Neequote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik denk er even over na, geen mogelijkheid tot uitbreiden middels (micro)sd, wel?
Ga je dan in dit pakquote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ga je ouwe meuk ergens anders slijten![]()
Misschien ga ik wel een onbetaald modje worden om hier regelmatig een pak slaag uit te delenDe rode schrik, de Mao van de Chinese webshop topic
![]()
Als je 'em voornamelijk voor het sporten gebruikt zou ik de Sansa Clip+ doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oeh, zo duur. Is me iets te gortig, dan ga ik ook voor dat andere ding
Moet gewoon zo'n spelertje hebben om af en toe eens te gebruiken als ik op de racefiets zit of zo
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef thecuriousone het volgende:
Heb ik bij McBub geklaagd over het feit dat ik blauwe ES900i's heb ontvangen terwijl me in een bericht werd bevestigd dat het grijze of zwarte zouden zijn als het pakje nog niet was verstuurd (en dat was het zeker niet!).
Krijg ik volgend antwoord:Ik hoop toch dat ik de zwarte krijg anders wil ik of mijn geld terug of nieuwe toegestuurd krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er weer een vriend bij![]()
En euh... hi friend, there will be no next order...![]()
waar wij allen in zullen volgen. Ow groot partijleider, leidt en lijdt ons.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ga je ouwe meuk ergens anders slijten![]()
Misschien ga ik wel een onbetaald modje worden om hier regelmatig een pak slaag uit te delenDe rode schrik, de Mao van de Chinese webshop topic
![]()
¤2350, de eckte eckte gibson danquote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die iets te melden heeft, ziet er goed uit![]()
Hoeveel betaal je voor zoiets in Nederland (zonder merkje) ? Ik heb geen verstand van gitaren![]()
quote:
Te koop, je kan ze van ebay halen, of verschillende shops hebben het ookquote:Op donderdag 24 november 2011 11:52 schreef dj-mike het volgende:
Heeft iemand hier nog zo'n Rii mini-toetsenbord te koop? (liefst de bluetooth versie)
Dat snap ik, maar ik herinner me nog iets vaags dat iemand in dit topic van dat ding af wildequote:Op donderdag 24 november 2011 11:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Te koop, je kan ze van ebay halen, of verschillende shops hebben het ook
Its pretty obvious you're from that website. Refrain from posting here, ads in posts are not allowed. You are risking an IP-ban.quote:
Aan die Sansa Clip zat ik ook al te denken idd en oordopjes zijn al onderwegquote:Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je 'em voornamelijk voor het sporten gebruikt zou ik de Sansa Clip+ doen.
http://www.ebay.at/itm/4G(...)&hash=item2a13c5896e
Klein, licht, met clip, uitwisselbaar geheugen, dicatafoon, FM-radio...
Ik heb zoiets weleens uit China gehaald, maar dat was geen succes: http://www.dealextreme.co(...)ker-clip-black-81134 . De speaker is verrassend ok en bruikbaar (op middelmatig volume). Alleen de aandrijving van je headphones/earphones is redelijk kut, zeker niet aangenaam bij volumes over half vermogen. Klinkt zo uitgedroogd en kaal als het maar kan. De beste oordopjes klinken erdoor alsof het 1ct-deals waren.
Je moet écht weten wat je koopt om er een goede ervaring aan over te houdenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe denken jullie over het bestellen van een smartphone via een chinese webshop?
Deze bijvoorbeeld.
Ik ben een newbie op smartphone-gebied dus wil met iets goedkoops beginnen
Waar kan je die AB horloges kopen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:54 schreef rene90 het volgende:
De angry birds horloges zijn opgestuurdMijn sandisk fuze ook
Wil je een goedkope smartphone, koop dan een voordelige Android telefoon, zo'n ¤100-150 moet je er wel een hebben. Wel duurder maar dan heb je kwaliteit en garantie.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe denken jullie over het bestellen van een smartphone via een chinese webshop?
Deze bijvoorbeeld.
Ik ben een newbie op smartphone-gebied dus wil met iets goedkoops beginnen
http://www.chinaprices.us/quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef JeMoeder het volgende:
Waar kan je die AB horloges kopen?
Dattum, begin gewoon met een van de goedkopere Samsung of LG's.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:04 schreef UncleSam het volgende:
Ik zeg niet doen, waarom; nou het begint al met resistive touchscreen.
Door te zoeken, of in de Angry Bird fanshop in Finland.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waar kan je die AB horloges kopen?
Vind ik ook. Dat kan je oplossen door het meegeleverde knijpertje te gebruiken (zelf nog niet geprobeerd, want ik ga niet op straat lopen met die fel blauwe dopjes).quote:Op donderdag 24 november 2011 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
Awei 900 binnen, zwart van BUBIk was zeer blij om te lezen dat het for all kinds of music is, stel je voor dat mijn smaak muziek niet afspeelt
![]()
[...]
Het metalen dingetje waar de draden splitten is wel een tikkie zwaar, voel je aan de kabel trekken
Ik heb er 2 gekocht. Kon het niet laten. 26 Euro armer. Bedankt Shiznuts.quote:[b]Op donderdag 24 november 2011 14:10 schreef shiznuts
- Onze Spaanse vrienden zijn iets op het oordopjesspoor. De Jays-audioshizzle sterk afgepreisd bij mymemory.co.uk: http://translate.googleus(...)htOwTHaODLsHY0Dzk8rw - En Archos Vision MP3-player is ook zowat voor de helft zien ik -
Chinese webshop tip #1: koop geen geheugen uit China.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:39 schreef Snoepje5 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)2#open%20full%20view
Werkt deze hetzelfde als nederlandse SD kaarten?
Er staat namelijk '' Japanse versie'' maar het merk is gewoon Kingston
Met black friday is die slechts 28 usd. Dus goedkoper dan in NLquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Chinese webshop tip #1: koop geen geheugen uit China.
In NL nog goedkoper te vinden.
Je weet het nooit zeker met die Chinezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat terwijl het het echte merk Kingston is?
Het zou best echt kunnen zijn, maar de ervaring hier is niet zo positief; het daadwerkelijk geheugen kan wel eens kleiner zijn dan wat het zou moeten zijn. Persoonlijk zou ik die 6 euro bijbetalen en dan heb je én zekerheid dat het goed is én (veel) sneller binnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Met black friday is die slechts 28 usd. Dus goedkoper dan in NL
Maar het is dus af te raden om deze uit china te kopen? Dat terwijl het het echte merk Kingston is?
Accepteren, gewoon je paypal bon uitprinten en opsturen in de meegeleverde enveloppe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:55 schreef R2cksson het volgende:
Ja hoor, mijn tablet van 150 dollar ligt bij de douane en ze willen van mij weten wat hij heeft gekost.
Wat is nou wijs om te doen? Accepteren of terugsturen? Ervaring iemand?
En als op die bon nou geen beschrijving van het artikel staat? Ik heb ook nog een aankoop van 70 dollar van een tablet ergens...quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Accepteren, gewoon je paypal bon uitprinten en opsturen in de meegeleverde enveloppe.
Ja ik ga bic vragen wat ze ermee kunnen. En anders fabriceer ik mn eigen bon wel.quote:
Check Amazon.de, is vaak veel goedkoper.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Okay.. tja..
Ook dit plaatje wekt een hoop vertrouwen.
[ afbeelding ]
Nu is mijn ervaring met DX niet al te best, nog steeds een order van een maand geleden waar niets mee gebeurd, en op die kut chat zit je 2 uur te wachten en dan komt er nog geen man je helpen.
Maargoed, dergelijke hints zoals '' original'' en die afbeelding wijzen toch wel op een echte. Het enige verschil is dat er japan versie op staat. Dat zou dan misschien reden zijn om er toch van af te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |