abonnement Unibet Coolblue
pi_104759770
Von der Dunk, wanneer tyft die idioot eindelijk een keer op?

Of beter nog, wanneer negeert de media hem eindelijk een keer en houden ze op die mafklapper een medium te bieden om z'n opruiende onzin te spuien.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 24 november 2011 @ 15:14:20 #127
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104761611
Hahh, nu zijn er teveel buitenlandse studenten:

quote:
DEN HAAG - Er zijn in Nederland te veel buitenlandse studenten ten opzichte van het buitenland. Studentenhuisvesting kan de toestroom niet aan en daarom moet deze beperkt worden.

Foto: ANP
Dat stelt PVV-Kamerlid Eric Lucassen tegenover NU.nl. Hij wil van minister Donner (Binnenlandse Zaken) weten wat hij hier aan gaat doen.
"Ze verdringen de plekjes van Nederlandse studenten. Dat is niet te verkroppen nu je met zo'n groot tekort aan studentenkamers zit", aldus de PVV'er.
Precieze cijfers van het aantal buitenlandse studenten in de Nederlandse studentenkamers heeft hij niet, maar hij zegt dat studentenhuisvesters zo'n 10 procent van hun bestand reserveren voor buitenlandse studenten.
Trend
"Ik krijg signalen vanuit studentenorganisaties dat dit een toenemende trend is", stelt Lucassen. "Als je ziet dat 30.000 Duitsers in Nederland studeren zou ik niet weten waarom voor hen een huis moet worden gereserveerd. Gezien de afstand kunnen ze prima zelf een huis zoeken."
In totaal kent Nederland zo'n 82.000 buitenlandse studenten, zo'n 10 procent van het totaal. "Dat is twee keer zoveel als in het buitenland. De balans is zoek."
Daarnaast krijgt Lucassen signalen dat de studentenhuizen worden bevolkt door oost-Europeanen die hier komen om te werken.
"Als je wil investeren in kenniseconomie moet je schaarse studentenwoningen niet volstoppen met aspergestekers."
Lucassen wil dat Donner met precieze cijfers komt en met gemeenten, studenten, onderwijsinstellingen en studentenhuisvesters in overleg gaat over de huisvesting van buitenlandse studenten en oost-Europeanen.
bron
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_104761971
Ik las net dat bericht over de buitenlandse studenten en vroeg me af waarom er bijna elke dag wel een PVV-voorstel of -idee in het nieuws is. Negen van de tien keer absurd of hypocriet, sporadisch zinvol.

Maar even los van de exacte inhoud: wat is dat toch, met die heigerigheid? Waarom krijgt elk PVV-plannetje zo veel aandacht? Heeft het te maken met de manier waarop de PVV de berichten lanceert en zich manifesteert? Komt het door hun rol als gedoogpartner?

In dat kader moest ik nog even denken aan een artikel in de Volkskrant, afgelopen week. Job Cohen krijgt twitterles en er wordt veelvuldig aan PVV-tactieken gerefereerd: http://www.volkskrant.nl/(...)voor-Job-Cohen.dhtml
  donderdag 24 november 2011 @ 15:28:09 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104762035
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:26 schreef Elfletterig het volgende:

Maar even los van de exacte inhoud: wat is dat toch, met die heigerigheid?
Zeker ook zo'n buitenlandse student? }:|
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 24 november 2011 @ 15:29:35 #130
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104762104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:14 schreef t-8one het volgende:
Hahh, nu zijn er teveel buitenlandse studenten:

[..]

bron
Het begint toch wel heel enge trekjes van 'eigen volk eerst' en 'Auslaender 'raus' te krijgen...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 24 november 2011 @ 15:30:51 #131
66825 Reya
Fier Wallon
pi_104762145
quote:
Daarnaast krijgt Lucassen signalen dat de studentenhuizen worden bevolkt door oost-Europeanen die hier komen om te werken.
"Als je wil investeren in kenniseconomie moet je schaarse studentenwoningen niet volstoppen met aspergestekers."
Aangezien corporatiewoningen vaak al een inschrijving aan een instelling voor hoger onderwijs eisen, gaat het hier waarschijnlijk om huisvesting die in privaat eigendom is. Het lijkt me aan de eigenaren van deze woningen wie in aanmerking komt om deze te betrekken.
pi_104762845
De VVD stemmers krijgen het ook door, gelukkig:

http://www.nu.nl/politiek(...)d66-dan-met-pvv.html
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104763106
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:49 schreef Jarno het volgende:
De VVD stemmers krijgen het ook door, gelukkig:

http://www.nu.nl/politiek(...)d66-dan-met-pvv.html
Beetje laat. Nu zijn VVD'ers wel vaker traag van begrip... Ze beginnen ook net een beetje te snappen dat er iets aan de HRA moet gebeuren...

Aan de andere kant denk ik: had je dit nou echt niet van tevoren kunnen bedenken? Als je met zo'n constructie toch gaat regeren en dan ook nog eens een mandaat meent te zien in de uitslag van de Statenverkiezingen, dan kies je er toch gewoon bewust voor om zo veel macht aan de gedoogpartijen toe te kennen?

Zie ook [CENTRAAL] VVD #1 Rutte-rechts (zojuist gestarte, centrale VVD-reeks). De discussie over de VVD-houding kan in dat topic, lijkt me. We moeten het topic over de prachtige, superieure PVV niet vervuilen met zoiets banaals als de VVD ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2011 15:57:46 ]
pi_104765675
Een student kost ons een hoop geld. Geld dat we op het ogenblik eigenlijk niet kunnen missen.
Dus zou het een goed idee zijn als het aantal buitenlandse studenten hier ten lande, het aantal Nederlandse studenten in het buitenland niet overtrof.
Dus voor de eenvoudigen van geest.
Voor elke Nederlander die in het buitenland studeert mag een buitenlands persoon hier studeren.
Dan kost het ons niet teveel geld.
Geweldig. Die PVV is zo gek nog niet.
  donderdag 24 november 2011 @ 17:39:56 #135
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104766871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef Truffelvarken het volgende:
Een student kost ons een hoop geld. Geld dat we op het ogenblik eigenlijk niet kunnen missen.
Dus zou het een goed idee zijn als het aantal buitenlandse studenten hier ten lande, het aantal Nederlandse studenten in het buitenland niet overtrof.
Dus voor de eenvoudigen van geest.
Voor elke Nederlander die in het buitenland studeert mag een buitenlands persoon hier studeren.
Dan kost het ons niet teveel geld.
Geweldig. Die PVV is zo gek nog niet.
|:(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 24 november 2011 @ 17:40:49 #136
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104766899
quote:
Wilders: Kabinet, CDA en VVD spelen met vuur

'Het kabinet en het CDA en de VVD spelen met vuur.' Die waarschuwing uitte PVV-leider Geert Wilders vandaag nadat staatssecretaris Ben Knapen (Ontwikkelingssamenwerking) had bevestigd dat het kabinet deze regeerperiode niet tornt aan de internationale afspraak om minimaal 0,7 procent van het bruto nationaal product (bnp) te besteden aan ontwikkelingshulp.

Gedoogpartner PVV wil mogelijke extra bezuinigingen uit het budget voor ontwikkelingshulp halen. Volgens Wilders kan daar makkelijk 4 miljard euro af. 'Eerst snijden in onzinuitgaven buitenland - en dat is ontwikkelingshulp - en dan pas verder kijken', stelde hij.
http://www.volkskrant.nl/(...)pelen-met-vuur.dhtml

Nou, laat dan vallen, bluffer.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 24 november 2011 @ 18:16:58 #137
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104768144
quote:
De tweet over de Joodse achtergrond van minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken was geen racistische opmerking en was zo ook niet bedoeld. Dat zei de afzender ervan, PVV-Tweede Kamerlid Raymond de Roon, vandaag in de Tweede Kamer.

Om verdere commotie te voorkomen, had hij zijn woorden gisteren ingetrokken en dit ook aan de minister uitgelegd. In het debat vandaag over de begroting van Rosenthal riepen partijen als de PvdA en D66 hem opnieuw ter verantwoording. In de gewraakte tweet had De Roon gezegd dat hij het te gek voor woorden vond dat de 'Joodse minister' Rosenthal de bouw door Israël van woningen in Oost-Jeruzalem veroordeelt.

De Roon betreurde in een verklaring dat de indruk was ontstaan dat hij het handelen van de bewindsman op niet-inhoudelijke criteria beoordeelt. Soms is het dan beter woorden in te trekken in plaats van 'linkse partijen' de kans geven 'door te drammen' en de opmerking als racisme te typeren, aldus het Kamerlid.

Rosenthal zelf wilde verder niet reageren. 'Ik heb de de opmerkingen gehoord en begrepen dat hij ze heeft teruggenomen.'
http://www.volkskrant.nl/(...)iet-racistisch.dhtml

Nou, dan ben ik erg benieuwd naar de relevantie van zijn opmerking.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2011 @ 20:59:41 #138
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_104776819
Carpe Libertatem
pi_104783248
quote:
Hoho, niet Occupy in verband brengen met die fascisten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_104803543
Fascisten idd, de enige juiste kwalificatie.
pi_104815670
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het begint toch wel heel enge trekjes van 'eigen volk eerst' en 'Auslaender 'raus' te krijgen...
Dat vind ik niet. Misschien wel uit de monden van de PVV, maar ik vind niet erg dat er kritische geluiden zijn tegenover het binnenlaten van hordes buitenlandse studenten. Wat heeft Nederland aan de instroom van buitenlandse studenten? Er is inderdaad een extra druk op de woningen door al die buitenlandse studenten? Is het misschien wel onverstandig om mensen uit concurrerende landen in Nederland te onderwijzen en toestaan dat ze weer terug in eigen land hun kennis tegen ons kunnen gebruiken? Ook belangrijk: halen ze het niveau van het onderwijs hier omlaag, omdat ze vaak niet echt Engels kunnen?

Ik zal niet ontkennen dat er ook positieve invloed uitgaat van buitenlandse studenten. Maar ik vind een open discussie daarover wel belangrijk.

Alleen vertrouw ik de PVV niet zo'n open discussie toe.
pi_104824343
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:48 schreef skrn het volgende:

misschien wel onverstandig om mensen uit concurrerende landen in Nederland te onderwijzen en toestaan dat ze weer terug in eigen land hun kennis tegen ons kunnen gebruiken?
Hoezo tegen ons.? Men gaat gewoon werken in eigen land en men gaat niet een oorlog voorbereiden tegen Nederland of doelbewust de Nederlandse economie saboteren.
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:37:20 #143
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104838048
En de volgende hersenscheet dient zich alweer aan:

quote:
Wilders: Nederland moet Denemarken achterna
DEN HAAG - Als het kabinet er niet in slaagt het Groenboek voor het Europese migratiebeleid van Eurocommissaris Cecilia Malmström aan te scherpen, dan moet Nederland maar op de Deense toer en een soort uitzonderingspositie zien te verwerven. Dat vindt Geert Wilders van de PVV. Anders zal zijn partij ook geen nieuwe bezuinigingen slikken, liet hij zaterdag weten aan het ANP.

In dit zogeheten Groenboek is vastgelegd hoe het Europees migratiebeleid er de komende jaren zal uitzien. „Bagger”, aldus Wilders. Als het niet bijgestuurd wordt, dan „moeten minister Gerd Leers van Immigratie en Asiel en premier Mark Rutte eisen dat Nederland net als Denemarken een opt-out krijgt op immigratiegebied en niet meer aan knellende EU-regels gebonden is.”

„Dan kunnen we zelf bepalen wie ons land binnenkomt als immigrant”, aldus de PVV-voorman. „We gaan als PVV natuurlijk geen extra bezuinigingen slikken als het Groenboek van de Zweedse Eurohippie Malmström slecht blijft en de PVV de immigratiemaatregelen uit het gedoogakkoord niet uitgevoerd zou zien worden.”

Deze kwestie komt dan bovenop die over de Ontwikkelingssamenwerking, dreigt Wilders. „Het kabinet en het CDA en de VVD spelen met vuur”, zei hij deze week nadat staatssecretaris Ben Knapen (Ontwikkelingssamenwerking) had bevestigd dat het kabinet deze regeerperiode niet tornt aan de internationale afspraak om minimaal 0,7 procent van het bruto nationaal product (bnp) te besteden aan ontwikkelingshulp. Volgens Wilders kan daar makkelijk 4 miljard euro af. „Eerst snijden in onzinuitgaven buitenland - en dat is ontwikkelingshulp - en dan pas verder kijken”, stelde hij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Bagger__.html?p=1,1

(let ook even op de titel van de link van de Telegraaf _O- )
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:38:13 #144
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104838069
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:48 schreef skrn het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Misschien wel uit de monden van de PVV, maar ik vind niet erg dat er kritische geluiden zijn tegenover het binnenlaten van hordes buitenlandse studenten. Wat heeft Nederland aan de instroom van buitenlandse studenten? Er is inderdaad een extra druk op de woningen door al die buitenlandse studenten? Is het misschien wel onverstandig om mensen uit concurrerende landen in Nederland te onderwijzen en toestaan dat ze weer terug in eigen land hun kennis tegen ons kunnen gebruiken? Ook belangrijk: halen ze het niveau van het onderwijs hier omlaag, omdat ze vaak niet echt Engels kunnen?

Ik zal niet ontkennen dat er ook positieve invloed uitgaat van buitenlandse studenten. Maar ik vind een open discussie daarover wel belangrijk.

Alleen vertrouw ik de PVV niet zo'n open discussie toe.
En wat vind je dan van Nederlandse studenten die direct na hun afstuderen de grens over vluchten? En hun kennis ook in het buitenland gaan gebruiken?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_104838089
Ik stel voor dat we even een inhaalslag met Denemarken doen, waar de sociaal-democraten net de verkiezingen overtuigend hebben gewonnen! Die Denen zijn die populisten namelijk al lang zat.

Goed plan Geert! Eindelijk! :7.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:42:29 #146
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_104838180
quote:
'De krant zet geen 'foei' meer naast opiniestuk Wilders'

Vorige week plaatste de Volkskrant een opiniestuk van Geert Wilders over Turkije, zonder er meteen een oordeel over te vellen. Dat was vier jaar geleden wel anders, schrijft Margreet Vermeulen, ombudsvrouw van de krant.

Toen PVV-leider Geert Wilders in 2007 op de opiniepagina van de Volkskrant een oproep deed om de Koran te verbieden, kreeg de krant bijna vijfhonderd boze brieven. De krant had Wilders geen podium mogen bieden om zijn 'verwerpelijke ideeën te spuien'.

Toen Geert Wilders afgelopen zaterdag op de opiniepagina een oproep deed het feest rond de 400 jaar oude banden tussen Turkije en Nederland te schrappen, bleef het bijna stil. Slechts één lezer schrijft ontsteld: 'Een ingezonden stuk van Wilders in MIJN krant, de Volkskrant. Wilt u dit niet meer doen!! Anders moet ik na 45 jaar mijn abonnement opzeggen.'

Een oproep om de Koran ('een fascistisch boek') te verbieden, is niet van dezelfde orde als een pleidooi om het staatsbezoek van de Turkse president Gül af te zeggen en de 400-jaar oude betrekkingen met Turkije niet te vieren. Maar dat alleen verklaart niet het enorme verschil in lezersreacties. Want het ongenoegen van de lezer betreft niet zozeer Wilders en zijn boodschap. De woede richtte zich op de krant die Wilders geen podium had mogen bieden omdat hij daarmee de kans krijgt extra zieltjes te winnen.

Wat toen van veel lezers niet mocht, mag nu blijkbaar wel. Voor de redactie geldt ongeveer hetzelfde. Over het wel/niet afdrukken van het anti-Koranstuk van Wilders werd op de redactie destijds heftig gedebatteerd. Want waarom zou de krant meningen afdrukken die men op de redactie overwegend abject vindt?

Dat is een discussie die twintig jaar geleden al de kop op stak. Het begon met Frits Bolkestein die in 1992 in de Volkskrant de ruimte kreeg om te schrijven dat bepaalde westerse liberale waarden (zoals de vrijheid van meningsuiting en de scheiding van kerk en staat) richtsnoer moesten zijn bij de integratie van moslims. De ontzetting was enorm. Ook toen Pim Fortuyn in een interview met deze krant in 2002 de islam een 'achterlijke godsdienst' noemde, was het huis te klein.

Inmiddels is de discussie geluwd. Er is op de redactie brede steun gegroeid voor het hoofdredactionele uitgangspunt dat de krant niet tot taak heeft de PVV te veroordelen of te bestrijden, maar erover te berichten. Sterker nog: als de krant alleen de 'fatsoenlijke' standpunten van Wilders zou publiceren, kunnen lezers gaan denken dat de PVV nog niet zo'n slechte keus is. Nu weten ze tenminste waar ze aan toe zijn. De Volkskrant zou de lezer volgens mij een slechte dienst bewijzen door die informatie achter te houden.

Losse flodders
Los daarvan wil de hoofdredactie dat de krant ook een podium is voor het maatschappelijk debat. De opiniepagina's zijn bewust meerstemmig zodat daar valt te lezen hoe de meningen in Nederland botsen. En het gedachtengoed van de PVV, met 24 zetels in het parlement, maakt daar deel van uit. Soms. Want de PVV levert vrijwel elke week een artikel voor de opiniepagina's aan en Wilders zelf elke maand. Meestal worden die stukken dus niet geplaatst. Omdat ze een actuele aanleiding ontberen of omdat het losse flodders zijn.

De oproep om geen feest te vieren met de Turken, was wel actueel. De voorbereidingen voor het feest en het staatsbezoek zijn immers in volle gang. Wilders stootte er zijn partners in de gedoogconstructie mee voor het hoofd. Mogelijk zou de Turkse regering er aanstoot aan nemen. En Wilders zou zijn oproep hoe dan ook een paar dagen later in de Tweede Kamer doen bij het debat over de begroting van Buitenlandse Zaken. Redenen genoeg om dit artikel wel te plaatsen.

Nieuw is de presentatie van opiniestukken die rumoer gaan veroorzaken. Toen de redactie het anti-Koranstuk van Wilders in 2007 plaatste, gebeurde dat 'met een mondkapje voor en plastic handschoenen aan'. Dat schrijft historica Annet Mooij in haar boek over de geschiedenis van de Volkskrant sinds 1980. Ze bedoelt dat pal naast Wilders' bijdrage een commentaar werd afgedrukt waarin de opvattingen van Wilders 'onzinnig en misleidend' werden genoemd en waarin de krant zich afvroeg of de PVV nog wel toerekeningsvatbaar was.

Dat kwam een beetje hypocriet over. Een opzienbarend stuk plaatsen en tegelijkertijd heel hard 'foei' roepen tegen de auteur. Met die dubbelhartigheid heeft de krant inmiddels afgerekend. Het stuk van Wilders werd afgelopen zaterdag aangekondigd met een neutraal nieuwsbericht op pagina 9, maar de krant onthield zich van commentaar. De lezer mocht zelf een oordeel vormen; geen redactie dit keer die hem aan het handje nam.

Pas na het weekend drukte de krant een commentaar af en reacties van andere politici. De suggestie van Wilders om geen feest met Turkije te vieren werd net zo afgehandeld als ander nieuws. Misschien is dit wel het teken dat de krant zich definitief heeft omgevormd van een krant die preekt voor eigen parochie tot een meerstemmig dagblad: een spiegel van het maatschappelijk debat.

Margreet Vermeulen is ombudsvrouw van de Volkskrant.
http://www.volkskrant.nl/(...)iestuk-Wilders.dhtml
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_104840764
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:48 schreef skrn het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Misschien wel uit de monden van de PVV, maar ik vind niet erg dat er kritische geluiden zijn tegenover het binnenlaten van hordes buitenlandse studenten. Wat heeft Nederland aan de instroom van buitenlandse studenten? Er is inderdaad een extra druk op de woningen door al die buitenlandse studenten? Is het misschien wel onverstandig om mensen uit concurrerende landen in Nederland te onderwijzen en toestaan dat ze weer terug in eigen land hun kennis tegen ons kunnen gebruiken? Ook belangrijk: halen ze het niveau van het onderwijs hier omlaag, omdat ze vaak niet echt Engels kunnen?

Ik zal niet ontkennen dat er ook positieve invloed uitgaat van buitenlandse studenten. Maar ik vind een open discussie daarover wel belangrijk.

Alleen vertrouw ik de PVV niet zo'n open discussie toe.
Denk jij daar ook zo over in de tegengestelde situatie? Nederlandse studenten die internationale ervaring opdoen in het buitenland beperken, omdat het immoreel is dat zij daar verder niets bijdragen?
pi_104841042
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef DRidder het volgende:

[..]

Denk jij daar ook zo over in de tegengestelde situatie? Nederlandse studenten die internationale ervaring opdoen in het buitenland beperken, omdat het immoreel is dat zij daar verder niets bijdragen?
Oh, die vraag is al gesteld zie ik :')
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:27:31 #149
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_104845739
Een paar posts gelezen en het is weer duidelijk waarom de PVV geen jongerendag wilt houden.

Dat er een probleem is in de huidige samenleving is duidelijk en dat de gevestigde politiek daar veel te weinig aan doet ook. De PVV is jammergenoeg geen antwoord op deze problemen. Wat dan wel het antwoord is is een ander verhaal.

Laten we hopen dat de PVV-cult snel is afgelopen, maar ik vrees het niet. Zou de PVV echt laten regeren meer schade opbrengen dan het opbrengt doordat ze dan door de mand vallen?
reset
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:32:55 #150
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_104845877
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef Individual het volgende:
Een paar posts gelezen en het is weer duidelijk waarom de PVV geen jongerendag wilt houden.

Dat er een probleem is in de huidige samenleving is duidelijk en dat de gevestigde politiek daar veel te weinig aan doet ook. De PVV is jammergenoeg geen antwoord op deze problemen. Wat dan wel het antwoord is is een ander verhaal.

Laten we hopen dat de PVV-cult snel is afgelopen, maar ik vrees het niet. Zou de PVV echt laten regeren meer schade opbrengen dan het opbrengt doordat ze dan door de mand vallen?
Met de PVV probeert het establishment rechts-populistische ontevredenheid te kapen, net als in de US met de Teaparty.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')