het weer, de mis, hondversuskat, alles wat je hier bespreektquote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet
Zou niet eens weten waar ik het over moet hebben als ik bel zonder reden.
Ik ben echt kei zinloos hoor want ik had altijd precies het zelfdequote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het in mijn geval te maken heeft met dat ik nu een vrouw zoek, want met mannen versieren heb ik nooit problemen gehad. En ik ben echt niet iemand die altijd heeft gewacht tot een man naar mij toekwam, ik ben minstens zo vaak zelf op een man afgestapt.
In de kern ben je gewoon bang om afgewezen te worden. Bij vrouwen is die kans groter dan bij mannen omdat er nu eenmaal meer heteroseksuelen zijn. Maar wie of wat het is doet er niet toe, je hebt gewoon een ireeele angst ontwikkeld en daar moet je overheen durven stappen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het in mijn geval te maken heeft met dat ik nu een vrouw zoek, want met mannen versieren heb ik nooit problemen gehad. En ik ben echt niet iemand die altijd heeft gewacht tot een man naar mij toekwam, ik ben minstens zo vaak zelf op een man afgestapt.
Ik kan best praten in het echt, maar via de telefoon is het echtquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
Dat bellen is trouwens een uitstekend idee
Maar omdat het hier wel vaker bij alleen goede voornemens blijft: wie van de 'onzekeren' voelt zich nu geroepen om de telefoon te pakken en met een wildvreemd iemand een lulgesprek aan te knopen?
Tof dat je er steeds beter in wordt!quote:Op maandag 21 november 2011 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Plus ik heb bij vrouwen sneller het gevoel: echt je vind mij leuk? mij?
terwijl bij mannen kan ik prima begrijpen dat ze me leuk vinden
Maar ik word er steeds beter in
het is een beetje een houding die je aan moet nemen of zo
Ja maar dat vindt ik dan weer zo gemaakt, noem het weer trouwens tja ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het weer, de mis, hondversuskat, alles wat je hier bespreekt
het geloof, het afgelopen weekend, de komende week, stadversusdorp, planten, koeien etc
Ik ook wel hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Tof dat je er steeds beter in wordt!
Het is ook echt een kwestie van blijven oefenen.
Ik ben zelf ook bij vrouwen veel meer onzeker.
Herkenbaar, misschien moet ik maar met jou bellen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan best praten in het echt, maar via de telefoon is het echt
Dat is vast niet mijn buurtsuper, dat zou te toevallig zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
En als je leuk bent mag je daarna blijven eten
Heb ik vroeger wel eens gedaan op de middelbare school met matenquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt ik dan weer zo gemaakt, noem het weer trouwens tja ik weet het niet hoor.
Het zou misschien een plan zijn maar ik zie het niet zo zitten.
hahaha kan ik net zo goed een willekeurig nummer bellen.
Alleen jammer voor de dame in kwestie dat het alleen de bovenste helft is he?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
Ik loop gewoon sowieso voor in bed, omdat ik een halfgod ben.
Ik moet nog beltegoed kopenquote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
Herkenbaar, misschien moet ik maar met jou bellen dan?
Voordat ik fatsoenlijk werk kreeg heb ik 5 jaar in verschillende callcenters gewerkt en daar trainingen gegeven. Ben dol op telefoongesprekjesquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer hangt waarschijnlijk op en heeft geen begrip voor je situatiequote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt ik dan weer zo gemaakt, noem het weer trouwens tja ik weet het niet hoor.
Het zou misschien een plan zijn maar ik zie het niet zo zitten.
hahaha kan ik net zo goed een willekeurig nummer bellen.
Jij bent een vrouw. Dus je loopt naar de man toe en vraagt of hij wil batsen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik het zou moeten aanpakken als ik iemand wilde versieren
Maar bang ben ik in elk geval niet
Ik wacht tot ik versierd word, maar daar ben ik dan weer niet knap genoeg voor.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik het zou moeten aanpakken als ik iemand wilde versieren
Waar is je buurtsuper?quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is vast niet mijn buurtsuper, dat zou te toevallig zijn.
Stappenplan voor hosselen;quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hossel wel gewoon op FOK!quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Dus je loopt naar de man toe en vraagt of hij wil batsen.
95% kans op succes.
Ja, bij mij eigenlijk ook bedenk ik me nuquote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook maar dat is iemand die je echt kent.quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer hangt waarschijnlijk op en heeft geen begrip voor je situatie
waar denk je dat mensen normaal over praten, ook koetjes en kalfjes
Ik kan uren met een vriendin bellen over niks zinnigs
het is gewoon kletsen, net als je hier doet
ik zou echt denken wat een creep hahaquote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Stappenplan voor hosselen;
`
1. Stap op iemand af.
2; Kijk diegene strak in de ogen voor tenminste 5 minuten.
3. Als diegene er nu nog staat heeft hij/zij duidelijk interesse.
4. Vraag: 'Neuken?'
5. Win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |