quote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Wacht ff, maar als hier niet iedereen was gaan zeuren was ze lekker lijdzaam blijven wachten tot er es iemand kwam om dr naar de da te brengen toch?
Dus ze geeft ons wel gelijk door dr vent te bellen en nu te gaan maar dan wel erover zeuren?
Schiet mij maar lek hoor
Oh, dat is ook een mogelijkheid jaquote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mobiel internet,
We mogen zo naar binnen.
Sterkte.quote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mobiel internet,
We mogen zo naar binnen.
Nou ja, wel een beetje kansloos om dan vervolgens MP dr post op een ander forum neer te gooienquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alsof het daarom gaat, om de slijmpunten.![]()
Maargoed, je mag het vinden.
Seriesquote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens een etentje bereiden en lekker in een deken gewikkeld op de bank series en films kijken.
Laters.
Nou, ja, kom op.. ik neem aan dat je zelf zo snugger bent (en daar twijfel ik bij jou dan niet aan) om als er wat met je katten is zo erg, dat je gelijk naar de DA gaat en niet eerst gaat afwachten en pas naar online reacties er vaart achterzet. Dat je dat zou doen met een zwangerschapstest of wtf dan ook, oke.. maar dit? Nah.quote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef nokwanda het volgende:
En nou ja.... als ik iets doe en ik krijg van anderen een goedbedoelde schop onder mijn kont, dan kom ik ook sneller in actie. Ik ben mijn echte dinnetjes daar heus dankbaar voor en dat gelijk geven kan dan altijd nog. Alles mits met compassie.
Nee, okay. Dat is ook zo. Ik zei al eerder dat ik ook een andere beslissing zou hebben genomen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ja, kom op.. ik neem aan dat je zelf zo snugger bent (en daar twijfel ik bij jou dan niet aan) om als er wat met je katten is zo erg, dat je gelijk naar de DA gaat en niet eerst gaat afwachten en pas naar online reacties er vaart achterzet. Dat je dat zou doen met een zwangerschapstest of wtf dan ook, oke.. maar dit? Nah.
Family Guy, dus dat luktquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Family Guy, dus dat lukt! Ik ben de seizoenen opnieuw aan het kijken
.
Creme bruleequote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef nokwanda het volgende:
Ik moet nog een lekker toetje bedenken voor het familieweekend. En Joel en zijn dinnetje maken een voorgerecht. Wil ik ook nog wel tips voor aandragen.
Punt, maar ik vind het dan weer kansloos dat ze helemaal mobiel MP's post gaat quoten op een ander forum en dat MP daar dr nog ff lekker van langs krijgtquote:Op maandag 21 november 2011 17:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, okay. Dat is ook zo. Ik zei al eerder dat ik ook een andere beslissing zou hebben genomen.
Ik vond alleen dat het moment van Multiply's reactie wat ongelukkig gekozen was omdat DM al met Jip naar de DA was gegaan. Door wie of wat maakt me dan minder uit, als ze er maar waren. dat was imo belangrijker en dat wilde ik benadrukken.
De rest is voor later orde.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Family Guy, dus dat lukt! Ik ben de seizoenen opnieuw aan het kijken
.
Brrrrrrrr, dan smult iedereen behalve ikquote:
Die aarbeien van Maesquote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef nokwanda het volgende:
Ik moet nog een lekker toetje bedenken voor het familieweekend. En Joel en zijn dinnetje maken een voorgerecht. Wil ik ook nog wel tips voor aandragen.
7 kiloquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt, maar ik vind het dan weer kansloos dat ze helemaal mobiel MP's post gaat quoten op een ander forum en dat MP daar dr nog ff lekker van langs krijgtEn al die lui maar "Ja nee, ik zou ook niet met een kat van 7 kilo IN DIT WEER (welk freaking weer?! het is mistig
stel je niet an) gaan lopen of met de bus gaan!"
Ik heb 'm vanaf seizoen 4, helaasquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ben helemaal vanaf het eerste met Mike begonnen. Zijn nu bij 9. Stewie is GE-NI-AAL.
Zo ziet ie er helemaal niet uit. Hij ziet er heel normaal uit que formaat.quote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
7 kilo. Da's one heavy kitteh dan. Maar, je hebtt gelijk.
Waar vind ik die?quote:
Ik weet niet hoe hij eruit zietquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo ziet ie er helemaal niet uit. Hij ziet er heel normaal uit que formaat.
Ik weet het niet hoor, maar ze post dat jip door de achter poten zakt, pijn heeft, geen melk wil, ect... nou sorry, misschien ligt het aan mij maar dat vind ik niet klinken als een kat die het naar zijn/haar zin heeftquote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus, hebben jullie niets beters te doen dan elkaar op andere fora te stalken om dan vervolgens met een vingertje "moet je kijken wat ze nou zegt!!!" te kunnen posten.
Geen dat kind niet zo'n trap na zeg.![]()
Als Jip de hele middag had liggen creperen was ze heus wel eerder heen gegaan neem ik aan, maar zoals ze aangaf lag ie tevreden bij haar en gezien het wrs. slechte nieuws dat ze gaan krijgen, kan ik me voorstellen dat ze liever op WJ wacht.
Mijn kleinste Coon is 7 kilo en Kareltje. Maar Kareltje is niet vet en niet heel erg groot.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
7 kilo is wel veel kat, die van mij wegen de helft.... (maar hebben voor 70 kilo aan haar)
Amen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ze post dat jip door de achter poten zakt, pijn heeft, geen melk wil, ect... nou sorry, misschien ligt het aan mij maar dat vind ik niet klinken als een kat die het naar zijn/haar zin heeft. En niemand geeft haar een trap na, ik vind het gewoon een beetje kansloos. Hou het dan op 1 forum, en als de reacties je daar niet aan staan, wat kan, zeg dat dat in datzelfde forum.
Amen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Leven en laten leven is soms wel wat moeilijk he, lijkt?
Dank je wel voor jullie lieve kaartjequote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap dat niet he is het zo mistig buiten rijden er mensen zonder verlichting.
Dus er is nog hoop.quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
De DA vond hem nog te goed, hij had wel last maar ze wilde het nog proberen met een hoge dosis prednison via injectie en een injectie vitamine b12.
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
De DA vond hem nog te goed, hij had wel last maar ze wilde het nog proberen met een hoge dosis prednison via injectie en een injectie vitamine b12.
Is hij nu weer mee naar huis of moet hij blijven?quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
Ik ook..quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Geweldig, maar ik ben stomverbaasd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |