Dan had Dusty allang dood moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het een teleurstelling vond. Emily verdient het wel om gepiepeld te worden.
Ze heeft genoeg op haar kerfstok en op het willen stelen van iemands kind moet de doodstraf staan.
Nee hoor, Dusty is DE MAN, en hij heeft ook vaak genoeg zijn portie gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan had Dusty allang dood moeten zijn.
Hij heeft Craigs kind al een keer gestolen doordat hij en Jennifer hem erin hadden geluisd. En hij wou vertrekken met Johnny, zodat Craig hem nooit meer zou zien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Dusty is DE MAN, en hij heeft ook vaak genoeg zijn portie gehad.
Dusty is gewoon een lekkere macho. Love it.
Niks stelen. De moeder Jennifer wilde dat Johnny opgevoed werd door haar. Je vergeet voor het gemak wat hij haar aangedaan heeft, haar kind geruild. Breek me de bek niet open over Craig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft Craigs kind al een keer gestolen doordat hij en Jennifer hem erin hadden geluisd. En hij wou vertrekken met Johnny, zodat Craig hem nooit meer zou zien.
Dus als er op het stelen van iemands kind de doodstraf moet staan, had hij al 10x dood moeten zijn.
Het kind geruild omdat Jennifer het kind bij hem weg wou houden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks stelen. De moeder Jennifer wilde dat Johnny opgevoed werd door haar. Je vergeet voor het gemak wat hij haar aangedaan heeft, haar kind geruild. Breek me de bek niet open over Craig.
Hij is alleen biologisch zijn vader. Natuurlijk is het prima als ze samen pappa zijn in dit geval, maar Dusty zou nooit Johnny meegenomen hebben als hij zijn dode moeder niet beloofd had op haar sterfbed om voor hem te zorgen. C'mon, don't get me started.
Je bevestigt alleen maar dat Craig dat kind niet verdient. Je haalt vanalles erbij om het goed te praten, maar al die acties tegen Craig, heeft hij aan zichzelf te danken. Klaar uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het kind geruild omdat Jennifer het kind bij hem weg wou houden.
En dat terwijl Jennifer degene is die Bryant zo overstuur heeft gemaakt dat hij is verongelukt.
De enige reden dat Dusty ooit de voogdij heeft gekregen, is omdat Jennifer deed alsof Craig haar op de grond duwde toen ze zwanger was, terwijl ze zichzelf liet vallen.
Johnny is biologisch én wettelijk Craigs kind, terwijl Dusty hoogstens zijn ex-stiefvader is.
En Jennifer heeft zelf onbeschermde seks met Craig gehad. En daarnaast heb je ook nog iets als een morning-afterpil.
Wie zijn kont brandt, moet op de blaren zitten.
Het is dus al heel gul van Craig dat Dusty Johnny regelmatig mag zien, terwijl Dusty geen enkel recht op het kind heeft en een jaar geleden nog met hem wou vluchten.
Dusty verdient Johnny anders ook absoluut niet. Die heeft ook genoeg slechte dingen gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bevestigt alleen maar dat Craig dat kind niet verdient. Je haalt vanalles erbij om het goed te praten, maar al die acties tegen Craig, heeft hij aan zichzelf te danken. Klaar uit.
Natuurlijk is hij de stiefvader, maar het had net zo goed niet zo hoeven zijn, want Craig verdient het niet, hij smoort zijn kinderen, denkende dat het vaderliefde is. Daarnaast heeft hij mensen verschrikkelijke dingen aangedaan, alleen voor zijn eigen gewin. Hij is egocentrisch, hebzuchtig en wraakzuchtig.
Het is jammer dat Jennifer is gestorven, want dan had hij het op z'n buik kunnen schrijven.
Hij heeft trouwens mazzel dat hij niet in het gevang is gegaan en dat Rosanna hem er niet bij heeft gelapt.
Ik zou niet weten waarom. Hij is een ontzettend trouwe hond en gaat heel ver voor de vrouw waar hij van houdt, en ook voor haar kind. De ideale man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dusty verdient Johnny anders ook absoluut niet. Die heeft ook genoeg slechte dingen gedaan.
Het beste voor Johnny was geweest als bijvoorbeeld Gwen en Will hem zouden opvoeden.
En gezellig lopen stoken in huwelijken en als de vrouw hem dan eindelijk echt wil, haar dumpen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Hij is een ontzettend trouwe hond en gaat heel ver voor de vrouw waar hij van houdt, en ook voor haar kind. De ideale man.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En gezellig lopen stoken in huwelijken en als de vrouw hem dan eindelijk echt wil, haar dumpen.
Het was een volle tets ook dat lijkt me zo heerlijk om te doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
She smackt him hihi![]()
Ze werd er niet vrolijk van, ben benieuwd of ze bij elkaar blijven
She may be having his baby, give the girl a break, for heaven's sake.quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef alors het volgende:
Ik heb een tijd niet gekeken, kijk de laatste twee nu terug. Ik was even vergeten van dat Jack en Janet samen gingen wonen, dat gedoe van die erfenis flapte Jack er toch zogenaamd per ongeluk uit?wat een kutstreek zeg. En nu weer bij Carly komen zeiken dat ze geen geld van Craig mag aannemen
ah Janet moet weer eens naar het ziekenhuis, goede reden om Jack weer in te pikkenso much for being an independent woman, huh Janet?
Maybe inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
She may be having his baby, give the girl a break, for heaven's sake.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
She may be having his baby, give the girl a break, for heaven's sake.
What!!!quote:
Dan weet jij vast ook wat deze emoticon betekent. Ik gebruik hem eigenlijk (bijna) nooit omdat ik niet weet wat ik daarmee zeg. Weet ik ook niet met alle anderen hoor, maar daar kun je soms nog wat uit afleiden.quote:
Ik moest lachen (dat betekent deze emoticon volgens mij).quote:
aha, dan had ik het toch goed.quote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik moest lachen (dat betekent deze emoticon volgens mij).
.... en Carly was onderhand al oma of Johnny ging naar de uni of de baby van Katie was al met zijn broodtrommeltje naar de secondairy school op weg. enz... enz....quote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef sherezade het volgende:
ik volg het de laatste paar weken al maar met een half oog, dat hele Janet gedoe hangt me de keel uit...nu gaan ze het echt rekken tot aan het einde ..normaliter was Janet allang bevallen en zou het kind nu al 2 jaar zijn...
quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.... en Carly was onderhand al oma of Johnny ging naar de uni of de baby van Katie was al met zijn broodtrommeltje naar de secondairy school op weg. enz... enz....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |