quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie niet in waarom je Kees dan weg zou willen hebben?
Ik neem toch aan dat je van het beestje houdt![]()
Of moet ze plaatsmaken zodat je er eentje kan nemen die alleen aan jou hangt en waar je mee kan showen?
Enlighten me please
Maar gaat het nu wel goed dan met 3 hondjes en haar scootmobiel?quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Kees was van vrienden, en die vrouw is heel slecht ter been en ze hadden er 3, 2 ging prima in de scootmobiel en ernaast, en drie bleek net wat lastiger dan ze dacht. Hu zoon heeft heel lang in coma gelegen en zo, waren hele toestanden, ze was helemaal overspannen, en toen kwamen ze een keer wandelen met de hondjes hier en begon ze erover dat ze Kees wilde herplaatsen mss, Frits was toen al ziek, dus ik heb dr meteen gehouden. Frits en Kees zijn nog geen maand samen geweest, toen ging Frits dood en bleef Karel niet alleen thuis achter, dat kwam echt perfect uit toen.
Ze hebben altijd gezegd dat ze haar terugnemen als ik dr niet meer wil.
Tis ook niet dat ik dr niet meer wil hoor, maar Frits en Karel, dat waren echt mijn twee heerlijke chi mannetjes. en Kees is gewoon Kees, heel ander soort hondje.
Die kan echt hop overal heen, die kruipt in een dekbed en kijkt niet meer om.
Ah jakkes, die heeft een poepkleurquote:Op maandag 21 november 2011 20:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie kleur
[ afbeelding ]
Je kent dr johquote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en die mannen van jou opjutten zodat ze op hun kop krijgen en zelf de vermoorde onschuld uithangen
quote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe zou zo'n beest er op een mistige maandagmiddag uitzien? Ook zo mooi gekapt?
quote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe zou zo'n beest er op een mistige maandagmiddag uitzien? Ook zo mooi gekapt?
Zo vind ik 'em véél mooierquote:
Ongetwijfeld.quote:
Wij hadden er eentje in het asiel die je kon rollen, het was zieligquote:
Awwquote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hadden er eentje in het asiel die je kon rollen, het was zielig.
Veel mensen gaan daarmee de mist in jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aww
Ja, als je een hond neemt waarvan je op voorhand al weet dat je er veel in moet investeren, is het heel jammer dat veel mensen denken 'oh dat doe ik wel even'.
Ik zou er nu ook geen nemen, pas als ik later met pensioen ben en tijd heb om halve dagen met dat beest te lopen enzo
Oh meeeen, dat is de hondenversie van mijn kleine kattenmeisjequote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach![]()
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Relaxed!quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
even wat poesgehalte hoor
Wat een verhaalquote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach![]()
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Alles in Een betekent eiks Alles in Zeshonderd?quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef ElisaB het volgende:
Wil iemand mij helpen herinneren aan het volgende: als een leverancier zegt dat overstappen probleemloos is, dan bedoelen ze: "We doen net alsof, en als het niet probleemloos gaat, dan kun je eiks een beetje de pleuris krijgen, want het boeit ons niet zoveel."
Dank u
Da's Droopy, die is alles behalve seductivequote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Die onderste Ing
Sooooooooooooo seductive...
Haha lekker is dat hequote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys niest momenteel weer minimaal 15x achter elkaar, compleet met snottebelletjes![]()
Vorige keer kreeg ik zonder dat ie gezien is een AB-kuur van de DA, morgen maar weer ff bellen.
Ik had hem net op de arm, dacht dat ie uitgeniest was....maar wat bleek; de Grande Finale moest nog komen, In My Face
Is dat je nieuwe of je oude?quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef ElisaB het volgende:
Wil iemand mij helpen herinneren aan het volgende: als een leverancier zegt dat overstappen probleemloos is, dan bedoelen ze: "We doen net alsof, en als het niet probleemloos gaat, dan kun je eiks een beetje de pleuris krijgen, want het boeit ons niet zoveel."
Dank u
Haha Blue en Radja ruilenquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Multi, als je een herder wil moet je gewoon Radja nemen
Arm kindquote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef senesta het volgende:
Zoo Samara slaapt eindelijk weer, die zei vanmiddag dat ze pijn in haar buik had (heeft ze wel vaker bij een toets of les die ze niet zo leuk vind) Dus ik jaag haar naar school. 'S middags gaat ze vol drama op de bank hangen dus ik loop haar nog te pesten en te porren en vervolgens spuugt ze de hele bank onder
En ze heeft dat nog een paar keer herhaald.
Ik ben een ontaarde moederIk heb haar gewoon met echte buikpijn naar school gejaagd
't Is soms ook best moeilijk te bepalen of een kind echt ziek is of "schoolziek". Is hier ook weleens gebeurd hoorquote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef senesta het volgende:
Zoo Samara slaapt eindelijk weer, die zei vanmiddag dat ze pijn in haar buik had (heeft ze wel vaker bij een toets of les die ze niet zo leuk vind) Dus ik jaag haar naar school. 'S middags gaat ze vol drama op de bank hangen dus ik loop haar nog te pesten en te porren en vervolgens spuugt ze de hele bank onder
Ik ben een ontaarde moederIk heb haar gewoon met echte buikpijn naar school gejaagd
quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vroegah op vakantie struikelde ik over een touw van een tennisnet.. had ik last van mn arm. Mijn moeder heeft me nog een paar dagen zo door laten lopen..totdat ze doordat dat ik mij toch echt niet aanstelde. Gebroken sleutelbeen
Ja? Ze is toch ook best wel pittig of niet. Ik vind haar wel mooi, maar de meeste Mechelaars die ik ken zijn echt kutbeestenquote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou ook totaal niet van die opgefokte mechelaren, maar wel van Radja, ze is lekker groot en grof en mooi donker en rustig
Thanx, het is ook wel een beetje haar eigen schuld, ze speelt het zo vaak uit op die manier. Ik heb haar wel eens van school moeten halen omdat ze ziek was. Tegen de tijd dat school uit was sprong ze weer boven mijn hoofd uit. Ze had een invaljuf die ze niet zo lief vondquote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is soms ook best moeilijk te bepalen of een kind echt ziek is of "schoolziek". Is hier ook weleens gebeurd hoor
Beterschap voor haar
In de werklijn ook niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef senesta het volgende:
Ik vind Mechelse en Hollandse herders altijd zo zenuwachtig en onrustig. Ik ben gewoon een sucker voor Duitse herders maar er is er volgens mij niet één meer te vinden zonder HD.
Nou....Joey heeft hier wel eens een week met een gebroken neus gezetenquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zie..ik had pas een slechte moeder
Oooh lekker, vooral als het een beetje mislukt en smeuig isquote:
Die fotoquote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou....Joey heeft hier wel eens een week met een gebroken neus gezetenDe dokter zei dat het alleen gekneusd, dat die zwelling normaal was en die blauwe ogen er ook bij hoorde maar toen na een week de zwelling weg trok bleef er zo'n rare bult zitten
![]()
Moesten ze het opnieuw breken om goed te zetten![]()
Ik heb me daar echt zoooo lang schuldig over gevoeld.
[ afbeelding ]
Was zijn eerste ochtend op de basisschool ook nogquote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou....Joey heeft hier wel eens een week met een gebroken neus gezetenDe dokter zei dat het alleen gekneusd, dat die zwelling normaal was en die blauwe ogen er ook bij hoorde maar toen na een week de zwelling weg trok bleef er zo'n rare bult zitten
![]()
Moesten ze het opnieuw breken om goed te zetten![]()
Ik heb me daar echt zoooo lang schuldig over gevoeld.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef senesta het volgende:
Euh...de bovenste bubbel was zwart, dus die heb ik er af gesneden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh lekker, vooral als het een beetje mislukt en smeuig is
Verhaaltje van The boy who cried Wolf vertellen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef senesta het volgende:
Ja, dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Senes, jij neemt het jezelf vast (nu nog) meer kwalijk dan je kinderen je dat ooit hebben gedaan.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Ach, ouders.![]()
![]()
Mijn vader en ik hebben net weer een boeiend telefoongesprekje achter de rug. Wij kunnen gewoon echt niet met elkaar discussiëren, we lijken teveel op elkaar.Heeft me maar 30 jaar geduurd om daarachter te komen, maar de wetenschap scheelt wel.
En als mijn vader dus zegt: Ikben
niet
boos
. Dan is dat zo.
Ook al zie ik een ader kloppen op zijn voorhoofd.![]()
Verder is hij haske lief trouwens.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verhaaltje van The boy who cried Wolf vertellen.
Als ze het te vaak zegt en het is niet echt zo, dan heb je weleens van die situaties. Shit happens dear. Geef je haar maar liefdevol een lekker kopje muntthee met honing. Goed voor haar buikie.
It's no big deal. Heb ik met Joel ook zoooo vaak gehad. Wat had die een hekel aan schol vroeger. En hij had ook echt buikpijn. Het was helemaal echt. Alleen moest ik daar als moeder doorheen. Hij was helemaal nagekeken, meerdere malen, het lag wss aan faalangst. SoVa training, faalangsttraining.... het hielp geen drol, dus ik stuurde hem gewoon naar school. En nu gaat ie nog als ie bijna omvaltquote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zekerAch dat zijn van die 'had ik maar' momenten he?
Het is allemaal goedgekomen
We zullen het er maar op houden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef senesta het volgende:
[..]Oh dat herken ik wel ja hahaha. Eigenlijk betekende dat dat hij heel hard probeerde niet boos te zijn?
OMG OMG OMG OMG er komt nog veel meer drama daarnaquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[VoorMuisEnQwea] OMG OMG, Cristina zei I DO!!!!!![]()
[/VoorMuisEnQwea]
Samara kan een week boos zijn op de juf omdat een ander kindje een boze blik kreeg van de juf waarvan Samara vond dat die niet verdiend wasquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
It's no big deal. Heb ik met Joel ook zoooo vaak gehad. Wat had die een hekel aan schol vroeger. En hij had ook echt buikpijn. Het was helemaal echt. Alleen moest ik daar als moeder doorheen. Hij was helemaal nagekeken, meerdere malen, het lag wss aan faalangst. SoVa training, faalangsttraining.... het hielp geen drol, dus ik stuurde hem gewoon naar school. En nu gaat ie nog als ie bijna omvalt
Ja gewoon bij Aflevering 1 van Seizoen 7 dus, precies wat je voor me hebtquote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG er komt nog veel meer drama daarna![]()
Ik neem dus aan dat je hebt gevonden waar je was gebleven
Met de jaren leer je elkaars gebruiksaanwijzing een beetje kennen hequote:Op maandag 21 november 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zullen het er maar op houden.![]()
Inmiddels heb ik geleerd er wat meer afstand van te nemen en te zien wat er gebeurt en probeer ik ons uit die valkuil te houden. En wie weet probeert hij dat ook wel maar zie ik het gewoon niet.
Ze is gewoon hartstikke lief en kan niet tegen onrechtvaardigheidquote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara kan een week boos zijn op de juf omdat een ander kindje een boze blik kreeg van de juf waarvan Samara vond dat die niet verdiend wasHet is zo'n troela.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gewoon bij Aflevering 1 van Seizoen 7 dus, precies wat je voor me hebt![]()
Ik begin nu aan afl. 2quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Nou dan heb je nog wat te gaan. 8staat er ook op he! Als je die hebt gekeken ben je bij en kun je het in Januari weer oppakken
quote:
Ik al Indische cake, cakemix en 2 plakken warme cake....het begint nu toch een beetje tegen te staanquote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net weer die verdome chips gevreten2e keer al vandaag
Nah, meer dat we allebei koppig zijn maar ik nu in mijn werk heel veel te maken heb met hoe communicatie nu eigenlijk werkt en hoeveel vooraannames je onbewust kunt hebben. En hoe je vaak niet echt hoort wat er in een gesprek gebeurt, los van de inhoud.quote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Met de jaren leer je elkaars gebruiksaanwijzing een beetje kennen he
Bijna bakje chocorozijntjes en nootjes leeg.quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik al Indische cake, cakemix en 2 plakken warme cake....het begint nu toch een beetje tegen te staan
Oh toch welquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik al Indische cake, cakemix en 2 plakken warme cake....het begint nu toch een beetje tegen te staan
Nou, het betekent hier concreet dat het het gewoon niet doetquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Alles in Een betekent eiks Alles in Zeshonderd?
In alle gevallen is het de nieuwequote:
Laat me raden; zakzelfcontrole?quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
bakje toffifee
Wat the fuck, komt straks een heel sportteam blote mannen bij "mijn lijf"
Dus jij zet de snacks alvast op tafelquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
bakje toffifee
Wat the fuck, komt straks een heel sportteam blote mannen bij "mijn lijf"
nou, een zat er aan te frunniken en toen zei de ander "wat is dat!quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; zakzelfcontrole?
Oh god, ik zie zoiets zo voor me in 'Ook dat nog'quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, het betekent hier concreet dat het het gewoon niet doet
Dus ik bel Ziggo vanmiddag, zegt de meneer:
Meneer: Nee, u bent geen zakelijke klant
ElisaB: Jawel, dat ben ik wel en ik heb een zakelijk pakket
Meneer: Nee, u bent pas over een paar dagen zakelijke klant; u bent nu nog een partikulier
ElisaB: Owkee; ik bel partikulier wel
Meneer 2: Nee, u bent een zakelijke klant, dus ik kan u niet helpen
ElisaB: Uw collega zegt dat ik pas over een paar dagen een zakelijke klant ben
Meneer 2: Nee hoor; u moet zakelijk bellen
ElisaB: Owkee, ik bel zakelijk wel
Meneer: Die zijn nu dicht, maar als u belt schakelen ze u door
Mevrouw: Nee, u bent doorgeschakeld naar partikulier, want zakelijk is dicht
ElisaB: Dus nu ben ik tóch weer terug bij partikulier??
Mevrouw: Ja, maar ik kan u ook prima helpen hoor
ElisaB >> is de wanhoop nabij
[..]
In alle gevallen is het de nieuwe
Echt, de dag van mijn leven; 3 nieuwe leveranciers
Ze hebben nog plek voor 2 nieuwen in Ook Dat Nogquote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh god, ik zie zoiets zo voor me in 'Ook dat nog'
Ziggoquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, het betekent hier concreet dat het het gewoon niet doet
Dus ik bel Ziggo vanmiddag, zegt de meneer:
Meneer: Nee, u bent geen zakelijke klant
ElisaB: Jawel, dat ben ik wel en ik heb een zakelijk pakket
Meneer: Nee, u bent pas over een paar dagen zakelijke klant; u bent nu nog een partikulier
ElisaB: Owkee; ik bel partikulier wel
Meneer 2: Nee, u bent een zakelijke klant, dus ik kan u niet helpen
ElisaB: Uw collega zegt dat ik pas over een paar dagen een zakelijke klant ben
Meneer 2: Nee hoor; u moet zakelijk bellen
Meneer: Die zijn nu dicht, maar als u belt schakelen ze u door
Mevrouw: Nee, u bent doorgeschakeld naar partikulier, want zakelijk is dicht
ElisaB: Dus nu ben ik tóch weer terug bij partikulier??
Mevrouw: Ja, maar ik kan u ook prima helpen hoor
ElisaB >> is de wanhoop nabij
[..]
In alle gevallen is het de nieuwe
Echt, de dag van mijn leven; 3 nieuwe leveranciers
Heb ik ook!quote:
Wil ik ook!quote:Wat the fuck, komt straks een heel sportteam blote mannen bij "mijn lijf"
Het kan dus nog ergerquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
rtl 4quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook!
[..]
Wil ik ook!Waar kan ik ze vinden?
Dat is ook al es in embarrasing bodies geweest, samen met een sportteam dames die hun borsten moesten checken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, een zat er aan te frunniken en toen zei de ander "wat is dat!" dus ik ga kijken ja
Om de dagquote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het kan dus nog ergerMaar jij gaat elke dag sporten las ik
Ik wil wel maar een online shop opzetten is best een uitdagingquote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje.![]()
Ik heb ook Ziggo en nu nog een reden om - naast mijn gebrek aan ondernemingsgeest- geen bedrijf te beginnen.
Ik ben ook al aan het zoeken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar 'dit is mijn lijf' komt toch helemaal niet vandaag? Woensdag pas toch?
FBTOquote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef senesta het volgende:
Oh god, ik zie zoiets zo voor me in 'Ook dat nog'
quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FBTO
ElisaB: Ik wil voor mezelf graag een zorgverzekering toevoegen aan ons klantnummer
Meneer: Wie is de hoofdverzekerde
ElisaB: Dat ben ik zelf
Meneer: Nee, dat kan niet, want u heeft geen zorgverzekering bij ons
ElisaB: Nee, dat zeg ik; dat komt omdat FBTO me er er vorig jaar uitgewipt heeft
Meneer: Ow, waarom dat?
ElisaB: Een dispuut met Zilveren Kruis en ik mocht niet overstappen; de rest van het gezin wel
Meneer: Even uw gegevens erbij zoeken. Goh, u bent zelf de hoofdverzekerde
ElisaB: Ja, zeg ik. Maar zonder verzekering en dat wil ik nu graag rechtzetten.
Meneer: U kunt uzelf niet toevoegen als hoofdverzekerde
ElisaB: En nu?
Meneer: Tsja, dat weet ik ook niet. Alleen de hoofdverzekerde kan iemand toevoegen
ElisaB: Ja, dat ben ik.
Meneer: Ow, dan kan het niet
ElisaB >> de wanhoop nabij
Moet tombo nu de snacks weer opruimen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar 'dit is mijn lijf' komt toch helemaal niet vandaag? Woensdag pas toch?
Lekker danquote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FBTO
ElisaB: Ik wil voor mezelf graag een zorgverzekering toevoegen aan ons klantnummer
ElisaB: Nee, dat zeg ik; dat komt omdat FBTO me er er vorig jaar uitgewipt heeft
ElisaB: Een dispuut met Zilveren Kruis en ik mocht niet overstappen; de rest van het gezin wel
Meneer: Tsja, dat weet ik ook niet. Alleen de hoofdverzekerde kan iemand toevoegen
En de gordijnen kunnen weer openquote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet tombo nu de snacks weer opruimen?
Echt hequote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FBTO
Ik mag hopen dat je nu een pakket hebt waarin een ruim aantal sessies met een psycholoog zijn gedekt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FBTO
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet tombo nu de snacks weer opruimen?
Ooh, nou valt het kwartje van Zaterdag ook gelijkquote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FBTO
OVchipkaart fail, yes pleasequote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie nu nog weten wat er bij de NS-chipdinges en bij Nuon gebeurde
Nee, ik hou ermee op
Ik MOET het toch vragen: Ligt het écht allemaal aan hen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie nu nog weten wat er bij de NS-chipdinges en bij Nuon gebeurde
Nee, ik hou ermee op
Dan mag je wel aanvullend excellent totaal plus extra super pakket nemen geloof ik.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu een pakket hebt waarin een ruim aantal sessies met een psycholoog zijn gedekt.
En fysio?quote:Op maandag 21 november 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan mag je wel aanvullend excellent totaal plus extra super pakket nemen geloof ik.
Bij de Friesland is het meest optimale pakket 88,50 per maand, boven op je basis en dan moeten de tandjes er nog bij verzekerd worden![]()
Ik heb trouwens besloten dat het basispakket voor mij afdoende is; huisarts, ziekenhuis, apotheek e.d. wordt dan allemaal vergoed en een bril hoef ik niet, spiegisch ben ik vrij stabiel, alternatieve geneeswijzen doe ik niet aan en uitgebreide kraamzorg zal em ook wel niet worden in 2012
Ik stap niet over. Ik ben a) te lui b) is het te ingewikkeld c) zit ik erg goed bij ZK en d) ik heb geen idee of ze me overnemen want ziek enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet nog beginnen met kijken of ik een ander pakket wil.
Nope, ben altijd nogal sceptisch over fysioquote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
En fysio?![]()
Ik moet nog bellen met ZK, er staat iets in mijn nieuwe voorwaarden wat ik niet snap
Ze mogen je niet weigeren, omdat je Crohn en Pootprobleempjes hebt heur.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stap niet over. Ik ben a) te lui b) is het te ingewikkeld c) zit ik erg goed bij ZK en d) ik heb geen idee of ze me overnemen want ziek enzo.
Bummertquote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik zag alleen de reclame, dacht dat het vandaag was
Warme cakequote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je een beetje doorrijdt kan het mss nogquote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Warme cake![]()
*kwijl* Ik wil het!
Lekker voor tijdens mijn 3e aflevering GA
Ik had dus aanvullend extra oid, omdat anticonceptie dan volledig vergoed werd.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb maar eens naar mijn CZ gekeken. Tot dusver heb ik ze dit jaar 63 euro gekost.En heb zelf geen cent uitgegeven aan mijn eigen risico. Had ik daarom ook op maximaal gezet.
Ik ga mijn afspraak met de specialist en de aanvraag voor nieuwe lenzen echt zoooo uitstellen tot 2012.
Volgens Zilveren Kruis had ik betalingsachterstand. Nou, let op (ééntje nog dan):quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
Ooh, nou valt het kwartje van Zaterdag ook gelijk
Maar, waarom mocht je niet overstappen? Omdat je er niet uit was met ZK?
Wat een ellende zeg
die anticonceptie kost niks, haal je er echt niet uit met de premie, ik ben aanvullend verzekerd bij cz (jongeren) das inc tandarts, een losse tandverzekering is niet goedkoper (niet met dezelfde voorwaarden) dus ik blijf lekker zittenquote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had dus aanvullend extra oid, omdat anticonceptie dan volledig vergoed werd.
Maar goed; ik zit nog niet op de 170 euro, dus die nota's insturen heeft geen zin.![]()
Dus volgend jaar gewoon de basis met een aanvullende voor de tandjes.
Ja, kweeniequote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik MOET het toch vragen: Ligt het écht allemaal aan hen?
Mijne is wat duurder dan de gemiddelde pil op zichquote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die anticonceptie kost niks, haal je er echt niet uit met de premie, ik ben aanvullend verzekerd bij cz (jongeren) das inc tandarts, een losse tandverzekering is niet goedkoper (niet met dezelfde voorwaarden) dus ik blijf lekker zitten
Die heb ik ook en ik denk dat ik die houd. Maar dan misschien een lager eigen risico, dat moet ik even uittellen of dat qua premie in totaal gunstig is. Want daar knal ik met mijn hulpmiddelenaanvragen volgend jaar in één keer overheen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had dus aanvullend extra oid, omdat anticonceptie dan volledig vergoed werd.
Maar goed; ik zit nog niet op de 170 euro, dus die nota's insturen heeft geen zin.![]()
Dus volgend jaar gewoon de basis met een aanvullende voor de tandjes.
dan nog haal je t er niet zo snel uit hoor, overigens anticonceptie is in 2012 bij veel verzekeringen maar tot n max van 30/40 euro ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne is wat duurder dan de gemiddelde pil op zich
Ik wist niet dat steriele gigolo's in het pakket zaten.quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne is wat duurder dan de gemiddelde pil op zich
Ik was zó boos toen ze zeiden dat ik eventuele bewijzen wel zelf zou photosjoppenquote:
Onrecht is gewoon heel naar en oneerlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was zó boos toen ze zeiden dat ik eventuele bewijzen wel zelf zou photosjoppenEcht, ik was zo gloeiend kwaad, dat ik er gewoon van ben gaan janken...
Zuurstof; ik moet zuurstof. Veulquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
maar elisab kan ik nog iets voor je betekenen als medewerker van ziggo ofzo?
Ik ben blij met mijn fysioquote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ben altijd nogal sceptisch over fysio![]()
Daarbij heb ik een abo bij een medisch trainingscentrum waar de fysio's je evt. terplekke kunnen behandelen.
sommige van de dames en heren zijn best wel dom/lui/stom hoor en service plus is wel haske duur he?quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zuurstof; ik moet zuurstof. Veul
Nee hoor. De dames en heren waren haske liev en zo. Maar opschieten deed het niet en zo alles bij elkaar ben ik al de hele dag onder de pannen met al die klantenservici.
Ik ga morgen Service Plus bellen en dan moet het goedkomen
oohquote:Op maandag 21 november 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze mogen je niet weigeren, omdat je Crohn en Pootprobleempjes hebt heur.
Alleen voor de tandartsaanvulling mogen ze om een tandheelkundig verslag vragen.
Ik kan het me zoooo voorstellenquote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was zó boos toen ze zeiden dat ik eventuele bewijzen wel zelf zou photosjoppenEcht, ik was zo gloeiend kwaad, dat ik er gewoon van ben gaan janken...
Ja dat. En ik denk er regelmatig over m'n aanvullende verzekering op te zeggen heb voor het eerst fysio nodig gehad, maar die 200 euro had ik makkelijk zelf kunnen betalen van alle premie van de afgelopen jaren, maar ik durf niet, je zal er maar net spijt van krijgen omdat je nét wat krijgt en zo....quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh![]()
nou ja, tandarts was niet zo boeiend. Wortelkanaalbehandeling. Hmmmmmm, nou even over nadenken maar. Ik vind het altijd eng om over te stappen. Met name omdat ik nu weet wat ik krijg, hoe ze ermee omgaan en ik geen zin in overstapgelul (HOI ELIES) heb.
Service Plus zal ongetwijfeld wel weer erg duur zijn, maar met wat ze nu geinstalleerd hebben, heb ik geen ontvangst in mijn kantoor, dus geen internet, dus geen kantoor. Dat is ook geen optie...quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
sommige van de dames en heren zijn best wel dom/lui/stom hoor en service plus is wel haske duur he?
Wat zou je moeten dat zo ernstig is dat het onbetaalbaar wordt?quote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. En ik denk er regelmatig over m'n aanvullende verzekering op te zeggen heb voor het eerst fysio nodig gehad, maar die 200 euro had ik makkelijk zelf kunnen betalen van alle premie van de afgelopen jaren, maar ik durf niet, je zal er maar net spijt van krijgen omdat je nét wat krijgt en zo....
als t in t modem zit, moet je de kosten van service plus gewoon beroepen op ziggo doen ze dan gewoon hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Service Plus zal ongetwijfeld wel weer erg duur zijn, maar met wat ze nu geinstalleerd hebben, heb ik geen ontvangst in mijn kantoor, dus geen internet, dus geen kantoor. Dat is ook geen optie...
Jezus fuckquote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens Zilveren Kruis had ik betalingsachterstand. Nou, let op (ééntje nog dan):
Omdat automatisch incasseren een keer niet was gelukt (ook nog een heel leuk verhaal), was ZK gestopt met automatisch incasseren. Ze wilden géén acceptgiro sturen, dus ik kon elke maand pas betalen als het incassobureau kwam.
Daar was ik na een paar maanden wel een beetje zat van (elke maand ¤ 40 extra vanwege de incassokosten blijft ook niet leuk). Dus bel ik ZK om te vragen of ze dit nou niet ff kunnen oplossen:
Mevrouw: Wij praten niet met u
ElisaB: Waarom niet?
Mevrouw: U heeft betalingsachterstand en uw zaak ligt bij het incassobureau
ElisaB: Ja, dat gaat nu al maanden zo en daar wil ik vanaf
Mevrouw: Dan moet u zich melden bij het incassobureau
ElisaB: Die kunnen het steeds weer opnieuw ontstaan van achterstand niet oplossen
Mevrouw: Ik praat niet met u
ElisaB: Maar ik héb helemaal geen achterstand
Mevrouw: Volgens ons wel
ElisaB: Zal ik u een printscreen sturen van de betalingen?
Mevrouw: Hoeft u niet te doen, want u kunt vast Photoshoppen
Godgloeiendetyfushoerenzooi!
Dus ik in één keer twee maanden overmaken en gauw naar FBTO, blijkt ZK dat niet geboekt te hebben, dus nadat ik al 4 maanden aan FBTO had betaald, had ik wederom een achterstand van 6 maanden bij ZK en wipte FBTO me er op verzoek van ZK weer uit...
Archhhhhhh!
En de bank was helemaal een gek verhaal... Mijn automatische incasso's waren geblokkeerd. Dus van allerlei betalingen liepen spaak. De leveranciers stuurden me naar de bank (die zeiden dat het niet aan hen lag; ik moest maar terug naar de leveranciers (die weer zeiden dat het niet aan hen lag, dus dat ik terug moest naar de bank). Bleek uiteindelijk een foutje in de bank-girocentrale.
Best een heel lullig verhaal: "Nee, echt. Ik heb genoeg geld op mijn rekening, dus dat is het probleem niet. Maar ik weet niet wat het probleem wel is." Zegt zo'n leveranciers: "Nee, tuuuuurlijk mevrouw ElisaB. Vast!"
Uiteindelijk heeft de bank (op mijn verzoek) een bericht gestuurd aan de leveranciers, om te vertellen dat mevrouw B écht ruim voldoende saldo beschikbaar had en dat ze het nu zouden doorzetten naar de tweede lijn, bla, bla.
Ik haat de wereld
Ja, écht... Ik was zo gruwelijk gekwetstquote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan het me zoooo voorstellen![]()
Ik jank ook alleen als ik onterecht word beschuldigd of als ik heeeel boos ben.
Van verdriet jank ik niet snel; of er moet iets met de poesjes zijn.
ZK :quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan nog haal je t er niet zo snel uit hoor, overigens anticonceptie is in 2012 bij veel verzekeringen maar tot n max van 30/40 euro ofzo
Ben je ervoor verzekerd?quote:
Nou, onbetaalbaar niks, maar ik zou wel balen als ik m'n aanvulling er uit gooi en net voor 2000 euro kosten moet maken. Een ongeluk zit in een klein hoekje (of een opwippende palletquote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zou je moeten dat zo ernstig is dat het onbetaalbaar wordt?
Als je ernstig dringend fysio nodig hebt na ongeluk, operatie oid, valt het weer onder specialistische revalidatiezorg wat weer in de basis zit.
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga morgen Service Plus bellen en dan moet het goedkomen
Als ik niet in mijn kantoor zit, dan is het wel goed. Dus de dame heeft geconcludeerd dat het huis (de omgeving) het probleem is. Ik heb geen kanalen gewisseld; ben alleen met mijn klaptop het kantoor uitgelopen en in de keuken gaan zitten: kei-puik ontvangstje daarquote:Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
als t in t modem zit, moet je de kosten van service plus gewoon beroepen op ziggo doen ze dan gewoon hooren kanaaal gewijzigd en zulks hebben ze wel al gedaan neem ik aan he>
Mijn nachtrust, wat doe jequote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA.
SorryBeen there, done that. Succes
ik heb alles onderzochtquote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZK :
Vanuit de basis met medische noodzaak (hoihoi
) en vanuit aanvullend 100% maar zelf de wettelijke eigen bijdrage dokken.
Je moet ff de KS bellen elies, en als die je weer doorverwijzen naar de S+, even zeggen dat je verwacht dat dat niet in rekening gebracht wordt aangezien het NIET jouw fout is.quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sommige van de dames en heren zijn best wel dom/lui/stom hoor en service plus is wel haske duur he?
euhm kanaal wijzigen kan zeker wel het verschil uit maken hoor en als madame t script had gevolgd had ze dat ook gewoon moeten doenquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet in mijn kantoor zit, dan is het wel goed. Dus de dame heeft geconcludeerd dat het huis (de omgeving) het probleem is. Ik heb geen kanalen gewisseld; ben alleen met mijn klaptop het kantoor uitgelopen en in de keuken gaan zitten: kei-puik ontvangstje daar
Kan allemaal best en ik zit er niet zo mee; als het aan ons huis ligt, dan ligt het aan ons huis en zal het verder wel weer opgelost worden. Beetje jammer alleen dat de monteur van vanmorgen niet gewoon ff de tijd heeft genomen om alles wat zorgvuldiger te doen. Was een schat van een vent, maar hij wist niet hoe snel hij weer buiten moest staan: "Alles is verder simpel en dat kunt u helemaal zelf dus ik ben er weer weg van doei!"
Ik ben aanvullend verzekerd met 3 sterren, zat net te kijken voor de 4, maar dat zou alleen nut hebben voor fysio, want de rest is kraamzorg e.d en niet erg boeiend. Krijg nu 27 behandelingen en 4sterren heeft oneindig in principe.quote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. En ik denk er regelmatig over m'n aanvullende verzekering op te zeggen heb voor het eerst fysio nodig gehad, maar die 200 euro had ik makkelijk zelf kunnen betalen van alle premie van de afgelopen jaren, maar ik durf niet, je zal er maar net spijt van krijgen omdat je nét wat krijgt en zo....
Toevallig dat kassie aan de muur in je slaapkamer?quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Service Plus zal ongetwijfeld wel weer erg duur zijn, maar met wat ze nu geinstalleerd hebben, heb ik geen ontvangst in mijn kantoor, dus geen internet, dus geen kantoor. Dat is ook geen optie...
quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm kanaal wijzigen kan zeker wel het verschil uit maken hoor en als madame t script had gevolgd had ze dat ook gewoon moeten doen
Wat moest jij in Elies haar slaapkamert?quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toevallig dat kassie aan de muur in je slaapkamer?
was t btw iemand van zakelijk of particulier uiteindelijk? want zakelijk weet ik t niet preciesquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna morgen gaan onderzoeken of ik er nog vanaf kan
Nee, die is prima. Alleen te duur...quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Qwea het volgende:
Toevallig dat kassie aan de muur in je slaapkamer?
Lachen om jou met je kutkat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat moest jij in Elies haar slaapkamert?
Was een experia box toch? Ik vroeg me nog af wie die had opgehangenquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die is prima. Alleen te duur...
Ik ben aan het tv kijken, FOK!ken en Angry Birden tegelijkquote:
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat moest jij in Elies haar slaapkamert?
Da was andere Ing, en dat was idd niet Elies haar slaapkamertquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lachen om jou met je kutkat.
Ow snap, dawas de slaapkamer van de beeb.![]()
Ik zei kutQ toen hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lachen om jou met je kutkat.
Ow snap, dawas de slaapkamer van de beeb.![]()
Jij multitaskertquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het tv kijken, FOK!ken en Angry Birden tegelijk
quote:
Hij deed heel lief alsof ie niets gehoord heeftquote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Hij blijft geniaalen dan ook echt koud dat die man binnen was
Ja, en dat is jammer. Want toen ik het bestelde aan de telefoon werd me verzekerd dat alles tot in de puntjes verzorgd zou zijn. Dat hij niet weg zou gaan tot álles het weer deed en in orde was. Dat is dus gewoon simpelweg niet waar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en die monteurs, dat hoor ik vaker
Ik heb van zakelijk niemand gesproken (die waren immers al naar huisquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
was t btw iemand van zakelijk of particulier uiteindelijk? want zakelijk weet ik t niet preciesik ben zelf ook mnaar van particulier
Dat zullen we maar zeggen ja.quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij deed heel lief alsof ie niets gehoord heeft
Had je net zo goed Zaterdag kunnen zeggen dat ik mijn spullen had mee moeten nemen, had ik het ws zo voor je kunnen fixen uiteindelijk. Maar ja, das achteraf.quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dat is jammer. Want toen ik het bestelde aan de telefoon werd me verzekerd dat alles tot in de puntjes verzorgd zou zijn. Dat hij niet weg zou gaan tot álles het weer deed en in orde was. Dat is dus gewoon simpelweg niet waar.
Het is slordig gedaan (modemding staat met de voorkant omhoog gewipt, omdat het draadje aan de achterkant niet lang genoeg is om 'm helemaal recht te zetten). Het is half gedaan, ik heb geen idee hoe het nu verder gaat met wat er nog ontbreekt en ik voel me eigenlijk gewoon een beetje genaaid.
[..]
Ik heb van zakelijk niemand gesproken (die waren immers al naar huis)
Ik. En hij hinh voorlopig maar aan één schroef, omdat de nieuwe box het aanvankelijke probleem niet oploste. En daar hangt ie dus nu nog aan en hij hangt me uit de weg en dus: primaquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was een experia box toch? Ik vroeg me nog af wie die had opgehangen
Nee, dat had niet gekund, want zaterdag had ik de spullen helemaal nog niet. Ik had nix; dat had de monteur allemaal bij zichquote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je net zo goed Zaterdag kunnen zeggen dat ik mijn spullen had mee moeten nemen, had ik het ws zo voor je kunnen fixen uiteindelijk. Maar ja, das achteraf.
hmm stom dat ze dan niet kanalen heeft nagelopen, lekker kort door de bocht met het ligt aan het huis :Squote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dat is jammer. Want toen ik het bestelde aan de telefoon werd me verzekerd dat alles tot in de puntjes verzorgd zou zijn. Dat hij niet weg zou gaan tot álles het weer deed en in orde was. Dat is dus gewoon simpelweg niet waar.
Het is slordig gedaan (modemding staat met de voorkant omhoog gewipt, omdat het draadje aan de achterkant niet lang genoeg is om 'm helemaal recht te zetten). Het is half gedaan, ik heb geen idee hoe het nu verder gaat met wat er nog ontbreekt en ik voel me eigenlijk gewoon een beetje genaaid.
[..]
Ik heb van zakelijk niemand gesproken (die waren immers al naar huis)
Ik ga het hem in elk geval niet vragenquote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij deed heel lief alsof ie niets gehoord heeft
Laat je iig niet zomaar wijsmaken (echt niet hoor) dat het in je huis zit. Zelfde hier met ziggo en hun grafkutmodem... uiteindelijk bleken ze zelf de boel weer eens niet voor elkaar te hebben en moesten ze een firmware update geven...quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet in mijn kantoor zit, dan is het wel goed. Dus de dame heeft geconcludeerd dat het huis (de omgeving) het probleem is. Ik heb geen kanalen gewisseld; ben alleen met mijn klaptop het kantoor uitgelopen en in de keuken gaan zitten: kei-puik ontvangstje daar
Kan allemaal best en ik zit er niet zo mee; als het aan ons huis ligt, dan ligt het aan ons huis en zal het verder wel weer opgelost worden. Beetje jammer alleen dat de monteur van vanmorgen niet gewoon ff de tijd heeft genomen om alles wat zorgvuldiger te doen. Was een schat van een vent, maar hij wist niet hoe snel hij weer buiten moest staan: "Alles is verder simpel en dat kunt u helemaal zelf dus ik ben er weer weg van doei!"
Dus niks via de post gehad? Das best slechtquote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat had niet gekund, want zaterdag had ik de spullen helemaal nog niet. Ik had nix; dat had de monteur allemaal bij zich
Ik ga in elk geval morgenochtend zakelijk nog wel ff bellen om te vertellen dat ik voor mijn gevoel 10 gekocht heb, maar 3 gekregen heb.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm stom dat ze dan niet kanalen heeft nagelopen, lekker kort door de bocht met het ligt aan het huis :S
quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga het hem in elk geval niet vragen
Maar hij had zondagmorgen nog gezegd dat hij het haske leuk had gevonden om te doen en dat de meiden het zó gezellig hadden! Dat vind ik dan wel weer leuk
Ik moest lachen toen ik erna keekquote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik. En hij hinh voorlopig maar aan één schroef, omdat de nieuwe box het aanvankelijke probleem niet oploste. En daar hangt ie dus nu nog aan en hij hangt me uit de weg en dus: prima
Het leek hem een hele leuke avond te zijn voor ons en hij vond jullie allemaal erg leuk en lievquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Fijn om te horen dat hij ondanks het gekakel ons gezelschap kon waarderen.
Moest je ook nog bellen met Nuon? Wat een dag, al die instantiesquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval morgenochtend zakelijk nog wel ff bellen om te vertellen dat ik voor mijn gevoel 10 gekocht heb, maar 3 gekregen heb.
Ik ben altijd erg lief aan de telefoon, dus dat komt helemaal goed
Zegt die Nuon-dame vanmiddag: "Wat doet u eigenlijk voor uw vak?" Dus ik vertel dat ik een hele saaie kantoorbaan heb. Zegt ze: "Ow, want u kan zo de planken op!" Dan vraag ik me toch weer af of dat nou een compliment is, of niet
Was het ookquote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek hem een hele leuke avond te zijn voor ons en hij vond jullie allemaal erg leuk en liev
Er is verdomd weinig mis mee hoor. Het vreemde eraan is dat hij door de muur heen geboord is, om dus in de aanbouw te hangen in plaats van in de kelder. Dus er is niets bijzonders aan, behalve dan dat je aan de onderkant de lusjes van de te lange draadjes ziet hangen. Maar hij hangt ook nog eens perfect rechtquote:
Hoe tekenend.quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek hem een hele leuke avond te zijn voor ons en hij vond jullie allemaal erg leuk en liev
nouja geloof me, helpdeskmedewerker zijn IS ook echt niet leukquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval morgenochtend zakelijk nog wel ff bellen om te vertellen dat ik voor mijn gevoel 10 gekocht heb, maar 3 gekregen heb.
Ik ben altijd erg lief aan de telefoon, dus dat komt helemaal goed
Zegt die Nuon-dame vanmiddag: "Wat doet u eigenlijk voor uw vak?" Dus ik vertel dat ik een hele saaie kantoorbaan heb. Zegt ze: "Ow, want u kan zo de planken op!" Dan vraag ik me toch weer af of dat nou een compliment is, of niet
En met FBTO én met de NS-chipkaartmensenquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Moest je ook nog bellen met Nuon? Wat een dag, al die instanties
Nee, ik kan het me voorstellen, want niemand belt om te vertellen dat het zulk lekker weer isquote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja geloof me, helpdeskmedewerker zijn IS ook echt niet leukwe worden in t diepe gegooid,mogen vrijwel niets, als we onze leidinggevenden op de vloer vragen een uitzondering te maken (omdat je dat persoonlijk wel zou willen) is t altijd nee, vragen worden altijd afgekapt
maar ik doe t persoonlijk best aardig binnen de mogelijkheden die ik heb geloof iken ben gewoon ook eerlijk tegen een klant.
Soms zijn er wel collega's dat ik denk " dat zegt hij/zij niet, neee dat zegt hij/zij toch niet echt?"
Vaders vinden het leuk als hun dochters zichtbaar plezier hebben....ofzo....denk ik danquote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe tekenend.Volgens mij zijn wij helemaal geen leuk gezelschap voor buitenstaanders.
Ik zal ff voor je checken... moment!quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
is de beeb van elisab gewoon een kerel?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff voor je checken... moment!
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vaders vinden het leuk als hun dochters zichtbaar plezier hebben....ofzo....denk ik dan![]()
Die van mij had meneer I. nog gebeld zaterdagavond.
"Waar Ing is? Ja, ergens met die meiden, vergaderen ofzo"
Dus zondag belde hij, omdat ie precies wilde weten waar ik was, of ik niet was verongelukt in de mist en of het gezellig was met de meisjes
Gecheckt; nope (inclusief sinaasappel)quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
is de beeb van elisab gewoon een kerel?
*proest*quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff voor je checken... moment!
ooh fuck! de filmpjes!quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
VergaderenZullen we je paps de foto's sturen
Met of zonder handschoenen en vork?quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gecheckt; nope (inclusief sinaasappel)
Oh en vergeet niet dat wij 7 dagen per week mogen werken en met kerst (1e en 2e) en oudjaars- en nieuwjaarsdagquote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me voorstellen, want niemand belt om te vertellen dat het zulk lekker weer is
Maar het is niet allemaal kommer en kwel gelukkig. De Nuon-dame had in elk geval een leuk half uurtje, zei ze
Doe maar nietquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
VergaderenZullen we je paps de foto's sturen
Dus daaaaar was de sinaasappelquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oh ok dan snap ik niet meer wie de hij is, maar dan klopt mijn beeld van je nogquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die past daar ook wel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet
[..]
Dus daaaaar was de sinaasappel
Anders had ze een kaartje gestuurd. Ik weet het zékerquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het ook![]()
En je hebt echt toffe ouders![]()
Zoooo lief ook dat ze nog ff belden om Tombo te bedanken voor de ezelsoren
Gewoon met mijn blote handen; het eckte werkquote:
Maar vooral geen haastquote:
De 'hij' van afgelopen zaterdag? Dat was mijn paps; die kwam even vis bakken voor onsquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ok dan snap ik niet meer wie de hij is, maar dan klopt mijn beeld van je nog
quote:
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.quote:
Weet je ook es wat dat isquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.
Ah ik ben weer bijquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De 'hij' van afgelopen zaterdag? Dat was mijn paps; die kwam even vis bakken voor ons
Ik snap hem niet.quote:
Ik wil ook zo vaak net op bed en dan wordt ineens weer druk ende gezelligquote:
Ow! Ik doe een ingetje2 !quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo vaak net op bed en dan wordt ineens weer druk ende gezellig
quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.
Is bezigquote:
Of all hell breaks loose.quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo vaak net op bed en dan wordt ineens weer druk ende gezellig
Dadelijk komen er fillumkes.quote:
Kijken!quote:
Ben je aan het oppassen?quote:
Korseletje.quote:
Dan heb je wat leuks te kijken als je weer thuis bentquote:
Dansenquote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Korseletje.![]()
Of doe als ik: wijde kleding aan en niet dansen.
Saaierdquote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Korseletje.![]()
Of doe als ik: wijde kleding aan en niet dansen.
quote:
Ringsteken schijnt ook heel leuk te zijn (heb het van horen zeggen; heb er zelf geen ervaring mee)quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik hou van dansen; de enige "sport" die ik uuuuuuren achter elkaar vol kan houden
Oh vast wel, maar zoiets lokt me dan niet aan om uuuuren achter elkaar te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ringsteken schijnt ook heel leuk te zijn (heb het van horen zeggen; heb er zelf geen ervaring mee)
Nee. Dat doe je één keer, maar dan doe je de rest van de week ook niets anders meer, denk ik danquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar zoiets lokt me dan niet aan om uuuuren achter elkaar te doen.
Ik wil jou aan de telefoonquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Jezelf bekeken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik zag vanochtend een kale gorilla in de mist!
In de achteruitkijkspiegel van de auto!quote:
Niet gebarsten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de achteruitkijkspiegel van de auto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet gebarsten?Nee, ik verblindde mezelf. Het licht dat weerkaatste op dat hoofd van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen, zet die mistlampen eens uit. Dank. Echt twintig mensen die met een zicht van 400 meter nog met achtermistlamp rijden. Ga met de fiets als je de regels niet kent en mensen achter je pest.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zelfs hier reden ze vanmorgen met mistlampen aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik verblindde mezelf. Het licht dat weerkaatste op dat hoofd van me.
En mensen, zet die mistlampen eens uit. Dank. Echt twintig mensen die met een zicht van 400 meter nog met achtermistlamp rijden. Ga met de fiets als je de regels niet kent en mensen achter je pest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |