Dat mensen die jou als 'jouw' schrijven werden gestenigd.quote:Hoe ging dat bij jouw?
Ja, dat vond ik bij zeilkamp ook zo ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef Dven het volgende:
Schorsing terwijl de rest van de klas op een epische trip ging naar de efteling.
Hun hebben wel heftige avonturen in het onderruim gehad. En dan maar niet te spreken over wanneer ze een keertje de stad in mochten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:01 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik bij zeilkamp ook zo erghun hele week teringweer gehad en ik moest op school maar gewoon huiswerk komen doen
.
Weinig heftige verhalen met onze tamme klas toen hehe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Hun hebben wel heftige avonturen in het onderruim gehad. En dan maar niet te spreken over wanneer ze een keertje de stad in mochten!
Dan had je het redelijk bont gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef Dven het volgende:
Schorsing terwijl de rest van de klas op een epische trip ging naar de efteling.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:08 schreef Ruv het volgende:
Ik moest na schooltijd altijd bij de meester op schoot zitten en dan huiswerk maken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
En nu even serieus:
briefje halen, nakomen. That's it..
En dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:36 schreef Logical het volgende:
Vrijdagmiddag plein vegen, of je een uur voor de eerste les moeten melden.
Ja maar in de derde klas overleed hij (wat een baas was het) dus was de coulance ook overledenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Froop het volgende:
Een echte baas was vrienden met z'n conciërge. Nooit briefjes gehaald dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Meike26 op 24-11-2011 11:56:09 (Spoiler toegevoegd) ]
Dat hebben we ook een keer moeten doen idd, nadat we stoelen domino hadden gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 12:06 schreef Ayca het volgende:
In de onderbouw vooral stoelen op de tafels zetten/binnenplaats schoonmaken etc als je te laat kwam (dat gebeurde nogal vaak) en je om 8 uur melden, 1x moest ik ballonnen lekprikken die overwaren van de stunt de dag ervoor.
![]()
Als je spijbelde moest je het dubbel inhalen, maar dat vond ik nooit zo erg want je mocht gewoon huiswerk maken/muziek luisteren etc![]()
Helaas was dat het laatste jaar niet zo, toen moest je het examenregelement overschrijven, verder mocht je niks
Dit dus, wel altijd briefjes halen maar nooit problemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Froop het volgende:
Een echte baas was vrienden met z'n conciërge. Nooit briefjes gehaald dus.
Roken was bij ons geen probleem, maar de fietsenkelder infietsen mocht niet. De oude concierge boeide het niet maar die ging met pensioen en de nieuwe stond klaar met een bezemsteel om in je voorwiel te steken. Ik weet niet of hij het ooit heeft gedaan, maar de dreiging was er wel en dat maakte het nog spannender. Verder geen straf ervoor volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Ladylike het volgende:
Roken als je jonger als 16 was: ouders werden ingelicht en je mocht een maand de peuken van het schoolplein oprapen.
Fietsen over het schoolplein: week vroeger naar school komen. En dan stond een van de docenten altijd achter een dikke pilaar en kwam erachter uit gesprongen zodat je schrok
verder gedroegen de mensen zich best op onze school geloof ik...
Haha, heel herkenbaar dit. Grappend tegen zeggen de conciërge dat je morgen komt terwijl je beide weet dat het niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Twee keer geschorst, en een paar keer (per week...) moeten nablijven of eerder moeten komen. Daar ben ik overigens ook de laatste jaren mee gestopt, want in kwam er achter dat het niet werd geregistreerd als je dan vervolgens niet kwam opdagen. En als er eens over gezeken werd, zei je gewoon "ik kom morgen", kom je vervolgens niet en is het ook opgelost. Daarnaast was ik goed bevriend met de concierge en had ik dezelfde muzieksmaak als de jaarcoordinator. Kon me mooi overal onderuit lullen en als de diplomatiek faalde, kwam ik dus gewoon niet opdagen.
Ik heb één keer een opvoedkundige tik gehad. Maar die was dan ook terecht en als enige van de 'straffen' wel effectief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet de slechtste reden zijn om straf te geven, for reals.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |