jou pakketje is tenminste in NLquote:ARRIVAL AT INWARD OFFICE OF EXCHANGE
Sinds 17 november...
De douane heeft mn tablet denk ik in de smiezen, normaal duurt die stap niet langer dan 3 dagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat bij mcbub dat ze t met ems hebben gestuurd.. is gewoon chinapost (ik ga hier dus nooit meer wat bestellen)... [/spoiler]
heb inmiddels al 3 andere pakketjes binnengekregen die na die ene zijn besteld..
gewoon klagen trouwens over je inklaring bij de douaneik krijg 't deels terug omdat die china de transportkosten niet had opgeschreven dus hadden ze een gemiddelde (van boven de honderd dollar) gepakt..
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
jou pakketje is tenminste in NL
mijne daarentegen..Chinapost is een vorm van EMS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat bij mcbub dat ze t met ems hebben gestuurd.. is gewoon chinapost (ik ga hier dus nooit meer wat bestellen)... [/spoiler]
heb inmiddels al 3 andere pakketjes binnengekregen die na die ene zijn besteld..
gewoon klagen trouwens over je inklaring bij de douaneik krijg 't deels terug omdat die china de transportkosten niet had opgeschreven dus hadden ze een gemiddelde (van boven de honderd dollar) gepakt..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nee hoor, de veiligheidsnormen staan er netjes opgedruktquote:Op woensdag 23 november 2011 12:13 schreef JortK het volgende:
Zijn die Chinese LED strings die ze hier hebben een beetje veilig? http://e.dealextreme.com/albums/christmas-decorations-2011/
Ik kan me namelijk voorstellen dat ze een beetje schijt hebben de veiligheidsnormen?
Zie 1e pagina 1 van dit topic...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef 12koeto het volgende:
Year Status Destination Country Location Date
2011 posting NETHERLANDS GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN 2011-11-22
wat betekend dit?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt niet, bij Chinapost heb je uit mijn hoofd de volgende statusen:
- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = DUH!
[..]
Dit goed genoeg?
Als je nog een RCA kabel hebt liggen kun je die er gewoon tussen doen, zo had ik dat laatst ook opgelostquote:Op woensdag 23 november 2011 09:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is kut, ze hebben alleen vga to 3rca female, geen male
X-post.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor de audioluisteraars onder ons. Een van de dagdeals op Amazon's Black Friday is nu een Sansa Clip+ 4GB van . Deze dingen zijn te flashen met www.rockbox.org voor een ultieme audiobeleving. Je kunt je helaas alleen nog op de wachtlijst zetten. Maar straks is er ook een X-mini speaker nog voor de liefhebbers in de aanbieding.
[..]
De laatste keer dat ik een Clip Zip probeerde te bestellen via amazon.co.uk lukte dat niet; elektronica leveren ze niet buiten de UK. De amerikaanse amazon wel.quote:
Zeer vervelend, prijs was goed, dan maar 1 van Ebay af vissenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een Clip Zip probeerde te bestellen via amazon.co.uk lukte dat niet; elektronica leveren ze niet buiten de UK. De amerikaanse amazon wel.
Komt omdat ze er zo profi uit zien (positief proberen te bekijken)quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Koen. het volgende:
Ik moet gewoon belasting betalen over de HM3
[ afbeelding ]
Dat ding kostte maar ¤35,-- dus wat willen ze nou?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Koen. het volgende:
Ik moet gewoon belasting betalen over de HM3
[ afbeelding ]
Zoek anders even naar helium bus. Er zijn spuitbusjes met helium bij feestwinkels. er is zelf een webwinkel": http://www.heliumshop.nl/heliumpakket/heliumtank-zonder-ballonnenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:39 schreef Multicolor het volgende:
Nou vind ik die Air Swimmers wel erg geniaal. Maar er moet helium in, en dat word natuurlijk niet meegeleverd. Een snelle googlesearch naar Helium bracht alleen maar verhuurbedrijven op, waarbij ik 100 euro moet dokken voor het huren van een grote heliumfles. Niet echt handig voor et opblazen van 1 visje natuurlijk.
Iemand mss enige ideeën? Iemand die hem al heeft en hoe heeft ie em dan opgeblazen?
Precies! Administratiekosten doet PostNL niet aan toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Komt omdat ze er zo profi uit zien (positief proberen te bekijken)
Helaas, juist wel ...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef Koen. het volgende:
[..]
Precies! Administratiekosten doet PostNL niet aan toch?
quote:
Kindles kan ook niet, die moet je via amazon.com bestellenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zeer vervelend, prijs was goed, dan maar 1 van Ebay af vissen
Was zo dichtbij (stond op de wachtlijst en kon hem claimen)...
Free shipping staat er gewoon voor de leuk, het gaat niet gratis die oceaan over...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:28 schreef Koen. het volgende:
[..]
Maar free shipping kost toch eigenlijk ook geld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er weer een vriend bij![]()
En euh... hi friend, there will be no next order...jaja, en azo...
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef J.D.Morrison het volgende:
Ik ben nu mijn filmpje aan het uploaden van mijn gitaar, ik zal hem over ong. 10 minuten posten en dan komt hij meteen in het gitaristentopic
Clip heeft beter geluid, maar als jij daar minder waarde aan hecht, zou ik lekker voor de fuze gaan. Fatsoenlijk groot scherm en fijn in gebruik. Mijn zus had hem, prima apparaat.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal Chinashopping, maar welke van de 2 zal ik kopen?:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)fa4c0#ht_2702wt_1396
http://www.ebay.co.uk/itm(...)2c156#ht_2655wt_1396
Waaaaaat die onderste zocht ik altijd. Helaas kon die in Nederland niet geleverd worden dus heb toen de sansa fuze+ gekocht. Als jij die gewone fuze koopt wil ik best met je ruilen daarna, heb zelf de 8 gbquote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal Chinashopping, maar welke van de 2 zal ik kopen?:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)fa4c0#ht_2702wt_1396
http://www.ebay.co.uk/itm(...)2c156#ht_2655wt_1396
Hoe ziet die te kleine er uit?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef Coelho het volgende:
Had een schilderij van 122x61cm besteld bij LightintheBox, krijg ik een 80x40 geleverd. 2 foto's gemaakt van lengte en breedte met de rolmaat erop, 1000 maal excuses en er komt een nieuwe shipment met het juiste formaat. Als goedmakertje mag ik deze houden. (ja wat dan, terugsturen en NL shipmentkosten gaan betalen zeker...)
Hoeveel beter is het geluidquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Clip heeft beter geluid, maar als jij daar minder waarde aan hecht, zou ik lekker voor de fuze gaan. Fatsoenlijk groot scherm en fijn in gebruik. Mijn zus had hem, prima apparaat.
Vooral het scrollen door liedjes gaat gewoon veel sneller/chiller.
Klinkt logischer om meteen de goede te kopenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waaaaaat die onderste zocht ik altijd. Helaas kon die in Nederland niet geleverd worden dus heb toen de sansa fuze+ gekocht. Als jij die gewone fuze koopt wil ik best met je ruilen daarna, heb zelf de 8 gb. Ik heb nogal een haat aan die touchpad, wil gewoon het oude vertrouwde scroll wieltje.
[me=RobertNL] gaat kijken[/me] Nicequote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef J.D.Morrison het volgende:
En hier is die dan:
Mijn Gibson ES-335 uit China. Heeft me ongeveer 300 euro gekost + de koffer, gekocht bij Tradetang.com trouwens.
En excuses voor alle fouten, ik was nog aan het oefenen maar dan hoor je het in ieder geval. Ook nog slecht geluid, maar op dit moment heb ik niks beters dan mijn webcam..
Filmpje:
Ik heb die 4 gb fuze gekochtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe ziet die te kleine er uit?
[..]
Hoeveel beter is het geluid
[..]
Klinkt logischer om meteen de goede te kopen
[..]
[me=RobertNL] gaat kijken[/me] Nice
Kan ik ze zelf ff aan een vergelijkingstest onderwerpen.quote:Seller User ID: itstor
Your total: EUR 28.99
Thank you very much. Your business is much appreciated.
Wilde jij misschien dan mijn fuze+? Anders annuleer je hem tochquote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef shiznuts het volgende:
Wat een sucker ben ik ook.
[..]
Kan ik ze zelf ff aan een vergelijkingstest onderwerpen.
Sowieso lijkt me die scrollwheel wel fijner dan dat gedruk.
Wat moet je voor dat ding hebben, heb wel interessequote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb die 4 gb fuze gekocht![]()
Dus over een weekje gaat mijn fuze+ 8 gb zwart in de verkoop, aankoopdatum met factuur van februari 2011, dus nog gewoon garantie.
Heb even gekeken, kostte 91 euro nieuw, 40-50 euro ofzo? Weet niet wat realistisch is tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat moet je voor dat ding hebben, heb wel interesse
Oeh, zo duur. Is me iets te gortig, dan ga ik ook voor dat andere dingquote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb even gekeken, kostte 91 euro nieuw, 40-50 euro ofzo? Weet niet wat realistisch is tegenwoordig.
Heb ik voor je:quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oeh, zo duur. Is me iets te gortig, dan ga ik ook voor dat andere ding
Moet gewoon zo'n spelertje hebben om af en toe eens te gebruiken als ik op de racefiets zit of zo
Eindelijk iemand die iets te melden heeft, ziet er goed uitquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef J.D.Morrison het volgende:
En hier is die dan:
Mijn Gibson ES-335 uit China. Heeft me ongeveer 300 euro gekost + de koffer, gekocht bij Tradetang.com trouwens.
En excuses voor alle fouten, ik was nog aan het oefenen maar dan hoor je het in ieder geval. Ook nog slecht geluid, maar op dit moment heb ik niks beters dan mijn webcam..
Filmpje:
Ik denk er even over na, geen mogelijkheid tot uitbreiden middels (micro)sd, wel?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb ik voor je:
[TK] Creative Zen Micro 6GB zilvergrijs
Neequote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik denk er even over na, geen mogelijkheid tot uitbreiden middels (micro)sd, wel?
Ga je dan in dit pakquote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ga je ouwe meuk ergens anders slijten![]()
Misschien ga ik wel een onbetaald modje worden om hier regelmatig een pak slaag uit te delenDe rode schrik, de Mao van de Chinese webshop topic
![]()
Als je 'em voornamelijk voor het sporten gebruikt zou ik de Sansa Clip+ doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oeh, zo duur. Is me iets te gortig, dan ga ik ook voor dat andere ding
Moet gewoon zo'n spelertje hebben om af en toe eens te gebruiken als ik op de racefiets zit of zo
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef thecuriousone het volgende:
Heb ik bij McBub geklaagd over het feit dat ik blauwe ES900i's heb ontvangen terwijl me in een bericht werd bevestigd dat het grijze of zwarte zouden zijn als het pakje nog niet was verstuurd (en dat was het zeker niet!).
Krijg ik volgend antwoord:Ik hoop toch dat ik de zwarte krijg anders wil ik of mijn geld terug of nieuwe toegestuurd krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er weer een vriend bij![]()
En euh... hi friend, there will be no next order...![]()
waar wij allen in zullen volgen. Ow groot partijleider, leidt en lijdt ons.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ga je ouwe meuk ergens anders slijten![]()
Misschien ga ik wel een onbetaald modje worden om hier regelmatig een pak slaag uit te delenDe rode schrik, de Mao van de Chinese webshop topic
![]()
¤2350, de eckte eckte gibson danquote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die iets te melden heeft, ziet er goed uit![]()
Hoeveel betaal je voor zoiets in Nederland (zonder merkje) ? Ik heb geen verstand van gitaren![]()
quote:
Te koop, je kan ze van ebay halen, of verschillende shops hebben het ookquote:Op donderdag 24 november 2011 11:52 schreef dj-mike het volgende:
Heeft iemand hier nog zo'n Rii mini-toetsenbord te koop? (liefst de bluetooth versie)
Dat snap ik, maar ik herinner me nog iets vaags dat iemand in dit topic van dat ding af wildequote:Op donderdag 24 november 2011 11:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Te koop, je kan ze van ebay halen, of verschillende shops hebben het ook
Its pretty obvious you're from that website. Refrain from posting here, ads in posts are not allowed. You are risking an IP-ban.quote:
Aan die Sansa Clip zat ik ook al te denken idd en oordopjes zijn al onderwegquote:Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je 'em voornamelijk voor het sporten gebruikt zou ik de Sansa Clip+ doen.
http://www.ebay.at/itm/4G(...)&hash=item2a13c5896e
Klein, licht, met clip, uitwisselbaar geheugen, dicatafoon, FM-radio...
Ik heb zoiets weleens uit China gehaald, maar dat was geen succes: http://www.dealextreme.co(...)ker-clip-black-81134 . De speaker is verrassend ok en bruikbaar (op middelmatig volume). Alleen de aandrijving van je headphones/earphones is redelijk kut, zeker niet aangenaam bij volumes over half vermogen. Klinkt zo uitgedroogd en kaal als het maar kan. De beste oordopjes klinken erdoor alsof het 1ct-deals waren.
Je moet écht weten wat je koopt om er een goede ervaring aan over te houdenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe denken jullie over het bestellen van een smartphone via een chinese webshop?
Deze bijvoorbeeld.
Ik ben een newbie op smartphone-gebied dus wil met iets goedkoops beginnen
Waar kan je die AB horloges kopen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:54 schreef rene90 het volgende:
De angry birds horloges zijn opgestuurdMijn sandisk fuze ook
Wil je een goedkope smartphone, koop dan een voordelige Android telefoon, zo'n ¤100-150 moet je er wel een hebben. Wel duurder maar dan heb je kwaliteit en garantie.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe denken jullie over het bestellen van een smartphone via een chinese webshop?
Deze bijvoorbeeld.
Ik ben een newbie op smartphone-gebied dus wil met iets goedkoops beginnen
http://www.chinaprices.us/quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef JeMoeder het volgende:
Waar kan je die AB horloges kopen?
Dattum, begin gewoon met een van de goedkopere Samsung of LG's.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:04 schreef UncleSam het volgende:
Ik zeg niet doen, waarom; nou het begint al met resistive touchscreen.
Door te zoeken, of in de Angry Bird fanshop in Finland.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waar kan je die AB horloges kopen?
Vind ik ook. Dat kan je oplossen door het meegeleverde knijpertje te gebruiken (zelf nog niet geprobeerd, want ik ga niet op straat lopen met die fel blauwe dopjes).quote:Op donderdag 24 november 2011 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
Awei 900 binnen, zwart van BUBIk was zeer blij om te lezen dat het for all kinds of music is, stel je voor dat mijn smaak muziek niet afspeelt
![]()
[...]
Het metalen dingetje waar de draden splitten is wel een tikkie zwaar, voel je aan de kabel trekken
Ik heb er 2 gekocht. Kon het niet laten. 26 Euro armer. Bedankt Shiznuts.quote:[b]Op donderdag 24 november 2011 14:10 schreef shiznuts
- Onze Spaanse vrienden zijn iets op het oordopjesspoor. De Jays-audioshizzle sterk afgepreisd bij mymemory.co.uk: http://translate.googleus(...)htOwTHaODLsHY0Dzk8rw - En Archos Vision MP3-player is ook zowat voor de helft zien ik -
Chinese webshop tip #1: koop geen geheugen uit China.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:39 schreef Snoepje5 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)2#open%20full%20view
Werkt deze hetzelfde als nederlandse SD kaarten?
Er staat namelijk '' Japanse versie'' maar het merk is gewoon Kingston
Met black friday is die slechts 28 usd. Dus goedkoper dan in NLquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Chinese webshop tip #1: koop geen geheugen uit China.
In NL nog goedkoper te vinden.
Je weet het nooit zeker met die Chinezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat terwijl het het echte merk Kingston is?
Het zou best echt kunnen zijn, maar de ervaring hier is niet zo positief; het daadwerkelijk geheugen kan wel eens kleiner zijn dan wat het zou moeten zijn. Persoonlijk zou ik die 6 euro bijbetalen en dan heb je én zekerheid dat het goed is én (veel) sneller binnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Met black friday is die slechts 28 usd. Dus goedkoper dan in NL
Maar het is dus af te raden om deze uit china te kopen? Dat terwijl het het echte merk Kingston is?
Accepteren, gewoon je paypal bon uitprinten en opsturen in de meegeleverde enveloppe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:55 schreef R2cksson het volgende:
Ja hoor, mijn tablet van 150 dollar ligt bij de douane en ze willen van mij weten wat hij heeft gekost.
Wat is nou wijs om te doen? Accepteren of terugsturen? Ervaring iemand?
En als op die bon nou geen beschrijving van het artikel staat? Ik heb ook nog een aankoop van 70 dollar van een tablet ergens...quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Accepteren, gewoon je paypal bon uitprinten en opsturen in de meegeleverde enveloppe.
Ja ik ga bic vragen wat ze ermee kunnen. En anders fabriceer ik mn eigen bon wel.quote:
Check Amazon.de, is vaak veel goedkoper.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Okay.. tja..
Ook dit plaatje wekt een hoop vertrouwen.
[ afbeelding ]
Nu is mijn ervaring met DX niet al te best, nog steeds een order van een maand geleden waar niets mee gebeurd, en op die kut chat zit je 2 uur te wachten en dan komt er nog geen man je helpen.
Maargoed, dergelijke hints zoals '' original'' en die afbeelding wijzen toch wel op een echte. Het enige verschil is dat er japan versie op staat. Dat zou dan misschien reden zijn om er toch van af te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |