quote:
Rotmensquote:
Ik ook ! Go babs, go babsquote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Rotmens
Terwijl ik in het begin wel fan van d'r was. Dat was eigenlijk al gestopt toen ze weer terugkwam
Ben nu 100% team Barbara
Dit was inderdaad haar laatste scène.quote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
Komt Meg niet meer terug nu ?Dit was haar laatste scene ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Dacht het wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef massy het volgende:
[..]
Was dit ook de laatste keer dat we Emma zagen ?
Wel als je de hele film gezien hebt. Een hele mooie film over een waargebeurd verhaal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef alors het volgende:
alweer val ik in het einde van zo'n kutfilm, sjezus zeggeloven mensen dit oprecht, ontroert dit mensen? Zo'n clichéspeech van iemand die duidelijk iets van voor naar achter uit het het hoofd heeft geleerd
Je had het kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef alors het volgende:
ik wilde nog voorspellen dat Henry en Vienna daar ook naartoe gingen, maar toen ik het typte was het al zover
Babs is ook al grannyquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Babs is wel een milf. Kim is nog niet eens een gilf. Gewoon een hamster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |