Bronquote:'Mam, mag ik vanavond schuren?'
AMSTERDAM - Collega M. was opgelucht toen haar 12-jarige dochter vertelde dat zij niet aan ‘schuren’ deed op het dansfeestje van schoolkamp. En er zijn er wel meer die zich ergeren aan deze seksueel getinte dans.
Zo moet Leen Streefkerk, de eigenaar van de tienerdisco Alcazar in Puttershoek, helemaal niets hebben van schuren. In het AD laat hij weten dat hij de tieners in de dans waarbij geslachtsdelen tegen elkaar worden gewreven, veel te ver gaan.
Hoogtepunt
Dansende meisjes zouden bij beveiligers hebben geklaagd dat zij tijdens het dansen seksueel betast worden. “Ook merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij tot een hoogtepunt komen. We hebben het daarom direct verboden.”
Perplex
Wie wordt betrapt op schuren zal direct de discotheek worden uitgezet. “Wij willen een correcte discotheek zijn en deze dans gaat veel te ver. Ik sta perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 jaar dit willen doen.”
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:05 schreef S1nn3rz het volgende:
Real life denk ik. Kinderen doen steeds gekkere dingen op jongere leeftijd om er maar bij te horen. Grenzen vervagen, ouders zouden een pak op hun donder moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
mooie schuur
schuren
De overheid is eigenaar van deze discotheek?quote:“Ook merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij tot een hoogtepunt komen. We hebben het daarom direct verboden.”
Lees het bericht nog eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De overheid is eigenaar van deze discotheek?
Oh ik snap het al, was wel goeie grap eigenlijk.quote:
Sterker nog, volgens mij is dat JUIST de leeftijd waarop kinderen dat beginnen te doen/ontdekken. Het wordt vanzelf minder (bij de meestequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:26 schreef DS4 het volgende:
Ik sta perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 jaar dit willen doen.”
Ik ook... Je gaat toch pottedimme niet droogneuken als je een garage verderop kan gangbangen?
Misschien dat ouders gewoon zelf eens na moeten denken hoe oud ze waren toen ze sexuele interesses kregen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sterker nog, volgens mij is dat JUIST de leeftijd waarop kinderen dat beginnen te doen/ontdekken.
Ik sta perplex dat kinderen van 12-15 bij Alcazar naar binnen komenquote:Ik sta perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 jaar dit willen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |