abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105326182
Ik heb hier zelf heel weinig ervaring mee en dat maakt mij misschien wel (te) onzeker) situatie is als volgt:

Ongeveer 1,5 maand geleden heb ik een hele leuke meid ontmoet doet er even niet toe waar maar de situatie liet niet toe dat ik haar toen slechts ~30 min heb gesproken.
Hierna hebben we contact via de mail gehad; zij heeft mij ge-emailed ik had haar e-mail adres niet dus ik was best wel verrast. Hierin verteld ze dus dat het haar wel leuk lijkt om een keertje samen iets te gaan doen.
Vervolgens laat ze een tijd niets meer van haar horen waarna ik haar sms vervolgens geeft ze aan dat ze er nog steeds zin in heeft. Ik geef een datum door en de afspraak is gemaakt.

Daarna vraagt ze minder dan 24 uur van te voren of de afspraak verzet kan worden ik geef aan dat dit lastig is i.v.m. met mijn werk dus we kiezen ervoor om het toch door te laten gaan.
Uiteindelijk is de afspraak door gegaan en het was onwijs leuk! Alleen heb ik haar niet duidelijk kunnen maken dat ik echt meer in haar zie dan alleen vriendschap.

Waar mijn twijfel een beetje begint is dat zij vaak met leuke initiatieven komt maar op het laatste moment afzegt.
Als je geen zin hebt moet je gewoon niet afspreken toch? Maar zij maakt de afspraak wel om hem vervolgens te heroverwegen!? Is nu een aantal keer gebeurt Dit is iets wat mij totaal gek maakt.
Met smsen is dit ook vaak zo dan reageert ze heel snel en blij om vervolgens een tijdje niet te reageren (nee een tijdje is niet een paar minuten maar bijvoorbeeld een dag)
Ik weet dat ze in een heel drukkie periode zit met haar studie maar ik heb ’t ook druk maar nooit zo druk om niet op dezelfde dag terug te kunnen smsen.

Nu zie ik haar volgende week weer en wil ik haar duidelijk maken dat ik haar echt heel leuk vind het probleem is dat daar ook andere mensen bij zijn dus ik spreek haar waarschijnlijk niet onder 4 ogen. dit maakt het voor mij sowieso al lastiger. Graag wat Tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken. :)

P.s. Ja dit is even een kloonaccount wegens privacy redenen.
pi_105326465
flakyness van vrouwen... terwijl ze je wel leuk vinden.

Bijvoorbeeld nee zeggen als de leukste vent die kent je vraagt voor een gala. Hoe denk je die vent dan ooit te kunnen versieren!?? Duidelijker nee zeggen kun je haast niet...

Ik zal het wel nooit begrijpen (ik weet dat het uittesten ed is, maar ik kan er toch niet bij met mijn hoofd)

[ Bericht 22% gewijzigd door Puntenjager op 08-12-2011 02:06:36 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105326516
ik snap er ook geen reet van alsik iemand echt leuk vind laat ik diegene niet een dag wachten voor een smsje :{
  donderdag 8 december 2011 @ 02:11:49 #4
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_105326540
Ik lees maar van 1 keer dat ze heeft afgezegd? Ik zeg onderneem actie: word handtastelijk en zoen haar.
pi_105336495
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 02:11 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik lees maar van 1 keer dat ze heeft afgezegd? Ik zeg onderneem actie: word handtastelijk en zoen haar.
Zonder er zeker van te zijn dat zij mij ook echt leuk vind? ik bedoel ze geeft wel hints maar vervolgens neemt ze die weer af.

Meer tips zijn welkom
  donderdag 8 december 2011 @ 14:20:23 #6
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105337237
Je smst, je maakt afspraakjes met haar, ze weet vast wel dat jij haar leuk vind. Als je denkt dat zij je misschien niet serieus neemt kan je alleen maar vertellen dat je haar dus echt ziet zitten en vaker wilt zien. Fluister je dit in haar oor.
Als ze zo blijft doen is het waarschijnlijk een she's just not that into you gevalletje. (sorry)
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  donderdag 8 december 2011 @ 15:18:07 #7
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_105339291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:59 schreef nwr het volgende:

Zonder er zeker van te zijn dat zij mij ook echt leuk vind? ik bedoel ze geeft wel hints maar vervolgens neemt ze die weer af.

Meer tips zijn welkom
Ik had gisteren, mede dankzij alcohol, je post niet goed gelezen ;).

Vervelend wanneer vrouwen afzeggen of langzaam reageren. Dit kan hard-to-get spelen zijn of weinig interesse. Aangezien je haar leuk vindt kan je het beste optimistisch blijven en van het goede uit gaan. Zij was in eerste instantie de aggressor, dus ze zag je toen zeker zitten.

Wanneer ze weer eens niet reageert op een smsje, wacht een tijdje en stuur iets als dit: "Schattig, ben je weer eens hard-to-get aan het spelen ;)"

Of wanneer ze afzegt: "Oh, dan ga ik wel met iemand anders :)." Als dat logisch kan zijn in dat geval. Het idee is dat je zoveel in je leven te doen hebt dat je er niet wakker om ligt dat ze afzegt. Reageer ook niet altijd even snel. Zij mag ook wel eens wat moeite doen.

Je moet niet zo bang zijn om te zoenen, volg dit:
http://www.vindicarlo.com(...)20vindicarlo.com.pdf

Wanneer je ergens bent waar ook vrienden enzo zijn, trek niet de hele tijd met haar op, maar ook veel met anderen.

Ik hoop dat je er wat mee kan :).
  donderdag 8 december 2011 @ 15:27:37 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_105339597
Kan met je eigen account toch gogosweden?

Maar neem de gok gewoon, zeg het. Kijk wat zij te zeggen heeft.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:01:07 #9
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105340815
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:59 schreef nwr het volgende:

[..]

Meer tips zijn welkom
Je moet niet zo "hints" proberen te lezen, als die er misschien helemaal niet zijn. Newsflash: jij kunt geen gedachten lezen.

Er is maar 1 manier om er achter te komen dat jij d'r serieus leuk vindt, en dat is door overduidelijk te zijn. Dat doe je door haar uit te nodigen voor een date, en d'r dan te zoenen.

Ja, dat is buiten je comfort zone.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_105355837
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef rosepetals het volgende:
Je smst, je maakt afspraakjes met haar, ze weet vast wel dat jij haar leuk vind. Als je denkt dat zij je misschien niet serieus neemt kan je alleen maar vertellen dat je haar dus echt ziet zitten en vaker wilt zien. Fluister je dit in haar oor.
Als ze zo blijft doen is het waarschijnlijk een she's just not that into you gevalletje. (sorry)
Dit vind ik echt de beste tip die ik tot nu toe heb gelezen en ja “if she’s not into me” dan jammer ik ben nu wel op het punt dat ik gewoon duidelijkheid wil.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:18 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik had gisteren, mede dankzij alcohol, je post niet goed gelezen ;).

Vervelend wanneer vrouwen afzeggen of langzaam reageren. Dit kan hard-to-get spelen zijn of weinig interesse. Aangezien je haar leuk vindt kan je het beste optimistisch blijven en van het goede uit gaan. Zij was in eerste instantie de aggressor, dus ze zag je toen zeker zitten.

Wanneer ze weer eens niet reageert op een smsje, wacht een tijdje en stuur iets als dit: "Schattig, ben je weer eens hard-to-get aan het spelen ;)"

Of wanneer ze afzegt: "Oh, dan ga ik wel met iemand anders :)." Als dat logisch kan zijn in dat geval. Het idee is dat je zoveel in je leven te doen hebt dat je er niet wakker om ligt dat ze afzegt. Reageer ook niet altijd even snel. Zij mag ook wel eens wat moeite doen.

Je moet niet zo bang zijn om te zoenen, volg dit:
http://www.vindicarlo.com(...)20vindicarlo.com.pdf

Wanneer je ergens bent waar ook vrienden enzo zijn, trek niet de hele tijd met haar op, maar ook veel met anderen.

Ik hoop dat je er wat mee kan :).
De meeste van deze dingen doe ik ook wel en ja zij was in eerste instantie de agressor dus ze zag zeker iets in me.
Ik denk eerlijk gezegd dat we beiden gewoon veel te genuanceerd dingen aan elkaar duidelijke proberen te maken.

Thx voor de PDF ik zal het even doorlezen ik ben wel bekend met een aantal van die termen ooit een video gezien van Mystery, ik heb het normaal niet op die video’s en PDF’s omdat ik het te gemaakt vind maar er zitten vaak wel goede tips tussen.
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Kan met je eigen account toch gogosweden?

Maar neem de gok gewoon, zeg het. Kijk wat zij te zeggen heeft.
Hahah try again, ik ken zijn topic toevallig volgens mij zit ik een honk of 2 verder :P.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Je moet niet zo "hints" proberen te lezen, als die er misschien helemaal niet zijn. Newsflash: jij kunt geen gedachten lezen.

Er is maar 1 manier om er achter te komen dat jij d'r serieus leuk vindt, en dat is door overduidelijk te zijn. Dat doe je door haar uit te nodigen voor een date, en d'r dan te zoenen.

Ja, dat is buiten je comfort zone.
Mijn probleem is ook misschien wel dat ik te snel wil? Zij heeft best een druk leven (elke weekend zit ze voor werk in het buitenland) ze zit in het laatste jaar van haar studie en moet binnenkort haar thesis schrijven dus daar zit ook veel voorbereidend werk in.
Als ik iets met haar afspreek kan zij waarschijnlijk pas over 2 weken ik ben bang dat als je elkaar lang niet meer spreekt het ‘gevoel’ langzaam wegebt daarom wil ik haar volgende iig duidelijk zijn tegenover haar aan de hand van dat resultaat vraag ik haar wel op een 'echte' date.

Bedankt voor de tips en nogmaals bedankt Rosepetals misschien heel voor de hand liggend maar ik vind het echt een gouden tip!

Mijn vrienden zijn ook armoedzaaiers daar hoef ik niet aan te kloppen voor tips ik zeg dat ze aan de uni studeert krijg ik te horen: “ja te slim dumpen” :’) en dat soort geintjes.
pi_105357818
Neem haar mee naar een aparte ruimte en zeg dat je haar meer dan leuk vindt. Dan weet je ook hij zij erover denkt.
signatuurloos
pi_105359383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef nwr het volgende:

Waar mijn twijfel een beetje begint is dat zij vaak met leuke initiatieven komt maar op het laatste moment afzegt.
Als je geen zin hebt moet je gewoon niet afspreken toch? Maar zij maakt de afspraak wel om hem vervolgens te heroverwegen!? Is nu een aantal keer gebeurt Dit is iets wat mij totaal gek maakt.
Met smsen is dit ook vaak zo dan reageert ze heel snel en blij om vervolgens een tijdje niet te reageren (nee een tijdje is niet een paar minuten maar bijvoorbeeld een dag)
Ik weet dat ze in een heel drukkie periode zit met haar studie maar ik heb ’t ook druk maar nooit zo druk om niet op dezelfde dag terug te kunnen smsen.

Dit heb ik ook ooit meegemaakt. Toevallig zat zij ook op de uni. Ze vond me overduidelijk leuk en alles, maar merkte wel dat ze wel eens heel erg nerveus was voor de date al. Tijdens de date was ze ook erg zenuwachtig, maar we hadden het wel erg gezellig de hele avond. Ik was daardoor wel degene die de leiding nam in het gesprek, want zag dat ze niet zo spontaan was als ik had gedacht. Maar dat vond ik niet erg. Vervolgens allebei naar huis gegaan, even snel gesmst of ze veilig thuis was aangekomen. Ze reageerde leuk en wenste me welterusten, zelfde flirterige vibe als voor en tijdens de date.

Sindsdien niets meer van haar gehoord. :{ ;(

Bleek later dat ze zich overweldigd voelde en er niet mee om kon gaan. Wist niet eens dat zoiets bestond: dat je iemand zo leuk kan vinden, dat je er geen contact mee wil. Sta er nog steeds sceptisch over. Heel jammer vond ik het, want ze heeft mij erg gekwetst.

Dus zorg ervoor dat je zeker weet dat dit niet het geval is als je voelt dat het niet meer klopt. Is dit wel het geval, dan moet je met haar praten en het rustig aan doen (als je d'r zin in hebt). Vrouwen zijn ingewikkeld en sommige vrouwen doen daar gerust een schepje bovenop en gaan van het gebruikelijke onbegrijpelijk naar onmogelijk.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_105363648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:04 schreef skudkind het volgende:

[..]

Dit heb ik ook ooit meegemaakt. Toevallig zat zij ook op de uni. Ze vond me overduidelijk leuk en alles, maar merkte wel dat ze wel eens heel erg nerveus was voor de date al. Tijdens de date was ze ook erg zenuwachtig, maar we hadden het wel erg gezellig de hele avond. Ik was daardoor wel degene die de leiding nam in het gesprek, want zag dat ze niet zo spontaan was als ik had gedacht. Maar dat vond ik niet erg. Vervolgens allebei naar huis gegaan, even snel gesmst of ze veilig thuis was aangekomen. Ze reageerde leuk en wenste me welterusten, zelfde flirterige vibe als voor en tijdens de date.

Sindsdien niets meer van haar gehoord. :{ ;(

Bleek later dat ze zich overweldigd voelde en er niet mee om kon gaan. Wist niet eens dat zoiets bestond: dat je iemand zo leuk kan vinden, dat je er geen contact mee wil. Sta er nog steeds sceptisch over. Heel jammer vond ik het, want ze heeft mij erg gekwetst.

Dus zorg ervoor dat je zeker weet dat dit niet het geval is als je voelt dat het niet meer klopt. Is dit wel het geval, dan moet je met haar praten en het rustig aan doen (als je d'r zin in hebt). Vrouwen zijn ingewikkeld en sommige vrouwen doen daar gerust een schepje bovenop en gaan van het gebruikelijke onbegrijpelijk naar onmogelijk.
Heftig zeg.
Ik heb sowieso wel het gevoel dat zij een type is die dingen graag rustig aan doen zich snel overweldigd voelt.Het is nu een beetje laat om hier inhoudelijk op in te gaan ik lees het morgen nog eens goed door :).
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:00:32 #14
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105368514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef nwr het volgende:

Mijn probleem is ook misschien wel dat ik te snel wil? Zij heeft best een druk leven (elke weekend zit ze voor werk in het buitenland) ze zit in het laatste jaar van haar studie en moet binnenkort haar thesis schrijven dus daar zit ook veel voorbereidend werk in.
Volgens mij ben je aan het denken voor iemand anders. Jij kan niet in haar agenda, of in haar hoofd, kijken. Gewoon voorstellen blijven doen, en gewoon opnieuw inplannen als zij moet verschuiven. Mijn optiek, althans.
quote:
Als ik iets met haar afspreek kan zij waarschijnlijk pas over 2 weken ik ben bang dat als je elkaar lang niet meer spreekt het gevoel langzaam wegebt daarom wil ik haar volgende iig duidelijk zijn tegenover haar aan de hand van dat resultaat vraag ik haar wel op een 'echte' date.
Ik heb het gevoel dat je elke stap overweegt, elke stap uitmeet, wat-zij-kan-denken, of-zij-tijd-heeft, enzovoort.

Mensen zijn geen robots, ze hebben geen programma. Als ze enthousiast is, kan ze zomaar alles uit haar handen laten vallen. Of niet, als het iemand is die altijd verstandig is.

Kortom, stop worrying, en vraag niet zoveel om duidelijkheid. Die bestaat niet, dat is valse zekerheid in een relatie. Ook die vraag over "waarom SMSt ze niet terug" vind ik tijdverspilling, en veel blijk geven van onzekerheid. Prima om onzeker te voelen, maar je hoeft niet meteen actie te ondernemen op dat (negatieve) gevoel.

Aan de andere kant, als jij gewoon iemand bent die niet tegen afzeggen/verschuiven van dates kan, dan moet je kappen met deze meid. Maar ik denk dat je er een hoop van kunt leren loslaten.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  zondag 11 december 2011 @ 02:34:28 #15
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_105441689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef nwr het volgende:
Ik heb hier zelf heel weinig ervaring mee en dat maakt mij misschien wel (te) onzeker) situatie is als volgt:

Ongeveer 1,5 maand geleden heb ik een hele leuke meid ontmoet doet er even niet toe waar maar de situatie liet niet toe dat ik haar toen slechts ~30 min heb gesproken.
Hierna hebben we contact via de mail gehad; zij heeft mij ge-emailed ik had haar e-mail adres niet dus ik was best wel verrast. Hierin verteld ze dus dat het haar wel leuk lijkt om een keertje samen iets te gaan doen.
Vervolgens laat ze een tijd niets meer van haar horen waarna ik haar sms vervolgens geeft ze aan dat ze er nog steeds zin in heeft. Ik geef een datum door en de afspraak is gemaakt.

Daarna vraagt ze minder dan 24 uur van te voren of de afspraak verzet kan worden ik geef aan dat dit lastig is i.v.m. met mijn werk dus we kiezen ervoor om het toch door te laten gaan.
Uiteindelijk is de afspraak door gegaan en het was onwijs leuk! Alleen heb ik haar niet duidelijk kunnen maken dat ik echt meer in haar zie dan alleen vriendschap.

Nu zie ik haar volgende week weer en wil ik haar duidelijk maken dat ik haar echt heel leuk vind het probleem is dat daar ook andere mensen bij zijn dus ik spreek haar waarschijnlijk niet onder 4 ogen. dit maakt het voor mij sowieso al lastiger. Graag wat Tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken. :)

P.s. Ja dit is even een kloonaccount wegens privacy redenen.
Speel het op de man en zeg, morgen bij mij (als je al op jezelf woont) of bij haar (als zij al op zichzelf woont) Zonder iemand erbij. Ga een film kijken, trek een paar flessen wijn open en maak het gezellig. Dan komt het vanzelf goed als zij ook wil. Dat gelul altijd van hard to get bestaat niet. Als zij jou leuk vind gaat ze heus geen afspraken afzeggen om jou dwars te zitten. Als je 2 weken moeite moet doen om haar te kunnen spreken kap je het beter gelijk af. Dan is ze alleen geïnteresseerd als ze zich verveeld lijkt mij.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_105443569
Hoezo bel je de gewoon niet op is veel persoonlijker en heb je gelijk je antwoord. spreek wat met haar af om wat te gaan drinken en vraag wat ze nou precies van jou vindt. succes
pi_105445051
Graag of niet.

"Geen tijd" is gelul, behalve als je neurotische neigingen hebt. Maar dan moet je dat er gewoon bij vertellen, anders kom je gewoon ongeinteresseerd over.

Zeg dat maar tegen haar.
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
  zondag 11 december 2011 @ 10:31:26 #18
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105445614
Het kan best zijn dat ze jou op zich wel ziet zitten, maar zich (nog) niet wil vastleggen.

Toen ik mijn ex leerde kennen begon ze net aan haar studententijd, wou ze lekker gaan feesten en nieuwe mensen leren kennen. Ik paste totaal niet in dat plaatje.. werkte al fulltime, ging niet veel uit, kwam uit een andere stad, etc.

We hebben toen bijna 6 maanden om elkaar heen gedraaid voordat het echt iets werd.

Kijk eens naar jullie levens en waar jullie in verschillen. Misschien is er wel een reden waarom het niet zo gaat als jij wil. Mocht je die vinden, vraag je dan af of het overkomelijk is, voordat je verder gaat ermee.

Want bij mij ging het destijds dus ook zo. Afspraken die werden verzet etc.

Ik moet er overigens wel bij zeggen dat ik vrij snel duidelijk maakte dat ik haar leuk vond. Ik zei na de eerste afspraak al dat ik vond dat we een klik hadden en dat er iets was. In de afspraken die daarop volgden gebeurde ook steeds meer.. we gingen steeds kleffer met elkaar om, etc.

[ Bericht 16% gewijzigd door LostInSpace op 11-12-2011 10:40:09 ]
There is a long line down from heaven.
  zondag 11 december 2011 @ 10:47:31 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105445823
Zoals ik het lees, vindt ze de aandacht en het enthousiasme die/dat jij geeft heel interessant. Zodra het dichterbij komt is de lol eraf.

Kappen ermee dus. Het gaat nergens toe leiden, behalve een opvulling van haar zelfvertrouwen en behoud van jouw onzekerheid.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105703177
Vrouwen willen maar 1 ding. Dus doe dat nou maar.
  zaterdag 17 december 2011 @ 21:23:11 #21
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105705405
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:24 schreef Bankfurt het volgende:
Vrouwen willen maar 1 ding. Dus doe dat nou maar.
Eh nee, vrouwen willen wel meer dan één ding hoor.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105752864
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Eh nee, vrouwen willen wel meer dan één ding hoor.
Ik schreef dus: vrouwen willen maar 1 ding.
  maandag 19 december 2011 @ 00:07:22 #23
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105752965
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Bankfurt het volgende:
Ik schreef dus: vrouwen willen maar 1 ding.
Ik schreef dus: Vrouwen willen wel meer dan één ding.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 19 december 2011 @ 00:12:48 #24
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_105753199
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik schreef dus: Vrouwen willen wel meer dan één ding.
Bankfurt schreef dus dat vrouwen één ding willen, terwijl jij schreef dat vrouwen wel meer willen dan één ding.
pi_105753393
Maar mannen weten precies wat een vrouw wil :')

Denken de meeste :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')