quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie niet in waarom je Kees dan weg zou willen hebben?
Ik neem toch aan dat je van het beestje houdt![]()
Of moet ze plaatsmaken zodat je er eentje kan nemen die alleen aan jou hangt en waar je mee kan showen?
Enlighten me please
Maar gaat het nu wel goed dan met 3 hondjes en haar scootmobiel?quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Kees was van vrienden, en die vrouw is heel slecht ter been en ze hadden er 3, 2 ging prima in de scootmobiel en ernaast, en drie bleek net wat lastiger dan ze dacht. Hu zoon heeft heel lang in coma gelegen en zo, waren hele toestanden, ze was helemaal overspannen, en toen kwamen ze een keer wandelen met de hondjes hier en begon ze erover dat ze Kees wilde herplaatsen mss, Frits was toen al ziek, dus ik heb dr meteen gehouden. Frits en Kees zijn nog geen maand samen geweest, toen ging Frits dood en bleef Karel niet alleen thuis achter, dat kwam echt perfect uit toen.
Ze hebben altijd gezegd dat ze haar terugnemen als ik dr niet meer wil.
Tis ook niet dat ik dr niet meer wil hoor, maar Frits en Karel, dat waren echt mijn twee heerlijke chi mannetjes. en Kees is gewoon Kees, heel ander soort hondje.
Die kan echt hop overal heen, die kruipt in een dekbed en kijkt niet meer om.
Ah jakkes, die heeft een poepkleurquote:Op maandag 21 november 2011 20:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit vind ik nog wel een mooie kleur
[ afbeelding ]
Je kent dr johquote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en die mannen van jou opjutten zodat ze op hun kop krijgen en zelf de vermoorde onschuld uithangen
quote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe zou zo'n beest er op een mistige maandagmiddag uitzien? Ook zo mooi gekapt?
quote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe zou zo'n beest er op een mistige maandagmiddag uitzien? Ook zo mooi gekapt?
Zo vind ik 'em véél mooierquote:
Ongetwijfeld.quote:
Wij hadden er eentje in het asiel die je kon rollen, het was zieligquote:
Awwquote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hadden er eentje in het asiel die je kon rollen, het was zielig.
Veel mensen gaan daarmee de mist in jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aww
Ja, als je een hond neemt waarvan je op voorhand al weet dat je er veel in moet investeren, is het heel jammer dat veel mensen denken 'oh dat doe ik wel even'.
Ik zou er nu ook geen nemen, pas als ik later met pensioen ben en tijd heb om halve dagen met dat beest te lopen enzo
Oh meeeen, dat is de hondenversie van mijn kleine kattenmeisjequote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach![]()
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Relaxed!quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
even wat poesgehalte hoor
Wat een verhaalquote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach![]()
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Alles in Een betekent eiks Alles in Zeshonderd?quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef ElisaB het volgende:
Wil iemand mij helpen herinneren aan het volgende: als een leverancier zegt dat overstappen probleemloos is, dan bedoelen ze: "We doen net alsof, en als het niet probleemloos gaat, dan kun je eiks een beetje de pleuris krijgen, want het boeit ons niet zoveel."
Dank u
Da's Droopy, die is alles behalve seductivequote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Die onderste Ing
Sooooooooooooo seductive...
Haha lekker is dat hequote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys niest momenteel weer minimaal 15x achter elkaar, compleet met snottebelletjes![]()
Vorige keer kreeg ik zonder dat ie gezien is een AB-kuur van de DA, morgen maar weer ff bellen.
Ik had hem net op de arm, dacht dat ie uitgeniest was....maar wat bleek; de Grande Finale moest nog komen, In My Face
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |