Met vrouwen bedoel je dan waarschijnlijk meisjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Crosstowntraffic het volgende:
Zeg het nogmaals: op dit forum doen meiden alsof ze het nooit doen maar vertel mij dan waarom vrouwen zich mij spontaan hun kont aanbieden?
Zie je wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Met vrouwen bedoel je dan waarschijnlijk meisjes.
En ja dat deed ik vroeger
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met een tampon vol alcohol in je aars en een condoom om je leuter naar de disco. Tijden veranderen.
Slim toch? Condoom is zelfbescherming, die desinfecterende alcohol in je reet is bescherming tegen anderen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met een tampon vol alcohol in je aars en een condoom om je leuter naar de disco. Tijden veranderen.
Uitkijken voor scherpe randen van je rits.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wel handig ook. Als je wat indruk wil maken met de omvang van je geslacht tijdens het schuren dan pis je gewoon dat condoom een beetje vol.
Vroeger deed je een rolletje king in je broek tijdens het schuifelen, tegenwoordig pis je een condoom vol tijdens het schuren... tijden veranderen....quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wel handig ook. Als je wat indruk wil maken met de omvang van je geslacht tijdens het schuren dan pis je gewoon dat condoom een beetje vol.
Wij schuifelden én schuurden gewoon. Like a boss.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vroeger deed je een rolletje king in je broek tijdens het schuifelen, tegenwoordig pis je een condoom vol tijdens het schuren... tijden veranderen....
Ja maar dat is dan toch weer anders...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Typisch wat vrouwen achteraf zeggen maar op het feestje doe jij wel mooi je kont naar achter als ik er sta
Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch weer anders...
Weet ik niet, ik probeer vaag te doenquote:
Je bedoelt: dat is anders omdat ik zo knap ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik probeer vaag te doen
Dat ziet er uit alsof zij een plotselinge aanval van diarree kreeg en jij het eerste wat je kon bedenken er in schoof om het tegen te houden...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in betere tijden!!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ziet er uit alsof zij een plotselinge aanval van diarree kreeg en jij het eerste wat je kon bedenken er in schoof om het tegen te houden...
die kunnen niet klaarkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:21 schreef Karina het volgende:
En die meisjes, mogen die ook niet klaarkomen
Jij hebt dit duidelijk nooit gedaan, voelt heerlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:25 schreef NanKing het volgende:
Scott: (while dry humping) “Your jeans feel so good against my jeans”
Elizabeth: “Totally”
Scott: “Oh, I’m dry humping the shit out of you”
Elizabeth: “Oh yeah, dry fuck the fuck out of me Scott”
Is toch van Bad teacher?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:25 schreef NanKing het volgende:
Scott: (while dry humping) “Your jeans feel so good against my jeans”
Elizabeth: “Totally”
Scott: “Oh, I’m dry humping the shit out of you”
Elizabeth: “Oh yeah, dry fuck the fuck out of me Scott”
of je bent de enige die nog geen echet seks heeft gehadquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:26 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Jij hebt dit duidelijk nooit gedaan, voelt heerlijk!
Ben ik de enige die dit hier verdedigd?
Heb ik al wel gehad maar op voorhand doe je dat toch altijd op een feestje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je bent de enige die nog geen echet seks heeft gehad
Yupquote:
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:26 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Gun dat meisje ook haar lol. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef FreckleSs het volgende:
[..]Ik ga stuk van die reacties hier
Ik ga toch maar eens met mn zusje praten als zij weer eens naar de schooldisco gaat
Nou dat uit de OP vond ik toch wat gek hoor, maar zal ook wel wat overdreven zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:26 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
ik vind er niks erotisch aan zolang er niet gebekt wordt..quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Heb ik al wel gehad maar op voorhand doe je dat toch altijd op een feestje?
Jezus, zijn jullie niet van deze wereld?
Komaan kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind er niks erotisch aan zolang er niet gebekt wordt..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Pffff, ik had net een familiepak condooms gekocht bij de kruidvat.....
nee man, flauw gedoequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:33 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Komaan kerel.
Je bent 'r zowaar aan het berijden.
Kan je toch niet anders dan geil worden?
Dat is lang niet zo lekker dan een lekkere 14 jarige breezer te daggeren....quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:33 schreef rubje het volgende:
[..]nou dan ga je toch lekker weer rukken met het handje boven de penthouse oid?
![]()
Nee, ik wil niet dat mijn zusje een object is voor oversekste puber jongetjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Gun dat meisje ook haar lol. Dat hoort er gewoon bij.
Ik ben ervan overtuigd dat dit bericht wat is aangedikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat mijn zusje een object is voor oversekste puber jongetjes
Jij schuurde rustige verder met een chanant natte plek in je broek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef lol_wut het volgende:
Waarom had ik dit vroeger niet bedacht
My godddd! your disgusting !quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit, klaarkomen of niet..het is voor die jongens toch een manier om opgegeilt te worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat dit bericht wat is aangedikt.
Hier schuurden we ook altijd maar dan niet met als doel klaar te komen.
Ik trap 'm maar in:quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef FreckleSs het volgende:
Maakt niet uit, klaarkomen of niet..het is voor die jongens toch een manier om opgegeilt te worden.
Niet dat die meisjes dat niet leuk vinden, ik vond het altijd wel interessant hoe je ineens een harde bobbel achter je kont voelde![]()
Maar niet mijn zusje
Aha dus je deed zelf net zo hard mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Maakt niet uit, klaarkomen of niet..het is voor die jongens toch een manier om opgegeilt te worden.
Niet dat die meisjes dat niet leuk vinden, ik vond het altijd wel interessant hoe je ineens een harde bobbel achter je kont voelde![]()
Maar niet mijn zusje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef Al1 het volgende:
Als knaapje van 12 ging ik in groep 8 ook tegen de ongerijpte lichaampjes van de meisjes uit mijn klas schuren. Toen begon het al. Wat een klein baasje was ik toen al! er was 1 meisje dat 2 koppen groter was dan ik destijds, dus om haar te schuren moest ik op mijn tenen staan.
Tja, als je 12 bentquote:
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef GasTurbine het volgende:
Als dit waar is, zijn er dus ook mensen geweest die zónder condoom tijdens het schuren klaar zijn gekomen.
jwowww?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik trap 'm maar in:
Pics van je zusje?
(alsmede ook tevens: Jwowww!)
Ja maar ik was wel 16 voordat ik naar discotheken ging waar dit soort dingen gebeurde. Op mijn schoolfeestjes gingen we nog schuifelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha dus je deed zelf net zo hard mee.
Ik vind dat altijd een beetje hypocriet. Net als van die gasten die zelf net 18 zijn en dan tegen 15-jarigen zeggen dat ze niet moeten roken, blowen en drinken.
quote:
WTF is dit voor debiele conclusie?quote:'Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.'
Dat is best wel nasty iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
WTF is dit voor debiele conclusie?![]()
Is dit uberhaupt mogelijk????
Is het wel eens bij die gast opgekomen dat de condoomautomaten ook leeg zouden kunnen zijn na de feesten doordat al die ventjes voorzorgsmaatregelen nemen omdat ze verwachten te scoren?
Toen ik 12 was en naar mijn eerste schoolfeest ging schuurden we ook gewoon op de snellere nummers (kom maar lekker vibenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ja maar ik was wel 16 voordat ik naar discotheken ging waar dit soort dingen gebeurde. Op mijn schoolfeestjes gingen we nog schuifelen![]()
Als het over je eigen broertje of zusje gaat is het niet hypocriet vind ik, daarnaast is dit nieuwsbericht ook erg omdat het gaat over 12 jarigen.
Ik vind het ook zo'n rare gevolgtrekking. Waarschijnlijk zijn die condooms gewoon gebruikt voor waar ze voor bedoeld zijn (neuken en balonnen maken).quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
WTF is dit voor debiele conclusie?![]()
Is dit uberhaupt mogelijk????
Is het wel eens bij die gast opgekomen dat de condoomautomaten ook leeg zouden kunnen zijn na de feesten doordat al die ventjes voorzorgsmaatregelen nemen omdat ze verwachten te scoren?
Echt hè... het zegt volgens mij meer over die eigenaar en de vreemde ideeën in zijn hoofd dan over wat die tieners daadwerkelijk aan het doen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo'n rare gevolgtrekking.
Waarom denk je dat mannen liever zonen hebben als dochters?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat mijn zusje een object is voor oversekste puber jongetjes
En hier nog een goed punt uit het NWS topic:quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Echt hè... het zegt volgens mij meer over die eigenaar en de vreemde ideeën in zijn hoofd dan over wat die tieners daadwerkelijk aan het doen zijn
Die discotheek verkoopt condooms maar als ze gekocht worden wordt er alarm geslagen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef Wokkel het volgende:
Dis disco is sowieso niet serieus te nemen.
Waarom verkoop je nou condooms als je toch niet wil hebben dat kinderen elkaar opgeilen???
Hoe oud ben je dan? Als ik vragen mag, in mijn tijd deden ze dat nog niet hr.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen ik 12 was en naar mijn eerste schoolfeest ging schuurden we ook gewoon op de snellere nummers (kom maar lekker viben) en gingen dan schuifelen op de langzame nummers. Volgens mij heeft niemand daar iets aan over gehouden.
En jawel als het over je broertje of zusje gaat is het net zo hypocriet. Net als van die ouders die in hun tijd een stel hippies waren en hun kinderen nu wijsmaken dat ze nooit hebben geblowd en dat die kinderen het ook niet mogen.
[..]
Je kan ook overdrijven he. Mannen willen wel dochters, zorgt alleen misschien voor wat meer zorgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen liever zonen hebben als dochters?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
En hier nog een goed punt uit het NWS topic:
[..]
Die discotheek verkoopt condooms maar als ze gekocht worden wordt er alarm geslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |