Was een experia box toch? Ik vroeg me nog af wie die had opgehangenquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die is prima. Alleen te duur...
Ik ben aan het tv kijken, FOK!ken en Angry Birden tegelijkquote:
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat moest jij in Elies haar slaapkamert?
Da was andere Ing, en dat was idd niet Elies haar slaapkamertquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lachen om jou met je kutkat.
Ow snap, dawas de slaapkamer van de beeb.![]()
Ik zei kutQ toen hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lachen om jou met je kutkat.
Ow snap, dawas de slaapkamer van de beeb.![]()
Jij multitaskertquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het tv kijken, FOK!ken en Angry Birden tegelijk
quote:
Hij deed heel lief alsof ie niets gehoord heeftquote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Hij blijft geniaalen dan ook echt koud dat die man binnen was
Ja, en dat is jammer. Want toen ik het bestelde aan de telefoon werd me verzekerd dat alles tot in de puntjes verzorgd zou zijn. Dat hij niet weg zou gaan tot álles het weer deed en in orde was. Dat is dus gewoon simpelweg niet waar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en die monteurs, dat hoor ik vaker
Ik heb van zakelijk niemand gesproken (die waren immers al naar huisquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
was t btw iemand van zakelijk of particulier uiteindelijk? want zakelijk weet ik t niet preciesik ben zelf ook mnaar van particulier
Dat zullen we maar zeggen ja.quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij deed heel lief alsof ie niets gehoord heeft
Had je net zo goed Zaterdag kunnen zeggen dat ik mijn spullen had mee moeten nemen, had ik het ws zo voor je kunnen fixen uiteindelijk. Maar ja, das achteraf.quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dat is jammer. Want toen ik het bestelde aan de telefoon werd me verzekerd dat alles tot in de puntjes verzorgd zou zijn. Dat hij niet weg zou gaan tot álles het weer deed en in orde was. Dat is dus gewoon simpelweg niet waar.
Het is slordig gedaan (modemding staat met de voorkant omhoog gewipt, omdat het draadje aan de achterkant niet lang genoeg is om 'm helemaal recht te zetten). Het is half gedaan, ik heb geen idee hoe het nu verder gaat met wat er nog ontbreekt en ik voel me eigenlijk gewoon een beetje genaaid.
[..]
Ik heb van zakelijk niemand gesproken (die waren immers al naar huis)
Ik. En hij hinh voorlopig maar aan één schroef, omdat de nieuwe box het aanvankelijke probleem niet oploste. En daar hangt ie dus nu nog aan en hij hangt me uit de weg en dus: primaquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was een experia box toch? Ik vroeg me nog af wie die had opgehangen
Nee, dat had niet gekund, want zaterdag had ik de spullen helemaal nog niet. Ik had nix; dat had de monteur allemaal bij zichquote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je net zo goed Zaterdag kunnen zeggen dat ik mijn spullen had mee moeten nemen, had ik het ws zo voor je kunnen fixen uiteindelijk. Maar ja, das achteraf.
hmm stom dat ze dan niet kanalen heeft nagelopen, lekker kort door de bocht met het ligt aan het huis :Squote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dat is jammer. Want toen ik het bestelde aan de telefoon werd me verzekerd dat alles tot in de puntjes verzorgd zou zijn. Dat hij niet weg zou gaan tot álles het weer deed en in orde was. Dat is dus gewoon simpelweg niet waar.
Het is slordig gedaan (modemding staat met de voorkant omhoog gewipt, omdat het draadje aan de achterkant niet lang genoeg is om 'm helemaal recht te zetten). Het is half gedaan, ik heb geen idee hoe het nu verder gaat met wat er nog ontbreekt en ik voel me eigenlijk gewoon een beetje genaaid.
[..]
Ik heb van zakelijk niemand gesproken (die waren immers al naar huis)
Ik ga het hem in elk geval niet vragenquote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij deed heel lief alsof ie niets gehoord heeft
Laat je iig niet zomaar wijsmaken (echt niet hoor) dat het in je huis zit. Zelfde hier met ziggo en hun grafkutmodem... uiteindelijk bleken ze zelf de boel weer eens niet voor elkaar te hebben en moesten ze een firmware update geven...quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet in mijn kantoor zit, dan is het wel goed. Dus de dame heeft geconcludeerd dat het huis (de omgeving) het probleem is. Ik heb geen kanalen gewisseld; ben alleen met mijn klaptop het kantoor uitgelopen en in de keuken gaan zitten: kei-puik ontvangstje daar
Kan allemaal best en ik zit er niet zo mee; als het aan ons huis ligt, dan ligt het aan ons huis en zal het verder wel weer opgelost worden. Beetje jammer alleen dat de monteur van vanmorgen niet gewoon ff de tijd heeft genomen om alles wat zorgvuldiger te doen. Was een schat van een vent, maar hij wist niet hoe snel hij weer buiten moest staan: "Alles is verder simpel en dat kunt u helemaal zelf dus ik ben er weer weg van doei!"
Dus niks via de post gehad? Das best slechtquote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat had niet gekund, want zaterdag had ik de spullen helemaal nog niet. Ik had nix; dat had de monteur allemaal bij zich
Ik ga in elk geval morgenochtend zakelijk nog wel ff bellen om te vertellen dat ik voor mijn gevoel 10 gekocht heb, maar 3 gekregen heb.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm stom dat ze dan niet kanalen heeft nagelopen, lekker kort door de bocht met het ligt aan het huis :S
quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga het hem in elk geval niet vragen
Maar hij had zondagmorgen nog gezegd dat hij het haske leuk had gevonden om te doen en dat de meiden het zó gezellig hadden! Dat vind ik dan wel weer leuk
Ik moest lachen toen ik erna keekquote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik. En hij hinh voorlopig maar aan één schroef, omdat de nieuwe box het aanvankelijke probleem niet oploste. En daar hangt ie dus nu nog aan en hij hangt me uit de weg en dus: prima
Het leek hem een hele leuke avond te zijn voor ons en hij vond jullie allemaal erg leuk en lievquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Fijn om te horen dat hij ondanks het gekakel ons gezelschap kon waarderen.
Moest je ook nog bellen met Nuon? Wat een dag, al die instantiesquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval morgenochtend zakelijk nog wel ff bellen om te vertellen dat ik voor mijn gevoel 10 gekocht heb, maar 3 gekregen heb.
Ik ben altijd erg lief aan de telefoon, dus dat komt helemaal goed
Zegt die Nuon-dame vanmiddag: "Wat doet u eigenlijk voor uw vak?" Dus ik vertel dat ik een hele saaie kantoorbaan heb. Zegt ze: "Ow, want u kan zo de planken op!" Dan vraag ik me toch weer af of dat nou een compliment is, of niet
Was het ookquote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek hem een hele leuke avond te zijn voor ons en hij vond jullie allemaal erg leuk en liev
Er is verdomd weinig mis mee hoor. Het vreemde eraan is dat hij door de muur heen geboord is, om dus in de aanbouw te hangen in plaats van in de kelder. Dus er is niets bijzonders aan, behalve dan dat je aan de onderkant de lusjes van de te lange draadjes ziet hangen. Maar hij hangt ook nog eens perfect rechtquote:
Hoe tekenend.quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek hem een hele leuke avond te zijn voor ons en hij vond jullie allemaal erg leuk en liev
nouja geloof me, helpdeskmedewerker zijn IS ook echt niet leukquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval morgenochtend zakelijk nog wel ff bellen om te vertellen dat ik voor mijn gevoel 10 gekocht heb, maar 3 gekregen heb.
Ik ben altijd erg lief aan de telefoon, dus dat komt helemaal goed
Zegt die Nuon-dame vanmiddag: "Wat doet u eigenlijk voor uw vak?" Dus ik vertel dat ik een hele saaie kantoorbaan heb. Zegt ze: "Ow, want u kan zo de planken op!" Dan vraag ik me toch weer af of dat nou een compliment is, of niet
En met FBTO én met de NS-chipkaartmensenquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Moest je ook nog bellen met Nuon? Wat een dag, al die instanties
Nee, ik kan het me voorstellen, want niemand belt om te vertellen dat het zulk lekker weer isquote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja geloof me, helpdeskmedewerker zijn IS ook echt niet leukwe worden in t diepe gegooid,mogen vrijwel niets, als we onze leidinggevenden op de vloer vragen een uitzondering te maken (omdat je dat persoonlijk wel zou willen) is t altijd nee, vragen worden altijd afgekapt
maar ik doe t persoonlijk best aardig binnen de mogelijkheden die ik heb geloof iken ben gewoon ook eerlijk tegen een klant.
Soms zijn er wel collega's dat ik denk " dat zegt hij/zij niet, neee dat zegt hij/zij toch niet echt?"
Vaders vinden het leuk als hun dochters zichtbaar plezier hebben....ofzo....denk ik danquote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe tekenend.Volgens mij zijn wij helemaal geen leuk gezelschap voor buitenstaanders.
Ik zal ff voor je checken... moment!quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
is de beeb van elisab gewoon een kerel?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff voor je checken... moment!
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vaders vinden het leuk als hun dochters zichtbaar plezier hebben....ofzo....denk ik dan![]()
Die van mij had meneer I. nog gebeld zaterdagavond.
"Waar Ing is? Ja, ergens met die meiden, vergaderen ofzo"
Dus zondag belde hij, omdat ie precies wilde weten waar ik was, of ik niet was verongelukt in de mist en of het gezellig was met de meisjes
Gecheckt; nope (inclusief sinaasappel)quote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
is de beeb van elisab gewoon een kerel?
*proest*quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff voor je checken... moment!
ooh fuck! de filmpjes!quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
VergaderenZullen we je paps de foto's sturen
Met of zonder handschoenen en vork?quote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gecheckt; nope (inclusief sinaasappel)
Oh en vergeet niet dat wij 7 dagen per week mogen werken en met kerst (1e en 2e) en oudjaars- en nieuwjaarsdagquote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me voorstellen, want niemand belt om te vertellen dat het zulk lekker weer is
Maar het is niet allemaal kommer en kwel gelukkig. De Nuon-dame had in elk geval een leuk half uurtje, zei ze
Doe maar nietquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
VergaderenZullen we je paps de foto's sturen
Dus daaaaar was de sinaasappelquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oh ok dan snap ik niet meer wie de hij is, maar dan klopt mijn beeld van je nogquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die past daar ook wel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet
[..]
Dus daaaaar was de sinaasappel
Anders had ze een kaartje gestuurd. Ik weet het zékerquote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Was het ook![]()
En je hebt echt toffe ouders![]()
Zoooo lief ook dat ze nog ff belden om Tombo te bedanken voor de ezelsoren
Gewoon met mijn blote handen; het eckte werkquote:
Maar vooral geen haastquote:
De 'hij' van afgelopen zaterdag? Dat was mijn paps; die kwam even vis bakken voor onsquote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ok dan snap ik niet meer wie de hij is, maar dan klopt mijn beeld van je nog
quote:
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.quote:
Weet je ook es wat dat isquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.
Ah ik ben weer bijquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De 'hij' van afgelopen zaterdag? Dat was mijn paps; die kwam even vis bakken voor ons
Ik snap hem niet.quote:
Ik wil ook zo vaak net op bed en dan wordt ineens weer druk ende gezelligquote:
Ow! Ik doe een ingetje2 !quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo vaak net op bed en dan wordt ineens weer druk ende gezellig
quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het effe opschiet. Ik wilde gaan slapen.
Is bezigquote:
Of all hell breaks loose.quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo vaak net op bed en dan wordt ineens weer druk ende gezellig
Dadelijk komen er fillumkes.quote:
Kijken!quote:
Ben je aan het oppassen?quote:
Korseletje.quote:
Dan heb je wat leuks te kijken als je weer thuis bentquote:
Dansenquote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Korseletje.![]()
Of doe als ik: wijde kleding aan en niet dansen.
Saaierdquote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Korseletje.![]()
Of doe als ik: wijde kleding aan en niet dansen.
quote:
Ringsteken schijnt ook heel leuk te zijn (heb het van horen zeggen; heb er zelf geen ervaring mee)quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik hou van dansen; de enige "sport" die ik uuuuuuren achter elkaar vol kan houden
Oh vast wel, maar zoiets lokt me dan niet aan om uuuuren achter elkaar te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ringsteken schijnt ook heel leuk te zijn (heb het van horen zeggen; heb er zelf geen ervaring mee)
Nee. Dat doe je één keer, maar dan doe je de rest van de week ook niets anders meer, denk ik danquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar zoiets lokt me dan niet aan om uuuuren achter elkaar te doen.
Ik wil jou aan de telefoonquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Jezelf bekeken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik zag vanochtend een kale gorilla in de mist!
In de achteruitkijkspiegel van de auto!quote:
Niet gebarsten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de achteruitkijkspiegel van de auto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet gebarsten?Nee, ik verblindde mezelf. Het licht dat weerkaatste op dat hoofd van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen, zet die mistlampen eens uit. Dank. Echt twintig mensen die met een zicht van 400 meter nog met achtermistlamp rijden. Ga met de fiets als je de regels niet kent en mensen achter je pest.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |