quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
also
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
also
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb dat wel meermaals meegemaakt, gaat toch makkelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef Piye het volgende:
Klaarkomen tijdens schuren? Dat heb ik dan niet goed genoeg aangepakt destijds.
Moet je wel een joggingbroek aantrekken, spijkerbroeken schuren zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Heb dat wel meermaals meegemaakt, gaat toch makkelijk?
Hahaha, mijn dag kan echt niet meer stukquote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.
Dat is wel héél bizar.quote:"Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek."
Makkelijker dan ik dacht blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Heb dat wel meermaals meegemaakt, gaat toch makkelijk?
Alleen zodat het geen bende word daar beneden. Zodra zo'n kansloze pauper een arme meid in bed krijgen, is ie over 9 maanden vader.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:48 schreef Crosstowntraffic het volgende:
Ook wel goed: ze leren al heel gauw de condoom gebruiken!
Kijk maar uit, straks scheurt je toompje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:48 schreef Crosstowntraffic het volgende:
Ook wel goed: ze leren al heel gauw de condoom gebruiken!
Typisch wat vrouwen achteraf zeggen maar op het feestje doe jij wel mooi je kont naar achter als ik er staquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef classpc het volgende:
Schuren is sowieso een kansloze bezigheid. Als je lekker aan zo'n meisje wil zitten dan neem je haar toch mee naar huis?
Ja maar eng.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef classpc het volgende:
Schuren is sowieso een kansloze bezigheid. Als je lekker aan zo'n meisje wil zitten dan neem je haar toch mee naar huis?
Dat lukt erg makkelijk bij 12-15 jarige meisjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef classpc het volgende:
Als je 12 bent?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef classpc het volgende:
En als het lukt moet je vervolgens nog tegen je ouders zeggen "heey dit is Priscilla en eehm.... ik heb haar net ontmoet in Alcazar.... en we gaan nu naar boven".quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat lukt erg makkelijk bij 12-15 jarige meisjes?
Alle chickies schuren tussen de leeftijd van 14 en 16 sowieso. Wie beweert dat niet te hebben gedaan zat destijds op haar zolderkamer te FOK!en of liegt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Crosstowntraffic het volgende:
Zeg het nogmaals: op dit forum doen meiden alsof ze het nooit doen maar vertel mij dan waarom vrouwen zich mij spontaan hun kont aanbieden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |