Free shipping staat er gewoon voor de leuk, het gaat niet gratis die oceaan over...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:28 schreef Koen. het volgende:
[..]
Maar free shipping kost toch eigenlijk ook geld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er weer een vriend bij![]()
En euh... hi friend, there will be no next order...jaja, en azo...
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef J.D.Morrison het volgende:
Ik ben nu mijn filmpje aan het uploaden van mijn gitaar, ik zal hem over ong. 10 minuten posten en dan komt hij meteen in het gitaristentopic
Clip heeft beter geluid, maar als jij daar minder waarde aan hecht, zou ik lekker voor de fuze gaan. Fatsoenlijk groot scherm en fijn in gebruik. Mijn zus had hem, prima apparaat.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal Chinashopping, maar welke van de 2 zal ik kopen?:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)fa4c0#ht_2702wt_1396
http://www.ebay.co.uk/itm(...)2c156#ht_2655wt_1396
Waaaaaat die onderste zocht ik altijd. Helaas kon die in Nederland niet geleverd worden dus heb toen de sansa fuze+ gekocht. Als jij die gewone fuze koopt wil ik best met je ruilen daarna, heb zelf de 8 gbquote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal Chinashopping, maar welke van de 2 zal ik kopen?:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)fa4c0#ht_2702wt_1396
http://www.ebay.co.uk/itm(...)2c156#ht_2655wt_1396
Hoe ziet die te kleine er uit?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef Coelho het volgende:
Had een schilderij van 122x61cm besteld bij LightintheBox, krijg ik een 80x40 geleverd. 2 foto's gemaakt van lengte en breedte met de rolmaat erop, 1000 maal excuses en er komt een nieuwe shipment met het juiste formaat. Als goedmakertje mag ik deze houden. (ja wat dan, terugsturen en NL shipmentkosten gaan betalen zeker...)
Hoeveel beter is het geluidquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Clip heeft beter geluid, maar als jij daar minder waarde aan hecht, zou ik lekker voor de fuze gaan. Fatsoenlijk groot scherm en fijn in gebruik. Mijn zus had hem, prima apparaat.
Vooral het scrollen door liedjes gaat gewoon veel sneller/chiller.
Klinkt logischer om meteen de goede te kopenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waaaaaat die onderste zocht ik altijd. Helaas kon die in Nederland niet geleverd worden dus heb toen de sansa fuze+ gekocht. Als jij die gewone fuze koopt wil ik best met je ruilen daarna, heb zelf de 8 gb. Ik heb nogal een haat aan die touchpad, wil gewoon het oude vertrouwde scroll wieltje.
[me=RobertNL] gaat kijken[/me] Nicequote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef J.D.Morrison het volgende:
En hier is die dan:
Mijn Gibson ES-335 uit China. Heeft me ongeveer 300 euro gekost + de koffer, gekocht bij Tradetang.com trouwens.
En excuses voor alle fouten, ik was nog aan het oefenen maar dan hoor je het in ieder geval. Ook nog slecht geluid, maar op dit moment heb ik niks beters dan mijn webcam..
Filmpje:
Ik heb die 4 gb fuze gekochtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe ziet die te kleine er uit?
[..]
Hoeveel beter is het geluid
[..]
Klinkt logischer om meteen de goede te kopen
[..]
[me=RobertNL] gaat kijken[/me] Nice
Kan ik ze zelf ff aan een vergelijkingstest onderwerpen.quote:Seller User ID: itstor
Your total: EUR 28.99
Thank you very much. Your business is much appreciated.
Wilde jij misschien dan mijn fuze+? Anders annuleer je hem tochquote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef shiznuts het volgende:
Wat een sucker ben ik ook.
[..]
Kan ik ze zelf ff aan een vergelijkingstest onderwerpen.
Sowieso lijkt me die scrollwheel wel fijner dan dat gedruk.
Wat moet je voor dat ding hebben, heb wel interessequote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb die 4 gb fuze gekocht![]()
Dus over een weekje gaat mijn fuze+ 8 gb zwart in de verkoop, aankoopdatum met factuur van februari 2011, dus nog gewoon garantie.
Heb even gekeken, kostte 91 euro nieuw, 40-50 euro ofzo? Weet niet wat realistisch is tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat moet je voor dat ding hebben, heb wel interesse
Oeh, zo duur. Is me iets te gortig, dan ga ik ook voor dat andere dingquote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb even gekeken, kostte 91 euro nieuw, 40-50 euro ofzo? Weet niet wat realistisch is tegenwoordig.
Heb ik voor je:quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oeh, zo duur. Is me iets te gortig, dan ga ik ook voor dat andere ding
Moet gewoon zo'n spelertje hebben om af en toe eens te gebruiken als ik op de racefiets zit of zo
Eindelijk iemand die iets te melden heeft, ziet er goed uitquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef J.D.Morrison het volgende:
En hier is die dan:
Mijn Gibson ES-335 uit China. Heeft me ongeveer 300 euro gekost + de koffer, gekocht bij Tradetang.com trouwens.
En excuses voor alle fouten, ik was nog aan het oefenen maar dan hoor je het in ieder geval. Ook nog slecht geluid, maar op dit moment heb ik niks beters dan mijn webcam..
Filmpje:
Ik denk er even over na, geen mogelijkheid tot uitbreiden middels (micro)sd, wel?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb ik voor je:
[TK] Creative Zen Micro 6GB zilvergrijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |