Ze is gewoon jaloers johquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik van het weekend lekker tegen zo'n 13-jarige aanschuren, komt er ineens zo'n lelijk vriendinnetje cockblocken
Misschien was het zijn vriendinnetje wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
Vertel mij wat. Ik van het weekend lekker tegen zo'n 13-jarige aanschuren, komt er ineens zo'n lelijk vriendinnetje cockblocken
die vriendin was gewoon jaloers dat jij met haar vriendje aan het schuren wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het zal wel met een ander opvoeding/normen en waarden te maken hebben.
Nee. Echt niet, no fucking way dat ik dat geloofquote:Ook merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij tot een hoogtepunt komen. We hebben het daarom direct verboden.”
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef Kentoet het volgende:
Ik moest met al mijn rondgierende hormonen genoegen nemen met schuifelen
gvd
Ik heb dit nog nooit meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef YazooW het volgende:
Maar is het nu echt of niet? Voorlopig nog geen verhalen hier van meisjes die "slachtoffer" zijn geworden van hitsige puberjongens.
Ja daar doel ik op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], 20 jaar geledern gebeurde dit nooit
Nou, de meisjes vinden het anders ook lkkr, en ze worden er niet zwanger van, ideaal toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die ouders moeten hun girls binnen houden en niet achteraf gaan janken.²
Ongetwijfeld, maar wat denken die ouders dat hun girls gaan doen als ze vol opgemaakt (vochtige lipgloss en veel glitters) en schaars gekleed huize Stompé verlaten? Dat ze gaan schaken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, de meisjes vinden het anders ook lkkr, en ze worden er niet zwanger van, ideaal toch?
Hielden jouw ouders je maar thuis en van het internetquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die ouders moeten hun girls binnen houden en niet achteraf gaan janken.²
Precies, en maar klagen. Die ouders zouden de hand eens in eigen boezem moeten steken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hielden jouw ouders je maar thuis en van het internet
Uiteraard is dat een probleem. Maar als ze dan trouwt is het probleem foetsie weg he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, en maar klagen. Die ouders zouden de hand eens in eigen boezem moeten steken.
Of het moet onder de noemer van vrijheid geen probleem zijn dat je dochter zwanger thuis komt.²
Dat trouwen moet vooraf gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard is dat een probleem. Maar als ze dan trouwt is het probleem foetsie weg he?
Hebben jongetjes van 12 tegenwoordig een avondvullend priapisme? Ik bedoel, om zo'n rubbertje om die garnaal te krijgen, zal ie toch echt moeten steigeren dus van tevoren omdoen lukt niet.quote:“Ook merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij tot een hoogtepunt komen. We hebben het daarom direct verboden.”
Nog een goed punt dat flinke deuken slaat in de geloofwaardigheid van dat hele klaarschuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hebben jongetjes van 12 tegenwoordig een avondvullend priapisme? Ik bedoel, om zo'n rubbertje om die garnaal te krijgen, zal ie toch echt moeten steigeren dus van tevoren omdoen lukt niet.
Dus oftewel al die pubertjes slaan alvorens de dansvloer op te daggeren de hand aan zichzelf oftewel je moet een hoop pizzakoppen vlak voor het bestijgen van de danspartner met hun hand in hun laaghangende gangsta-jeans zien friemelen aan de piemel.
Ik geloof er geen ruk van.
2 tienermeisjes werden geinterviewd wat ze van schuren vondenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hadden ze ook interviews met slachtoffers?
Op je 12-15e kan je geen harde hebben volgens jou?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hebben jongetjes van 12 tegenwoordig een avondvullend priapisme? Ik bedoel, om zo'n rubbertje om die garnaal te krijgen, zal ie toch echt moeten steigeren dus van tevoren omdoen lukt niet.
Dus oftewel al die pubertjes slaan alvorens de dansvloer op te daggeren de hand aan zichzelf oftewel je moet een hoop pizzakoppen vlak voor het bestijgen van de danspartner met hun hand in hun laaghangende gangsta-jeans zien friemelen aan de piemel.
Ik geloof er geen ruk van.
Lijkt me de uitgelezen leeftijd om totaal onvrijwillig 5 uur lang met een paaltje te lopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Op je 12-15e kan je geen harde hebben volgens jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |