Grapplen is heel erg vermoeiend ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:21 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Stoer...is MMA niet heel erg heftig om te doen,
door sparren op de grond enzo
Dit. Wel jammer dat [Bodybuilding] etc nu weg isquote:Op maandag 21 november 2011 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
Leuke TT. Sommige mensen willen gewoon niet te breed worden.![]()
Eens. Zo staat het beter en zie je het ook weer wat makkelijker in de AT.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dit. Wel jammer dat [Bodybuilding] etc nu weg is
Ik dacht in eerste instantie serieus dat dit de Fitness reeks was, en CarbonC een lapo had gekaaptquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eens. Zo staat het beter en zie je het ook weer wat makkelijker in de AT.
Best wel heftig ja..ik zit nu ook onder de blauwe plekken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:21 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Stoer...is MMA niet heel erg heftig om te doen,
door sparren op de grond enzo
Waarschijnlijk wel maar het gaat nu vooral over UFC volgens mij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gaan we je binnenkort ook zien in het MMA topic?
Klopt, ik en vele anderen vele voornamelijk de UFC, maar er zijn ook een aantal die meer kijken zoals Bellator, Dream, M1 Global e.d.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar het gaat nu vooral over UFC volgens mij?
Ok thanks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, ik en vele anderen vele voornamelijk de UFC, maar er zijn ook een aantal die meer kijken zoals Bellator, Dream, M1 Global e.d.
Toevallig dat ik dit zag op tv bij Genante lijven, je spier moet idd aan elkaar genaaid worden bij wijze van.quote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er trouwens hier meer mensen met diastasis van hun buikspieren? Dat ze zegmaar uit elkaar staan, waardoor het zelfs als je ripped bent lijkt alsof je een buikje hebt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier heb ik echt zo'n enorme teringhekel aan. Het komt vooral voor bij vrouwen na de bevalling, maar mannen kunnen het dus ook krijgen vanwege teveel crunchen ofwel aangeboren. Zover ik weet, is het enige wat je eraan kunt doen een operatie die niet vergoed wordt (cosmetisch). Heb een tijd lang dagelijks stomach vacuums geprobeerd om de onderliggende spier (de TVA - transverse abdominus) aan te trekken, maar daar heb ik weinig resultaat mee behaald. Overweeg de Tupler Technique, maar dan mag ik dus 6 weken de gym niet in en moet ik een tijdje een soort gordel dragen
Ja, ik heb het een beetje. Tenminste, als ik het zo bekijk wel. Het is voor mij niet storend, maar vind het ook niet mooi.quote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er trouwens hier meer mensen met diastasis van hun buikspieren? Dat ze zegmaar uit elkaar staan, waardoor het zelfs als je ripped bent lijkt alsof je een buikje hebt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier heb ik echt zo'n enorme teringhekel aan. Het komt vooral voor bij vrouwen na de bevalling, maar mannen kunnen het dus ook krijgen vanwege teveel crunchen ofwel aangeboren. Zover ik weet, is het enige wat je eraan kunt doen een operatie die niet vergoed wordt (cosmetisch). Heb een tijd lang dagelijks stomach vacuums geprobeerd om de onderliggende spier (de TVA - transverse abdominus) aan te trekken, maar daar heb ik weinig resultaat mee behaald. Overweeg de Tupler Technique, maar dan mag ik dus 6 weken de gym niet in en moet ik een tijdje een soort gordel dragen
Heb ze vervangen door RLR maar binnenkort weer eens proberen; de afwisseling er in houden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:52 schreef 16meter het volgende:
Wie doet er regelmatig face pulls?
Las dat die je rear delts beter raken dan rear lateral raises. Maar eens proberen dan, rear delts zijn niet zo best bij mij. (en vele anderen)
Vrij in de lucht zijn ze juist makkelijker. Als je staand curls doet kan je cheaten mbv je rug en 'swingen'. Op een preacherbank liggen je armen vast ertegenaan en je zit, daardoor isoleer je je armen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Weet iemand het verschil tussen bicep curls op preacher benches en bicep curls (vrij) in de lucht? Zijn ze op preacher benches makkelijker omdat je armen daar geforceerd in de juiste positie blijven of maakt dit allemaal niet zo uit?
En dan maar hopen dat je de tafel niet om trekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
, nog nooit op het idee gekomen.
Maar tafels zijn overal.
Dat zit wel snor hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je de tafel niet om trekt.
preacher benches worden over het algemeen meer gedaan voor de befaamde 'piek', de brachialis t.o.v. de biceps brachii die je weer meer isoleert met 'normale' curls.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Weet iemand het verschil tussen bicep curls op preacher benches en bicep curls (vrij) in de lucht? Zijn ze op preacher benches makkelijker omdat je armen daar geforceerd in de juiste positie blijven of maakt dit allemaal niet zo uit?
Ik eet de helftquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb vandaag wat zitten rekenen met zo'n leuke food app, zit excl. avondeten op ruim 3600 kcal per dag.En ruim 220 gram eiwit.
Dat mag allemaal wel wat minder, ik maak wel een schema waarin ik het avondeten openlaat, want dat is mijn grootste excuus geweest om geen schema te maken. Maar dit is gewoon zonde van zoveel eten.
Hoe doe je dat echt? Sinds wat fanatieker sporten hier de dagelijkse calorieiname opgeschroeft van 1800 naar 2600 en daar heb ik al grootse moeite mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb vandaag wat zitten rekenen met zo'n leuke food app, zit excl. avondeten op ruim 3600 kcal per dag.En ruim 220 gram eiwit.
Dat mag allemaal wel wat minder, ik maak wel een schema waarin ik het avondeten openlaat, want dat is mijn grootste excuus geweest om geen schema te maken. Maar dit is gewoon zonde van zoveel eten.
[..]
Dat zit wel snor hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |