Vrij in de lucht zijn ze juist makkelijker. Als je staand curls doet kan je cheaten mbv je rug en 'swingen'. Op een preacherbank liggen je armen vast ertegenaan en je zit, daardoor isoleer je je armen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Weet iemand het verschil tussen bicep curls op preacher benches en bicep curls (vrij) in de lucht? Zijn ze op preacher benches makkelijker omdat je armen daar geforceerd in de juiste positie blijven of maakt dit allemaal niet zo uit?
En dan maar hopen dat je de tafel niet om trekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
, nog nooit op het idee gekomen.
Maar tafels zijn overal.
Dat zit wel snor hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je de tafel niet om trekt.
preacher benches worden over het algemeen meer gedaan voor de befaamde 'piek', de brachialis t.o.v. de biceps brachii die je weer meer isoleert met 'normale' curls.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Weet iemand het verschil tussen bicep curls op preacher benches en bicep curls (vrij) in de lucht? Zijn ze op preacher benches makkelijker omdat je armen daar geforceerd in de juiste positie blijven of maakt dit allemaal niet zo uit?
Ik eet de helftquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb vandaag wat zitten rekenen met zo'n leuke food app, zit excl. avondeten op ruim 3600 kcal per dag.En ruim 220 gram eiwit.
Dat mag allemaal wel wat minder, ik maak wel een schema waarin ik het avondeten openlaat, want dat is mijn grootste excuus geweest om geen schema te maken. Maar dit is gewoon zonde van zoveel eten.
Hoe doe je dat echt? Sinds wat fanatieker sporten hier de dagelijkse calorieiname opgeschroeft van 1800 naar 2600 en daar heb ik al grootse moeite mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb vandaag wat zitten rekenen met zo'n leuke food app, zit excl. avondeten op ruim 3600 kcal per dag.En ruim 220 gram eiwit.
Dat mag allemaal wel wat minder, ik maak wel een schema waarin ik het avondeten openlaat, want dat is mijn grootste excuus geweest om geen schema te maken. Maar dit is gewoon zonde van zoveel eten.
[..]
Dat zit wel snor hier.
Shit maakt me lijp, in plaats van dat ze werkelijk mensen helpen met GOED afvallen gaan ze deze shit ontwikkelen, alleen maar geld klopperij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef Autobandje het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-remmen-in-maak.html
Artikel (voor diegenen met uni access e.d.)
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/jm2012547
Wel leuk voor al die figuren die zich echt niet in kunnen houden met hun eten, een pilletje dat je eetlust hormonaal tegengaat![]()
Dude hou je mond man, ik krijg honger van je.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef star_gazer het volgende:
Hier in Australië kan ik er niet omheen; kangoeroevlees. Mooi mager en lekker smakelijk
[ afbeelding ]
Ziet er toch prima uit. Evenals dit:
[ afbeelding ]
Linkje
Ziet er lekker uit kerel, goede waardes ook ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef star_gazer het volgende:
Hier in Australië kan ik er niet omheen; kangoeroevlees. Mooi mager en lekker smakelijk
[ afbeelding ]
Ziet er toch prima uit. Evenals dit:
[ afbeelding ]
Linkje
Toen ik begon met deze oefening had ik dikke spierpijn hehe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
, nog nooit op het idee gekomen.
Maar tafels zijn overal.
Erg vet gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen ik begon met deze oefening had ik dikke spierpijn hehe.
Yes, ik dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:52 schreef 16meter het volgende:
Wie doet er regelmatig face pulls?
Las dat die je rear delts beter raken dan rear lateral raises. Maar eens proberen dan, rear delts zijn niet zo best bij mij. (en vele anderen)
Had het gisteravond op de iPad gemaakt, dus heb de exacte cijfers nu niet bij de hand.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Hoe doe je dat echt? Sinds wat fanatieker sporten hier de dagelijkse calorieiname opgeschroeft van 1800 naar 2600 en daar heb ik al grootse moeite mee.
Die derde shake kwam onverwachts, lief dagboek, want ik heb gisteren namelijk gezondigd.quote:- 600 ml halfvolle melk met 1 scoop whey
- 2 middelgrote bananen
- 12x grof volkoren met 6 porties boter en 6 porties pindakaas, eet ik verspreid op van ong 9:00 - 20:00
- 600 ml halfvolle melk met 1 scoop whey
- 125 gr kipkrokant schnitzel
- avondeten + salade, van alles wat, minstens 500 kcal
- 600 ml halfvolle melk met 1 scoop whey
- 500 gram kwark van de Aldi (5 * 10.3 = > 50g protein
- Verder: heel veel water, nog een koekje ergens, nog wat losse melk, cupasoup, etc
Ja man, ik wil hem voorlopig nog erin houden, maar ik kan me niet voorstellen dat die lineaire progressie nog lang vol te houden is. Zit te denken om dan inderdaad iets als power cleans of push press te gaan doen als vervanging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef seto het volgende:
Panzer doe jij nog OHP? Ik heb hem inmiddels vervangen met push press, vind de vooruitgang veel beter daar.
Wat is er mis met je caps lock toets?quote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
WHAT THE FUCK IS ER MET DE TOPIC TIET-EL.
Went vanzelf. Ik eet er zelf gemiddeld 3300 en heb het gevoel dat ik niet genoeg binnen krijg. Op naar de 3700 tot 4000 voor mij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Hoe doe je dat echt? Sinds wat fanatieker sporten hier de dagelijkse calorieiname opgeschroeft van 1800 naar 2600 en daar heb ik al grootse moeite mee.
Er lopen toch genoeg mensen in de sportschool rond die even kunnen spotten?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:11 schreef SunTzu het volgende:
Trainingsmaat belt alweer af voor de 2e keer deze week terwijl ik een spotter nodig heb, ik moet benen en schouders trainen vandaag. Geen zin in apparaten maar waarschijnlijk word het dat toch.
En het is pas woensdag, hij is alleen gisteren meegegaan![]()
Vertrouw jij ze zomaar? Straks kijken ze ff de andere kant op omdat het ze toch niet zo interesseerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:03 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Er lopen toch genoeg mensen in de sportschool rond die even kunnen spotten?
Als je er wat langer rondloopt weet je toch precies wie wel en wie niet serieus bezig zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Vertrouw jij ze zomaar? Straks kijken ze ff de andere kant op omdat het ze toch niet zo interesseerd.
True true, maar meestal als je van die verhalen hoort dat het fout gaat dan is het weer een willekeurig iemand die even gevraagd werd.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je er wat langer rondloopt weet je toch precies wie wel en wie niet serieus bezig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2011 11:09:51 ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Weissman het volgende:
Het is te vroeg om boos te zijn kardes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik weet wel wie ik moet vragen. En zo spannend is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Vertrouw jij ze zomaar? Straks kijken ze ff de andere kant op omdat het ze toch niet zo interesseerd.
Nee ik ben van F4F naar een gym aan het eind van mijn straat gegaan, ik woon in een dorp van 9000 man waar overdag alleen maar yogalessen, bodypump etc. worden gedaan door de huismoeders.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:03 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Er lopen toch genoeg mensen in de sportschool rond die even kunnen spotten?
Deadlifts, rows, chinups, gaat hard hoor. Wanneer ik voor de spiegel ga sta en mijn lichaam zo kantel dat je je traps van boven ziet, dan denk ik altijd 'quote:Op woensdag 23 november 2011 12:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
@Rippetoad brahs
Hoe ontwikkelen jullie traps zich? Ik vind goede traps zo mooi staan dus ben benieuwd hoe die groeien. Of dat ik af en toe op een Set B dag nog een 3x5 Shrugs kan doen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Enige motivatie filmpje die ik vet vind.
Deze vraag is zeer relevant voor mijn interesses.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deadlifts, rows, chinups, gaat hard hoor. Wanneer ik voor de spiegel ga sta en mijn lichaam zo kantel dat je je traps van boven ziet, dan denk ik altijd ''.
Trouwens, wat zijn realistische verwachtingen voor het eindresultaat na een cut van anywhere 13-15%, naar 10%? Ik heb nu wel een flabby laagje overal overheen, maar wanneer de belichting een beetje goed is en ik aanspan, dan zie ik overal prima definitie lopen. Vooral wanneer ik mijn armen achter me vouw zegmaar.
Stél dat ik nu zou cutten, genoeg eiwit blijf eten en krachttraining blijf doen, kan ik dan een resultaat verwachten alsof... ik in de spiegel sta en aanspan? Of word je meteen een stuk minder vol omdat er onder die spieren ook vet zit ( ?), en dit vet de spiermassa naar de oppervlakte duwt ofzo? Heb me hier nog niet erg in verdiept en blijf voorlopig mooi dooreten, maar ben toch wel benieuwd.
* Middelbareschoolgymherinneringenflashback heeftquote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef DeMessias het volgende:
Gisteren een vrouw in de fitness tegengekomen die netjes 3*8 chin-ups deed. Ik was stiekem jaloers
Ik kon altijd het langste blijven hangen bij die 'blijf zolang je kunt in de touwen hangen' wedstrijdjes aan het eind, het heeft altijd al in me gezeten.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Middelbareschoolgymherinneringenflashback heeft
Prachtig dat hij denkt dat je trollt, en zelf kankerdomme opmerkingen maaktquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sportschool klacht 0294040928# Opgepompte tokkie![]()
![]()
Morgen rondleiding, maar mochten die er niet zijn dan gaat het feest niet door...maar ik heb al wel wat jongens gesproken die daar ook trainen en ze wisten mij te vertellen dat ze er 'vrijwel alles' hebben dus ik neem aan dat er gewoon een squat-rack aanwezig is.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef seto het volgende:
Wel een sportschool met power/squat racks?
Oh jaquote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef 16meter het volgende:
geen benen trainen, nergens voor nodig
en dat deadliften verpest je alleen maar je rug mee
1999 belde.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef 16meter het volgende:
geen benen trainen, nergens voor nodig
en dat deadliften verpest je alleen maar je rug mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |