Ja hoor, gisteravond. en dus de herhaling vanmiddag om 17:00.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:02 schreef Croli het volgende:
ik kijk vanmiddag om 5 uur weer. geen luke en reid langs geweest dus??
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Croli het volgende:
oh, ik d8 ze zitten dr weer niet in omdat ik er niemand over had gehoord...
Eh, waar dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Miam het volgende:
[..]dat kan kloppen. de echte fans zitten elders.
Ze hadden ook niet echt interessante scènes. Die tussen Paul, Meg en Emily waren veel spannender.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Croli het volgende:
oh, ik d8 ze zitten dr weer niet in omdat ik er niemand over had gehoord...
Haha ja, je zou bijna denken dat ze echt gek is... (Oh wacht dat is Emily ook...)quote:
Barbara & Meg zijn een goed teamquote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja, je zou bijna denken dat ze echt gek is... (Oh wacht dat is Emily ook...)
Goed gespeeld door Meg
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Miam het volgende:
[..]dat kan kloppen. de echte fans zitten elders.
quote:
Oh ja.. goed dat je me er nog ff aan herinnert. Moet nog steeds een twitter aanmaken (maar of dat nog voor de vakantie lukt..) om met jullie mee te LuRen!quote:
Waar moet ik zijn op de twitter om dit alles te volgen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:41 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Oh ja.. goed dat je me er nog ff aan herinnert. Moet nog steeds een twitter aanmaken (maar of dat nog voor de vakantie lukt..) om met jullie mee te LuRen!
Was gister vrij.. heb weer zo lekker zitten LuRen.. zuchtde liefde is weer helemaal opgelaaid!
Als je een echt 'centrale' plek zoekt waar over de serie wordt gelult, dan ben je hier op hetquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn op de twitter om dit alles te volgen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:41 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Oh ja.. goed dat je me er nog ff aan herinnert. Moet nog steeds een twitter aanmaken (maar of dat nog voor de vakantie lukt..) om met jullie mee te LuRen!
Was gister vrij.. heb weer zo lekker zitten LuRen.. zuchtde liefde is weer helemaal opgelaaid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |