quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Alsof ik je in het weekend nog niet genoeg geholpen heb met die huidige lijst.
Klopt, er staan nog veel meer fouten in.quote:
Nee, nu is de topictitel zo saai.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:38 schreef Daniel1976 het volgende:
TT wel weer gewoon leeg gemaakt zoals die meestal is.
Zo klaar dan?!
Nee, dat vind ik ook niet leuk als topictitel.quote:
Kom het is hier FB geen SC. Nu klaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet leuk als topictitel.
Stop jij dan ook met slowchatten hier en ga gewoon iets nuttigs doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Kom het is hier FB geen SC. Nu klaar.
Wat moet er staan dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Stop jij dan ook met slowchatten hier en ga gewoon iets nuttigs doen.
En je zou me ondertussen goed genoeg moeten kennen om te weten dat ik altijd het laatste woord wil hebben, dus jij moet nu niet meer op deze post reageren. Klaar nu, o.k.
[R&P SC] TRU Ouwehoer deel 1quote:
Ja, maar dan krijg ik minder aandacht.quote:Overigens kun je voortaan gewoon een TR plaatsen hoor, als je een TT-change wil.)
Nee, die is stom.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[R&P SC] TRU Ouwehoer deel 1
Oh gossie.quote:Ja, maar dan krijg ik minder aandacht.)
Nee, is juist toepasselijk, want ik heb er samen met Michielos een heel gezellig paranormaal topic van gemaakt.quote:
Ok, 'TRU-Ouwehoer' zonder 'deel 1', deal?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, is juist toepasselijk, want ik heb er samen met Michielos een heel gezellig paranormaal topic van gemaakt.
O.k., dank je wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:03 schreef Crutch het volgende:
Ok, 'TRU-Ouwehoer' zonder 'deel 1', deal?
goed gezien ja!quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Meisje vind me leuk maar heeft vriend
Bijna alles is weggehaald
TS ligt te miepen in de PM, dus ligt ff achter, komen er nog op terug...quote:
Pfffffffff, beetje onzin. Regels zijn regels, ordnung muss sein enzovoorts.quote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Re het volgende:
[..]
TS ligt te miepen in de PM, dus ligt ff achter, komen er nog op terug...
Zoals Re al zei, we komen er op terug.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pfffffffff, beetje onzin. Regels zijn regels, ordnung muss sein enzovoorts.
Aangezien de TS dit soort zaken post:quote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Re het volgende:
Zou ik 'em lekker vertellen dat 'ie de pot op kan met z'n gemiep.quote:
Geen idee waar het over gaat, maar is het niet een beetje disrespectvol om publiekelijk te uiten dat iemand je privéberichten stuurt (jij als mod zijnde) en dan ook nog de inhoud daarvan te bekritiseren?quote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Re het volgende:
[..]
Je stelt je aan.quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef Strani het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar is het niet een beetje disrespectvol om publiekelijk te uiten dat iemand je privéberichten stuurt (jij als mod zijnde) en dan ook nog de inhoud daarvan te bekritiseren?
Mij maakt het verder niet uit maar ik vind het toch wat eigenaardig.
het maakt je blijkbaar wel uit anders had je er geen post aan gewijd... en miepen is gewoon een leuk woord, verder niet zoveel achter zoekenquote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar is het niet een beetje disrespectvol om publiekelijk te uiten dat iemand je privéberichten stuurt (jij als mod zijnde) en dan ook nog de inhoud daarvan te bekritiseren?
Mij maakt het verder niet uit maar ik vind het toch wat eigenaardig.
Gewoon de discussie of zelfmoord een recht is of niet, En geen reacties wat de hoogste slagingskans heeft als je het wil doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Recht op zelfmoord
Kan er ergens duidelijk worden gemaakt wat wel en niet toegestaan is? Ik vind het namelijk niet echt duidelijk.
wil je mod wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:11 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gewoon de discussie of zelfmoord een recht is of niet, En geen reacties wat de hoogste slagingskans heeft als je het wil doen
Algemene discussie is goed, zelfs wenselijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Recht op zelfmoord
Kan er ergens duidelijk worden gemaakt wat wel en niet toegestaan is? Ik vind het namelijk niet echt duidelijk.
Helemaal geen behoefte aan, Wel aan iets anders dat bepaalde zaken niet op een openbaar forum worden besproken waar voornamelijk pubers/jongeren komen die ook zo hun problemen in hun leven hebben. Tenslotte ben ik wel degelijk de lul om de rotzooi op te mogen ruimen als het mislukt.quote:
Hoezo ben je dan de lul?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:23 schreef ayumu het volgende:
[..]
Helemaal geen behoefte aan, Wel aan iets anders dat bepaalde zaken niet op een openbaar forum worden besproken waar voornamelijk pubers/jongeren komen die ook zo hun problemen in hun leven hebben. Tenslotte ben ik wel degelijk de lul om de rotzooi op te mogen ruimen als het mislukt.
Is dat alleen in r&p zo of overal?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Algemene discussie is goed, zelfs wenselijk.
Zodra je methodes begint te bespreken ga je over de grens.
Volgens mij is dat FOK! breed. Ik werd net nog door iemand gewezen op een post van haar in TRU die was weggedit vanwege exact hetzelfde. Een te nauwkeurige beschrijving van een methode en hoe je dat het beste aan kon pakken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat alleen in r&p zo of overal?
Want er was destijds een subforum waar zulke dingen uitgebreid en serieus besproken werden.
subforum?, lijkt me niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat alleen in r&p zo of overal?
Want er was destijds een subforum waar zulke dingen uitgebreid en serieus besproken werden.
Heb jij SUI niet meegemaakt?quote:
Dat subforum was waarschijnlijk van erg korte duur.quote:
Ik zie een goed R&P-topic met normale reacties, wat zie jij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Heinlein het volgende:
Kan iemand even wat aan dit 12-jarig kind doen?
Hoe maak ik haar duidelijk dat ik haar leuk vind?
Ik vond het ook een fijn topic.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Sylvana het volgende:
Erg jammer dat het depressietopic gesloten isDat was de enige plek waar ik met lotgenoten erover kon praten die weten hoe het is. En ik had er erg veel steun aan...
Laffe reactie dit. Ga eens in op de concrete vragen die er gesteld worden!quote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef Daniel1976 het volgende:
We zullen het meenemen in de discussie achter de schermen.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Ja, dat. Soms is het erg fijn om te weten dat je niet de enige bent. En ik geloof niet dat ik mensen de put in praat, ik probeer juist tips te geven.quote:Op zondag 11 december 2011 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar vind het gewoon belachelijk dat de enige plek waar we elkaar een hart onder de riem konden steken nu gesloten is. En ik ben nog steeds benieuwd naar concrete voorbeelden, ik zie het nergens terug namelijk
ik vermoedde al dat dit er ook achter zat. zijn jullie er bezorgd over dat er een keer iets wordt gezegd wat erg negatieve gevolgen heeft en dat jullie dat niet op tijd zien omdat jullie niet 24/7kunnen meelezen? Wellicht is dit te ondervangen door regels en misschien zelfs disclaimers dat fok niet verantwoordelijk is voor de gevolgen van wat er gepost wordt????quote:Op zondag 11 december 2011 09:23 schreef Re het volgende:
zoals gezegd, we hebben het er even achter over, en het komt heus wel goed, maar we hebben gewoon het gevoel dat het een heel zwaar en intens topic kan zijn en we niet altijd de middelen hebben om het goed te volgen.
ik zie dit niet. wat ik me wel kan voorstellen, is dat we soms zo overkomen omdat we zelf ook cynische grappen maken over onze state of mind of over de medicijnen. we zijn ook gewone mensen die behoefte hebben aan soms wat lol en gebruiken daar soms onze problemen voorquote:Ook lijkt het gewoon dat men elkaar qua zwaarte probeert af te troeven (ik zeg niet dat het zo is, het lijkt er op).
als jullie dit willen dan zou ik het onderwerp psychiatrie eruit halen.quote:De wintermaanden zijn er nu, en we proberen R&P iets luchtiger op te zetten.
OMG! toen ik dit las dacht ik: oh wat erg, mijn teksten worden niet serieus genomen. en daarna moest ik heel hard lachen. Sjezus, wat voor kutleven moet je hebben om dat topic te gaan lezen ter vermaak? Dan heb ik misschien een "kut"leven met mn depressies en weet ik wat allemaal, maar ik hoef in ieder geval niet te gaan lezen over andermans gezeik om mij te vermaken. Volgens mij mogen die mensen ook wel eens een bezoekje aan de psychiater brengen. Tsssjeezzzz!quote:Dat er behoefte is aan zo'n topic is ook wel duidelijk, maar er zijn indicaties dat dit topic door vele gelezen wordt ter vermaak, en dat lijkt me ook niet de bedoeling
huh?quote:Op zondag 11 december 2011 12:07 schreef seasushi het volgende:
R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressie
http://forum.fok.nl/1741193/1/289#105447225
[quote]
Ook dat jaquote:Op zondag 11 december 2011 12:08 schreef Murmeli het volgende:
Nog een aanvulling op bovenstaande post:
Er was nauwelijks een waarschuwing geweest dat we iets verkeerd zouden doen in het topic, behalve het voorval met summer2bird waar Re toen heeft ingegrepen. Daardoor viel het sluiten van het topic nogal rauw op mijn dak. (en het kwam sowieso een beetje hard binnen maar dat zal wel komen doordat ik op alles een beetje labiel reageer)
Verder vind ik de verklaringen van Re en Daniel1976 nogal verschillen. Ik zou graag horen wat nou de werkelijke reden is en het liefst met voorbeelden van wat er mis is gegaan in het topic.
Ja, ik vind ook dat dat toen heel goed is verdergegaan. Mijn reactie was niet als aanval naar jou bedoeld hoor, maar meer als het enige dat ik weet waar mods hebben ingegrepen en wat ook heel snel was opgelost toen (althans, forum technisch was het opgelost, jouw problemen zijn helaas niet meteen opgelostquote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef summer2bird het volgende:
En dat gedoe met mij destijds is ook een behoorlijke tijd geleden. Heb daarna ook niks meer in die richting gepost en de anderen ook niet.
En het depressie topic is voor mij altijd handig geweest, het liet me inzien dat opname voor mij destijds de beste oplossing was.
En de tips die de anderen mij altijd geven zijn vaak heel erg handig en daar heb ik wat aan.
Ik denk dat je 'vermaak' en 'genieten' ook niet letterlijk moet nemen. Álles op FOK! wordt gevolgd door mensen die zelf niet meeposten. En daar kunnen heel veel redenen voor zijnquote:Op zondag 11 december 2011 14:15 schreef summer2bird het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom mensen van dat topic genieten, en voor vermaak erop kijken.
Maar ja, dan ben je zelf ook een beetje triest als je dat doet, er puur en alleen voor vermaak meelezen.
ok.quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Re het volgende:
Er is geheel niets besloten qua sluiten, er ging even een slotje op, misschien iets te snel aangezien het idd nogal uit het niets komt.
Ik zal wel zeggen dat ik gewoon het gevoel heb dat het steeds zwaarder wordt in dat topic maar ik zal proberen er wat actiever mee te posten en aan te geven waar ik denk dat het anders kan
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat die reeks nog steeds open is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #613 Gestoorde figuren
Gaat lekker daar met persoonlijke aanvallen en het homofobe geblaat van Halcon.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Re het volgende:
Er is geheel niets besloten qua sluiten, er ging even een slotje op, misschien iets te snel aangezien het idd nogal uit het niets komt.
Ik zal wel zeggen dat ik gewoon het gevoel heb dat het steeds zwaarder wordt in dat topic maar ik zal proberen er wat actiever mee te posten en aan te geven waar ik denk dat het anders kan
Heb daar even gelezen maar wat verschrikkelijk...quote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat die reeks nog steeds open is.
Het is ook deels een slowchat.quote:Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb daar even gelezen maar wat verschrikkelijk...![]()
Razendsnel topics vol slowchatten, zo zou ik ook niet aan versieren toekomen.
Tis een topic vol zwelgjes, lijkt me dat dat binnen no time 'kijk mij eens een nog groter probleem hebben' wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook deels een slowchat.
Ik moet trouwens zeggen dat ik ook wel eens lees in het depressie&angst topic, maar mij is nooit opgevallen dat de posts daar te ver gaan.
Zo'n zwelgje ben ik niet hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis een topic vol zwelgjes, lijkt me dat dat binnen no time 'kijk mij eens een nog groter probleem hebben' wordt.
Is het nou echt zo fucking lastig direct te linken?quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #620 Maandag
Zelfmoordpost en bespreking.
Ja, onder mijn ctrl-v stond iets van live in de link, weet niet waarom, maar goed...quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het nou echt zo fucking lastig direct te linken?
Dat vraag ik me ook al tijden af. Volgens mij wordt het hoog tijd de bezem eens door een aantal van dit soort slowchats te halen. Dit keer Rücksichtslosquote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
Wat heeft dat hele topic trouwens nog met versieren te maken?
Stelletje gekkies bij elkaar.
Hij post niet mee en er was geen zelfmoordpost geloof ik, alleen suicidale gevoelens per DM.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #620 Maandag
Zelfmoordpost en bespreking.
Jawel, hij gaf aan op het punt te staan om zelfmoord te plegen, da's al banwaardig.quote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij post niet mee en er was geen zelfmoordpost geloof ik, alleen suicidale gevoelens per DM.
Dat dus, maar vooral de 20+ posts die erover gaan over hoe dat door de FOK!-hulpploeg kan worden opgelost vond ik verontrustend.quote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, hij gaf aan op het punt te staan om zelfmoord te plegen, da's al banwaardig.
Bij vlagen gaat het over versieren. En verder grotendeels gezelligheid. Nu even een user die zijn antidepressiva niet kan innemen en flipt.quote:Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
Wat heeft dat hele topic trouwens nog met versieren te maken?
Stelletje gekkies bij elkaar.
Er zijn mensen die hem een stuk persoonlijker kennen, met een FOK!-hulpploeg heeft het dan weinig te maken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dus, maar vooral de 20+ posts die erover gaan over hoe dat door de FOK!-hulpploeg kan worden opgelost vond ik verontrustend.
Ja maar dan hebben ze geen plek meer om te praten!!quote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al tijden af. Volgens mij wordt het hoog tijd de bezem eens door een aantal van dit soort slowchats te halen. Dit keer Rücksichtslos.
Kortom een maand? na afspraken dat er incidenteel SC mag zijn omdat er niet meer tegen aan te modden was is de beleving nu al dat het vooral SC is en incidenteel over versieren?quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij vlagen gaat het over versieren. En verder grotendeels gezelligheid. Nu even een user die zijn antidepressiva niet kan innemen en flipt.
quote:Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima
Ja die tekst slaat ook al nergens meer op zo lang er niet gemod wordt tegen slowchat. Waarschuwingen krijgt het topic ook niet meer dus blijkbaar mag het gewoon al zo'n 300 topics lang. Dus dit komt een beetje laat.quote:Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kortom een maand? na afspraken dat er incidenteel SC mag zijn omdat er niet meer tegen aan te modden was is de beleving nu al dat het vooral SC is en incidenteel over versieren?
Duidelijk.
Misschien nog een keer de tekst lezen die er staat voor je op invoeren drukt.
[..]
Als je 300 keer door rood weet te rijden zonder boete is het automatisch ook toegestaan?quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja die tekst slaat ook al nergens meer op zo lang er niet gemod wordt tegen slowchat. Waarschuwingen krijgt het topic ook niet meer dus blijkbaar mag het gewoon al zo'n 300 topics lang. Dus dit komt een beetje laat.
Er waren vandaag dacht ik zelfs nog een aantal nieuwe users om over versieren te praten.quote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef Crutch het volgende:
Ik ben het met Godtje eens.
Er mag wel wat meer over versieren gepraat worden en daar ga ik nu wat strenger op toezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |