Welke ben ik dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
Leuke foto's van de Potter wedstrijd, ik had Greys gelijk herkend trouwens aan haar ranke gestalte en aan haar haar![]()
R staat er ook mooi op idd en Rewimo en Christan ook, ik dacht dat Mama Mia ook mee zou doen, of heb ik die gemist
Vind je dat niet vervelend ergens dat mensen denken dat nu Karel er niet meer is je wel een erbij wilt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh Chico heeft weer jengelkwartiertje
meneer wil liggen waar Billy ligt![]()
Oh, sinds Karel dood is zijn me al 3 chineesjes aangeboden, showhondjes
Greys??? Die doet toch helemaal niet mee?quote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
Leuke foto's van de Potter wedstrijd, ik had Greys gelijk herkend trouwens aan haar ranke gestalte en aan haar haar![]()
R staat er ook mooi op idd en Rewimo en Christan ook, ik dacht dat Mama Mia ook mee zou doen, of heb ik die gemist
Volgens mij zijn 12 en 13 dezelfde persoonquote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Voor de nieuwsgierigen de inzendingen van de Harry Potter lookalike wedstrijd
Maak kans op magische Harry Potter prijzen. Elke inzender wint!
Ik nog een keer al die foto's bekijkenquote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik nog een keer al die foto's bekijken
Same.quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij dat niet, ik zou het gezworen hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke ben ik dan?
Want ik doe heul niet meeOf bedoel je Muis? In dat geval niet zeggen welke het is
+2375472quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt. Die heeft wel wat van Greys weg.quote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben jij dat niet, ik zou het gezworen hebben, ik ken Muis niet van gezicht dus die kan ik niet bedoelen
![]()
Ik DM je we even
Jezus, hoe blind was ikquote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 12 en 13 dezelfde persoon.
No problemoquote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus, hoe blind was ikZe staan nog onder elkaar ook
Ik ga die onderste even weghalen wegens dubbel, thanks!
Nu ik zo showpoedel lees he, wil ik heel graag een Koningspoedel en nog gekapt in showmodel ook. Dat is gewoon de ultieme stoerheidquote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook ietwat ongepast eigenlijk![]()
Nou was er 1 reutje, en die wilde ik al sinds ie een week of 8 was, maar ik had tegen die meiden gezegd dat ik m wel wilde als co owner, fijn op hun naam en zo. Nee nee, ze zouden m wel big time verkopen naar t buitenland blablabla.
Hebben ze m van ellende geplaatst bij een vriendinnetje van hun, ondertussen is ie al een maand of 7 denk ik, en nu zegt zij ineens ja we waren aan het denken om hem toch bij jou te plaatsen als co owner, blablabla, want het verkopen ketst elke keer af, en ze zitten nog met 3 pups uit dat nest, en waar ie nu zit mag ie maar tot februari blijven.
Ja, nu hoeft t ook niet meer hoor![]()
Ik vind het trouwens wel prima zo, ik wil uiteindelijk naar 3 honden denk ik, en ik twijfel nog steeds of ik Kees wel houd, Kees en Sjon mogen beiden mss nog wel weg, als ik echt iets leuks vind voor Sjon.
Chico en Billy alleen houden, lekker rustig en fijn![]()
En dan uiteindelijk bij Billy een showpoedel
Er stond een heul grote header op forum.fok.nlquote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
No problemo. Wel jammer dat ik niet wist dat er een wedstrijd was
. Ik had ook mee willen doen.
Ja nou, daar kijk ik dus nooit naarquote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er stond een heul grote header op forum.fok.nl
Greys, ik zou de volgende keer een mass DM laten sturen. Dat viel ook zo goed bij de verkiezing voor Website van het jaar.quote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat wil ik al jaren, maar Kees en Sjon kwamen aanwaaienquote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik zo showpoedel lees he, wil ik heel graag een Koningspoedel en nog gekapt in showmodel ook. Dat is gewoon de ultieme stoerheid.
Die header was je niet opgevallen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |