Natuurlijke selectie f_r, dit is de manier van de natuur om de verrekte mongols uit te sluiten van onze toekomstige genenpoel.quote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap dat niet he is het zo mistig buiten rijden er mensen zonder verlichting.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie f_r, dit is de manier van de natuur om de verrekte mongols uit te sluiten van onze toekomstige genenpoel.
Nou, wat fijn! Hoop dat het goed helpt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ook..
Ze heeft hem helemaal onderzocht maar hij gaf geen kik. Ook niet bij de injecties.
Helaas slepen ze soms ook de betere genen mee de modder inquote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie f_r, dit is de manier van de natuur om de verrekte mongols uit te sluiten van onze toekomstige genenpoel.
Ook als zij in de mist rijden zonder licht ja?quote:Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Je zult er maar achterop rijden dan ben jij schuldig.
Nou, zo zwart-wit is het niet gelukkig...quote:Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Je zult er maar achterop rijden dan ben jij schuldig.
Super leuk!quote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Voor de nieuwsgierigen de inzendingen van de Harry Potter lookalike wedstrijd
Maak kans op magische Harry Potter prijzen. Elke inzender wint!
Zo, wat een hoop inzendingenquote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
In dat eerste geval ook, ja. Vind het nog steeds enorm scheef. Tuurlijk heb je als automobilist een grotere verantwoordelijkheid, maar ik vind dat wel echt te ver gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als zij in de mist rijden zonder licht ja?
En sowieso idd, je zult als fietser oversteken omdat je denkt dat het kan en er komt zo'n mongool zonder licht in de mist aan
Ja die vind ik ook tof!quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Super leuk!Ik vind die Harry & Ron (die er dus twee keer tussen staat, omdat de ene links is en de ander rechts) echt goed!
En die met die drie dieren!
Oh ja?quote:Op maandag 21 november 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook tof!
En er zitten echt mooie Hermelientjes tussen!
Er staat ook een Bellatrix inquote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Zeker! Dat Aziatische meisje zou trouwens een perfecte Cho Chang zijn geweest!quote:Op maandag 21 november 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook tof!
En er zitten echt mooie Hermelientjes tussen!
Hermione speelt ook Bellatrix als ze Gringotts in gaanquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker! Dat Aziatische meisje zou trouwens een perfecte Cho Chang zijn geweest!![]()
Ik zag trouwens ook een Bellatrix tussen het rijtje, ik neem aan dat die niet meedingt voor de prijs?
True!quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hermione speelt ook Bellatrix als ze Gringotts in gaan
Ja oké dan win je nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Staat bovenaan in de post met inzendingen:
De jury weet wat de voorwaarden waren en neemt dat dus zeker mee in de jurering
DM eensquote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True!![]()
Welk nummer ben jij? Volgens mij weet ik het en dan vind ik 'm heel goed gelukt!
Dat laten we aan Warner over, die jureren zelfquote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja oké dan win je nietmaar dus wel de dvd?
Toffe inzendingen trouwens hoor
Stuur mij ook effe een DM want ik haal je er niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |