Welke ben ik dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
Leuke foto's van de Potter wedstrijd, ik had Greys gelijk herkend trouwens aan haar ranke gestalte en aan haar haar![]()
R staat er ook mooi op idd en Rewimo en Christan ook, ik dacht dat Mama Mia ook mee zou doen, of heb ik die gemist
Vind je dat niet vervelend ergens dat mensen denken dat nu Karel er niet meer is je wel een erbij wilt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh Chico heeft weer jengelkwartiertje
meneer wil liggen waar Billy ligt![]()
Oh, sinds Karel dood is zijn me al 3 chineesjes aangeboden, showhondjes
Greys??? Die doet toch helemaal niet mee?quote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
Leuke foto's van de Potter wedstrijd, ik had Greys gelijk herkend trouwens aan haar ranke gestalte en aan haar haar![]()
R staat er ook mooi op idd en Rewimo en Christan ook, ik dacht dat Mama Mia ook mee zou doen, of heb ik die gemist
Volgens mij zijn 12 en 13 dezelfde persoonquote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Voor de nieuwsgierigen de inzendingen van de Harry Potter lookalike wedstrijd
Maak kans op magische Harry Potter prijzen. Elke inzender wint!
Ik nog een keer al die foto's bekijkenquote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik nog een keer al die foto's bekijken
Same.quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij dat niet, ik zou het gezworen hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke ben ik dan?
Want ik doe heul niet meeOf bedoel je Muis? In dat geval niet zeggen welke het is
+2375472quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt. Die heeft wel wat van Greys weg.quote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben jij dat niet, ik zou het gezworen hebben, ik ken Muis niet van gezicht dus die kan ik niet bedoelen
![]()
Ik DM je we even
Jezus, hoe blind was ikquote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 12 en 13 dezelfde persoon.
No problemoquote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus, hoe blind was ikZe staan nog onder elkaar ook
Ik ga die onderste even weghalen wegens dubbel, thanks!
Nu ik zo showpoedel lees he, wil ik heel graag een Koningspoedel en nog gekapt in showmodel ook. Dat is gewoon de ultieme stoerheidquote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook ietwat ongepast eigenlijk![]()
Nou was er 1 reutje, en die wilde ik al sinds ie een week of 8 was, maar ik had tegen die meiden gezegd dat ik m wel wilde als co owner, fijn op hun naam en zo. Nee nee, ze zouden m wel big time verkopen naar t buitenland blablabla.
Hebben ze m van ellende geplaatst bij een vriendinnetje van hun, ondertussen is ie al een maand of 7 denk ik, en nu zegt zij ineens ja we waren aan het denken om hem toch bij jou te plaatsen als co owner, blablabla, want het verkopen ketst elke keer af, en ze zitten nog met 3 pups uit dat nest, en waar ie nu zit mag ie maar tot februari blijven.
Ja, nu hoeft t ook niet meer hoor![]()
Ik vind het trouwens wel prima zo, ik wil uiteindelijk naar 3 honden denk ik, en ik twijfel nog steeds of ik Kees wel houd, Kees en Sjon mogen beiden mss nog wel weg, als ik echt iets leuks vind voor Sjon.
Chico en Billy alleen houden, lekker rustig en fijn![]()
En dan uiteindelijk bij Billy een showpoedel
Er stond een heul grote header op forum.fok.nlquote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
No problemo. Wel jammer dat ik niet wist dat er een wedstrijd was
. Ik had ook mee willen doen.
Ja nou, daar kijk ik dus nooit naarquote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er stond een heul grote header op forum.fok.nl
Greys, ik zou de volgende keer een mass DM laten sturen. Dat viel ook zo goed bij de verkiezing voor Website van het jaar.quote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat wil ik al jaren, maar Kees en Sjon kwamen aanwaaienquote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik zo showpoedel lees he, wil ik heel graag een Koningspoedel en nog gekapt in showmodel ook. Dat is gewoon de ultieme stoerheid.
Die header was je niet opgevallen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Witquote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat wil ik al jaren, maar Kees en Sjon kwamen aanwaaien
Ik wil ook een showpoedel, konings of toy, lekker extreem, ik ben alleen nog niet uit de keur...
quote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die header was je niet opgevallen?
Dit dusquote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, daar kijk ik dus nooit naar. En ik ben vaak mobiel, dus dan zie ik die headers sowieso niet.
Waarom is ze eigenlijk bij jou komen wonen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, het gaat prima met Kees, maar met Kees gaat het overal prima, maakt Kees toch allemaal geen ene reet uit
Het stond idd een week lang met een grote header, het stond op de frontpage, op film.fok, op de Index en in de Mededelingen ;-)quote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, daar kijk ik dus nooit naar. En ik ben vaak mobiel, dus dan zie ik die headers sowieso niet.
Waarom zou je haar weg doen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, het gaat prima met Kees, maar met Kees gaat het overal prima, maakt Kees toch allemaal geen ene reet uit
Oh echt? Ze lijken zo verdomd veel op elkaar dat ik zou zweren dat ze dezelfde zijnquote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond idd een week lang met een grote header, het stond op de frontpage, op film.fok, op de Index en in de Mededelingen ;-)
Tip: bookmark aan het begin van elke maand in MED effe het prijsvragentopic, daar komen ze allemaal in!
En ik heb ff gekeken, maar het zijn broertjesEn dus niet dezelfde persoon.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, een koning gekapt in showmodel, roze glitterriem om en daarnaast een Chineesje met een blauwe glitterriemquote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Poedels zijn echt superleuke honden, en heeeeeeel leuk bij chineesjes, ik vond ze ook al leuk voor ik chinezen leuk vond, mn oma had een hele gave abricot toy vroeger
Doe dan nog even hier een leuke fotoquote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt? Ze lijken zo verdomd veel op elkaar dat ik zou zweren dat ze dezelfde zijn. Dat kan natuurlijk als ze tweeling zijn, maar dat litteken is zo opvallend hetzelfde
.
Meh, wel jammer, ik weet alles van HP en heb alles van HP.
Ik heb al mijn spulletjes thuis en ik ben nu niet thuis. Raincheck on that one, okequote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Doe dan nog even hier een leuke foto
Welk litteken?quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt? Ze lijken zo verdomd veel op elkaar dat ik zou zweren dat ze dezelfde zijn. Dat kan natuurlijk als ze tweeling zijn, maar dat litteken is zo opvallend hetzelfde
.
Meh, wel jammer, ik weet alles van HP en heb alles van HP.
Die rode geschminkte bliksemschicht op hun voorhoofden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk litteken?
Staat mijn beeldscherm dan zo slecht afgesteld? Ik zie er geen.
Oh ja maar die teken je als moeder dan toch ook haast hetzelfde?quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die rode geschminkte bliksemschicht op hun voorhoofden.
Een roze Z aan de haarlijnquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk litteken?
Staat mijn beeldscherm dan zo slecht afgesteld? Ik zie er geen.
Als ik tegen R zeg Kees zoekt een nieuw huisje staat ze morgen bij je op de stoepquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Kees was van vrienden, en die vrouw is heel slecht ter been en ze hadden er 3, 2 ging prima in de scootmobiel en ernaast, en drie bleek net wat lastiger dan ze dacht. Hu zoon heeft heel lang in coma gelegen en zo, waren hele toestanden, ze was helemaal overspannen, en toen kwamen ze een keer wandelen met de hondjes hier en begon ze erover dat ze Kees wilde herplaatsen mss, Frits was toen al ziek, dus ik heb dr meteen gehouden. Frits en Kees zijn nog geen maand samen geweest, toen ging Frits dood en bleef Karel niet alleen thuis achter, dat kwam echt perfect uit toen.
Ze hebben altijd gezegd dat ze haar terugnemen als ik dr niet meer wil.
Tis ook niet dat ik dr niet meer wil hoor, maar Frits en Karel, dat waren echt mijn twee heerlijke chi mannetjes. en Kees is gewoon Kees, heel ander soort hondje.
Die kan echt hop overal heen, die kruipt in een dekbed en kijkt niet meer om.
Maar die littekens zijn echt wel anders hoor. Kortere Z bij numer 12 zeg maar.quote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een roze Z aan de haarlijn.
Ze lijken wel echt verrekte veel op elkaar.
Die Z van die onderste foto (ik zet hem zo weer terug) is dikker en de onderkant loopt meer uit volgens mijquote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een roze Z aan de haarlijn.
Ze lijken wel echt verrekte veel op elkaar.
Ik heb ze ook niet heel aandachtig bestudeerd... Ik dacht dat ze dezelfde warenquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Z van die onderste foto (ik zet hem zo weer terug) is dikker en de onderkant loopt meer uit volgens mijMaar ik zal het even navragen.
Ik ga voor wit, dat is majestueusquote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik zie mezelf ook al echt gaan met zo een glamour poedel hoor, dat is nog erger dan een chineesje, awesome![]()
![]()
![]()
Als ik nou es wist welke kleeeeeeur ik wil![]()
![]()
Ik vind wit het mooist maar ik wil geen witte hond![]()
Zwart is het makkelijkst maar ik wil geen zwart, en grijs is heeeeeel moeilijk te krijgen.
Abricot vind ik niet allemaal even mooi en die vervalen snel, chocola vind ik echt mooi maar die vervagen ook snel.
Ik denk dat ik grijs wil, maar dat wordt dan sowieso lang zoeken
Dat is wel waar ja. Toen wij bij jou waren kwamen alle hondjes even bij me kijken en daarna gingen ze weer terug naar jou. Alleen Kees bleef op mijn schoot iggen, die vond het wel bestquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Kees was van vrienden, en die vrouw is heel slecht ter been en ze hadden er 3, 2 ging prima in de scootmobiel en ernaast, en drie bleek net wat lastiger dan ze dacht. Hu zoon heeft heel lang in coma gelegen en zo, waren hele toestanden, ze was helemaal overspannen, en toen kwamen ze een keer wandelen met de hondjes hier en begon ze erover dat ze Kees wilde herplaatsen mss, Frits was toen al ziek, dus ik heb dr meteen gehouden. Frits en Kees zijn nog geen maand samen geweest, toen ging Frits dood en bleef Karel niet alleen thuis achter, dat kwam echt perfect uit toen.
Ze hebben altijd gezegd dat ze haar terugnemen als ik dr niet meer wil.
Tis ook niet dat ik dr niet meer wil hoor, maar Frits en Karel, dat waren echt mijn twee heerlijke chi mannetjes. en Kees is gewoon Kees, heel ander soort hondje.
Die kan echt hop overal heen, die kruipt in een dekbed en kijkt niet meer om.
Ja, en die mannen van jou opjutten zodat ze op hun kop krijgen en zelf de vermoorde onschuld uithangenquote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Kees kan niet met katten
haar vorige baasjes hebben de kat weggedaan omdat ze dachten dan die kat Kees telkens aanviel omdat die kut de hele tijd liep te krijsen, maar ze moest die kat gewoon niet bleek later toen ze bij hun zoon waar de kat was gaan wonen op bezoek waren. ze gilde gewoon om te stangen, dat kan ze goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |