Nee dat is nu al zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Let op: over vijf of tien jaar is de leeftijd verschoven naar 'van 9 tot 12 jaar'. En maar een enkeling die durft te zeggen: dit gaat te ver.
AAAAAH. Sad dit, sad. Mijn ogenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat is nu al zo.
http://oddculture.com/wei(...)d-grinding-at-party/
NSFW i guessquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AAAAAH. Sad dit, sad. Mijn ogen
Nou ik bemoei me niet met de opvoeding van jouw kind hoor. Het is in het algemeen dat ik dit bizar vind. Héél bizar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wie ben jij om je te bemoeien met de "opvoeding" van mijn kind.
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Mijn Annefleurijn, die toevallig ook nog hoogsensitief en Nieuwetijdskind is, moet zichzelf kunnen uiten zoals zij dat wil, We Moeten Met Zijn Allen Niet Willen Dat Dat Niet Zou Kunnen."
Was dat maar zoquote:
[..]
"Mijn Annefleurijn, die toevallig ook nog hoogsensitief en Nieuwetijdskind is, moet zichzelf kunnen uiten zoals zij dat wil, We Moeten Met Zijn Allen Niet Willen Dat Dat Niet Zou Kunnen."
Ach gossie ben je op je pikje getrapt omdat je niet meer mag schuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Crosstowntraffic het volgende:
Wel grappig dat de meeste meiden sad zeggen terwijl ze het zelf zo verdomd graag hebben ...
quote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.
Fout, het is gewoon grappig dat ze hier zeggen dat het niet leuk is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach gossie ben je op je pikje getrapt omdat je niet meer mag schuren?
Waarom lacht iedereen hierom?quote:
[..]
Daarom is het ook om te lachen, zo sad is het.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Fout, het is gewoon grappig dat ze hier zeggen dat het niet leuk is.
[..]
Waarom lacht iedereen hierom?
Je kan er wel degelijk van klaarkomen
Echte mannen schuren alléén op verzoek en niet als ze onder de 16 of zo, zijn. Ranzige boel zeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef BB-King het volgende:
Echte mannen schuren zonder condoom ja!!
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
also
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
also
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb dat wel meermaals meegemaakt, gaat toch makkelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef Piye het volgende:
Klaarkomen tijdens schuren? Dat heb ik dan niet goed genoeg aangepakt destijds.
Moet je wel een joggingbroek aantrekken, spijkerbroeken schuren zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef Crosstowntraffic het volgende:
[..]
Heb dat wel meermaals meegemaakt, gaat toch makkelijk?
Hahaha, mijn dag kan echt niet meer stukquote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.
Dat is wel héél bizar.quote:"Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |