Wij noemen die dingen altijd korvenquote:Op maandag 21 november 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens eigenlijk.
En ik moest lachen bij "korf voor kat"
Neequote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij noemen die dingen altijd korven.
Dan liever een pootkorfquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik had even een mental image met een kat en een muilkorf
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan liever een pootkorf. Zou mij veel wonden schelen
.
DM, ik meen het serieus, wil hij/zij echt niet? Zo nee, kunnen wij dan wat voor je betekenen, qua vervoer? Je woont in de buurt, toch?quote:
Ik moest lachenquote:
Je moet doen wat je zelf het beste vind. Daar gaan wij niet over. Ik zou zelf in de omstandigheden een andere keuze hebben gemaakt, maar dat is allemaal niet zo relevant. Bovendien.... ik had ooit lieve buren die me naar de DA brachten toen ik in die situatie zat met Rosa, jaren geleden. En nu heb ik een buurman die taxichauffeur is, mocht NokManda ooit eens niet kunnen rijden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb een kruik in z'n mandje gelegd.
Ik zou wel eerder gegaan zijn als het kon, maar ik heb geen rijbewijs en op de fiets krijg ik 'm niet mee en te voet ook niet.
Mijn toenmalige DA deed het ook niet. Ik heb destijds om Rosa te laten inslapen een andere DA ingeschakeld die wel aan huis kwam. Koste me een vermogen dat ik niet had, maar jammer dan.quote:Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
DM, ik meen het serieus, wil hij/zij echt niet? Zo nee, kunnen wij dan wat voor je betekenen, qua vervoer? Je woont in de buurt, toch?
Ik geloof het gelijk, daarom ook mijn aanbod, DM woont in de buurt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn toenmalige DA deed het ook niet. Ik heb destijds om Rosa te laten inslapen een andere DA ingeschakeld die wel aan huis kwam. Koste me een vermogen dat ik niet had, maar jammer dan.
Nou, ja, precies. Er zijn meer DA's dan 1.quote:Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn toenmalige DA deed het ook niet. Ik heb destijds om Rosa te laten inslapen een andere DA ingeschakeld die wel aan huis kwam. Koste me een vermogen dat ik niet had, maar jammer dan.
jij kan mij helpenquote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
Ja DM, kunnen wij ergens bij helpen dan?
Wat is het probleem? Heb je geen vervoersbakkie? Geen vervoer? Is het te ver, te voet?
Dat is de verantwoordelijkheid die je op je neemt als baasjequote:Op maandag 21 november 2011 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowwww, nog niet verteld; NokManda's dochter is basisschoollerares. op haar school heeft de Sint het af laten weten. Heeft ze gezegd: dat kan mijn vader ook. Dus nu gaan NokManda en ik als Sinterklaas en Zwarte Piet bij haar op school langs op 5 decemberquote:
Agreequote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de verantwoordelijkheid die je op je neemt als baasje. Klinkt hard, maar ja, zo is het wel, vind ik.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowwww, nog niet verteld; NokManda's dochter is basisschoollerares. op haar school heeft de Sint het af laten weten. Heeft ze gezegd: dat kan mijn vader ook. Dus nu gaan NokManda en ik als Sinterklaas en Zwarte Piet bij haar op school langs op 5 december
Ik neem een extra grote zak mee. Krijgt ze een gratis reisje naar Spanje.
Heel veel sterkte straks!quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Half 7.
WJ is rond 6 uur thuis.
Hij wil niet eens z'n melk drinken meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |