jou pakketje is tenminste in NLquote:ARRIVAL AT INWARD OFFICE OF EXCHANGE
Sinds 17 november...
De douane heeft mn tablet denk ik in de smiezen, normaal duurt die stap niet langer dan 3 dagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat bij mcbub dat ze t met ems hebben gestuurd.. is gewoon chinapost (ik ga hier dus nooit meer wat bestellen)... [/spoiler]
heb inmiddels al 3 andere pakketjes binnengekregen die na die ene zijn besteld..
gewoon klagen trouwens over je inklaring bij de douaneik krijg 't deels terug omdat die china de transportkosten niet had opgeschreven dus hadden ze een gemiddelde (van boven de honderd dollar) gepakt..
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
jou pakketje is tenminste in NL
mijne daarentegen..Chinapost is een vorm van EMS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat bij mcbub dat ze t met ems hebben gestuurd.. is gewoon chinapost (ik ga hier dus nooit meer wat bestellen)... [/spoiler]
heb inmiddels al 3 andere pakketjes binnengekregen die na die ene zijn besteld..
gewoon klagen trouwens over je inklaring bij de douaneik krijg 't deels terug omdat die china de transportkosten niet had opgeschreven dus hadden ze een gemiddelde (van boven de honderd dollar) gepakt..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nee hoor, de veiligheidsnormen staan er netjes opgedruktquote:Op woensdag 23 november 2011 12:13 schreef JortK het volgende:
Zijn die Chinese LED strings die ze hier hebben een beetje veilig? http://e.dealextreme.com/albums/christmas-decorations-2011/
Ik kan me namelijk voorstellen dat ze een beetje schijt hebben de veiligheidsnormen?
Zie 1e pagina 1 van dit topic...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef 12koeto het volgende:
Year Status Destination Country Location Date
2011 posting NETHERLANDS GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN 2011-11-22
wat betekend dit?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt niet, bij Chinapost heb je uit mijn hoofd de volgende statusen:
- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = DUH!
[..]
Dit goed genoeg?
Als je nog een RCA kabel hebt liggen kun je die er gewoon tussen doen, zo had ik dat laatst ook opgelostquote:Op woensdag 23 november 2011 09:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is kut, ze hebben alleen vga to 3rca female, geen male
X-post.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor de audioluisteraars onder ons. Een van de dagdeals op Amazon's Black Friday is nu een Sansa Clip+ 4GB van . Deze dingen zijn te flashen met www.rockbox.org voor een ultieme audiobeleving. Je kunt je helaas alleen nog op de wachtlijst zetten. Maar straks is er ook een X-mini speaker nog voor de liefhebbers in de aanbieding.
[..]
De laatste keer dat ik een Clip Zip probeerde te bestellen via amazon.co.uk lukte dat niet; elektronica leveren ze niet buiten de UK. De amerikaanse amazon wel.quote:
Zeer vervelend, prijs was goed, dan maar 1 van Ebay af vissenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een Clip Zip probeerde te bestellen via amazon.co.uk lukte dat niet; elektronica leveren ze niet buiten de UK. De amerikaanse amazon wel.
Komt omdat ze er zo profi uit zien (positief proberen te bekijken)quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Koen. het volgende:
Ik moet gewoon belasting betalen over de HM3
[ afbeelding ]
Dat ding kostte maar ¤35,-- dus wat willen ze nou?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Koen. het volgende:
Ik moet gewoon belasting betalen over de HM3
[ afbeelding ]
Zoek anders even naar helium bus. Er zijn spuitbusjes met helium bij feestwinkels. er is zelf een webwinkel": http://www.heliumshop.nl/heliumpakket/heliumtank-zonder-ballonnenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:39 schreef Multicolor het volgende:
Nou vind ik die Air Swimmers wel erg geniaal. Maar er moet helium in, en dat word natuurlijk niet meegeleverd. Een snelle googlesearch naar Helium bracht alleen maar verhuurbedrijven op, waarbij ik 100 euro moet dokken voor het huren van een grote heliumfles. Niet echt handig voor et opblazen van 1 visje natuurlijk.
Iemand mss enige ideeën? Iemand die hem al heeft en hoe heeft ie em dan opgeblazen?
Precies! Administratiekosten doet PostNL niet aan toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Komt omdat ze er zo profi uit zien (positief proberen te bekijken)
Helaas, juist wel ...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef Koen. het volgende:
[..]
Precies! Administratiekosten doet PostNL niet aan toch?
quote:
Kindles kan ook niet, die moet je via amazon.com bestellenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zeer vervelend, prijs was goed, dan maar 1 van Ebay af vissen
Was zo dichtbij (stond op de wachtlijst en kon hem claimen)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |