quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Als je een echt 'centrale' plek zoekt waar over de serie wordt gelult, dan ben je hier op het
goeie adres. de Reid fanclub zit op twitter en op www.ericshefferstevens.com
Het is maar net wat uw voorkeur geniet he.
gelukkig heb jij twitter!quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef LoveESS het volgende:
[..]
En vergeet www.reidoliver.hyves.nl niet..[ afbeelding ]
Ondankbare troela is het!! De manier waarop sommige mannen proberen lief te zijn, kan soms raar overkomen, maar feit blijft dat het een mooi gebaar was van Dusty. Volgens mij vond Jack dat ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Janet. Wat een naar mens is dat ook eigenlijk. En Jack
Ik heb inderdaad genoeg momenten waarop ik denk: ik ga die laatste paar maanden niet eens meer kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 11:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
De schrijvers hebben gewoon expres alle personages (uitzonderingen objectief) onuitstaanbaar gemaakt tegen het eind, zodat alle kijkers BLIJ zijn dat ze van de serie af zijn!
Dat heb ik ook. Ik kan sowieso al niet elke dag kijken maar wanneer ik dan tijd heb en lekker voor de buis zit denk ik vaak 'waarom kijk ik eigenlijk nog'quote:Op maandag 28 november 2011 16:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad genoeg momenten waarop ik denk: ik ga die laatste paar maanden niet eens meer kijken.
Maar het is nog maar een paar maanden.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik wou anders net zeggen, kwel je zelf niet zo en stop met kijken !
Ik vind het ook best wel saai. Bovendien heb ik alle scènes met Luke en Reid (en Noahquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou ik vind het anders maar irritant, dat om elkaar heen gedraai van Luke en Reid.
Er mag nou wel eens een keer wat gebeuren.
Ik heb het nu wel weer gezien dat ze telkens dichter bij elkaar komen maar dat er dan weer net iets gebeurt waardoor ze elkaar niet meer willen/kunnen/mogen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |