abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104628009
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Ander vraagje is misschien wel interessant, wat als je een vriendje of vriendinnetje vind die wel geloofd of bijvoorbeeld heel streng geloofd.
Zou je daar dan wat mee kunnen hebben als je zelf helemaal niks met geloof hebt?

Of andersom?
Nee want dan botsen voor mijn gevoel bepaalde levenswaarden toch wel
ik heb wel vrienden die (streng) geloven maar als het mijn partner was zou ik er toch wel gek van worden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104628041
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Mijn vriend mag zeggen wat ie wil, flirten wat ie wil ook irl want ik kan er gewoon op vertrouwen dat hij nooit vreemd zal gaan
daar is onze relatie op gebaseerd
Ik vertrouw Newbie ook hoor, en hij mij hopelijk ook.
Maar je kunt wel een beetje rekening houden met elkaar in wat je zegt.
pi_104628083
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee want dan botsen voor mijn gevoel bepaalde levenswaarden toch wel
ik heb wel vrienden die (streng) geloven maar als het mijn partner was zou ik er toch wel gek van worden
Waarom precies?
Vooral als het niet streng is en iemand gewoon 1 keer per week naar de kerk wil ofzo?
Do what you love, love what you do!
pi_104628087
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach, met een paar lesjes NLP kan je ook lekker hosselen. Hoewel ik doorgaans niet erg onder de indruk ben van vrouwen die onder de indruk zijn van palmlezen en aanverwanten :')
Ik ben er ook niet van onder de indruk maar als je het grappig doet kan het gewoon een leuk geintje zijn waarbij je ideaal kunt flirten
plagen, grapjes maken, aanraken het zit er allemaal meteen in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104628118
Ik weet dat hij vrij jaloers is aangelegd, daar probeer ik mijn gedrag maar op aan te passen, dat doe je gewoon voor een ander als die je gelukkig maakt O+
  maandag 21 november 2011 @ 14:10:16 #81
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104628139
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef kree het volgende:
Ander vraagje is misschien wel interessant, wat als je een vriendje of vriendinnetje vind die wel geloofd of bijvoorbeeld heel streng geloofd.
Zou je daar dan wat mee kunnen hebben als je zelf helemaal niks met geloof hebt?

Of andersom?
Vraag het aan Faye.
pi_104628148
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom precies?
Vooral als het niet streng is en iemand gewoon 1 keer per week naar de kerk wil ofzo?
Maar kree, waarom ben je gaan geloven vraag ik me nog steeds af? En waarom christendom?
pi_104628169
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar kree, waarom ben je gaan geloven vraag ik me nog steeds af? En waarom christendom?
Had ik al verteld toch :P

[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #496 Want er is leven, er is..
pi_104628172
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vertrouw Newbie ook hoor, en hij mij hopelijk ook.
Maar je kunt wel een beetje rekening houden met elkaar in wat je zegt.
Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'
mijn zus zegt ook dingen als: hij moet met het eten thuis zijn, hij mag vanavond weg
Wij mogen alles van elkaar en moeten niks maar houden van elkaar en houden vanuit dat gegeven rekening met elkaar

Maar blijkbaar hebben mannen daar wel behoefte aan want mijn zus gaat trouwen en ik nog lang niet :')
*jaloers*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104628225
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom precies?
Omdat ik de kerk een verachtelijk en verouderd instituut vind en ik niet goed kan begrijpen dat iemand daar in mee kan gaan
Ik kan er uren over ranten maar daar word niemand blij van maar het is dus wel iets waarin ik een te grote kloof zie die niet te overbruggen is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 21 november 2011 @ 14:12:21 #86
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104628227
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:10 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Vraag het aan Faye.
  maandag 21 november 2011 @ 14:13:12 #87
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104628259
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is waar maar ik kan heel slecht tegen relaties waarbij je bepaalde dingen niet 'mag'
mijn zus zegt ook dingen als: hij moet met het eten thuis zijn, hij mag vanavond weg
LOL, iemand noemde zo'n man in een ander topic een puddingbroodje.
Of je daar nu voor wil settelen.
pi_104628261
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wij mogen alles van elkaar en moeten niks maar houden van elkaar en houden vanuit dat gegeven rekening met elkaar

Maar blijkbaar hebben mannen daar wel behoefte aan want mijn zus gaat trouwen en ik nog lang niet :')
*jaloers*
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.

Wat betreft seks ben ik niet jaloers. Ze doet maar. Wat betreft delen van persoonlijke dingen wel. Als iemand liever haar persoonlijke dingen met iemand anders deelt (waar ze ook nog eens het bed mee wil delen) en niet meer met mij, dan word ik wel jaloers.
pi_104628266
quote:
Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.
Of heb je nooit een bewuste keuze gemaakt en geloof je gewoon waarmee je bent opgevoed? Ik vind dat namelijk altijd heel erg vreemd.
pi_104628310
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

LOL, iemand noemde zo'n man in een ander topic een puddingbroodje.
Of je daar nu voor wil settelen.
In haar vriendenkring is dat heel normaal
ze vind mij een hippie met mijn vage gedoe :')
Ik gok dat er ook genoeg mannen zijn die dat prettig vinden

En zoals ik al zei, zij gaat trouwen ik nog niet ;( *snif* (het zit diep)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104628337
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring zeggen dat ik totaal niet jaloers ben. Ik vind jaloezie ook een soort van bezitterigheid.

Wat betreft seks ben ik niet jaloers. Ze doet maar. Wat betreft delen van persoonlijke dingen wel. Als iemand liever haar persoonlijke dingen met iemand anders deelt (waar ze ook nog eens het bed mee wil delen) en niet meer met mij, dan word ik wel jaloers.
Ik ben ook totaal niet jaloers. Ik vind het een slechte eigenschap, maar slechte eigenschappen horen bij een persoon en als die persoon je wat waard is, houd je daar gewoon rekening mee.
  maandag 21 november 2011 @ 14:14:57 #92
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104628345
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waarom je nu christen bent, en niet bijvoorbeeld ik noem maar wat, moslim ofzo.
Of heb je nooit een bewuste keuze gemaakt en geloof je gewoon waarmee je bent opgevoed? Ik vind dat namelijk altijd heel erg vreemd.
Traditie en conformisme
pi_104628348
Ik geloof in Azura, Daedric prinses van schemering en ochtend.
Ron Paul 2012
pi_104628349
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In een relatie ben ik ook niet jaloers hoor :P
Ik ben jaloers dat zij eerder gaat trouwen dan ik (ze is jonger) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104628366
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat ik de kerk een verachtelijk en verouderd instituut vind en ik niet goed kan begrijpen dat iemand daar in mee kan gaan
Ik kan er uren over ranten maar daar word niemand blij van maar het is dus wel iets waarin ik een te grote kloof zie die niet te overbruggen is
Ik weet dat we nu een eindeloze discussie aan kunnen gaan. :P
Maar ik vindt de kerk niet verouderd ja misschien dat katholieke.

Maar kijk ik kom in veel verschillende kerken door het muziek maken.
En ik denk vaak, dat mensen vooral die er zelf niks mee hebben of er nooit zijn geweest er een ander beeld op nahouden alsdat het eigenlijk is.

Bijvoorbeeld gister moest ik spelen in de kerk.
En er was een man die heel veel problemen had gehad en die vertelde dat en dat ie er helemaal uit was gekomen.

Nou dat geeft toch hoop ook voor anderen.
Zeg maar dat soort dingen.

Nouja heb wel een linkje van die dienst mocht iemand benieuwd zijn doe maar DM
pi_104628377
quote:

[..]

Dat is juist heel begrijpelijk
als iedereen in jou omgeving iets doet of geloofd ga jij dat ook doen
Jij eet toch ook met mes en vork bijvoorbeeld?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104628386
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Supersoep het volgende:
Het is niet minder waarschijnlijk dan geloof in een christelijke god, dus waarom niet?
  maandag 21 november 2011 @ 14:16:04 #98
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104628398
quote:
Wel kut dat ik niet met meerdere mag trouwen van Mara, wil een ho in every Skyrim-areacode
pi_104628405
quote:

[..]

Nou simpel, hier ben ik mee opgevoed en heb nooit de behoefte gehad om wat anders te zoeken omdat ik me er gewoon in kan vinden.
pi_104628417
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben ook totaal niet jaloers. Ik vind het een slechte eigenschap, maar slechte eigenschappen horen bij een persoon en als die persoon je wat waard is, houd je daar gewoon rekening mee.
Ben ik met je eens. Als ik nu iemand tref die wél een monogame relatie wenst dan pas ik me uiteraard aan. Maar als ze extreem jaloers is aangelegd voorzie ik wel een probleem.

quote:
Nerd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')