Het doel van bellen is direct schakelen in een gesprek. Je zelf dwingen te reageren en te praten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook maar dat is iemand die je echt kent.
Nouja misschien moeten we maar sms-en met elkaar, maarja daar kun je beter DM voor gebruiken
Meldtquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef stefanhaan het volgende:
Degene die een lesje in swag willen van mij, kunnen dit krijgen op een gezellig terrasje ergens
Ik heb mijn coming out nog niet echt gehad, alleen in mijn vriendengroep.quote:Op maandag 21 november 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
Wanneer heb jij je coming out gehad dan? Blijkbaar ging je wel eerst voor mannen.
Ja! Vrouwen lijken soms wel... magisch.quote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
maar ik vind vrouwen vaak ook zo prachtig en foutloos zeg maar
mannen zijn ook leuk, maar wat normaler en vol foutjes
Het is niet eens het dichtklappen, maar versieren in de kroeg (bijvoorbeeld) voelt zo geforceerdquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het doel van bellen is direct schakelen in een gesprek. Je zelf dwingen te reageren en te praten.
Sms, dm en pm is niet personelijk. Kan je een telefoon gesprek aan de gang houden, dan lukt het je ook in een kroeg of op straat.
Het gaat om de small talk. Dus stel je zit met een vrouw ergens dan kan je een leuk gesprekje houden over van alles. Jij klapt nu al dicht bij voor baat.
Man ik kan je nu al 20 dingen opnoemen waar je eventueel over al kunnen praten.
OK. Zou je je misschien zekerder voelen als je het ook meer kon uitdragen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn coming out nog niet echt gehad, alleen in mijn vriendengroep.
Ik hemel juist altijd mannen teveel op, als in: daar kun je tenminste fatsoenlijk mee praten zonder teveel gedoe eromheen, en zeur altijd dat vrouwen te perfectionistisch en zeurderig zijnquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja! Vrouwen lijken soms wel... magisch.
Prima, als je straks met een vrouw zit ergens en je weet je geen houding te geven en je hebt geen idee waar je het over moet hebben...quote:Op maandag 21 november 2011 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik bel pas als ik iets moet weten van iemand wat per telefoon moet.
Kunnen we wel gaan lullen via de telefoon, maarja heeft ook niet echt veel zin denk.
Maarja ik ben er niet zo makkelijk in allemaal.
Zit gewoon liever veilig achter m'n schermpje en in het echt ontmoeten is leuk maar ik ben bang voor onbekenden.
Yep, maar ik spreek pas iemand persoonlijk aan als er iets is wat me aantrekt of wat ik wil weten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het doel van bellen is direct schakelen in een gesprek. Je zelf dwingen te reageren en te praten.
Sms, dm en pm is niet personelijk. Kan je een telefoon gesprek aan de gang houden, dan lukt het je ook in een kroeg of op straat.
Het gaat om de small talk. Dus stel je zit met een vrouw ergens dan kan je een leuk gesprekje houden over van alles. Jij klapt nu al dicht bij voor baat.
Man ik kan je nu al 20 dingen opnoemen waar je eventueel over al kunnen praten.
En dat is waarom mannen hoger in mijn achting staan dan vrouwen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
Ach ik ben een man. Ik zuip. Ik rook.
Problemen mee dat ik geen six pack heb?
Problemen mee dat mijn versterker knoerhard gaat?
Problemen mee dat ik game?
GTFO.
Je neemt me maar zoals ik ben.
Niet dus, dat probleem heb ik niet, zelf uitgevonden van deze zomer en met andere dingen ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima, als je straks met een vrouw zit ergens en je weet je geen houding te geven en je hebt geen idee waar je het over moet hebben...
Nee je hebt gelijk joh, lekker alleen achter je schermpje blijven hangen.
Jij was de geen die zegt wel knopen te kunnen door hakken toch? Nou ik merk het
Zo moet iedereen denken.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
GTFO.
Goed hequote:Op maandag 21 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed ontweken zeg
Dan kom je maar keer kijken hoe ik slaap
Of zet ik een livestream op
Het meeste succes met versieren behaal je door gewoon intresse te tonen in iemand en gezellig praten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet eens het dichtklappen, maar versieren in de kroeg (bijvoorbeeld) voelt zo geforceerd
Je vergeet je verrekte slechte muzieksmaakquote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
GTFO.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet je verrekte slechte muzieksmaak
Leer der maar mee levenquote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je vergeet je verrekte slechte muzieksmaak
Helaas blijft er dan zowat niemand voor iemand als ik over. Ik ben nou eenmaal geen "boss" guitaarspeler.quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
GTFO.
Als je niks onderneemt niet nee.quote:Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dus, dat probleem heb ik niet, zelf uitgevonden van deze zomer en met andere dingen ook niet.
Kom alleen gewoon effe niemand tegen nu.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leer der maar mee leven
en anders weet je waar de deur is![]()
Als ik interesse toon in een vrouw, is het vrijwel nooit om een andere reden dan dat ik interesse in haar heb -_-quote:Op maandag 21 november 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het meeste succes met versieren behaal je door gewoon intresse te tonen in iemand en gezellig praten.
Je zorgt daar mee dat zij ook geintereseert in jou raakt. Versieren zonder het te dik er boven op leggen.
Let wel op, je kan ook gewoon intresse in iemand tonen zonder enig verdere doel.
eens, is ook zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |