ik vind wel ditquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Youngraven het volgende:
zoekwerk op internet levert niets op, niets positiefs, ook niets negatiefs...
logisch nadenken was niet goed genoeg bedoel je?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Youngraven het volgende:
Kan deze site anders op een 'zwarte lijst' worden gezet, of kan ik deze ergens in een database opzoeken? Weet iemand dat?
Come on...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Youngraven het volgende:
Ik moest 115 dollar betalen voor het vrijgeven van de goederen of bijbestellen tot een bedrag van in ieder geval 500 Dollar, dan zou de webshop de uitvoerkosten (5%) voor haar rekening nemen. Dit laatste deed ik
Als je normaal nadenkt zie je dat die prijzen niet kunnen kloppen, direct op de mainpage.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Youngraven het volgende:
ach, tja... ik zal wel dom zijn. Vond dat zelf altijd van anderen, nu ook van mijzelf. Maar verwijten heb ik niets aan. Is er iemand die weet of hier iets aan te doen is of is het vechten tegen de bierkaai? Eerdere bestellingen vanuit China gingen wel goed... maar dat was van een ander bedrijf, helaas
Heb je nu serieus een account aangemaakt om deze domme comment te plaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:46 schreef maceetje het volgende:
Youngraven
Heb je de producten nog gekregen?
Wij overwegen op die site iets te bestellen, maar doen het natuurlijk niet als jij nooit iets gekregen hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:46 schreef maceetje het volgende:
Youngraven
Heb je de producten nog gekregen?
Wij overwegen op die site iets te bestellen, maar doen het natuurlijk niet als jij nooit iets gekregen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |