Regenlaarzenquote:
Ik had altijd hele fijne, met een voetbed erin enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Regenlaarzen lopen toch echt voor geen meter
Voor een sleetje spannen en 'm net zo lang Chico, Kees, Billy en Thessa laten voortsleuren tot ze 't zat zijnquote:Op maandag 21 november 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Qwea wel ja.
Nou, de afgelopen twee jaar heb ik mn snowboots toch veel aangehad hoor.
Ik wil dus echt wel nieuwe, je breekt je nek hier in de stad met die kinderkopjes als het glad is en je Sjon aan de lijn hebt hoor
Hier dikke mist, ik kan nog geen 50 meter ver zienquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja Baaf, wat hebben Chico Kees Billy en Thessa nou weer misdaan??????
MM, ook zo van het mooie weer aan het genieten?
Ik zit echt heerlijk in de zon
ja het is echt heerlijkquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja Baaf, wat hebben Chico Kees Billy en Thessa nou weer misdaan??????
MM, ook zo van het mooie weer aan het genieten?
Ik zit echt heerlijk in de zon
Dat lijkt me wel wat; lekker onder het dekbedjequote:
In een volgend leven wil ik beer worden. Winterslaap, niemand die kijkt naar je gewicht en vooral beharingquote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat; lekker onder het dekbedje![]()
Alleen pas ik dan niet meer door de deur daarna vrees ik
Ja, hij heeft echt veel last nu.quote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef nokwanda het volgende:
Hey, gaat het zo slecht met Jip?![]()
Ik hoop dat ie, idd hoe dan ook pijnvrij mag zijn vanavond.
Sterkte met hem DM en JP
Arme Jipquote:Op maandag 21 november 2011 15:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, hij heeft echt veel last nu.
Hij is op denk ik.
Is het slim om een kruik voor Jip te maken? Warmte heeft in mijn ervaring toch vaak een positieve invloed.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Half 7.
WJ is rond 6 uur thuis.
Hij wil niet eens z'n melk drinken meer.
Shit, da's nog dik 3,5 uur.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Half 7.
WJ is rond 6 uur thuis.
Ik snap niet zo goed waarom je zo lang wacht. Ik snap wel dat je vriend mee wil... maar zoals jij het omschrijft heeft Jip enorm veel pijn..... dan had ik zelf geen 3.5u gewacht, of meer.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Half 7.
WJ is rond 6 uur thuis.
Ik ook niet in zo'n extreem geval.quote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je zo lang wacht. Ik snap wel dat je vriend mee wil... maar zoals jij het omschrijft heeft Jip enorm veel pijn..... dan had ik zelf geen 3.5u gewacht, of meer.
Ik ben dus niet de enige. Ik vind het best raar.quote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet in zo'n extreem geval.
Ik had idd twee uur geleden al bij de DA gezeten, of hem aan huis laten komen want spoedgeval of zo. Maar goed, ieder zijn/haar ding, het enige wat ze nu kan doen is het Jip zo comfortabel mogelijk maken.quote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je zo lang wacht. Ik snap wel dat je vriend mee wil... maar zoals jij het omschrijft heeft Jip enorm veel pijn..... dan had ik zelf geen 3.5u gewacht, of meer.
Ik vind het oneerlijk voor Jip. Hoe goed ik ook begrijp dat haar vriend er bij wil zijn hoor... maar uiteindelijk gaat het om het beestje.quote:Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had idd twee uur geleden al bij de DA gezeten, of hem aan huis laten komen want spoedgeval of zo. Maar goed, ieder zijn/haar ding, het enige wat ze nu kan doen is het Jip zo comfortabel mogelijk maken.
Is het ook, het dier kan zelf niet de keuze maken dus het is jammer dat er gekozen is voor nog 3,5 uur pijn lijden. Maar goed, het is niet anders, mijn keuze zou het iig niet zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het oneerlijk voor Jip. Hoe goed ik ook begrijp dat haar vriend er bij wil zijn hoor... maar uiteindelijk gaat het om het beestje.
Ik heb een kruik in z'n mandje gelegd.quote:Op maandag 21 november 2011 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shit, da's nog dik 3,5 uur.
Inderdaad, warme kruik, wat samzz zegt. Whatever it takes. Is het niet mogelijk voor JP om iets eerder vrij te krijgen/nemen?
En er is NIEMAND die met je mee kan? Buren? Ouders? Schoonouders? Vrienden?quote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb een kruik in z'n mandje gelegd.
Ik zou wel eerder gegaan zijn als het kon, maar ik heb geen rijbewijs en op de fiets krijg ik 'm niet mee en te voet ook niet.
Hoe lastig is een poes in een mandje dan? Leg een nieuwe extra warme kruik in 't mandje en ga op de fiets of met de bus desnoods. Het is geen onmogelijk weer of zo...quote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb een kruik in z'n mandje gelegd.
Ik zou wel eerder gegaan zijn als het kon, maar ik heb geen rijbewijs en op de fiets krijg ik 'm niet mee en te voet ook niet.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lastig is een poes in een mandje dan? Leg een nieuwe extra warme kruik in 't mandje en ga op de fiets of met de bus desnoods. Het is geen onmogelijk weer of zo...
Likt ie de pindakaas uit je oog?quote:
Aangezien je het vraagt : Ik vind wel dat je je er een beetje makkelijk vanaf maakt. En ik zeg niet dat je het leuk vindt, maar Jip heeft pijn, die kan je toch niet nog ook eens 3,5u laten zitten zo?quote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Denken jullie niet dat als het enigszins kon ik het niet gedaan had?
Alsof ik dit leuk vind zo..
Maar, wat is nu het probleem dan? Heb je geen fiets? Heb je geen korf voor de kat? Wat?quote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Denken jullie niet dat als het enigszins kon ik het niet gedaan had?
Alsof ik dit leuk vind zo..
Ik ben het wel met je eens eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat is nu het probleem dan? Heb je geen fiets? Heb je geen korf voor de kat? Wat?
De dierenarts komt overigens ook gewoon aan huis, als je zelf niet in staat bent om te komen. Ik ben redelijk terughoudend wat betreft keuzes voor een dier en ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat de baas het beste doet voor zijn dier, maar ik dit geval ben ik toch wel erg aan het twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |