Bronquote:'Mam, mag ik vanavond schuren?'
AMSTERDAM - Collega M. was opgelucht toen haar 12-jarige dochter vertelde dat zij niet aan ‘schuren’ deed op het dansfeestje van schoolkamp. En er zijn er wel meer die zich ergeren aan deze seksueel getinte dans.
Zo moet Leen Streefkerk, de eigenaar van de tienerdisco Alcazar in Puttershoek, helemaal niets hebben van schuren. In het AD laat hij weten dat hij de tieners in de dans waarbij geslachtsdelen tegen elkaar worden gewreven, veel te ver gaan.
Hoogtepunt
Dansende meisjes zouden bij beveiligers hebben geklaagd dat zij tijdens het dansen seksueel betast worden. “Ook merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij tot een hoogtepunt komen. We hebben het daarom direct verboden.”
Perplex
Wie wordt betrapt op schuren zal direct de discotheek worden uitgezet. “Wij willen een correcte discotheek zijn en deze dans gaat veel te ver. Ik sta perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 jaar dit willen doen.”
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:05 schreef S1nn3rz het volgende:
Real life denk ik. Kinderen doen steeds gekkere dingen op jongere leeftijd om er maar bij te horen. Grenzen vervagen, ouders zouden een pak op hun donder moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
mooie schuur
schuren
De overheid is eigenaar van deze discotheek?quote:“Ook merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij tot een hoogtepunt komen. We hebben het daarom direct verboden.”
Lees het bericht nog eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De overheid is eigenaar van deze discotheek?
Oh ik snap het al, was wel goeie grap eigenlijk.quote:
Sterker nog, volgens mij is dat JUIST de leeftijd waarop kinderen dat beginnen te doen/ontdekken. Het wordt vanzelf minder (bij de meestequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:26 schreef DS4 het volgende:
Ik sta perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 jaar dit willen doen.”
Ik ook... Je gaat toch pottedimme niet droogneuken als je een garage verderop kan gangbangen?
Misschien dat ouders gewoon zelf eens na moeten denken hoe oud ze waren toen ze sexuele interesses kregen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sterker nog, volgens mij is dat JUIST de leeftijd waarop kinderen dat beginnen te doen/ontdekken.
Ik sta perplex dat kinderen van 12-15 bij Alcazar naar binnen komenquote:Ik sta perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 jaar dit willen doen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:05 schreef S1nn3rz het volgende:
Real life denk ik. Kinderen doen steeds gekkere dingen op jongere leeftijd om er maar bij te horen. Grenzen vervagen, ouders zouden een pak op hun donder moeten krijgen.
In de schuur.quote:
www.bekrompenouders.nlquote:
Kut, die site ligt eruit...quote:
Ow god! Leen Streefkerk uit Puttershoek!?! Waar gaat het heen met Nederland.quote:Zo moet Leen Streefkerk, de eigenaar van de tienerdisco Alcazar in Puttershoek.
Ben je wel eens in Alcazar geweest droeftoeter? 7 Zalen en de halve provincie gaat er langs. We hebben het dus niet over de lokale schooldisco.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow god! Leen Streefkerk uit Puttershoek!?! Waar gaat het heen met Nederland.
Is dit niet uit de categorie Regenboog feestjes en neukbandjes?
Nee, en wat doen kinderen van 12 tot 15 in een grote discotheek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je wel eens in Alcazar geweest droeftoeter? 7 Zalen en de halve provincie gaat er langs. We hebben het dus niet over de lokale schooldisco.
Bestaat die tent nog steeds?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Alcazar geweest droeftoeter? 7 Zalen en de halve provincie gaat er langs. We hebben het dus niet over de lokale schooldisco.
Zoals je kunt lezen vraag ik me dat dus ook al af. Ik vind het heel gek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, en wat doen kinderen van 12 tot 15 in een grote discotheek?Hebben die geen deur beleid?
Blijkbaar. En inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bestaat die tent nog steeds?![]()
Volgens mij mag je toch in de meeste discotheken pas vanaf je 16e of 18e binnnen.
Kleuterstrings, tienerdisco's.... en dan verbaasd zijn als ze hetzelfde gedrag gaan vertonen als ze ingeprent krijgen de hele dag doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Wokkel het volgende:
Het is een tienerdisco staat in de OP, blijkbaar hebben ze er ook feestjes voor tieners.
Laat die kinderen lekker schuren, alsof papa & mama geen vieze spelletjes speelden toen ze klein waren.
Ik denk trouwens dat de generatie van onze ouders wel wat later begon met seks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Wokkel het volgende:
Laat die kinderen lekker schuren, alsof papa & mama geen vieze spelletjes speelden toen ze klein waren.
Ik niet, althans... het verschil is niet zo heel groot. Ik ken moeders met kinderen van ongeveer 12 jaar oud en ik weet verdomd zeker dat ze ook niet braaf hebben gewacht tot ze 16 waren voordat ze sexueel actief werden. Met name omdat ik een van die "heren" was waarmee ze dat deden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk trouwens dat de generatie van onze ouders wel wat later begon met seks.
Nee, je leest er nu meer over...quote:Biologisch gezien is het heel normaal alleen in onze maatschappij/cultuur niet. Maar de mogelijkheden/verleidingen etc zijn nu gewoon een stuk groter dus gebeurt het eerder.
Als beide ouders werken heb je overdag tijd genoeg hoor...quote:Ouders zijn minder streng, kinderen hebben meer vrijheid en mogen laat wegblijven op de gekste plekken.
Ah ja, dan heb ik ongelijk natuurlijk.quote:
Hoe oud ben jij?quote:het verschil is niet zo heel groot. Ik ken moeders met kinderen van ongeveer 12 jaar oud en ik weet verdomd zeker dat ze ook niet braaf hebben gewacht tot ze 16 waren voordat ze sexueel actief werden. Met name omdat ik een van die "heren" was waarmee ze dat deden.
Ik denk echt dat het nu gewoon eerder gebeurd.quote:Nee, je leest er nu meer over...
Dan zit je thuis. Dat betekent niet dat je gelijk hele orgies houdt. Thuis ontmoet je geen chicks, in de disco wel.quote:Als beide ouders werken heb je overdag tijd genoeg hoor...
Idd. Toen ik 15 was hing ik hem er gewoon al in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef YazooW het volgende:
Ik sta perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 jaar dit willen doen.”
Misschien dat je denkt dat ik met heel dubieuze vrouwen omging (ok, ook wel...), maar daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal voor de hypervolledigheid toevoegen: "door de bank genomen"
Okay?
Als ik een 15 jarige zoon/dochter had zou niemand roepen dat ik er heel vroeg bij was ofzo...quote:Hoe oud ben jij?
Gemiddeld een week eerder is ook eerder, dus an sich denk ik dat je gelijk hebt, alleen denk ik dat het verschil echt in weken zit en niet in jaren. Je hoort er alleen meer over. En ok... het is tegenwoordig kennelijk normaler om als 15 jarige alleen (lees: met leeftijdsgenoten) op vakantie te gaan om maar wat te noemen, dus er is wel wat meer vrijheid.... maar zoals gezegd: je kan in de ouderlijke woning ook genoeg doen als beide ouders werken, of iig niet thuis zijn.quote:Ik denk echt dat het nu gewoon eerder gebeurd.
Ik heb nog geen orgie meegemaakt waarbij het bij droogneuken bleef eerlijk gezegd...quote:Dan zit je thuis. Dat betekent niet dat je gelijk hele orgies houdt. Thuis ontmoet je geen chicks, in de disco wel.
Gebeurt net zo hard op schoolfeesten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Je kinderen naar zulke plekken laten gaan!
Het zal wel met een ander opvoeding/normen en waarden te maken hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Gebeurt net zo hard op schoolfeesten.
Dat lijkt me inderdaad een hoax. Waarom zouden die gastjes een condoom omdoen als er toch geen kans is op zwangerschap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bron
Menen ze dit nou serieus? Jongens doen een condoom om om vervolgens tot een hoogtepunt te komen op de dansvloer? Sensatieartikel of real life?
quote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij tot een hoogtepunt komen. We hebben het daarom direct verboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |