na de dood !quote:
Het lijkt mij onlosmakelijk verbonden met tegengestelde gedachten.quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms denk ik er niet aan. Maar ik denk nooit dat ik onmisbaar en belangrijk ben, want ik zie daar geen redenen toe. Jij wel?
Nee, ik denk het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ik hoop eigenlijk van niet.
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Moonwalk het volgende:
Er is een leuke jongen die met mij naar de winterfair in ahoy wil
Ik moet er even over nadenkenquote:
Ik schommel niet zo in mijn mening over dat soort dingen. Ik heb er gewoon dit gevoel bij als ik erover nadenk.quote:Op maandag 21 november 2011 13:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het lijkt mij onlosmakelijk verbonden met tegengestelde gedachten.
Waarom? Hij is aardig en de winterfair is leuk. Waarom niet dan?quote:
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop lijkt me.quote:
waarom? als ie toch leuk isquote:
ja inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop.
zie mijn editquote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? als ie toch leuk is
wat is een winterfair?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Oh ja dat zei je er net niet bij hequote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken
Hij heeft al een kind en ik ben er nog niet uit of hij iets serieus in zijn leven zoekt. Ik vind een man die al zo jong ( 25 ) een kind heeft en er dan al niet voor zijn gezin is, niet heel aantrekkelijk om serieus op in te gaan. Maar hij is verder knap en grappig en gezellig dus ik ga denk ik wel, voor de gezelligheid![]()
ja hihiquote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh ja dat zei je er net niet bij he
Sneaky
Gewoon doen, je hoeft het niet per se te zien als iets met bijbedoelingen, en gewoon een gezellige dag hebben is altijd goed.quote:
Kom maar even over de knie danquote:
Heb je gelijk in, ik hoef niet meteen met hem te trouwenquote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hoeft het niet per se te zien als iets met bijbedoelingen, en gewoon een gezellige dag hebben is altijd goed.
Dat moet ik religie wel nageven.quote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop lijkt me.
Om mezelf maar een beetje gerust te stellen heb ik ooit mijn eigen geloof bedachtquote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat moet ik religie wel nageven.
De dood is dan toch wel een soort omslag naar een nieuw leven; een soort menopauze die de goede kant op slaat, zeg maar.
De menselijke psyche is bang voor het onbekende en heeft de drang om zaken te verklaren. Of het nou gedaan wordt door wetenschap of geloof.quote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja inderdaad
al die geloven kunnen zo'n safety blanket zijn, daar ben ik ook wel jaloers op
het geeft je altijd antwoorden op vragen en zo
Het klinkt grappig wat je zegt maar je hebt nog gelijk ook, ik geloof wel in god, maar in geen 1 religie. Ik heb in elke religie wel iets wat ik vind kloppen en iets wat ik onzin vind, dus alle kloppende stukjes en mijn eigen input vormen eigenlijk een eigen geloof. Ik denk dat wel meer mensen dat hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om mezelf maar een beetje gerust te stellen heb ik ooit mijn eigen geloof bedacht
Onmogelijk om er oprecht in te geloven uiteraard, maar het geeft je toch wat houvast als je graag op alles een antwoord wil weten, gewoon zelf bedenken en jezelf ervan overtuigen dat je gelijk hebt
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
Maar de dood.. tja daar wetenschap is niet zo goed in
Geloof jij dat ik je hoedje leuk vind?Ik kan het niet bewijzenquote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon lekker Atheïstisch. en geloof alleen iets als het bewezen kan worden.
Haha, oke mannen die kopt dit voorzetje erin?quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geloof jij dat ik je hoedje leuk vind?Ik kan het niet bewijzen
Hah!quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.
Het feit dat je gewoon weg bent is te eng en te kut om over na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakkenquote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is te makkelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, oke mannen die kopt dit voorzetje erin?
GOAL!quote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakken. Maar nu ben ik bezet. Dus in dat geval een knuffel.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:
Ze pesten mequote:
Kut he, dat je dat soort dingen niet oprecht kunt zeggen als je bezet bentquote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakken. Maar nu ben ik bezet. Dus in dat geval een knuffel.
Ik vind dat zelf primaquote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.
Het feit dat je gewoon weg bent is te eng en te kut om over na te denken.
Ik vind haar muts ook heel leukquote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die jou hoedje leuk vind dan hequote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kut he, dat je dat soort dingen niet oprecht kunt zeggen als je bezet bent
Is een paar keer voorgekomen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die jou hoedje leuk vind dan he
Wel als je oprecht geloofd in die godquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Aan het feit dat sommige dingen niet verklaard zijn of niet verklaard kunnen worden kan je niet de conclusie verbinden dat er dus maar wel een god moet zijn of dat er geesten/aliens bestaan.
Sommige dingen kunnen niet verklaard worden. Dat accepteer ik. Maar ze zullen nooit verklaard kunnen worden door ze toe te kennen aan een godheid.
[..]
Ik vind haar muts ook heel leuk
Ik ook jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaik versprak mezelf al bijna. En als joysa dat dan had gelezen was ze niet blij geweest
En terecht overigens. Maar je bent altijd zo geneigt om het gewoon op die manier te zeggen.
Precies maar dat is dus gelovenquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Aan het feit dat sommige dingen niet verklaard zijn of niet verklaard kunnen worden kan je niet de conclusie verbinden dat er dus maar wel een god moet zijn of dat er geesten/aliens bestaan.
Sommige dingen kunnen niet verklaard worden. Dat accepteer ik. Maar ze zullen nooit verklaard kunnen worden door ze toe te kennen aan een godheid.
ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
Niet dat ik niet snap dat het niet kan natuurlijk, of dat ik het graag zou willen, maar ik heb gewoon altijd de neiging zo te praten op internet
Het is maar internetquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
Niet dat ik niet snap dat het niet kan natuurlijk, of dat ik het graag zou willen, maar ik heb gewoon altijd de neiging zo te praten op internet
Tsja, je houdt alleen steeds minder over om in te geloven als je de god van de gaten aanhangt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel als je oprecht geloofd in die god
dan is het al verklaart want dan heeft die god het gewoon gedaan/in handen
voor jou verklaart dat niks omdat je niet oprecht kunt geloven in iets dat niet bewezen is (zoals veel mensen tegenwoordig)
True. Maar het is niet leuk als je vriend of vriendin op hetzelfde forum meeleest en zoiets leestquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is maar internet
zolang je mensen niet echt op hun bek gaat pakken is er nog niks aan de hand
vind ik dan
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en je zelf een halfgod noemen en niet in god geloven![]()
![]()
Behalve als je, zoals half amerika, die kennis gewoon meteen van tafel veegtquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja, je houdt alleen steeds minder over om in te geloven als je de god van de gaten aanhangt.
De gaten in onze kennis worden kleiner en kleiner. En de rol van die god dus ook.
Klopt, het is inderdaad maar internet, maar je moet het niet overdrijven terwijl je vriend meeleest, dat is gewoon lulligquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is maar internet
zolang je mensen niet echt op hun bek gaat pakken is er nog niks aan de hand
vind ik dan
Die van mij is ook op fok (waar geen idee maar hij kan dit prima lezen, of nu ook gewoon... comp staat open en ik ruim ondertussen op) maar die ziet dat onderscheid ook welquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True. Maar het is niet leuk als je vriend of vriendin op hetzelfde forum meeleest en zoiets leest
Met de paplepel in gegoten uiteraard ik woon in Katwijk hèquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat ben je gaan doen omdat? En waarom het christendom? Wat eraan spreekt je zo aan?
Helemaal waar en pluspunten dat je aan zulke dingen denkt, Joysa heeft groot gelijk om je straf te geven als je zoiets doetquote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True. Maar het is niet leuk als je vriend of vriendin op hetzelfde forum meeleest en zoiets leest
Als je toch gewoon allebei snapt dat internet 'niets' isquote:Op maandag 21 november 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, het is inderdaad maar internet, maar je moet het niet overdrijven terwijl je vriend meeleest, dat is gewoon lullig
Wil je bewijs dat ik een halfgod ben?quote:
Daarom is het ook geloven en niet weten. Een soort zelfoplichting dus. Dat moeten mensen vooral zelf weten, maar het wordt ook vaak uitgedragen, dat vind ik soms wel problematisch.quote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel als je oprecht geloofd in die god
dan is het al verklaart want dan heeft die god het gewoon gedaan/in handen
voor jou verklaart dat niks omdat je niet oprecht kunt geloven in iets dat niet bewezen is (zoals veel mensen tegenwoordig)
Ja anders geloof ik niet in je, dan ben je er maar voor de helftquote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil je bewijs dat ik een halfgod ben?
Als je relatie ontstaan is door dat soort dingen tegen elkaar te zeggen (wat toch wel enigszins het begin was) ga je er wat meer waarde aan hechten omdat het blijkbaar al eerder is uitgelopen op actie in het echte levenquote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je toch gewoon allebei snapt dat internet 'niets' is
Waarom niet? Als het niet ten koste gaat van iemands naar jouw mening weldenkendheid kan het weinig kwaad als je enigszins tolerant bent ingesteld allebei.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Ander vraagje is misschien wel interessant, wat als je een vriendje of vriendinnetje vind die wel geloofd of bijvoorbeeld heel streng geloofd.
Zou je daar dan wat mee kunnen hebben als je zelf helemaal niks met geloof hebt?
Of andersom?
Geloofd, verleden tijd?quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Ander vraagje is misschien wel interessant, wat als je een vriendje of vriendinnetje vind die wel geloofd of bijvoorbeeld heel streng geloofd.
Zou je daar dan wat mee kunnen hebben als je zelf helemaal niks met geloof hebt?
Of andersom?
Meestal niet, want fundamentele verschillen. Maar het kan wel.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Streng gelovig is absoluut een no-go. Kan daar niets mee. Ik zou binnen 10 minuten al knallende ruzie hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Geen probleem, was vroeger bij mij thuis ook al zo tussen ouders. Je moet alleen niet de ander jouw wel/niet geloof op willen leggen. Bij strenggelovigheid zal dat denk ik wel lastig zijn voor de strenggelovigequote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Ik weet veel over palmlezen door mijn moeder, ik geloof er geen reet van. Maar wel handig bij de hosselpraktijkenquote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Streng gelovig is absoluut een no-go. Kan daar niets mee. Ik zou binnen 10 minuten al knallende ruzie hebben.
Als het een vrouw is die in 'iets' gelooft dan rol ik met mijn ogen, maar ik vind dat soort geloof in niet-gedefinieerde bovennatuurlijke zaken ook weer iets typisch vrouwelijks. Zolang het haar leven niet beheerst kan ik daar goed mee omgaan.
Ik ben heel rechtlijning, eigenlijk wel een slechte eigenschap
Ja dat is het juist, ik ben er allemaal niet zo streng in. (geloof)quote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Meestal niet, want fundamentele verschillen. Maar het kan wel.
Dit. God wat is dat irritant somsquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geen probleem, was vroeger bij mij thuis ook al zo tussen ouders. Je moet alleen niet de ander jouw wel/niet geloof op willen leggen. Bij strenggelovigheid zal dat denk ik wel lastig zijn voor de strenggelovige
Mijn vriend mag zeggen wat ie wil, flirten wat ie wil ook irl want ik kan er gewoon op vertrouwen dat hij nooit vreemd zal gaanquote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je relatie ontstaan is door dat soort dingen tegen elkaar te zeggen (wat toch wel enigszins het begin was) ga je er wat meer waarde aan hechten omdat het blijkbaar al eerder is uitgelopen op actie in het echte leven
Het is waarschijnlijk wel iets typisch vrouwelijks ja.quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Streng gelovig is absoluut een no-go. Kan daar niets mee. Ik zou binnen 10 minuten al knallende ruzie hebben.
Als het een vrouw is die in 'iets' gelooft dan rol ik met mijn ogen, maar ik vind dat soort geloof in niet-gedefinieerde bovennatuurlijke zaken ook weer iets typisch vrouwelijks. Zolang het haar leven niet beheerst kan ik daar goed mee omgaan.
Ik ben heel rechtlijning, eigenlijk wel een slechte eigenschap
Ach, met een paar lesjes NLP kan je ook lekker hosselen. Hoewel ik doorgaans niet erg onder de indruk ben van vrouwen die onder de indruk zijn van palmlezen en aanverwantenquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik weet veel over palmlezen door mijn moeder, ik geloof er geen reet van. Maar wel handig bij de hosselpraktijken
Nee want dan botsen voor mijn gevoel bepaalde levenswaarden toch welquote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Ik vertrouw Newbie ook hoor, en hij mij hopelijk ook.quote:Op maandag 21 november 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn vriend mag zeggen wat ie wil, flirten wat ie wil ook irl want ik kan er gewoon op vertrouwen dat hij nooit vreemd zal gaan
daar is onze relatie op gebaseerd
Waarom precies?quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee want dan botsen voor mijn gevoel bepaalde levenswaarden toch wel
ik heb wel vrienden die (streng) geloven maar als het mijn partner was zou ik er toch wel gek van worden
Ik ben er ook niet van onder de indruk maar als je het grappig doet kan het gewoon een leuk geintje zijn waarbij je ideaal kunt flirtenquote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, met een paar lesjes NLP kan je ook lekker hosselen. Hoewel ik doorgaans niet erg onder de indruk ben van vrouwen die onder de indruk zijn van palmlezen en aanverwanten
Vraag het aan Faye.quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Of andersom?
Maar kree, waarom ben je gaan geloven vraag ik me nog steeds af? En waarom christendom?quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom precies?
Vooral als het niet streng is en iemand gewoon 1 keer per week naar de kerk wil ofzo?
Had ik al verteld tochquote:Op maandag 21 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar kree, waarom ben je gaan geloven vraag ik me nog steeds af? En waarom christendom?
Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'quote:Op maandag 21 november 2011 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vertrouw Newbie ook hoor, en hij mij hopelijk ook.
Maar je kunt wel een beetje rekening houden met elkaar in wat je zegt.
Omdat ik de kerk een verachtelijk en verouderd instituut vind en ik niet goed kan begrijpen dat iemand daar in mee kan gaanquote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom precies?
Vooral als het niet streng is en iemand gewoon 1 keer per week naar de kerk wil ofzo?
LOL, iemand noemde zo'n man in een ander topic een puddingbroodje.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'
mijn zus zegt ook dingen als: hij moet met het eten thuis zijn, hij mag vanavond weg
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'
mijn zus zegt ook dingen als: hij moet met het eten thuis zijn, hij mag vanavond weg
Wij mogen alles van elkaar en moeten niks maar houden van elkaar en houden vanuit dat gegeven rekening met elkaar
Maar blijkbaar hebben mannen daar wel behoefte aan want mijn zus gaat trouwen en ik nog lang niet
*jaloers*
Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
Had ik al verteld toch
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #496 Want er is leven, er is..
In haar vriendenkring is dat heel normaalquote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
LOL, iemand noemde zo'n man in een ander topic een puddingbroodje.
Of je daar nu voor wil settelen.
Ik ben ook totaal niet jaloers. Ik vind het een slechte eigenschap, maar slechte eigenschappen horen bij een persoon en als die persoon je wat waard is, houd je daar gewoon rekening mee.quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.
Wat betreft seks ben ik niet jaloers. Ze doet maar. Wat betreft delen van persoonlijke dingen wel. Als iemand liever haar persoonlijke dingen met iemand anders deelt (waar ze ook nog eens het bed mee wil delen) en niet meer met mij, dan word ik wel jaloers.
Traditie en conformismequote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.
Of heb je nooit een bewuste keuze gemaakt en geloof je gewoon waarmee je bent opgevoed? Ik vind dat namelijk altijd heel erg vreemd.
In een relatie ben ik ook niet jaloers hoorquote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.
Wat betreft seks ben ik niet jaloers. Ze doet maar. Wat betreft delen van persoonlijke dingen wel. Als iemand liever haar persoonlijke dingen met iemand anders deelt (waar ze ook nog eens het bed mee wil delen) en niet meer met mij, dan word ik wel jaloers.
Ik weet dat we nu een eindeloze discussie aan kunnen gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik de kerk een verachtelijk en verouderd instituut vind en ik niet goed kan begrijpen dat iemand daar in mee kan gaan
Ik kan er uren over ranten maar daar word niemand blij van maar het is dus wel iets waarin ik een te grote kloof zie die niet te overbruggen is
Dat is juist heel begrijpelijkquote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.
Of heb je nooit een bewuste keuze gemaakt en geloof je gewoon waarmee je bent opgevoed? Ik vind dat namelijk altijd heel erg vreemd.
Het is niet minder waarschijnlijk dan geloof in een christelijke god, dus waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Supersoep het volgende:
Ik geloof in Azura, Daedric prinses van schemering en ochtend.
Wel kut dat ik niet met meerdere mag trouwen van Mara, wil een ho in every Skyrim-areacodequote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Supersoep het volgende:
Nou simpel, hier ben ik mee opgevoed en heb nooit de behoefte gehad om wat anders te zoeken omdat ik me er gewoon in kan vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Als ik nu iemand tref die wél een monogame relatie wenst dan pas ik me uiteraard aan. Maar als ze extreem jaloers is aangelegd voorzie ik wel een probleem.quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet jaloers. Ik vind het een slechte eigenschap, maar slechte eigenschappen horen bij een persoon en als die persoon je wat waard is, houd je daar gewoon rekening mee.
Nerdquote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Supersoep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |