gewoon een lekker volkoren broodje met mager beleg dat ik lekker vind, zoals kipfilet met pesto en komkommer of 30+komijnenkaas ofzo. Ieder z'n ding, maar ik vind het dan zo jammer om "verkeerde" dingen te eten, als je ook heel lekker kunt koken en eten met gezondere keuzes.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef Purdey het volgende:
Zo, ik ben er ook weer! En ik haak even in. Ik zie niet echt op tegen de feestdagen, er zijn maar 2 kerstdagen per jaar, dus dan ga ik niet denken 'Goh, een plak kerstbrood met spijs en roomboter..Wat zou dat kcal technisch doen?' Nee, dat prop ik gewoon naar binnen.
En alcohol, het enige wat ik drink en waar ik tegen kan is de Whisky cream van de Lidl
Wijn, en andere likeurtjes valt altijd verkeerd. Ik krijg een enorm rood, warm hoofd. Ik word licht in m'n hoofd en ik wil niks anders doen dan op een stoel zitten en doezelen.
Ik vind het een beetje weinig, vooral O en L eigenlijk. Heb even niet in m'n hoofd zitten wat voor jou 'normaal' is, maar als je niet zoveel trek hebt, kun je dan geen kiwi ofzo erbij nemen?quote:Lijstje van vandaag:
O: 1/2 boterham met pindakaas, beker melk.
L: 1 plakje ontbijtkoek, glas druivensap.
T: Glas cola zero, plakje old amsterdam.
D: Sperziebonen, 2 stukjes aardappel en een 1/2 tartaartje.
A: Thee, een stukje marsepeinen worst.
ei, gekookt, gebakken, gepocheerd, omelet, roerei, eiwitpoeder?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Juicyhil het volgende:
Vraagje. Ik moet van mn trainer aan de eiwitten. Nou eet ik wel verplicht kwark, kipfilet, vis etc. Maar gaat een beetje eentonig worden zo. Iemand misschien nog wat variatie tips?
Ik at voorheen 's morgens 2, en 's middags 4 boterhammen. En dan nog een tussendoortje en fruit. Misschien zou ik buiten dit schema nog wel een stukje fruit kunnen eten inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het een beetje weinig, vooral O en L eigenlijk. Heb even niet in m'n hoofd zitten wat voor jou 'normaal' is, maar als je niet zoveel trek hebt, kun je dan geen kiwi ofzo erbij nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |