na de dood !quote:
Het lijkt mij onlosmakelijk verbonden met tegengestelde gedachten.quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms denk ik er niet aan. Maar ik denk nooit dat ik onmisbaar en belangrijk ben, want ik zie daar geen redenen toe. Jij wel?
Nee, ik denk het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ik hoop eigenlijk van niet.
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Moonwalk het volgende:
Er is een leuke jongen die met mij naar de winterfair in ahoy wil
Ik moet er even over nadenkenquote:
Ik schommel niet zo in mijn mening over dat soort dingen. Ik heb er gewoon dit gevoel bij als ik erover nadenk.quote:Op maandag 21 november 2011 13:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het lijkt mij onlosmakelijk verbonden met tegengestelde gedachten.
Waarom? Hij is aardig en de winterfair is leuk. Waarom niet dan?quote:
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop lijkt me.quote:
waarom? als ie toch leuk isquote:
ja inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop.
zie mijn editquote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? als ie toch leuk is
wat is een winterfair?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Oh ja dat zei je er net niet bij hequote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken
Hij heeft al een kind en ik ben er nog niet uit of hij iets serieus in zijn leven zoekt. Ik vind een man die al zo jong ( 25 ) een kind heeft en er dan al niet voor zijn gezin is, niet heel aantrekkelijk om serieus op in te gaan. Maar hij is verder knap en grappig en gezellig dus ik ga denk ik wel, voor de gezelligheid![]()
ja hihiquote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh ja dat zei je er net niet bij he
Sneaky
Gewoon doen, je hoeft het niet per se te zien als iets met bijbedoelingen, en gewoon een gezellige dag hebben is altijd goed.quote:
Kom maar even over de knie danquote:
Heb je gelijk in, ik hoef niet meteen met hem te trouwenquote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hoeft het niet per se te zien als iets met bijbedoelingen, en gewoon een gezellige dag hebben is altijd goed.
Dat moet ik religie wel nageven.quote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop lijkt me.
Om mezelf maar een beetje gerust te stellen heb ik ooit mijn eigen geloof bedachtquote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat moet ik religie wel nageven.
De dood is dan toch wel een soort omslag naar een nieuw leven; een soort menopauze die de goede kant op slaat, zeg maar.
De menselijke psyche is bang voor het onbekende en heeft de drang om zaken te verklaren. Of het nou gedaan wordt door wetenschap of geloof.quote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja inderdaad
al die geloven kunnen zo'n safety blanket zijn, daar ben ik ook wel jaloers op
het geeft je altijd antwoorden op vragen en zo
Het klinkt grappig wat je zegt maar je hebt nog gelijk ook, ik geloof wel in god, maar in geen 1 religie. Ik heb in elke religie wel iets wat ik vind kloppen en iets wat ik onzin vind, dus alle kloppende stukjes en mijn eigen input vormen eigenlijk een eigen geloof. Ik denk dat wel meer mensen dat hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om mezelf maar een beetje gerust te stellen heb ik ooit mijn eigen geloof bedacht
Onmogelijk om er oprecht in te geloven uiteraard, maar het geeft je toch wat houvast als je graag op alles een antwoord wil weten, gewoon zelf bedenken en jezelf ervan overtuigen dat je gelijk hebt
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
Maar de dood.. tja daar wetenschap is niet zo goed in
Geloof jij dat ik je hoedje leuk vind?Ik kan het niet bewijzenquote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon lekker Atheïstisch. en geloof alleen iets als het bewezen kan worden.
Haha, oke mannen die kopt dit voorzetje erin?quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geloof jij dat ik je hoedje leuk vind?Ik kan het niet bewijzen
Hah!quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.
Het feit dat je gewoon weg bent is te eng en te kut om over na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakkenquote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is te makkelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, oke mannen die kopt dit voorzetje erin?
GOAL!quote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakken. Maar nu ben ik bezet. Dus in dat geval een knuffel.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:
Ze pesten mequote:
Kut he, dat je dat soort dingen niet oprecht kunt zeggen als je bezet bentquote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakken. Maar nu ben ik bezet. Dus in dat geval een knuffel.
Ik vind dat zelf primaquote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.
Het feit dat je gewoon weg bent is te eng en te kut om over na te denken.
Ik vind haar muts ook heel leukquote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die jou hoedje leuk vind dan hequote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kut he, dat je dat soort dingen niet oprecht kunt zeggen als je bezet bent
Is een paar keer voorgekomen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die jou hoedje leuk vind dan he
Wel als je oprecht geloofd in die godquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Aan het feit dat sommige dingen niet verklaard zijn of niet verklaard kunnen worden kan je niet de conclusie verbinden dat er dus maar wel een god moet zijn of dat er geesten/aliens bestaan.
Sommige dingen kunnen niet verklaard worden. Dat accepteer ik. Maar ze zullen nooit verklaard kunnen worden door ze toe te kennen aan een godheid.
[..]
Ik vind haar muts ook heel leuk
Ik ook jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaik versprak mezelf al bijna. En als joysa dat dan had gelezen was ze niet blij geweest
En terecht overigens. Maar je bent altijd zo geneigt om het gewoon op die manier te zeggen.
Precies maar dat is dus gelovenquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Aan het feit dat sommige dingen niet verklaard zijn of niet verklaard kunnen worden kan je niet de conclusie verbinden dat er dus maar wel een god moet zijn of dat er geesten/aliens bestaan.
Sommige dingen kunnen niet verklaard worden. Dat accepteer ik. Maar ze zullen nooit verklaard kunnen worden door ze toe te kennen aan een godheid.
ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
Niet dat ik niet snap dat het niet kan natuurlijk, of dat ik het graag zou willen, maar ik heb gewoon altijd de neiging zo te praten op internet
Het is maar internetquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
Niet dat ik niet snap dat het niet kan natuurlijk, of dat ik het graag zou willen, maar ik heb gewoon altijd de neiging zo te praten op internet
Tsja, je houdt alleen steeds minder over om in te geloven als je de god van de gaten aanhangt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel als je oprecht geloofd in die god
dan is het al verklaart want dan heeft die god het gewoon gedaan/in handen
voor jou verklaart dat niks omdat je niet oprecht kunt geloven in iets dat niet bewezen is (zoals veel mensen tegenwoordig)
True. Maar het is niet leuk als je vriend of vriendin op hetzelfde forum meeleest en zoiets leestquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is maar internet
zolang je mensen niet echt op hun bek gaat pakken is er nog niks aan de hand
vind ik dan
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en je zelf een halfgod noemen en niet in god geloven![]()
![]()
Behalve als je, zoals half amerika, die kennis gewoon meteen van tafel veegtquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja, je houdt alleen steeds minder over om in te geloven als je de god van de gaten aanhangt.
De gaten in onze kennis worden kleiner en kleiner. En de rol van die god dus ook.
Klopt, het is inderdaad maar internet, maar je moet het niet overdrijven terwijl je vriend meeleest, dat is gewoon lulligquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is maar internet
zolang je mensen niet echt op hun bek gaat pakken is er nog niks aan de hand
vind ik dan
Die van mij is ook op fok (waar geen idee maar hij kan dit prima lezen, of nu ook gewoon... comp staat open en ik ruim ondertussen op) maar die ziet dat onderscheid ook welquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True. Maar het is niet leuk als je vriend of vriendin op hetzelfde forum meeleest en zoiets leest
Met de paplepel in gegoten uiteraard ik woon in Katwijk hèquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat ben je gaan doen omdat? En waarom het christendom? Wat eraan spreekt je zo aan?
Helemaal waar en pluspunten dat je aan zulke dingen denkt, Joysa heeft groot gelijk om je straf te geven als je zoiets doetquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True. Maar het is niet leuk als je vriend of vriendin op hetzelfde forum meeleest en zoiets leest
Als je toch gewoon allebei snapt dat internet 'niets' isquote:Op maandag 21 november 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, het is inderdaad maar internet, maar je moet het niet overdrijven terwijl je vriend meeleest, dat is gewoon lullig
Wil je bewijs dat ik een halfgod ben?quote:
Daarom is het ook geloven en niet weten. Een soort zelfoplichting dus. Dat moeten mensen vooral zelf weten, maar het wordt ook vaak uitgedragen, dat vind ik soms wel problematisch.quote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel als je oprecht geloofd in die god
dan is het al verklaart want dan heeft die god het gewoon gedaan/in handen
voor jou verklaart dat niks omdat je niet oprecht kunt geloven in iets dat niet bewezen is (zoals veel mensen tegenwoordig)
Ja anders geloof ik niet in je, dan ben je er maar voor de helftquote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil je bewijs dat ik een halfgod ben?
Als je relatie ontstaan is door dat soort dingen tegen elkaar te zeggen (wat toch wel enigszins het begin was) ga je er wat meer waarde aan hechten omdat het blijkbaar al eerder is uitgelopen op actie in het echte levenquote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je toch gewoon allebei snapt dat internet 'niets' is
Waarom niet? Als het niet ten koste gaat van iemands naar jouw mening weldenkendheid kan het weinig kwaad als je enigszins tolerant bent ingesteld allebei.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Ander vraagje is misschien wel interessant, wat als je een vriendje of vriendinnetje vind die wel geloofd of bijvoorbeeld heel streng geloofd.
Zou je daar dan wat mee kunnen hebben als je zelf helemaal niks met geloof hebt?
Of andersom?
Geloofd, verleden tijd?quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Ander vraagje is misschien wel interessant, wat als je een vriendje of vriendinnetje vind die wel geloofd of bijvoorbeeld heel streng geloofd.
Zou je daar dan wat mee kunnen hebben als je zelf helemaal niks met geloof hebt?
Of andersom?
Meestal niet, want fundamentele verschillen. Maar het kan wel.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Streng gelovig is absoluut een no-go. Kan daar niets mee. Ik zou binnen 10 minuten al knallende ruzie hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Geen probleem, was vroeger bij mij thuis ook al zo tussen ouders. Je moet alleen niet de ander jouw wel/niet geloof op willen leggen. Bij strenggelovigheid zal dat denk ik wel lastig zijn voor de strenggelovigequote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Ik weet veel over palmlezen door mijn moeder, ik geloof er geen reet van. Maar wel handig bij de hosselpraktijkenquote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Streng gelovig is absoluut een no-go. Kan daar niets mee. Ik zou binnen 10 minuten al knallende ruzie hebben.
Als het een vrouw is die in 'iets' gelooft dan rol ik met mijn ogen, maar ik vind dat soort geloof in niet-gedefinieerde bovennatuurlijke zaken ook weer iets typisch vrouwelijks. Zolang het haar leven niet beheerst kan ik daar goed mee omgaan.
Ik ben heel rechtlijning, eigenlijk wel een slechte eigenschap
Ja dat is het juist, ik ben er allemaal niet zo streng in. (geloof)quote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Meestal niet, want fundamentele verschillen. Maar het kan wel.
Dit. God wat is dat irritant somsquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geen probleem, was vroeger bij mij thuis ook al zo tussen ouders. Je moet alleen niet de ander jouw wel/niet geloof op willen leggen. Bij strenggelovigheid zal dat denk ik wel lastig zijn voor de strenggelovige
Mijn vriend mag zeggen wat ie wil, flirten wat ie wil ook irl want ik kan er gewoon op vertrouwen dat hij nooit vreemd zal gaanquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je relatie ontstaan is door dat soort dingen tegen elkaar te zeggen (wat toch wel enigszins het begin was) ga je er wat meer waarde aan hechten omdat het blijkbaar al eerder is uitgelopen op actie in het echte leven
Het is waarschijnlijk wel iets typisch vrouwelijks ja.quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Streng gelovig is absoluut een no-go. Kan daar niets mee. Ik zou binnen 10 minuten al knallende ruzie hebben.
Als het een vrouw is die in 'iets' gelooft dan rol ik met mijn ogen, maar ik vind dat soort geloof in niet-gedefinieerde bovennatuurlijke zaken ook weer iets typisch vrouwelijks. Zolang het haar leven niet beheerst kan ik daar goed mee omgaan.
Ik ben heel rechtlijning, eigenlijk wel een slechte eigenschap
Ach, met een paar lesjes NLP kan je ook lekker hosselen. Hoewel ik doorgaans niet erg onder de indruk ben van vrouwen die onder de indruk zijn van palmlezen en aanverwantenquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik weet veel over palmlezen door mijn moeder, ik geloof er geen reet van. Maar wel handig bij de hosselpraktijken
Nee want dan botsen voor mijn gevoel bepaalde levenswaarden toch welquote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Ik vertrouw Newbie ook hoor, en hij mij hopelijk ook.quote:Op maandag 21 november 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn vriend mag zeggen wat ie wil, flirten wat ie wil ook irl want ik kan er gewoon op vertrouwen dat hij nooit vreemd zal gaan
daar is onze relatie op gebaseerd
Waarom precies?quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee want dan botsen voor mijn gevoel bepaalde levenswaarden toch wel
ik heb wel vrienden die (streng) geloven maar als het mijn partner was zou ik er toch wel gek van worden
Ik ben er ook niet van onder de indruk maar als je het grappig doet kan het gewoon een leuk geintje zijn waarbij je ideaal kunt flirtenquote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, met een paar lesjes NLP kan je ook lekker hosselen. Hoewel ik doorgaans niet erg onder de indruk ben van vrouwen die onder de indruk zijn van palmlezen en aanverwanten
Vraag het aan Faye.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Maar kree, waarom ben je gaan geloven vraag ik me nog steeds af? En waarom christendom?quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom precies?
Vooral als het niet streng is en iemand gewoon 1 keer per week naar de kerk wil ofzo?
Had ik al verteld tochquote:Op maandag 21 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar kree, waarom ben je gaan geloven vraag ik me nog steeds af? En waarom christendom?
Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'quote:Op maandag 21 november 2011 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vertrouw Newbie ook hoor, en hij mij hopelijk ook.
Maar je kunt wel een beetje rekening houden met elkaar in wat je zegt.
Omdat ik de kerk een verachtelijk en verouderd instituut vind en ik niet goed kan begrijpen dat iemand daar in mee kan gaanquote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom precies?
Vooral als het niet streng is en iemand gewoon 1 keer per week naar de kerk wil ofzo?
LOL, iemand noemde zo'n man in een ander topic een puddingbroodje.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'
mijn zus zegt ook dingen als: hij moet met het eten thuis zijn, hij mag vanavond weg
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'
mijn zus zegt ook dingen als: hij moet met het eten thuis zijn, hij mag vanavond weg
Wij mogen alles van elkaar en moeten niks maar houden van elkaar en houden vanuit dat gegeven rekening met elkaar
Maar blijkbaar hebben mannen daar wel behoefte aan want mijn zus gaat trouwen en ik nog lang niet
*jaloers*
Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
Had ik al verteld toch
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #496 Want er is leven, er is..
In haar vriendenkring is dat heel normaalquote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
LOL, iemand noemde zo'n man in een ander topic een puddingbroodje.
Of je daar nu voor wil settelen.
Ik ben ook totaal niet jaloers. Ik vind het een slechte eigenschap, maar slechte eigenschappen horen bij een persoon en als die persoon je wat waard is, houd je daar gewoon rekening mee.quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.
Wat betreft seks ben ik niet jaloers. Ze doet maar. Wat betreft delen van persoonlijke dingen wel. Als iemand liever haar persoonlijke dingen met iemand anders deelt (waar ze ook nog eens het bed mee wil delen) en niet meer met mij, dan word ik wel jaloers.
Traditie en conformismequote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.
Of heb je nooit een bewuste keuze gemaakt en geloof je gewoon waarmee je bent opgevoed? Ik vind dat namelijk altijd heel erg vreemd.
In een relatie ben ik ook niet jaloers hoorquote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.
Wat betreft seks ben ik niet jaloers. Ze doet maar. Wat betreft delen van persoonlijke dingen wel. Als iemand liever haar persoonlijke dingen met iemand anders deelt (waar ze ook nog eens het bed mee wil delen) en niet meer met mij, dan word ik wel jaloers.
Ik weet dat we nu een eindeloze discussie aan kunnen gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik de kerk een verachtelijk en verouderd instituut vind en ik niet goed kan begrijpen dat iemand daar in mee kan gaan
Ik kan er uren over ranten maar daar word niemand blij van maar het is dus wel iets waarin ik een te grote kloof zie die niet te overbruggen is
Dat is juist heel begrijpelijkquote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.
Of heb je nooit een bewuste keuze gemaakt en geloof je gewoon waarmee je bent opgevoed? Ik vind dat namelijk altijd heel erg vreemd.
Het is niet minder waarschijnlijk dan geloof in een christelijke god, dus waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Supersoep het volgende:
Ik geloof in Azura, Daedric prinses van schemering en ochtend.
Wel kut dat ik niet met meerdere mag trouwen van Mara, wil een ho in every Skyrim-areacodequote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Supersoep het volgende:
Nou simpel, hier ben ik mee opgevoed en heb nooit de behoefte gehad om wat anders te zoeken omdat ik me er gewoon in kan vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Als ik nu iemand tref die wél een monogame relatie wenst dan pas ik me uiteraard aan. Maar als ze extreem jaloers is aangelegd voorzie ik wel een probleem.quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet jaloers. Ik vind het een slechte eigenschap, maar slechte eigenschappen horen bij een persoon en als die persoon je wat waard is, houd je daar gewoon rekening mee.
Nerdquote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Supersoep het volgende:
Dat is iets anders dan klakkeloos je levensovertuiging baseren op hoe je bent opgevoed en zelf niet na te denken of er een reden voor is.quote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is juist heel begrijpelijk
als iedereen in jou omgeving iets doet of geloofd ga jij dat ook doen
Jij eet toch ook met mes en vork bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In haar vriendenkring is dat heel normaal
ze vind mij een hippie met mijn vage gedoe
Ik gok dat er ook genoeg mannen zijn die dat prettig vinden
En zoals ik al zei, zij gaat trouwen ik nog niet*snif* (het zit diep)
Vind ik heel beperkt.quote:Op maandag 21 november 2011 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou simpel, hier ben ik mee opgevoed en heb nooit de behoefte gehad om wat anders te zoeken omdat ik me er gewoon in kan vinden.
Ik vind hem zo aandoenlijkquote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]![]()
Jazeker, mannen die een mama nodig hebben.
Big Bang Theory Howard anyone?
De kerk als instituut houd er in mijn ogen verouderde normen en waarden op naquote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet dat we nu een eindeloze discussie aan kunnen gaan.
Maar ik vindt de kerk niet verouderd ja misschien dat katholieke.
Maar kijk ik kom in veel verschillende kerken door het muziek maken.
En ik denk vaak, dat mensen vooral die er zelf niks mee hebben of er nooit zijn geweest er een ander beeld op nahouden alsdat het eigenlijk is.
Bijvoorbeeld gister moest ik spelen in de kerk.
En er was een man die heel veel problemen had gehad en die vertelde dat en dat ie er helemaal uit was gekomen.
Nou dat geeft toch hoop ook voor anderen.
Zeg maar dat soort dingen.
Nouja heb wel een linkje van die dienst mocht iemand benieuwd zijn doe maar DM
Faalquote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
50 uur gespeeldMain quest nog niet aangeraakt
Ik zit serieus ook zo rond de 50 uur. Maar gisteren totaal niet gespeeld, de verslaving lijkt wat bekoeld.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
50 uur gespeeldMain quest nog niet aangeraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Jou levensovertuigingen komen ook voor een heeeel groot deel voort uit je opvoeding en omgeving etc en ik vraag me af hoe veel je daar over na hebt gedachtquote:Op maandag 21 november 2011 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan klakkeloos je levensovertuiging baseren op hoe je bent opgevoed en zelf niet na te denken of er een reden voor is.
ooh ik vind hem echt te creepy!quote:
In het weekend game ik niet, dan sta ik hard te clubbenquote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zit serieus ook zo rond de 50 uur. Maar gisteren totaal niet gespeeld, de verslaving lijkt wat bekoeld.
Jij bent dan ook de oppernerd.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Faal
50 uur deed ik in MMORPG's binnen een week
Eens. Naastenliefde is best, en al die normen en waarden zijn OK. Maar dat hele gedoe met die sprookjes en niet bestaande figuren er omheen vind ik stuitend, en al helemaal dat er voorgangers zijn die jou vooral willen vertellen hoe het geïnterpreteerd moet worden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De kerk als instituut houd er in mijn ogen verouderde normen en waarden op na
En vanuit die normen en waarden proberen zij invloed uit te oefenen op de wereld en in mijn ogen kan dat meer kwaad dan goed
Ja het geloof (elk geloof) heeft ook goede dingen zoals naastenliefde etc maar zolang dat soort geloven geleid worden door een leider die wazige dingen zegt als condooms verergeren het aidsprobleem (ja daar is ie wat op terug gekomen maar hij heeft het wel gezegd) dan vind ik het onacceptabel dat je als weldenkend persoon onderdeel wilt zijn van zo'n organisatie
Zal wel, maar mijn omgeving is strenggelovig en ik hoop niet dat ik hun overtuigingen ook maar enigszins heb overgenomenquote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jou levensovertuigingen komen ook voor een heeeel groot deel voort uit je opvoeding en omgeving etc en ik vraag me af hoe veel je daar over na hebt gedacht
En de gelovigen die ik ken hebben in hun puberteit ook heus wel getwijfeld en hebben daarna een meer definitieve keuze gemaakt voor het geloof
Klopt, af en toe vindt ik het ook verouderd, maar ik weet (in ieder geval in onze kerk PKN) dat ze steeds moderner worden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De kerk als instituut houd er in mijn ogen verouderde normen en waarden op na
En vanuit die normen en waarden proberen zij invloed uit te oefenen op de wereld en in mijn ogen kan dat meer kwaad dan goed
Ja het geloof (elk geloof) heeft ook goede dingen zoals naastenliefde etc maar zolang dat soort geloven geleid worden door een leider die wazige dingen zegt als condooms verergeren het aidsprobleem (ja daar is ie wat op terug gekomen maar hij heeft het wel gezegd) dan vind ik het onacceptabel dat je als weldenkend persoon onderdeel wilt zijn van zo'n organisatie
Je hebt dus nooit echt nagedacht. Niet over dat soort zaken in elk geval. Als kinderen van vier al gaten kunnen schieten in die verhalen, dan moet iedereen die de basisschool af heeft gemaakt toch op z'n minst gaan twijfelen.quote:
Ik kon me vroeger als 11-jarige ook wel ''vinden'' in reincarnatie, vond ik een leuk idee.quote:
Conformisme is heel natuurlijk. Kuddegedrag prevaleert onder de mensenquote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal wel, maar mijn omgeving is strenggelovig en ik hoop niet dat ik hun overtuigingen ook maar enigszins heb overgenomen
Nou omdat ik er gewoon mee tevreden ben, heb geen behoefte aan andere dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt niet verder gedacht en neemt dingen over terwijl er geen echte reden toe is.
Dat mag toch. Lekker makkelijk zoquote:Op maandag 21 november 2011 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou omdat ik er gewoon mee tevreden ben, heb geen behoefte aan andere dingen.
Terwijl ik wel op de hoogte ben van andere geloven natuurlijk, maar het spreekt me minder aan.
Je bent soms echt een te mak schaap. Niet alleen in de liefde dus.quote:Op maandag 21 november 2011 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou omdat ik er gewoon mee tevreden ben, heb geen behoefte aan andere dingen.
Terwijl ik wel op de hoogte ben van andere geloven natuurlijk, maar het spreekt me minder aan.
Ja toch is het zoquote:Op maandag 21 november 2011 14:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je bent soms echt een te mak schaap. Niet alleen in de liefde dus.
Maar jij bent wel een van de mensen die de paus zijn macht geeft door je te scharen achter het christendomquote:Op maandag 21 november 2011 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, af en toe vindt ik het ook verouderd, maar ik weet (in ieder geval in onze kerk PKN) dat ze steeds moderner worden.
Het is allemaal niet zo belerend meer.
En neem bijvoorbeeld pinkstergemeentes die zijn nog moderner en dat merk je dan ook aan de 'preken' of zo kan je het eigenlijk niet eens meer noemen. Meer een praatje met een leidraad.
Maar vraagje ben jij ooit in kerken of gemeentes geweest?
En wat was dan jou idee ervan?
hohoho de paus is katholiek ik ben protestantsquote:Op maandag 21 november 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een van de mensen die de paus zijn macht geeft door je te scharen achter het christendom
Jou kerk mag dan wel vrijer zijn maar 'het geloof' niet en daar ben je wel onderdeel van op deze manier
en ja
En indirect werk je de preventie van aids dus tegen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een van de mensen die de paus zijn macht geeft door je te scharen achter het christendom
Jou kerk mag dan wel vrijer zijn maar 'het geloof' niet en daar ben je wel onderdeel van op deze manier
en ja
Ik vind dat toch ook wel wat gemakzuchtigquote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja toch is het zo
Ik voel me er goed bij en dat is hetzelfde bijvoorbeeld als wat ik in een meid wil vinden.
Er goed bij voelen
Dit. Mijn beeld van kree is dat je een saaie, overhemden dragende veel te volgzame man bent. Matig gevoel voor humor, zoch vooral op de achtergrond houdend en snel verzandend in futiliteiten.quote:Op maandag 21 november 2011 14:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je bent soms echt een te mak schaap. Niet alleen in de liefde dus.
Maar ik ben wel een halfgod in bed, en een halfgod op de gitaar.quote:Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja anders geloof ik niet in je, dan ben je er maar voor de helft
Je bent wel een streepje op de lijst van gelovigen waaraan het christendom en dus die verouderde denkbeelden hun macht ontlenenquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho de paus is katholiek ik ben protestants
De paus vindt ik te verouderd, goed zelfde God, maar andere denkwijzen.
Toelichting?quote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef heloef het volgende:
Favi bitches.
Al mijn vrienden zijn nu stik jaloers.
Dit is een goede vergelijkingquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat toch ook wel wat gemakzuchtig
Het is niet verder kijken dan je eigen belang
Ik voel me er ook goed bij om 's nachts de verwarming aan te laten, alle lampen te laten branden en 4 keer per jaar met het vliegtuig weg te gaan
De aarde voelt zich daar niet zo goed bij en daar ben ik ook verantwoordelijk voor
als je de vergelijking snapt
't alleen zo jammer dat het beide op hetzelfde boek gebaseerd is.quote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bent wel een streepje op de lijst van gelovigen waaraan het christendom en dus die verouderde denkbeelden hun macht ontlenen
ik wist niet dat je protestant was sorry
Dit ja.quote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
't alleen zo jammer dat het beide op hetzelfde boek gebaseerd is.
En dat boek is bewijsbaar door mensen geschreven lariekoek.
hahaha nou dat valt allemaal wel mee hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Mijn beeld van kree is dat je een saaie, overhemden dragende veel te volgzame man bent. Matig gevoel voor humor, zoch vooral op de achtergrond houdend en snel verzandend in futiliteiten.
Dit is heel gechargeerd, maar spannend kom je niet over.
Wie heeft het daar nu weer overquote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou dat valt allemaal wel mee hoor.
Ik wist dat er dit soort posts zouden komen maar ik zit er niet mee.
Kijk heb gewoon een overtuiging en die wil ik niemand opleggen ook hoor.
Maar dit krijg je met die geloofsdiscussies en die heb ik vaker meegemaakt vooral van andere strengere gelovigen en daar schijt ik op ook.
Maar zodra je zegt dat je geloofd dan ziet iedereen je gelijk in pak met overhemd door het leven gaan als een vrome christen.
Maar zo is het helemaal niet.
FSM http://www.venganza.org/quote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zou ook best een boek kunnen schrijven en zeggen dat het gods woord is, waarom zou ieand erin geloven?
Yepquote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm... godsdienst discussie kan je eindeloos over doorgaan
Op mijn tongetje draaien.quote:
Dat zie ik ook echt nietquote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dit krijg je met die geloofsdiscussies en die heb ik vaker meegemaakt vooral van andere strengere gelovigen en daar schijt ik op ook.
Maar zodra je zegt dat je geloofd dan ziet iedereen je gelijk in pak met overhemd door het leven gaan als een vrome christen.
Haha nouja laten we er maar over stoppen anders is het topic te snel volquote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft het daar nu weer over
Het is gewoon een indruk van je persoonlijkheid die hij beschrijft.
Of je gelovig bent maakt daarvoor niet uit, de reden ervoor wel degelijk, en jouw gedachtengang erover.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
FSM http://www.venganza.org/
Je mist even het punt. Gelovig zijn is prima, je kan argumenten aanhalen waardoor je op redelijk gelijk niveau blijft als een atheïst. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet te weten. Maar jouw argument van "ik voel me er goed bij'' is te makkelijk. Dan druis je in tegen de nieuwsgierigheid van de mens en geef je gewoon toe ergens in te geloven puur op gevoel, zonder jezelf te verdiepen in de discussie.quote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
En een reden waarom dit minder waar zou zijn dan het christendom kan niemand bedenken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
FSM http://www.venganza.org/
Dat is ook weer best gemakzuchtigquote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nouja laten we er maar over stoppen anders is het topic te snel vol
Ik wil er best wel over doorgaan ook hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is ook weer best gemakzuchtig
Dit.quote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat zie ik ook echt niet
2 van mijn besten vrienden zijn gereformeerd en heel sympathieke leuke mensen
ik denk dat het beeld wat net over je geschetst werd weinig met geloof te maken heeft maar meer met je houding
quote:Op maandag 21 november 2011 14:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik heb het vannacht losgelaten.
Op een symbolische manier, in mijn eentje met een biertje op mijn zolderkamer.
Klinkt triest, maar dat was het niet, want ik wist dat ik vandaag weer de wereld in zou gaan.
En ik heb gelijk geoefend met een ongedwongen gesprek.
Ik durfde eigenlijk niet, maar heb het toch gedaan.
Omdat ik nu minder druk voel en niks meer verwacht.
Ik heb een paar threads matig gelurkt. Wat was het ook alweer met jou? Je valt op vrouwen en je hebt geen idee hoe een gesprek aan te knopen toch?quote:Op maandag 21 november 2011 14:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
Klinkt triest, maar dat was het niet, want ik wist dat ik vandaag weer de wereld in zou gaan.
Klopt... over 1000 jaar is dit misschien wel het 1# geloof...quote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En een reden waarom dit minder waar zou zijn dan het christendom kan niemand bedenken.
Wat zou in jou idee wel een goede reden zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit.
Geloven of niet geloven is ieders eigen zaak, als je maar een goede reden hebt. 'Omdat het makkelijk en vertrouwd is' is een slechte reden en zegt wat mij betreft heel veel over jou. Op de avontuurlijkheidsschaal scoor je heel laag.
En avontuurlijk betekent niet dat je op zaterdagavond jezelf laat nemen door een negerin met een voorbinddildo of knetterstoned gaat bungeejumpen. Avontuurlijk betekent dat nieuwe inzichten en voorstellen je aanspreken in plaats van dat je je ervoor verstopt.
Misschien heb je het al eens uitgelegd, dat weet ik niet, maar wat is het verschil tussen een man en een vrouw versieren precies?quote:Op maandag 21 november 2011 14:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
Of meetenquote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:
Mensen die commucatief niet zo sterk zij zouden elkaar eens moeten gaan belle . Kunnen ze oefenen om een leuk gesprek te hebben
En anders niet?quote:Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Goed bezig. Veranering is bijna altijd goed.
En al helemaal als je daardoor nieuwe mensen aanspreekt.
Nu krijg je wel een biertje van me
Dat je alternatieven bekijkt, de argumenten bestudeert en op basis van waarschijnlijkheid concludeert wat de waarheid is. Dat doe je niet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Wat zou in jou idee wel een goede reden zijn?
Omdat je oprecht gelooft dat God bestaat, en dat je dit na het bekijken van het 'tegenbewijs' nog steeds gelooft. Niet omdat je ermee opgevoed bent en het wel lekker veilig is.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is helemaal correct. Goed onthouden!quote:Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een paar threads matig gelurkt. Wat was het ook alweer met jou? Je valt op vrouwen en je hebt geen idee hoe een gesprek aan te knopen toch?
Ik geloof wel dat je vast goed bent in slapen, maar zelfs dat is hiermee niet bewezenquote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een halfgod in bed, en een halfgod op de gitaar.
Dus jij mag kiezen:
A: Bed
B: Gitaar & Bed
C: Bovenstaande.
Doe ik ook en ik heb gekozen wat mij het beste lijkt.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je oprecht gelooft dat God bestaat, en dat je dit na het bekijken van het 'tegenbewijs' nog steeds gelooft. Niet omdat je ermee opgevoed bent en het wel lekker veilig is.
Je moet altijd kritisch durven zijn. Op je geloof, maar ook op vrouwen die je interessant vindt. Anders is het zelfverloochening.
Muahmuah ligt eraan of je me tegenkomt op een terras.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En anders niet?
Maar het voelt inderdaad wel positief en 'vrij.'
Ik was en ben nu helemaal packleader.quote:Op maandag 21 november 2011 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je als eerste van je vrienden gezoend?
Baas
Die stap is voor velen te groot. Of de meet is te ver weg.quote:
Goed ontweken zegquote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je vast goed bent in slapen, maar zelfs dat is hiermee niet bewezen
Het is voor mij nu in de buurtquote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die stap is voor velen te groot. Of de meet is te ver weg.
Dan is bellen een goed alternatief. En je kan in je eigen veilige omgeving oefenen om een leuk inhoudelijk gesprek te hebben.
Weet ik niet, maar bij vrouwen stort ik echt bijna ter aarde van de zenuwen, terwijl ik met mannen 'gewoon' ben. Niet extreem verlegen, niet extreem spontaan, maar ik heb nooit echt mannelijke aandacht tekort gehad ofzo en ik durf ze ook aan te spreken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je het al eens uitgelegd, dat weet ik niet, maar wat is het verschil tussen een man en een vrouw versieren precies?
De meesten durven wel hoor. Zelfs MLiG en Benzin.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan is bellen een goed alternatief. En je kan in je eigen veilige omgeving oefenen om een leuk inhoudelijk gesprek te hebben.
Doe maar als Joysa er is.quote:Op maandag 21 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed ontweken zeg
Dan kom je maar keer kijken hoe ik slaap
Of zet ik een livestream op
Ja inderdaad, kan je samen een beetje gaan stotteren enzo, maar omdat je dan beiden zo bent, geeft dat niet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:
Mensen die commucatief niet zo sterk zij zouden elkaar eens moeten gaan belle . Kunnen ze oefenen om een leuk gesprek te hebben
Dat je je er in hebt verdiept en ook in de gevolgen en je kunt zeggen dat je daar achter staat en het dus een bewuste keus isquote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meesten durven wel hoor. Zelfs MLiG en Benzin.
Gewoon 24/7 daar gaan zitten op een terras en ik kom vanzelf langs.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muahmuah ligt eraan of je me tegenkomt op een terras.
Ik vind een goed voorbeeld dit:quote:Op maandag 21 november 2011 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil er best wel over doorgaan ook hoor.
Dat ik gemakzuchtig ben dan, zoals ik lees uit die posts.
Maar vertel me dan precies waarom zonder het geloof erbij te halen, dan leer ik nog wat.
belijdenis dus, nee niet gedaan, maarja dat is ook weer zo'n stap, ik sta nog steeds open voor andere dingen maar ik kan pas echt kiezen als ik er helemaal achter sta.quote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat je je er in hebt verdiept en ook in de gevolgen en je kunt zeggen dat je daar achter staat en het dus een bewuste keus is
je mag op mij best oefenenquote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is helemaal correct. Goed onthouden!
Voor mij is het zo dat de stap inderdaad groot is en te groot als de meeting ver weg is.quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet met mij.quote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind een goed voorbeeld dit:
Zodra een vrouw/meisje jou leuk vind ga je twijfelen of ze een optie is
je vind iemand leuk of niet
Een relatie aangaan puur omdat die ander jou ziet zitten is de ultieme gemakzuchtigheid
Of mensen niet af willen wijzen om de deur open te kunnen houden voor het geval je iemand anders vind
Bij mij was het dat ik gewent was aan mannenquote:Op maandag 21 november 2011 14:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar bij vrouwen stort ik echt bijna ter aarde van de zenuwen, terwijl ik met mannen 'gewoon' ben. Niet extreem verlegen, niet extreem spontaan, maar ik heb nooit echt mannelijke aandacht tekort gehad ofzo en ik durf ze ook aan te spreken.
Dat heb je hier laatst zelf nog gepost over dat meisje in de kerkquote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet met mij.
Maar ik ben niet makkelijk om voor iemand te gaan nee.
Moet er echt wel 100% achter staan voordat ik wat met iemand aanga.
Dat is eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee. Als we nou afspreken met een paar goede hosselaars en een paar minder goede en dan spreken de hosselaars vrouwen aan en schuiven die dan door naar de minder goede.quote:Op maandag 21 november 2011 14:44 schreef stefanhaan het volgende:
Kom keer terrasje doen dan Heath, dan ben ik je wingman om chicks te hosselen
Goed plan.quote:Op maandag 21 november 2011 14:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee. Als we nou afspreken met een paar goede hosselaars en een paar minder goede en dan spreken de hosselaars vrouwen aan en schuiven die dan door naar de minder goede.
Ga ik wel voor chickmagnet spelen met mijn gitaarquote:Op maandag 21 november 2011 14:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee. Als we nou afspreken met een paar goede hosselaars en een paar minder goede en dan spreken de hosselaars vrouwen aan en schuiven die dan door naar de minder goede.
Het is je vast al 100 keer gevraagd, maar hoe weet je of iemand ook homoseksueel is? Ik zou het heel lastig vinden om een man te versieren zonder naar de homokroeg te gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is helemaal correct. Goed onthouden!
Nee hoor dat meisje in de kerk (of van dat koor waar ik bij speel)quote:Op maandag 21 november 2011 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb je hier laatst zelf nog gepost over dat meisje in de kerk
tot iedereen over je viel en toen was het opeens een ander verhaal
weer een voorbeeld waarom je een gemakszuchtige indruk maakt
als je veel tegen gas krijgt veranderd je verhaal of de insteek nog wel eens
En je wil dat ik naar dezelfde winkel kom en dan een gesprekje aanknoop?quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag op mij best oefenen
Ik moet straks nog naar de winkel denk ik
Wie hosselt er dan even wat mooie mannen voor me.quote:Op maandag 21 november 2011 14:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat knappe single vrienden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie hosselt er dan even wat mooie mannen voor me.
Ja precies, het is inderdaad een soort achterlopen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij mij was het dat ik gewent was aan mannen
Vanaf dat je in groep 8 je eerste verkering krijgt is dat gericht op man-vrouw setjes
als je dan er later achter komt dat je liever eens een ander setje wil vormen voelt dat als op nul beginnen
ik was er gewoon (en ben) niet in getraint
Sorry, daar kan ik geen magneet vroo zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt me wat bekend voorquote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja precies, het is inderdaad een soort achterlopen.
Ik ben met vrouwen echt gewoon tien jaar jonger dan met mannen.
Die zijn er dan al. Je moet je gewoon even laten hosselen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het een origineel en leuk ideequote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
Ik merk dat veel mensen wat moeite hebben met een gesprek lopende te houden. Om verschillende redenen.
Daarom dacht ik van, waarom gaan mensen elkaar niet bellen? Je kan een gesprek oefenen in je vertrouwde omgeving.
Een meeting is voor veel mensen niet in de buurt of de drempel is te hoog.
Het is maar een idee mensen. Zit even hart op te denken. Wie weet hebben jullie er iets aan
Ik zou het bijna op gaan zoekenquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor dat meisje in de kerk (of van dat koor waar ik bij speel)
Daar wil ik niks mee, dat heb ik gelijk al gezegd.
Ik zit meer met dat psychose meisje daar wil ik wat mee maar dat kan niet.
O btw mijn verhaal is niet veranderd hoor, vertel nu nog steeds hetzelfde als tig topics terug
Ja, dat is goed, lijkt me een goede ruil!quote:Op maandag 21 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ga ik wel voor chickmagnet spelen met mijn gitaar. En hosseltips geven
vanzelfsprekend voeren jullie mij dan bier
Kom maar op.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat knappe single vrienden.
Mij hoef je niet eens te hosselen en goh wat ben ik een mooie man.quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neukt dat niet lastig, met al die veren die je zelf in je reet gestoken hebt?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
Ik loop gewoon sowieso voor in bed, omdat ik een halfgod ben.
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En je wil dat ik naar dezelfde winkel kom en dan een gesprekje aanknoop?
Tof idee wel, maar ik vind een meeting minder eng dan een telefoon opnemen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
Ik merk dat veel mensen wat moeite hebben met een gesprek lopende te houden. Om verschillende redenen.
Daarom dacht ik van, waarom gaan mensen elkaar niet bellen? Je kan een gesprek oefenen in je vertrouwde omgeving.
Een meeting is voor veel mensen niet in de buurt of de drempel is te hoog.
Het is maar een idee mensen. Zit even hart op te denken. Wie weet hebben jullie er iets aan
Hahaha wie is er nu makkelijk?quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou het bijna op gaan zoeken
maar dat kost een jaar en ik krijg zo bezoek
iemand met mad fok google skills die mij even wil helpen mijn punt te maken?
Ja nee, beetje zoenen met mijn vriendinnen en daarna bij mij aankomen. Dacht het niet he meneertje.quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij hoef je niet eens te hosselen en goh wat ben ik een mooie man.
Plus ik heb bij vrouwen sneller het gevoel: echt je vind mij leuk? mij?quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja precies, het is inderdaad een soort achterlopen.
Ik ben met vrouwen echt gewoon tien jaar jonger dan met mannen.
Nee man daar neuk je niet mee. Ik neuk met mijn staaf van 28 centimeter. Dat weet toch iedereen?quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neukt dat niet lastig, met al die veren die je zelf in je reet gestoken hebt?
Hoe smaakt Myra indirect?quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij hoef je niet eens te hosselen en goh wat ben ik een mooie man.
Kom jij van je telefoon angst afquote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof idee wel, maar ik vind een meeting minder eng dan een telefoon opnemen.
Dat weet je nooit en dat maakt het tegelijk makkelijker en moeilijker om iemand van eigen geslacht aan te spreken. Als ik naar een meisje glimlach en het faalt, kan ik altijd zeggen dat ik gewoon vriendelijk lachte, ze hoeft dan niet te weten dat ik flirt. Aan de andere kant, stel zij is wel geinteresseerd, kan ze weer van mij denken dat ik gewoon vriendelijk lach.quote:Op maandag 21 november 2011 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is je vast al 100 keer gevraagd, maar hoe weet je of iemand ook homoseksueel is? Ik zou het heel lastig vinden om een man te versieren zonder naar de homokroeg te gaan.
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
Dat bellen is trouwens een uitstekend idee
Maar omdat het hier wel vaker bij alleen goede voornemens blijft: wie van de 'onzekeren' voelt zich nu geroepen om de telefoon te pakken en met een wildvreemd iemand een lulgesprek aan te knopen?
Ik heb je wel gezien met die conducteur!quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nee, beetje zoenen met mijn vriendinnen en daarna bij mij aankomen. Dacht het niet he meneertje.
Ik denk wel dat het in mijn geval te maken heeft met dat ik nu een vrouw zoek, want met mannen versieren heb ik nooit problemen gehad. En ik ben echt niet iemand die altijd heeft gewacht tot een man naar mij toekwam, ik ben minstens zo vaak zelf op een man afgestapt.quote:Op maandag 21 november 2011 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
Verder denk ik dat het niets te maken heeft met het feiot dat je op vrouwen valt. Dezelfde tips zullen van toepassing zijn op jou. En als dat is dat je niet klaarspeelt bij een beoogde partner/scharrel terwijl je communicatief wel best vaardig bent dan moet je inderdaad gaan oefenen met lulgesprekjes.
Het was een vrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb je wel gezien met die conducteur!
het weer, de mis, hondversuskat, alles wat je hier bespreektquote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet
Zou niet eens weten waar ik het over moet hebben als ik bel zonder reden.
Ik ben echt kei zinloos hoor want ik had altijd precies het zelfdequote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het in mijn geval te maken heeft met dat ik nu een vrouw zoek, want met mannen versieren heb ik nooit problemen gehad. En ik ben echt niet iemand die altijd heeft gewacht tot een man naar mij toekwam, ik ben minstens zo vaak zelf op een man afgestapt.
In de kern ben je gewoon bang om afgewezen te worden. Bij vrouwen is die kans groter dan bij mannen omdat er nu eenmaal meer heteroseksuelen zijn. Maar wie of wat het is doet er niet toe, je hebt gewoon een ireeele angst ontwikkeld en daar moet je overheen durven stappen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het in mijn geval te maken heeft met dat ik nu een vrouw zoek, want met mannen versieren heb ik nooit problemen gehad. En ik ben echt niet iemand die altijd heeft gewacht tot een man naar mij toekwam, ik ben minstens zo vaak zelf op een man afgestapt.
Ik kan best praten in het echt, maar via de telefoon is het echtquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
Dat bellen is trouwens een uitstekend idee
Maar omdat het hier wel vaker bij alleen goede voornemens blijft: wie van de 'onzekeren' voelt zich nu geroepen om de telefoon te pakken en met een wildvreemd iemand een lulgesprek aan te knopen?
Tof dat je er steeds beter in wordt!quote:Op maandag 21 november 2011 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Plus ik heb bij vrouwen sneller het gevoel: echt je vind mij leuk? mij?
terwijl bij mannen kan ik prima begrijpen dat ze me leuk vinden
Maar ik word er steeds beter in
het is een beetje een houding die je aan moet nemen of zo
Ja maar dat vindt ik dan weer zo gemaakt, noem het weer trouwens tja ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het weer, de mis, hondversuskat, alles wat je hier bespreekt
het geloof, het afgelopen weekend, de komende week, stadversusdorp, planten, koeien etc
Ik ook wel hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Tof dat je er steeds beter in wordt!
Het is ook echt een kwestie van blijven oefenen.
Ik ben zelf ook bij vrouwen veel meer onzeker.
Herkenbaar, misschien moet ik maar met jou bellen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan best praten in het echt, maar via de telefoon is het echt
Dat is vast niet mijn buurtsuper, dat zou te toevallig zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
En als je leuk bent mag je daarna blijven eten
Heb ik vroeger wel eens gedaan op de middelbare school met matenquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt ik dan weer zo gemaakt, noem het weer trouwens tja ik weet het niet hoor.
Het zou misschien een plan zijn maar ik zie het niet zo zitten.
hahaha kan ik net zo goed een willekeurig nummer bellen.
Alleen jammer voor de dame in kwestie dat het alleen de bovenste helft is he?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
Ik loop gewoon sowieso voor in bed, omdat ik een halfgod ben.
Ik moet nog beltegoed kopenquote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
Herkenbaar, misschien moet ik maar met jou bellen dan?
Voordat ik fatsoenlijk werk kreeg heb ik 5 jaar in verschillende callcenters gewerkt en daar trainingen gegeven. Ben dol op telefoongesprekjesquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer hangt waarschijnlijk op en heeft geen begrip voor je situatiequote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt ik dan weer zo gemaakt, noem het weer trouwens tja ik weet het niet hoor.
Het zou misschien een plan zijn maar ik zie het niet zo zitten.
hahaha kan ik net zo goed een willekeurig nummer bellen.
Jij bent een vrouw. Dus je loopt naar de man toe en vraagt of hij wil batsen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik het zou moeten aanpakken als ik iemand wilde versieren
Maar bang ben ik in elk geval niet
Ik wacht tot ik versierd word, maar daar ben ik dan weer niet knap genoeg voor.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik het zou moeten aanpakken als ik iemand wilde versieren
Waar is je buurtsuper?quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is vast niet mijn buurtsuper, dat zou te toevallig zijn.
Stappenplan voor hosselen;quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hossel wel gewoon op FOK!quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Dus je loopt naar de man toe en vraagt of hij wil batsen.
95% kans op succes.
Ja, bij mij eigenlijk ook bedenk ik me nuquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook maar dat is iemand die je echt kent.quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer hangt waarschijnlijk op en heeft geen begrip voor je situatie
waar denk je dat mensen normaal over praten, ook koetjes en kalfjes
Ik kan uren met een vriendin bellen over niks zinnigs
het is gewoon kletsen, net als je hier doet
ik zou echt denken wat een creep hahaquote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Stappenplan voor hosselen;
`
1. Stap op iemand af.
2; Kijk diegene strak in de ogen voor tenminste 5 minuten.
3. Als diegene er nu nog staat heeft hij/zij duidelijk interesse.
4. Vraag: 'Neuken?'
5. Win.
Als ik single zou zijn en ik zou je op een stapavond tegenkomen. Had ik je wel aangesprokenquote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik versierd word, maar daar ben ik dan weer niet knap genoeg voor.
Hehe, ben ik de enige die je niet heeft geprobeerd te versieren?quote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hossel wel gewoon op FOK!
Interesse genoeg volgens mijn DM-geschiedenis
/arrogantiemodus
Het gaat er toch juist om dat het directer is dan via de computerquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook maar dat is iemand die je echt kent.
Nouja misschien moeten we maar sms-en met elkaar, maarja daar kun je beter DM voor gebruiken
Het werktquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou echt denken wat een creep haha
Ik zou het wel baas vindenquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou echt denken wat een creep haha
swag?quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het werkt.
Je moet ook wel swag hebben om zoiets voor elkaar te krijgen.
Eng het verranderingen? Laat je anders bellen, en dat gesprek loopt wel.quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet
Zou niet eens weten waar ik het over moet hebben als ik bel zonder reden.
DAT ZEGGEN ZE ALLEMAAL!quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik single zou zijn en ik zou je op een stapavond tegenkomen. Had ik je wel aangesproken
Nee, niet de enige hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ben ik de enige die je niet heeft geprobeerd te versieren?
Ik bel pas als ik iets moet weten van iemand wat per telefoon moet.quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat er toch juist om dat het directer is dan via de computer
dan heeft smsen of dmmen ook geen zin
Nja ik zou je zeker wel aangesproken hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
DAT ZEGGEN ZE ALLEMAAL!
"Waarom heb jij geen vriend.. het is dat.. maar anders had ik het wel geweten... "
Gelukkig. Anders zou ik me vreemd voelen en me schamen voor mijn sexegenoten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet de enige hoor![]()
Maar er zijn van die gasten die je DM's sturen met 'Hoi, neuken?' of 'Hoe makkelijk ben je in bed te krijgen?'
Ja hoor! -_-quote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet de enige hoor![]()
Maar er zijn van die gasten die je DM's sturen met 'Hoi, neuken?' of 'Hoe makkelijk ben je in bed te krijgen?'
Ik wel en geloof me. Dat doet het goed.quote:Op maandag 21 november 2011 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ben ik totaal niet helaas.
Ik heb niet echt een alfamannetje omdat ik daar schijt aan heb
Stiekem vind ik het wel strelend voor mijn egoquote:
Misschien heb je gewoon een nare uitstralingquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
DAT ZEGGEN ZE ALLEMAAL!
"Waarom heb jij geen vriend.. het is dat.. maar anders had ik het wel geweten... "
quote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel en geloof me. Dat doet het goed.
Ik heb gewoon gehosseld, met alleen maar mijn hoed.
Geen geintjes.
Mensen zijn gewoon bang. Dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon een nare uitstraling
]quote:Op maandag 21 november 2011 15:09 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon zo'n bazenhosselaar dat ik al hossel als ik mijn hoed op heb.
Hoe vet is dat.
Het doel van bellen is direct schakelen in een gesprek. Je zelf dwingen te reageren en te praten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook maar dat is iemand die je echt kent.
Nouja misschien moeten we maar sms-en met elkaar, maarja daar kun je beter DM voor gebruiken
Meldtquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef stefanhaan het volgende:
Degene die een lesje in swag willen van mij, kunnen dit krijgen op een gezellig terrasje ergens
Ik heb mijn coming out nog niet echt gehad, alleen in mijn vriendengroep.quote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
Wanneer heb jij je coming out gehad dan? Blijkbaar ging je wel eerst voor mannen.
Ja! Vrouwen lijken soms wel... magisch.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
maar ik vind vrouwen vaak ook zo prachtig en foutloos zeg maar
mannen zijn ook leuk, maar wat normaler en vol foutjes
Het is niet eens het dichtklappen, maar versieren in de kroeg (bijvoorbeeld) voelt zo geforceerdquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het doel van bellen is direct schakelen in een gesprek. Je zelf dwingen te reageren en te praten.
Sms, dm en pm is niet personelijk. Kan je een telefoon gesprek aan de gang houden, dan lukt het je ook in een kroeg of op straat.
Het gaat om de small talk. Dus stel je zit met een vrouw ergens dan kan je een leuk gesprekje houden over van alles. Jij klapt nu al dicht bij voor baat.
Man ik kan je nu al 20 dingen opnoemen waar je eventueel over al kunnen praten.
OK. Zou je je misschien zekerder voelen als je het ook meer kon uitdragen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn coming out nog niet echt gehad, alleen in mijn vriendengroep.
Ik hemel juist altijd mannen teveel op, als in: daar kun je tenminste fatsoenlijk mee praten zonder teveel gedoe eromheen, en zeur altijd dat vrouwen te perfectionistisch en zeurderig zijnquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja! Vrouwen lijken soms wel... magisch.
Prima, als je straks met een vrouw zit ergens en je weet je geen houding te geven en je hebt geen idee waar je het over moet hebben...quote:Op maandag 21 november 2011 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik bel pas als ik iets moet weten van iemand wat per telefoon moet.
Kunnen we wel gaan lullen via de telefoon, maarja heeft ook niet echt veel zin denk.
Maarja ik ben er niet zo makkelijk in allemaal.
Zit gewoon liever veilig achter m'n schermpje en in het echt ontmoeten is leuk maar ik ben bang voor onbekenden.
Yep, maar ik spreek pas iemand persoonlijk aan als er iets is wat me aantrekt of wat ik wil weten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het doel van bellen is direct schakelen in een gesprek. Je zelf dwingen te reageren en te praten.
Sms, dm en pm is niet personelijk. Kan je een telefoon gesprek aan de gang houden, dan lukt het je ook in een kroeg of op straat.
Het gaat om de small talk. Dus stel je zit met een vrouw ergens dan kan je een leuk gesprekje houden over van alles. Jij klapt nu al dicht bij voor baat.
Man ik kan je nu al 20 dingen opnoemen waar je eventueel over al kunnen praten.
En dat is waarom mannen hoger in mijn achting staan dan vrouwen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
Ach ik ben een man. Ik zuip. Ik rook.
Problemen mee dat ik geen six pack heb?
Problemen mee dat mijn versterker knoerhard gaat?
Problemen mee dat ik game?
GTFO.
Je neemt me maar zoals ik ben.
Niet dus, dat probleem heb ik niet, zelf uitgevonden van deze zomer en met andere dingen ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima, als je straks met een vrouw zit ergens en je weet je geen houding te geven en je hebt geen idee waar je het over moet hebben...
Nee je hebt gelijk joh, lekker alleen achter je schermpje blijven hangen.
Jij was de geen die zegt wel knopen te kunnen door hakken toch? Nou ik merk het
Zo moet iedereen denken.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
GTFO.
Goed hequote:Op maandag 21 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed ontweken zeg
Dan kom je maar keer kijken hoe ik slaap
Of zet ik een livestream op
Het meeste succes met versieren behaal je door gewoon intresse te tonen in iemand en gezellig praten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet eens het dichtklappen, maar versieren in de kroeg (bijvoorbeeld) voelt zo geforceerd
Je vergeet je verrekte slechte muzieksmaakquote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
GTFO.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet je verrekte slechte muzieksmaak
Leer der maar mee levenquote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet je verrekte slechte muzieksmaak
Helaas blijft er dan zowat niemand voor iemand als ik over. Ik ben nou eenmaal geen "boss" guitaarspeler.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
GTFO.
Als je niks onderneemt niet nee.quote:Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dus, dat probleem heb ik niet, zelf uitgevonden van deze zomer en met andere dingen ook niet.
Kom alleen gewoon effe niemand tegen nu.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leer der maar mee leven
en anders weet je waar de deur is![]()
Als ik interesse toon in een vrouw, is het vrijwel nooit om een andere reden dan dat ik interesse in haar heb -_-quote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het meeste succes met versieren behaal je door gewoon intresse te tonen in iemand en gezellig praten.
Je zorgt daar mee dat zij ook geintereseert in jou raakt. Versieren zonder het te dik er boven op leggen.
Let wel op, je kan ook gewoon intresse in iemand tonen zonder enig verdere doel.
eens, is ook zo.quote:
Interesse als in dat je haar wil hosselen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik interesse toon in een vrouw, is het vrijwel nooit om een andere reden dan dat ik interesse in haar heb -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |