Zij heeft een vriend en ze laat duidelijk merken dat ze jou ook wel ziet zitten. Misschien dat je niet per se aan het lijntje wordt gehouden, misschien doet ze het niet eens bewust, maar het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
hoezo word ik aan het lijntje gehouden, verklaar je nader?
Huh? Dus ze heeft nu een relatie met d'r backup?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:38 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
Dat zou ik niet op prijs stellen, ik ben toch geen backup
Mijn gevoel zegt dat ze op hem uitgekeken is,
maar gezien de tijd dat ze een relatie hebben haar hindert een einde aan hun relatie te maken.
Misschien vind ze hem niet meer leuk vind, of is die vriend wat ze nu heeft als backup?
quote:Haar duidelijk maken dat je alleen iets wilt als zij eerst haar relatie afrond.
Ik snap je wel, maar inderdaad gewoon zeggen hij of ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
ergens heb je gelijk, maar als ik een meisje al heel lang leuk vind en de kans krijg dat meisje te kunnen krijgen laat ik ook alles uit mijn handen vallen bij wijze van. Mocht het serieus zijn natuurlijk.
In ieder geval laat je niet te lang bespelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:09 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
ik ga het effe aanzien paar dagen, en dan hak ik de knoop door![]()
1 dag later vind ik beetje vroeg ofniet?
Dan maakt ze het toch uit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef Bakkeleie het volgende:
Zij is 17 en haar vriend 18.
Ze vindt hem kinderachtig en echt goed praten kan ze niet met hem,
vind zelf dat praten erg belangrijk is in een relatie.
Vrouwen zijn veel sneller volwassen na 2 jaar schrok ik wel van wat een mooie meid zeg,
toentertijd was ze nog beetje een kindje snapje.
Ik ben zelf 21.
Antwoord op je vraag is tweeledig:quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maakt ze het toch uit?
Echt waarom moeten mensen het soms zo moeilijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |