na de dood !quote:
Het lijkt mij onlosmakelijk verbonden met tegengestelde gedachten.quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms denk ik er niet aan. Maar ik denk nooit dat ik onmisbaar en belangrijk ben, want ik zie daar geen redenen toe. Jij wel?
Nee, ik denk het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ik hoop eigenlijk van niet.
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Moonwalk het volgende:
Er is een leuke jongen die met mij naar de winterfair in ahoy wil
Ik moet er even over nadenkenquote:
Ik schommel niet zo in mijn mening over dat soort dingen. Ik heb er gewoon dit gevoel bij als ik erover nadenk.quote:Op maandag 21 november 2011 13:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het lijkt mij onlosmakelijk verbonden met tegengestelde gedachten.
Waarom? Hij is aardig en de winterfair is leuk. Waarom niet dan?quote:
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop lijkt me.quote:
waarom? als ie toch leuk isquote:
ja inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop.
zie mijn editquote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? als ie toch leuk is
wat is een winterfair?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Oh ja dat zei je er net niet bij hequote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken
Hij heeft al een kind en ik ben er nog niet uit of hij iets serieus in zijn leven zoekt. Ik vind een man die al zo jong ( 25 ) een kind heeft en er dan al niet voor zijn gezin is, niet heel aantrekkelijk om serieus op in te gaan. Maar hij is verder knap en grappig en gezellig dus ik ga denk ik wel, voor de gezelligheid![]()
ja hihiquote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh ja dat zei je er net niet bij he
Sneaky
Gewoon doen, je hoeft het niet per se te zien als iets met bijbedoelingen, en gewoon een gezellige dag hebben is altijd goed.quote:
Kom maar even over de knie danquote:
Heb je gelijk in, ik hoef niet meteen met hem te trouwenquote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hoeft het niet per se te zien als iets met bijbedoelingen, en gewoon een gezellige dag hebben is altijd goed.
Dat moet ik religie wel nageven.quote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op de mensen die oprecht geloven dat het hiernamaals iets beters biedt. Geeft je zo'n gevoel van veiligheid en hoop lijkt me.
Om mezelf maar een beetje gerust te stellen heb ik ooit mijn eigen geloof bedachtquote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat moet ik religie wel nageven.
De dood is dan toch wel een soort omslag naar een nieuw leven; een soort menopauze die de goede kant op slaat, zeg maar.
De menselijke psyche is bang voor het onbekende en heeft de drang om zaken te verklaren. Of het nou gedaan wordt door wetenschap of geloof.quote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja inderdaad
al die geloven kunnen zo'n safety blanket zijn, daar ben ik ook wel jaloers op
het geeft je altijd antwoorden op vragen en zo
Het klinkt grappig wat je zegt maar je hebt nog gelijk ook, ik geloof wel in god, maar in geen 1 religie. Ik heb in elke religie wel iets wat ik vind kloppen en iets wat ik onzin vind, dus alle kloppende stukjes en mijn eigen input vormen eigenlijk een eigen geloof. Ik denk dat wel meer mensen dat hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om mezelf maar een beetje gerust te stellen heb ik ooit mijn eigen geloof bedacht
Onmogelijk om er oprecht in te geloven uiteraard, maar het geeft je toch wat houvast als je graag op alles een antwoord wil weten, gewoon zelf bedenken en jezelf ervan overtuigen dat je gelijk hebt
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
Maar de dood.. tja daar wetenschap is niet zo goed in
Geloof jij dat ik je hoedje leuk vind?Ik kan het niet bewijzenquote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon lekker Atheïstisch. en geloof alleen iets als het bewezen kan worden.
Haha, oke mannen die kopt dit voorzetje erin?quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geloof jij dat ik je hoedje leuk vind?Ik kan het niet bewijzen
Hah!quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.
Het feit dat je gewoon weg bent is te eng en te kut om over na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakkenquote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geloof jij dat ik je hoedje leuk vind?Ik kan het niet bewijzen
Is te makkelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, oke mannen die kopt dit voorzetje erin?
GOAL!quote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakken. Maar nu ben ik bezet. Dus in dat geval een knuffel.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:
Ze pesten mequote:
Kut he, dat je dat soort dingen niet oprecht kunt zeggen als je bezet bentquote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, door me in het voorbijgaan gewoon even op de bek te pakken. Maar nu ben ik bezet. Dus in dat geval een knuffel.
Ik vind dat zelf primaquote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
O jawel, maar daar willen we niet naar luisteren.
Het feit dat je gewoon weg bent is te eng en te kut om over na te denken.
Ik vind haar muts ook heel leukquote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die jou hoedje leuk vind dan hequote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kut he, dat je dat soort dingen niet oprecht kunt zeggen als je bezet bent
Is een paar keer voorgekomen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die jou hoedje leuk vind dan he
Wel als je oprecht geloofd in die godquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Aan het feit dat sommige dingen niet verklaard zijn of niet verklaard kunnen worden kan je niet de conclusie verbinden dat er dus maar wel een god moet zijn of dat er geesten/aliens bestaan.
Sommige dingen kunnen niet verklaard worden. Dat accepteer ik. Maar ze zullen nooit verklaard kunnen worden door ze toe te kennen aan een godheid.
[..]
Ik vind haar muts ook heel leuk
Ik ook jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaik versprak mezelf al bijna. En als joysa dat dan had gelezen was ze niet blij geweest
En terecht overigens. Maar je bent altijd zo geneigt om het gewoon op die manier te zeggen.
Precies maar dat is dus gelovenquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Aan het feit dat sommige dingen niet verklaard zijn of niet verklaard kunnen worden kan je niet de conclusie verbinden dat er dus maar wel een god moet zijn of dat er geesten/aliens bestaan.
Sommige dingen kunnen niet verklaard worden. Dat accepteer ik. Maar ze zullen nooit verklaard kunnen worden door ze toe te kennen aan een godheid.
ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
Niet dat ik niet snap dat het niet kan natuurlijk, of dat ik het graag zou willen, maar ik heb gewoon altijd de neiging zo te praten op internet
Het is maar internetquote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
Niet dat ik niet snap dat het niet kan natuurlijk, of dat ik het graag zou willen, maar ik heb gewoon altijd de neiging zo te praten op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |