quote:
Ringsteken schijnt ook heel leuk te zijn (heb het van horen zeggen; heb er zelf geen ervaring mee)quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik hou van dansen; de enige "sport" die ik uuuuuuren achter elkaar vol kan houden
Oh vast wel, maar zoiets lokt me dan niet aan om uuuuren achter elkaar te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ringsteken schijnt ook heel leuk te zijn (heb het van horen zeggen; heb er zelf geen ervaring mee)
Nee. Dat doe je één keer, maar dan doe je de rest van de week ook niets anders meer, denk ik danquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar zoiets lokt me dan niet aan om uuuuren achter elkaar te doen.
Ik wil jou aan de telefoonquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Zegt die Nuon-dame vanmiddag: "Wat doet u eigenlijk voor uw vak?" Dus ik vertel dat ik een hele saaie kantoorbaan heb. Zegt ze: "Ow, want u kan zo de planken op!" Dan vraag ik me toch weer af of dat nou een compliment is, of niet
Jezelf bekeken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik zag vanochtend een kale gorilla in de mist!
In de achteruitkijkspiegel van de auto!quote:
Niet gebarsten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de achteruitkijkspiegel van de auto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet gebarsten?Nee, ik verblindde mezelf. Het licht dat weerkaatste op dat hoofd van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen, zet die mistlampen eens uit. Dank. Echt twintig mensen die met een zicht van 400 meter nog met achtermistlamp rijden. Ga met de fiets als je de regels niet kent en mensen achter je pest.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |