ja en daarom op zich zelfquote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack mag z'n pistool gebruiken op Carly. Wat een heks.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Carly juist geweldig, Jack is steeds een fatsoensrakker die altijd Carly even heel fijn haar fouten voorspiegelt en ik snap juist haar frustratie naar hem best wel.
Voor zijn zoon (aangenomen zoon) wilde die geen moeite doen om hem uit de gevangenis te houden en voila Holden komt aanrennen voor Molly en daar doet die wel die moeite voor ??
Ik zou me ook behoorlijk genaaid voelen en hem dat inderdaad ook eens goed laten weten.
Alleen jammer dat Meneer Dweil ook in de aflevering voorkomt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
he he eindelijk eens een beetje op onze wenken bediend en even Henry en Barb, Casey en Alison,
Paul en Meg en Emily
Ik hoorde dat hij er donderdag weer in zitquote:Op woensdag 23 november 2011 08:01 schreef MiLalaa het volgende:
Eeewww die Chris blijft vies he. Met z'n avances richting Katie, bleeggh.
En mijn god, wat een afschuwelijke outfit van Barbara. Leuk hoor lekker beetje spannend met Henry. Maar als je zo'n ouwetaart lichtblauw vormeloos jasje + blouse aan hebt, maakt het er niet realistischer op. Valt het leeftijdsverschil direct meer op.
Verder, leuke aflevering. Maar toch.. wanneer komt Reid weer
Klopt.. volgens mij is vorige week dinsdag of woensdag voor het laatst actie geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:40 schreef alors het volgende:
Ik heb niet elke dag gekeken maar ik heb echt het gevoel dat er al minimaal een week geen Luke/Reid meer is geweest
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:06 schreef Miam het volgende:
Er word beweerd dat er vanavond weer een Reid/Luke aflevering komt,
maar 100% zeker is het niet.
Ik laat me verrassen
Heej er zijn ook mensen die leuke dingen posten!!! gelukkig!!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:16 schreef Reismuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(als ik reken en kijk naar de Amerikaanse uitzenddata dan klopt vanavond wel..)
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Heej er zijn ook mensen die leuke dingen posten!!! gelukkig!!
Word gezegd he ...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond?????????
Dan kan ik niet...![]()
Dan kom ik morgen hier wel terug als ik RTLXL heb gekeken...
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:41 schreef Reismuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Het forum wordt weer gezellig als de ESS-verslaafden posten haha.
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:49 schreef DarkElf het volgende:
Hoe lang duurt dat irritante Vienna gebeuren nog? Pff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Jullie zullen het vanavond weten,, ikke morgenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Word gezegd he ...het is niet zeker..
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jullie zullen het vanavond weten,, ikke morgen![]()
De verhaallijn tussen Casey en Alison vind ik leuk!
Oh dat had ik volgens mij al gezegd.
quote:
?quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
yay dat Meg nog heel lang psychoMeg mag blijvenZe is best cool als psycho
![]()
Omdat Emily wil bewijzen dat ze veranderd is. wat mij betreft verdient ze dat ook wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom pikt Emily dit?
Carly pikte ook veel te veel van Jack.
Reid pikt te veel van Luke.
Al die personages zijn watjes geworden.
Ja hoor, gisteravond. en dus de herhaling vanmiddag om 17:00.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:02 schreef Croli het volgende:
ik kijk vanmiddag om 5 uur weer. geen luke en reid langs geweest dus??
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Croli het volgende:
oh, ik d8 ze zitten dr weer niet in omdat ik er niemand over had gehoord...
Eh, waar dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Miam het volgende:
[..]dat kan kloppen. de echte fans zitten elders.
Ze hadden ook niet echt interessante scènes. Die tussen Paul, Meg en Emily waren veel spannender.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Croli het volgende:
oh, ik d8 ze zitten dr weer niet in omdat ik er niemand over had gehoord...
Haha ja, je zou bijna denken dat ze echt gek is... (Oh wacht dat is Emily ook...)quote:
Barbara & Meg zijn een goed teamquote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja, je zou bijna denken dat ze echt gek is... (Oh wacht dat is Emily ook...)
Goed gespeeld door Meg
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Miam het volgende:
[..]dat kan kloppen. de echte fans zitten elders.
quote:
Oh ja.. goed dat je me er nog ff aan herinnert. Moet nog steeds een twitter aanmaken (maar of dat nog voor de vakantie lukt..) om met jullie mee te LuRen!quote:
Waar moet ik zijn op de twitter om dit alles te volgen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:41 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Oh ja.. goed dat je me er nog ff aan herinnert. Moet nog steeds een twitter aanmaken (maar of dat nog voor de vakantie lukt..) om met jullie mee te LuRen!
Was gister vrij.. heb weer zo lekker zitten LuRen.. zuchtde liefde is weer helemaal opgelaaid!
Als je een echt 'centrale' plek zoekt waar over de serie wordt gelult, dan ben je hier op hetquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn op de twitter om dit alles te volgen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:41 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Oh ja.. goed dat je me er nog ff aan herinnert. Moet nog steeds een twitter aanmaken (maar of dat nog voor de vakantie lukt..) om met jullie mee te LuRen!
Was gister vrij.. heb weer zo lekker zitten LuRen.. zuchtde liefde is weer helemaal opgelaaid!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Als je een echt 'centrale' plek zoekt waar over de serie wordt gelult, dan ben je hier op het
goeie adres. de Reid fanclub zit op twitter en op www.ericshefferstevens.com
Het is maar net wat uw voorkeur geniet he.
gelukkig heb jij twitter!quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef LoveESS het volgende:
[..]
En vergeet www.reidoliver.hyves.nl niet..[ afbeelding ]
Ondankbare troela is het!! De manier waarop sommige mannen proberen lief te zijn, kan soms raar overkomen, maar feit blijft dat het een mooi gebaar was van Dusty. Volgens mij vond Jack dat ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Janet. Wat een naar mens is dat ook eigenlijk. En Jack
Ik heb inderdaad genoeg momenten waarop ik denk: ik ga die laatste paar maanden niet eens meer kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 11:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
De schrijvers hebben gewoon expres alle personages (uitzonderingen objectief) onuitstaanbaar gemaakt tegen het eind, zodat alle kijkers BLIJ zijn dat ze van de serie af zijn!
Dat heb ik ook. Ik kan sowieso al niet elke dag kijken maar wanneer ik dan tijd heb en lekker voor de buis zit denk ik vaak 'waarom kijk ik eigenlijk nog'quote:Op maandag 28 november 2011 16:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad genoeg momenten waarop ik denk: ik ga die laatste paar maanden niet eens meer kijken.
Maar het is nog maar een paar maanden.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik wou anders net zeggen, kwel je zelf niet zo en stop met kijken !
Ik vind het ook best wel saai. Bovendien heb ik alle scènes met Luke en Reid (en Noahquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou ik vind het anders maar irritant, dat om elkaar heen gedraai van Luke en Reid.
Er mag nou wel eens een keer wat gebeuren.
Ik heb het nu wel weer gezien dat ze telkens dichter bij elkaar komen maar dat er dan weer net iets gebeurt waardoor ze elkaar niet meer willen/kunnen/mogen zien.
Nog ongeveer 3 maanden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:30 schreef Staal het volgende:
Weet iemand hoelang deze serie nog te zien is?
Begreep dat het gestopt zou zijn.
Kijk nu af en toe mee maar als kind vond ik het geweldig! Toch zonde dat het stopt.quote:
Kijkt hij het zo graag?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Fluxy het volgende:
Me vader zit hier te springen omdat
as the world turns nog drie maanden duurt.
Zo kort nog maar? Ik dacht nog een half jaar ofzo! Nou ja beter ook, ik heb er eigenlijk geen zin en tijd meer voor (over)quote:
Het spijt me maar..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Haal die kutkop van Gabriel van m'n scherm.
Hij kijkt wel altijd sjaggerijnig en heeft iets mexicaans/spaans als mix.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het spijt me maar..
Die jongen is belissimoHij is gewoon vervelend geschreven, dat is het enige probleem.
Z'n haar mag ook wel anders. Dat zou al helpen. Maar hij zal idd nog wel jong zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kijkt wel altijd sjaggerijnig en heeft iets mexicaans/spaans als mix.
Vind het zo'n melkmuiltje. Beetje te jong om hem lekker te vinden. Moet nog een klein beete rijpen wat mij betreft.
Whehe.....quote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Z'n haar mag ook wel anders. Dat zou al helpen. Maar hij zal idd nog wel jong zijn
Ik zie wel al iets heerlijks voor later
Ik ken Lucinda anders als kind nog met groenig haar.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zie het al: alweer een kutaflevering.
Waar blijven de leuke personages en verhaallijnen (de paar die nog over zijn dan)?
Ik ken de verhaallijn niet, maar gaat het daar ook ooit op schieten?quote:Op woensdag 30 november 2011 08:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat een schijtaflevering zeg!
En tussen Luke en Reid schiet het ook niet op.![]()
Even een hele grote waarschuwing voor mijn spoiler over LuRe.. lezen op eigen risicoquote:Op donderdag 1 december 2011 08:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ken de verhaallijn niet, maar gaat het daar ook ooit op schieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hij is lekker he!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Axia het volgende:
Ah, Jack heeft geen plaat voor z'n kop maar de gehele Chinese Muur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef Anonymousz het volgende:
carly mag de cheque niet?
wacht maar als ze erachter komt dat janet weer bij jack gaat wonen
Dat stuk ATWT heb ik overgeslagen, een tijd voor ze wat kregen ben ik de Amerikaanse gaan kijken en daar liep hun relatie weer tegen het eindequote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack is een hypocriete moraalridder. Hij had gewoon met Katie getrouwd moeten blijven. Ze passen bij elkaar.
2007 (dus hier 2008/2009). Toen Noahquote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
Jack met Katie ?? Dat kan ik me ook niet meer herinneren
Ja op de manier dat hij zei, Je heb er voor gevochten en gekregen wat je wou en toen die blik van hem...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens denk ik dat dit een plot is van Paul dat die al door heeft dat Meg het is maar een vuil spelletje speelt om haar er in te laten lopen
Dat je dat opvalt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
gehe lily zet rozen in een vaas zonder water
yes pleassseeeeequote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
please Paul come to the rescue
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens denk ik dat dit een plot is van Paul dat die al door heeft dat Meg het is maar een vuil spelletje speelt om haar er in te laten lopen
Ow, maar dat is dan wel heeeeeel lang geleden hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
Lucinda was altijd zo tegen Holden en nu dit ?!
ja! craig is een ratquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
By the way...
Was die cheque van de verzekering niet 20 miljoen?
Ja dat viel mij ook al op ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
By the way...
Was die cheque van de verzekering niet 20 miljoen?
Ik moet zeggen dat ik het een teleurstelling vond. Emily verdient het wel om gepiepeld te worden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:17 schreef Sk00p het volgende:
PaulWat een baas!! Ik dacht dat hij serieus aan de kant van Meg stond. Gelukkig kunnen we weer adem halen.
Het is natuurlijk soapquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Katie, hoer!![]()
Ik vind de ontknoping van dat Emily-Meg-Paul verhaal maar matig hoor.
"Ohja Emily, ik geloofde je de hele tijd al hoor, maar wilde Meg erin luizen en heb je voor de vorm laten arresteren en je het huis uit gezet."
Ok Paul.
She smackt him hihiquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Katie, hoer!![]()
Ik vind de ontknoping van dat Emily-Meg-Paul verhaal maar matig hoor.
"Ohja Emily, ik geloofde je de hele tijd al hoor, maar wilde Meg erin luizen en heb je voor de vorm laten arresteren en je het huis uit gezet."
Ok Paul.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
Katie is echt een hoerAls die lul daarop ingaat jonguh
![]()
Ik vind ook dat Emily gestraft moet worden, zo'n lieverdje is het ook niet. Ik hartje Paul dus..![]()
Als je geestelijk zwaar in de war bent, hoef je toch in bed te liggen ?Ik hoop dat ze Meg nog wel even normaal laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dan had Dusty allang dood moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het een teleurstelling vond. Emily verdient het wel om gepiepeld te worden.
Ze heeft genoeg op haar kerfstok en op het willen stelen van iemands kind moet de doodstraf staan.
Nee hoor, Dusty is DE MAN, en hij heeft ook vaak genoeg zijn portie gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan had Dusty allang dood moeten zijn.
Hij heeft Craigs kind al een keer gestolen doordat hij en Jennifer hem erin hadden geluisd. En hij wou vertrekken met Johnny, zodat Craig hem nooit meer zou zien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Dusty is DE MAN, en hij heeft ook vaak genoeg zijn portie gehad.
Dusty is gewoon een lekkere macho. Love it.
Niks stelen. De moeder Jennifer wilde dat Johnny opgevoed werd door haar. Je vergeet voor het gemak wat hij haar aangedaan heeft, haar kind geruild. Breek me de bek niet open over Craig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft Craigs kind al een keer gestolen doordat hij en Jennifer hem erin hadden geluisd. En hij wou vertrekken met Johnny, zodat Craig hem nooit meer zou zien.
Dus als er op het stelen van iemands kind de doodstraf moet staan, had hij al 10x dood moeten zijn.
Het kind geruild omdat Jennifer het kind bij hem weg wou houden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks stelen. De moeder Jennifer wilde dat Johnny opgevoed werd door haar. Je vergeet voor het gemak wat hij haar aangedaan heeft, haar kind geruild. Breek me de bek niet open over Craig.
Hij is alleen biologisch zijn vader. Natuurlijk is het prima als ze samen pappa zijn in dit geval, maar Dusty zou nooit Johnny meegenomen hebben als hij zijn dode moeder niet beloofd had op haar sterfbed om voor hem te zorgen. C'mon, don't get me started.
Je bevestigt alleen maar dat Craig dat kind niet verdient. Je haalt vanalles erbij om het goed te praten, maar al die acties tegen Craig, heeft hij aan zichzelf te danken. Klaar uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het kind geruild omdat Jennifer het kind bij hem weg wou houden.
En dat terwijl Jennifer degene is die Bryant zo overstuur heeft gemaakt dat hij is verongelukt.
De enige reden dat Dusty ooit de voogdij heeft gekregen, is omdat Jennifer deed alsof Craig haar op de grond duwde toen ze zwanger was, terwijl ze zichzelf liet vallen.
Johnny is biologisch én wettelijk Craigs kind, terwijl Dusty hoogstens zijn ex-stiefvader is.
En Jennifer heeft zelf onbeschermde seks met Craig gehad. En daarnaast heb je ook nog iets als een morning-afterpil.
Wie zijn kont brandt, moet op de blaren zitten.
Het is dus al heel gul van Craig dat Dusty Johnny regelmatig mag zien, terwijl Dusty geen enkel recht op het kind heeft en een jaar geleden nog met hem wou vluchten.
Dusty verdient Johnny anders ook absoluut niet. Die heeft ook genoeg slechte dingen gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bevestigt alleen maar dat Craig dat kind niet verdient. Je haalt vanalles erbij om het goed te praten, maar al die acties tegen Craig, heeft hij aan zichzelf te danken. Klaar uit.
Natuurlijk is hij de stiefvader, maar het had net zo goed niet zo hoeven zijn, want Craig verdient het niet, hij smoort zijn kinderen, denkende dat het vaderliefde is. Daarnaast heeft hij mensen verschrikkelijke dingen aangedaan, alleen voor zijn eigen gewin. Hij is egocentrisch, hebzuchtig en wraakzuchtig.
Het is jammer dat Jennifer is gestorven, want dan had hij het op z'n buik kunnen schrijven.
Hij heeft trouwens mazzel dat hij niet in het gevang is gegaan en dat Rosanna hem er niet bij heeft gelapt.
Ik zou niet weten waarom. Hij is een ontzettend trouwe hond en gaat heel ver voor de vrouw waar hij van houdt, en ook voor haar kind. De ideale man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dusty verdient Johnny anders ook absoluut niet. Die heeft ook genoeg slechte dingen gedaan.
Het beste voor Johnny was geweest als bijvoorbeeld Gwen en Will hem zouden opvoeden.
En gezellig lopen stoken in huwelijken en als de vrouw hem dan eindelijk echt wil, haar dumpen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Hij is een ontzettend trouwe hond en gaat heel ver voor de vrouw waar hij van houdt, en ook voor haar kind. De ideale man.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En gezellig lopen stoken in huwelijken en als de vrouw hem dan eindelijk echt wil, haar dumpen.
Het was een volle tets ook dat lijkt me zo heerlijk om te doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
She smackt him hihi![]()
Ze werd er niet vrolijk van, ben benieuwd of ze bij elkaar blijven
She may be having his baby, give the girl a break, for heaven's sake.quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef alors het volgende:
Ik heb een tijd niet gekeken, kijk de laatste twee nu terug. Ik was even vergeten van dat Jack en Janet samen gingen wonen, dat gedoe van die erfenis flapte Jack er toch zogenaamd per ongeluk uit?wat een kutstreek zeg. En nu weer bij Carly komen zeiken dat ze geen geld van Craig mag aannemen
ah Janet moet weer eens naar het ziekenhuis, goede reden om Jack weer in te pikkenso much for being an independent woman, huh Janet?
Maybe inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
She may be having his baby, give the girl a break, for heaven's sake.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
She may be having his baby, give the girl a break, for heaven's sake.
What!!!quote:
Dan weet jij vast ook wat deze emoticon betekent. Ik gebruik hem eigenlijk (bijna) nooit omdat ik niet weet wat ik daarmee zeg. Weet ik ook niet met alle anderen hoor, maar daar kun je soms nog wat uit afleiden.quote:
Ik moest lachen (dat betekent deze emoticon volgens mij).quote:
aha, dan had ik het toch goed.quote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik moest lachen (dat betekent deze emoticon volgens mij).
.... en Carly was onderhand al oma of Johnny ging naar de uni of de baby van Katie was al met zijn broodtrommeltje naar de secondairy school op weg. enz... enz....quote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef sherezade het volgende:
ik volg het de laatste paar weken al maar met een half oog, dat hele Janet gedoe hangt me de keel uit...nu gaan ze het echt rekken tot aan het einde ..normaliter was Janet allang bevallen en zou het kind nu al 2 jaar zijn...
quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.... en Carly was onderhand al oma of Johnny ging naar de uni of de baby van Katie was al met zijn broodtrommeltje naar de secondairy school op weg. enz... enz....
quote:
Rotmensquote:
Ik ook ! Go babs, go babsquote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Rotmens
Terwijl ik in het begin wel fan van d'r was. Dat was eigenlijk al gestopt toen ze weer terugkwam
Ben nu 100% team Barbara
Dit was inderdaad haar laatste scène.quote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
Komt Meg niet meer terug nu ?Dit was haar laatste scene ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Dacht het wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef massy het volgende:
[..]
Was dit ook de laatste keer dat we Emma zagen ?
Wel als je de hele film gezien hebt. Een hele mooie film over een waargebeurd verhaal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef alors het volgende:
alweer val ik in het einde van zo'n kutfilm, sjezus zeggeloven mensen dit oprecht, ontroert dit mensen? Zo'n clichéspeech van iemand die duidelijk iets van voor naar achter uit het het hoofd heeft geleerd
Je had het kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef alors het volgende:
ik wilde nog voorspellen dat Henry en Vienna daar ook naartoe gingen, maar toen ik het typte was het al zover
Babs is ook al grannyquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Babs is wel een milf. Kim is nog niet eens een gilf. Gewoon een hamster.
Een hangbuikzwijn heeft nog meer sexappeal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Axia het volgende:
Smooth Chris....erg smooth
vond het stiekem wel sexy van hem![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een hangbuikzwijn heeft nog meer sexappeal.
Arme Babs.
Ik vind Chris ook leukquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef Axia het volgende:
[..]op een of andere rare manier vind ik Chris toch wel een beetje sexy
Casey lacht als een hamster
Heb je 'm gevonden?? Ik had 'm in mijn bookmarks staan maar kan hem niet meer vinden, het was een hyves pagina.quote:
Ik vraag me af wie dommer is: Katie of Vienna.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben het hysterisch gedoe van Vienna nu wel zat
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Axia het volgende:
[..]ben het hysterisch gedoe van Vienna nu wel zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik vind haar kapsel wel weer leuk staan bij d'r.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Emily ziet er echt uit als een topsporter. Iets te gespierd wat mij betreft.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Axia het volgende:
Katie is echt smerig door Brad te gebruiken bij Henry.
Waarom verbaast het me niet...quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet...Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het toch wel nog steeds erg dat ze Vienna zo verpest hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet...Kan ik ergens op een korte manier lezen hoe het allemaal afloopt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Barbara_Ryanquote:Op donderdag 8 december 2011 09:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kan ik ergens op een korte manier lezen hoe het allemaal afloopt??
Thanx!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:03 schreef Axia het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Barbara_Ryan
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Coleman
Zeker mooi, die lok staat haar ook goed. Ze geeft soms vreemde wenkbrauwen ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Vienna is helemaal veranderd van karakterMaar nog steeds de mooiste vrouw van Oakdale
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik ook
Vind het toch wel nog steeds erg dat ze Vienna zo verpest hebbenduurt dat nog lang wat je in de spoiler schreef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik ook
Vind het toch wel nog steeds erg dat ze Vienna zo verpest hebbenIemand een linkje van die scene op youtube ofz? Kan het niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |