Zo ziet ie er helemaal niet uit. Hij ziet er heel normaal uit que formaat.quote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
7 kilo. Da's one heavy kitteh dan. Maar, je hebtt gelijk.
Waar vind ik die?quote:
Ik weet niet hoe hij eruit zietquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo ziet ie er helemaal niet uit. Hij ziet er heel normaal uit que formaat.
Ik weet het niet hoor, maar ze post dat jip door de achter poten zakt, pijn heeft, geen melk wil, ect... nou sorry, misschien ligt het aan mij maar dat vind ik niet klinken als een kat die het naar zijn/haar zin heeftquote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus, hebben jullie niets beters te doen dan elkaar op andere fora te stalken om dan vervolgens met een vingertje "moet je kijken wat ze nou zegt!!!" te kunnen posten.
Geen dat kind niet zo'n trap na zeg.![]()
Als Jip de hele middag had liggen creperen was ze heus wel eerder heen gegaan neem ik aan, maar zoals ze aangaf lag ie tevreden bij haar en gezien het wrs. slechte nieuws dat ze gaan krijgen, kan ik me voorstellen dat ze liever op WJ wacht.
Mijn kleinste Coon is 7 kilo en Kareltje. Maar Kareltje is niet vet en niet heel erg groot.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
7 kilo is wel veel kat, die van mij wegen de helft.... (maar hebben voor 70 kilo aan haar)
Amen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ze post dat jip door de achter poten zakt, pijn heeft, geen melk wil, ect... nou sorry, misschien ligt het aan mij maar dat vind ik niet klinken als een kat die het naar zijn/haar zin heeft. En niemand geeft haar een trap na, ik vind het gewoon een beetje kansloos. Hou het dan op 1 forum, en als de reacties je daar niet aan staan, wat kan, zeg dat dat in datzelfde forum.
Amen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Leven en laten leven is soms wel wat moeilijk he, lijkt?
Dank je wel voor jullie lieve kaartjequote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap dat niet he is het zo mistig buiten rijden er mensen zonder verlichting.
Dus er is nog hoop.quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
De DA vond hem nog te goed, hij had wel last maar ze wilde het nog proberen met een hoge dosis prednison via injectie en een injectie vitamine b12.
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
De DA vond hem nog te goed, hij had wel last maar ze wilde het nog proberen met een hoge dosis prednison via injectie en een injectie vitamine b12.
Is hij nu weer mee naar huis of moet hij blijven?quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er nog.
Ik ook..quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Geweldig, maar ik ben stomverbaasd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |