Dat mensen die jou als 'jouw' schrijven werden gestenigd.quote:Hoe ging dat bij jouw?
Ja, dat vond ik bij zeilkamp ook zo ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef Dven het volgende:
Schorsing terwijl de rest van de klas op een epische trip ging naar de efteling.
Hun hebben wel heftige avonturen in het onderruim gehad. En dan maar niet te spreken over wanneer ze een keertje de stad in mochten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:01 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik bij zeilkamp ook zo erghun hele week teringweer gehad en ik moest op school maar gewoon huiswerk komen doen
.
Weinig heftige verhalen met onze tamme klas toen hehe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Hun hebben wel heftige avonturen in het onderruim gehad. En dan maar niet te spreken over wanneer ze een keertje de stad in mochten!
Dan had je het redelijk bont gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef Dven het volgende:
Schorsing terwijl de rest van de klas op een epische trip ging naar de efteling.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:08 schreef Ruv het volgende:
Ik moest na schooltijd altijd bij de meester op schoot zitten en dan huiswerk maken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
En nu even serieus:
briefje halen, nakomen. That's it..
En dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:36 schreef Logical het volgende:
Vrijdagmiddag plein vegen, of je een uur voor de eerste les moeten melden.
Ja maar in de derde klas overleed hij (wat een baas was het) dus was de coulance ook overledenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Froop het volgende:
Een echte baas was vrienden met z'n conciërge. Nooit briefjes gehaald dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Meike26 op 24-11-2011 11:56:09 (Spoiler toegevoegd) ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |